Ομιλίες του Γ.Γ. του υπουργείου, Γιάννη Παντή, και του Προέδρου της Επιτροπής για την Παιδεία, Αντώνη Λιάκου στην ολομέλεια

H ομιλία του Γενικού Γραμματέα του υπουργείου Παιδείας, Γιάννη Παντή: Βασική παραδοχή στις συζητήσεις με τον ΟΟΣΑ αποτελεί η διαπίστωση ότι η Έκθεση του 2011 δεν μπορεί σήμερα να αποτελεί...

Εξι κομβικά ζητήματα για την Παιδεία

Τα έξι κομβικά ζητήματα για την Παιδεία Το πρώτο είναι ο ενιαίος χώρος έρευνας και ανώτατης εκπαίδευσης. Το δεύτερο είναι το ολοήμερο σχολείο. Το τρίτο τα οικονομικά της εκπαίδευσης. Το...

Βράβευση των καλύτερων μαθητικών εφημερίδων από την «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» 10/3

Βράβευση των καλύτερων μαθητικών εφημερίδων από την «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» 10/3 Στην εκδήλωση θα μιλήσουν ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης και ο Υπεύθυνος Προστασίας της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες...

Οι τύποι μαθητών σε μία τάξη

του Παναγιώτη Στασινάκη … αρκετές φορές διαπιστώνουμε ότι ο ίδιος τρόπος διδασκαλίας έχει διαφορετικά αποτελέσματα σε διαφορετικούς μαθητές μας. Σε αυτό το αποτέλεσμα, πολλοί παράγοντες συμβάλουν: ο εκπαιδευτικός, το κλίμα...

Τι είπε ο Υπ Παιδείας Ν Φίλης στην Κοινή Συνεδρίαση Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία

Αγαπητά μέλη της Επιτροπής και των υποεπιτροπών του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, Σας καλωσορίζω θερμά σε αυτή την πρώτη κοινή συνεδρίαση. Συνεδρίαση απολύτως αναγκαία, γιατί τα θέματα πάνω στα...

Υπ Παιδείας – Πώς θα γίνει η εμπλοκή των εκπαιδευτικών στο Δημόσιο Διάλογο

Αγαπητά μέλη της Επιτροπής και των υποεπιτροπών του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, Σας καλωσορίζω θερμά σε αυτή την πρώτη κοινή συνεδρίαση. Συνεδρίαση απολύτως αναγκαία, γιατί τα θέματα πάνω στα...

Χαιρετισμός του υπουργού Παιδείας, Νίκου Φίλη, στους Σχολικούς Συμβούλους Β΄Αθήνας κατά την ημερίδα της 5ης Μαρτίου 2016

Αγαπητοί και αγαπητές Σχολικοί και Σχολικές Σύμβουλοι, αγαπητοί και αγαπητές εκπαιδευτικοί, Είναι ελπιδοφόρο για την εκπαίδευση το γεγονός ότι διοργανώνονται ημερίδες σαν τη σημερινή, όπου συζητούνται από τους ανθρώπους της...

Γιώργος Μαυρωτάς: “Δηλώσεις νομιμοφροσύνης στην εκπαίδευση;”

Δηλώσεις νομιμοφροσύνης στην εκπαίδευση; Η ιδεολογική εμμονή του κ. Φίλη κατά των ιδιωτικών σχολείων, μετά τις γνωστές απόψεις του για επιβολή ΦΠΑ τον περασμένο Οκτώβριο, συνεχίζεται εκ νέου με την...

Συνεδριάζει σημερα η Oλομέλεια της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου

Όλες οι επιτροπές του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία συγκαλούνται σε ολομέλεια σημερα Σαββατο 5 Μαρτίου στο κτίριο του υπουργείου Παιδείας, προκειμένου να συζητηθούν οι κατευθύνσεις και τα...

Το άδοξο τέλος του Φάρου του Ψυχικού πριν από ογδόντα χρόνια

Γράφει ο Ελευθέριος Γ. ΣκιαδάςΟι περισσότεροι δεν γνωρίζουμε την προέλευση του τοπωνυμίου «Φάρος Ψυχικού». Υπήρχε χερσαίος Φάρος στο Ψυχικό; Υπήρχε και ήταν ο περίφημος «σκαρδαμύσσων» φάρος στη συμβολή της λεωφόρου...

Πού πηγαίνουν τα κέρματα που ρίχνει κανείς σε διάσημα σιντριβάνια;

Η Φοντάνα ντι Τρέβι είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο εμβληματικά μνημεία της Ρώμης, αποτελώντας διαχρονικά σημείο συνάντησης για τους κατοίκους της «αιώνιας πόλης».Το μνημείο, που κυριολεκτικά σημαίνει «κρήνη στους...

Απομαγνητοφωνημένη συνέντευξη Δημ. Τσελεγγίδη: Αγία και Μεγάλη Σύνοδος, μία Σύνοδος με έλλειμμα συνοδικότητος και ορθοδόξου αυτοσυνειδησίας

«ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ» Μία Σύνοδος μέ ἔλλειμμα συνοδικότητος καί ὀρθοδόξου αὐτοσυνειδησίας Συ­νέν­τευ­ξη τοῦ Κα­θη­γη­τῆ κ. Δη­μη­τρί­ου Τσε­λεγ­γί­δη στόν κ. Λυκοῦργο Μαρκούδη, Διευθυντή Προγράμματος τοῦ Ρα­δι­ο­φω­νι­κοῦ Σταθ­μοῦ...

Οἱ δύο ὄψεις τοῦ καρναβαλιοῦ: νεοειδωλολατρεία καὶ φραγκικὲς ἀνηθικότητες ἀπέναντι στὴν ρωμαίικη πνευματικότητα

Ὅπως εἶναι γνωστὸ αὐτὲς τὶς ἡμέρες μέ τήν εἴσοδό μας στὴν Ἁγία καὶ Μεγάλη Τεσσαρακοστή, σὲ ὁλόκληρη σχεδὸν τὴν πατρίδα μας, ὀργανώνονται καρναβαλικὲς – νεοειδωλολατρικὲς ἐκδηλώσεις. Σίγουρα ἡ νεοειδωλολατρεία εἶναι...

Ασύμμετρη θεολογική απειλή!

Στὰ κατωτέρω ἀποσπάσματα ἀπὸ βιβλίο, ποὺ κυκλοφορήθηκε τὸ περασμένο ἔτος (βλ. σχετ.: ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑΡΚΟΠΕΔΙΟ, “ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ” ΠΡΟΓΕΦΥΡΩΜΑ ΣΤΟ ΑΦΥΣΙΚΟ) καὶ ἤδη προκαλεῖ σοβαρὲς συζητήσεις καὶ ἀντιπαραθέσεις, τίθεται εὐδιάκριτα ἕνα πολὺ «ἐπικίνδυνο»...