Μαθητές του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Λιβαδειάς στην τελετή Αφής της “Φλόγας της Ελπίδας”

Μαθητές του ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς στην τελετή Αφής της "Φλόγας της Ελπίδας"Στην Τελετή Αφής της «Φλόγας της Ελπίδας» η οποία πραγματοποιήθηκε στο Περιστύλιο του Ζάππειου Μεγάρου, συμμετείχαν τέσσερις αθλητές των Special Olympics Βοιωτίας.Το γεγονός τίμησε με την παρουσία του ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος, εκπρόσωποι της πολιτειακής και πολιτικής ηγεσίας της χώρας και πλήθος εκπροσώπων του πολιτικού, αθλητικού και πολιτιστικού χώρου.Οι 3 από τους 4 αθλητές είναι μαθητές του ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς και από τις 13 ως τις 24 Μαρτίου 2017 θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στο άθλημα της χιονορακέτας στους 11ουςΠαγκόσμιους Χειμερινούς Αγώνων Special Olympicsπου θα γίνουν στην Αυστρία.Ζένια, Μαρία και Λάμπρο συγχαρητήρια και συγχαρητήρια στους γονείς σας και σε όσους σας υποστήριξαν να φτάσετε ως εδώ.Σας ευχόμαστε ολόψυχα ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στους αγώνες στην Αυστρία.

ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Δ.Σ. Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 9 ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ…ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ

ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑΑγωνιστική Συσπείρωσηκαι ΣυνεργαζόμενοιΔιοικητικό Συμβούλιο( 0-5 ψήφους)Βουλιώτης ΧρήστοςΓκιαούρη ΣτεργιανήΚολοβού ΡούλαΛασιόπουλος ΑθανάσιοςΜπαξεβάνη ΆνναΜπλάτζας ΑθανάσιοςΠαπαιωάννου ΧαράΠαπουτσή ΓλυκερίαΣίμου ΔέσποιναΧατζηανδρέου ΒαγγέληςΑντιπρόσωποι για Ομοσπονδία( από 0-5 ψήφους)Αυγουστίδου ΘεοφανώΒουλιώτης ΧρήστοςΓκιαούρη ΣτεργιανήΘεοχαροπούλου ΗλιάναΘηλυκού ΚατερίναΚολοβού ΣταυρούλαΛασιόπουλος ΑθανάσιοςΛούβαρη ΕλευθερίαΜπαξεβάνη ΆνναΜπλάτζας ΑθανάσιοςΝταρλαγιάννη ΒίκηΠαπαιωάννου ΧαράΠαπουτσή ΓλυκερίαΠλαμάντα ΜιχαέλαΡέντζια ΕυαγγελίαΣίμου ΔέσποιναΤερζοπούλου ΜαρίαΤσαρσιταλίδου Ελισάβετ Χατζάκης ΑνθουλάκηςΕλεγκτική Επιτροπή( 0-3 ψήφους)Βουλιώτης ΧρήστοςΛούβαρη ΕλευθερίαΤσαρσιταλίδου Ελισάβετ Αντιπρόσωπος ΕΔΟΘ(0-1 ψήφους)Λασιόπουλος Αθανάσιος

Ε’ ΕΛΜΕ Αν. Αττικής: Έκτακτη ΓΣ στις 14 Φεβρουαρίου

Σύμφωνα με ανακοίνωση τού ΔΣ που προέκυψε από τις εκλογές της 26ης Ιανουαρίου, την Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017 και ώρα 13:00, θα πραγματοποιηθεί Έκτακτη Γενική Συνέλευση στο 1ο ΓΕΛ Παλλήνης. Οι αποφάσεις της συνέλευσης θα κατατεθούν, δια του νέου προέδρου, στη Γενική Συνέλευση Προέδρων των ΕΛΜΕ που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017 στις 10 π.μ. στο Ξενοδοχείο TITANIA, Πανεπιστημίου 52 στην Αθήνα.Ακολουθεί η ανακοίνωση του νέου ΔΣ της Ε' ΕΛΜΕ Ανατολικής ΑττικήςΣυνάδελφοι/ισσεςΤα όσα έχουν γίνει στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης και κυρίως τα όσα έρχονται εν όψει και της δεύτερης αξιολόγησης , δεν μπορούν να μας βρουν ούτε αδιάφορους ούτε αδρανείς. Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ αποφάσισε γενική συνέλευση προέδρων ΕΛΜΕ στις 18/2. Όλοι στη Γενική Συνέλευση , Τρίτη 14/2, ώρα 1:00 μ.μ. στο 1ο ΓΕΛ Παλλήνης. ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ.

