Κατανομή Σχολών Α.Ε.Ι. με γνώμονα την μεγαλύτερη ελευθερία επιλογής των υποψηφίων

Η ανάγκη επανεξέτασης της κατανομής των Σχολών και Τμημάτων Α.Ε.Ι. στα επιστημονικά πεδία, ώστε να διασφαλιστεί η ελευθερία επιλογής των υποψηφίων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης υπογραμμίζεται από το Συντονιστή της ΟΔΕ...

Δήλωση Φίλη για τους παράτυπους τίτλους σπουδών

26-05-16 Δήλωση Φίλη για τους παράτυπους τίτλους σπουδών Τρεις μύθοι, μία ύποπτη απόκρυψη και μία πρόταση προς την αντιπολίτευση Μύθος πρώτος: Τα αποκαλούμενα «πλαστά πτυχία» δόθηκαν την περίοδο διακυβέρνησης του...

Λυκούργος Νάνης, Η Εκκλησία του Χριστού δεν αποτελεί φέουδο επιόρκων αρχιερέων

Είναι, πλέον, φανερό ότι κάποιοι από τους πρωτουργούς και θερμούς υπερμάχους της συγκλήσεως της ψευδο-συνόδου του Κολυμπαρίου έχουν όχι απλώς θορυβηθεί αλλά, κυριολεκτικώς, πανικοβληθεί από το μέγεθος και την αποφασιστικότητα...

Γιώργος Παπαθανασόπουλος, Ανάμεικτα συναισθήματα από Ιεραρχία

Ανάμεικτα συναισθήματα από Ιεραρχία Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου Ανάμεικτα είναι τα συναισθήματα από τα αποτελέσματα της έκτακτης συγκλήσεως της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος και των αποφάσεων που ελήφθησαν ενόψει...

Ελβετία: Καταργείται η εξαίρεση για μουσουλμάνους μαθητές

Αρνούνταν να χαιρετούν διά χειραψίας τις γυναίκες εκπαιδευτικούς επειδή το απαγορεύει η θρησκεία τους Η εξαίρεση που δόθηκε από το περασμένο φθινόπωρο σε δύο μουσουλμάνους μαθητές λυκείου κοντά στη Βασιλεία...

Ημερίδα για τους Θεολόγους της Κύπρου με θέμα τη Μεγάλη Σύνοδο

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Η Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης σε συνεργασία με τη Θεολογική Σχολή Εκκλησίας Κύπρου, διοργανώνουν Ημερίδα με θέμα: «Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας». Η Ημερίδα, η οποία...

Η χριστιανική ιεραποστολή είναι κατάκτηση όπως των Μουσουλμάνων;

Εν Πειραιεί τη 26η Μαΐου 2016 ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΟΠΩΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ; Καθ’ όν χρόνον γίνονται πυρετώδεις προετοιμασίες...

Η Εκκλησία της Κρήτης για τη Μεγάλη Σύνοδο

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ ΙΕΡΑ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ Πρόλογος Η Ιερά Επαρχιακή Σύνοδος της Εκκλησίας Κρήτης απευθύνεται στο πλήρωμα της Εκκλησίας της Κρήτης για να ενημερώσει τους Κρήτες για την...

Η Μητρόπολη Γλυφάδας εφιστά την προσοχή στα εναλλακτικά σχολεία

Τα τελευταία χρόνια παρακολουθούμε με προσοχή και ανησυχία τη σταδιακή εξάπλωση και στην Ελλάδα των λεγομένων εναλλακτικών σχολείων, τα οποία αποτελούν άλλη μια έκφραση της «Νέας Εποχής» στον ευαίσθητο χώρο...

Γιατί αναμένεται άνοδος των βάσεων 2016

Καλύτερα από πέρσι έγραψαν οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών εξετάσεων και αυτό, όπως όλα δείχνουν μέχρι στιγμής, θα οδηγήσει σε εκτόξευση των βάσεων 2016 . Σύμφωνα με την εφημερίδα Τα Νέα...

Πρόγραμμα «Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό» για τη Μετανάστευση 25-26-27/5

Σειρά Διαλέξεων Προγράμματος «Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό» για τη Μετανάστευση Το επίκαιρο θέμα της μετανάστευσης επιχειρεί να εξετάσει μέσω τεσσάρων διαλέξεων το Πρόγραμμα «Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό» του Ανοικτού Πανεπιστημίου...

Το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης στο Βουκουρέστι

Μετά από πρόσκληση των μαθητών και των γονέων του Ελληνικού Σχολείου «Αθηνά» στο Βουκουρέστι, το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης ταξίδεψε στη Ρουμανία και συμμετείχε στο διήμερο εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκε...

Το νέο σύστημα εισαγωγής υποψηφίων στα ΑΕΙ

Μελέτη για την εφαρμογή τελεστή βαρύτητας ανά επιλογή και πλήθος επιλογών του υποψηφίου Ο τελεστής βαρύτητας των επιλογών του υποψηφίου για τν εισαγωγή του σε τμήμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ουσιαστικά...

Η πρόταση Λιάκου για την ξενόγλωσση εκπαίδευση

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Αναγνωρίζοντας η πολιτεία την ανάγκη βελτίωσης των συνθηκών ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) θεσμοθέτησε Επιστημονική Επιτροπή Ξένων Γλωσσών προκειμένου, εντός ενός έτους,...

Η πρόταση για το ΝΕΟ Λύκειο (4ετές γυμνάσιο, 2ετές Λύκειο) Οι αλλαγές στα μαθήματα

1.Σκεπτικό: Γιατί ένα νέο Λύκειο; •Το Λύκειο σήμερα δε λειτουργεί. Από την Α’ Λυκείου (αν όχι από το Γυμνά-σιο), κυριαρχεί η θεωρία της “χρήσιμης γνώσης” (μαθαίνω μόνο ό,τι θα χρειαστώ...