ΔΑΚΕ Α’ Αιτ/νίας: Υπόμνημα προς τον υφυπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

κ. Υφυπουργέ, Σας καλωσορίζουμε στην περιοχή μας και ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο έργο σας, προς όφελος της Παιδείας μας.Αναγνωρίζουμε το γεγονός ότι τα προβλήματα που κληρονομήσατε από την προηγούμενη κυβέρνηση στο χώρο της εκπαίδευσης και δημιουργήθηκαν είτε λόγω των λεγόμενων μνημονικών υποχρεώσεων είτε λόγω κυβερνητικών επιλογών, ήταν πολλά και σημαντικότατα.Είναι σίγουρο ότι με την στάση σας προεκλογικά δημιουργήσατε προσδοκίες στην εκπαιδευτική κοινότητα. Πολλοί από τους συναδέλφους, ευρισκόμενοι σε δύσκολη θέση μετά από πολλά χρόνια μεγάλων θυσιών, επέλεξαν να σας στηρίξουν και να σας δώσουν την ευκαιρία να υλοποιήσετε όσα προεκλογικά παρουσιάσατε.Ως κυβέρνηση προχωρήσατε στην άρση μιας αποδεδειγμένα πλέον ακατανόητης απόφασης απομάκρυνσης από την εκπαίδευση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Οι συνάδελφοι που βρέθηκαν σε διαθεσιμότητα δεν έπαψαν ποτέ να είναι κομμάτι του κορμού της εκπαίδευσης, και προφανώς σας αξίζουν πολλά συγχαρητήρια για αυτή σας την γενναία και δίκαιη απόφαση.Όμως η συνέχεια θα μας επιτρέψετε να σημειώσουμε ότι δεν ήταν ανάλογη.Προχωρήσατε χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του κλάδου σε μια σειρά τομών που δημιούργησε ένα νέο κλίμα στα σχολεία μας και τολμάμε να πούμε ότι επανέφερε την αβεβαιότητα, ίσως και το φόβο μεταξύ των συναδέλφων.Αν και είχατε τη χρυσή ευκαιρία διαλόγου με την εκπαιδευτική κοινότητα για πρώτη φορά στα εκπαιδευτικά χρονικά, επιλέξατε να προχωρήσετε χωρίς να λάβετε υπόψη σας τις απόψεις των εκπαιδευτικών, των γονέων αλλά και των μαθητών.Απαριθμούμε ορισμένες από τις παρεμβάσεις:Πρόσφατες αλλαγές στο Γυμνάσιο: μειώθηκαν ώρες συγκεκριμένων μαθημάτων, συγκεκριμένων κλάδων.Καταργήθηκε το 3ωρο της προετοιμασίας των εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών και Πληροφορικής στα Λύκεια.Μόνο με αυτές τις δύο αλλαγές, και με βάση υπολογισμούς της ΟΛΜΕ, 3000 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί δεν θα προσληφθούν ξανά. Είναι αριθμός μεγαλύτερος από αυτό των 2100 διαθεσιμοτήτων!Καταργήθηκαν ή περιορίστηκαν μαθήματα με μόνο προφανή στόχο την εξοικονόμηση πόρων και όχι την αναγκαιότητα ύπαρξής τους στο ελληνικό σχολείο.Προβλήματα στην Τεχνική Εκπαίδευση.Σε όλο τον κόσμο αναβαθμίζεται. Στη χώρα μας διώκεται.Καταργήθηκαν τομείς και ειδικότητες σε σχολεία της περιοχής μας αν και υπήρχαν οι προϋποθέσεις στήριξής τους.Οδηγούμαστε με μαθηματική ακρίβεια στην μετατροπή της Τεχνικής Εκπαίδευσης σε κατάρτιση μεταγυμνασιακού ή και μεταλυκειακού επιπέδου για λίγους που θα καταφέρνουν να τελειώσουν το λύκειο.Να μην προχωρήσει ο σχεδιασμός για ενιαίο τύπο σχολείου που υποβαθμίζει περαιτέρω την Τεχνική Εκπαίδευση και αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία.Η λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων πρέπει να γίνεται με βάση τον πληθυσμό των περιοχών που βρίσκονται τα σχολεία καθώς και τη λειτουργία αντίστοιχων ειδικοτήτων σε γειτονικές περιοχές.Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει ίδια αντιμετώπιση μεταξύ των μικρών ΕΠΑΛ και αυτών στις μεγαλύτερες πόλεις. Να υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία. Να αποσυρθεί η οδηγία για έλεγχο φοίτησης στο μέσον της χρονιάς που δημιουργεί επιπλέον σύγχυση καθώς δεν μπορεί να υπερισχύει του ΠΔ που αφορά στη φοίτηση και προβλέπει την εκτέλεση των διαδικασιών στη λήξη της χρονιάς.Καινοτόμες δράσειςΗ έννοια της υποχρεωτικότητας ουσιαστικά τις υποσκάπτει. Τη φετινή χρονιά, φάνηκε να εφαρμόζονται με πρόχειρες διαδικασίες σαν κάτι να πίεζε προς την γρήγορη εφαρμογή τους.Καταργούνται ή μειώνονται οι ώρες διδασκαλίας για μαθήματα στο πλαίσιο των οποίων θα μπορούσαν να ενταχθούν ομαλότατα οι δράσεις χωρίς διατάραξη της λειτουργίας των σχολείων εν μέσω χρονιάς.Δεν υπάρχει αντίστοιχη επιμόρφωση στους εκπαιδευτικούς, δεν παρέχεται η στοιχειώδης στήριξη, δεν επαρκεί σε πολλές περιπτώσεις η υλικοτεχνική υποδομή.Φοβούμαστε ότι οι δράσεις αυτές θα απαξιωθούν στην συνείδηση της μαθητικής κοινότητα και θα υπάρχουν τα αντίστροφα αποτελέσματα από τα επιθυμητά, την ώρα που θα μπορούσαν να αποτελούν σπουδαίο εκπαιδευτικό εργαλείο στα χέρια μας.Κύριε Υφυπουργέ,Σήμερα περισσότερο παρά ποτέ υπάρχει επιτακτική ανάγκη να προχωρήσει η υλοποίηση των προεκλογικών δεσμεύσεων της κυβέρνησης στην κατεύθυνση της αύξησης της χρηματοδότησης για την Παιδεία, την επαναφορά διδακτικού ωραρίου, την χορήγηση αξιοπρεπών μισθών, και τον άμεσο διορισμό μονίμων για την κάλυψη των πολλών κενών που υπάρχουν τόσο στην Γενική και Επαγγελματική Παιδεία όσο και στην Ειδική Αγωγή.Υπάρχουν και άλλες πολλές προτάσεις που πρέπει να λάβετε υπόψη σας και να προσπαθήσετε να υλοποιήσετε για να έχουμε ποιοτικότερη εκπαίδευση στα σχολεία μας.να λαμβάνονται υπόψη οι θέσεις των Επιστημονικών Ενώσεων, ειδικά όταν εκφράζουν συγκεκριμένους προβληματισμούς.Για παράδειγμα, δεν είναι δυνατόν να μην λαμβάνεται υπόψη η άποψη της Ένωσης Φιλολόγων για τις αλλαγές που γίνονται στα φιλολογικά μαθήματα ή της Ένωσης Θεολόγων για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών.Μόλις προχθές ο Υπουργός Παιδείας δήλωσε ότι δεν κατανοεί γιατί δεν μαθαίνουν τα παιδιά μας ξένες γλώσσες με επάρκεια στο σχολείο. Η απάντηση βρίσκεται στην ίδια κατεύθυνση: μέχρι σήμερα δεν έχουν εισακουστεί οι προτάσεις των αντίστοιχων Ενώσεων των ξενόγλωσσων φιλολόγων.Ίδια η μοίρα και για τις προτάσεις της ΠΕΚΑΠ για την αναβάθμιση του μαθήματος της Πληροφορικής. Τόσο σήμερα όσο και στα νέα σχέδια, η Πληροφορική φαίνεται διώκεται.Άμεσα, διάλογος με την ΟΛΜΕ για τα όλα τα θέματα της Εκπαίδευσης. Καμιά απόφαση να μην λαμβάνεται ερήμην του κλάδου των εκπαιδευτικών, την ώρα μάλιστα που υπάρχει θέληση διαλόγου με το Υπουργείο για πρώτη φορά.Και προφανώς υπάρχουν και άλλα μικρά ή και μεγάλα ζητήματα που αξίζουν την προσοχή σας. Για παράδειγμα πρέπει να ξαναδείτε το θέμα που προκύπτει με την κατάργηση των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων από φέτος. Φοβούμαστε ότι θα δημιουργηθούν αδιέξοδα.Θα κλείσουμε την παρέμβασή μας με κάποια θέματα τοπικού χαρακτήρα.Υπάρχει σοβαρότατο θέμα σχολικής στέγης στην περιοχή της Ναυπάκτου. Το Υπουργείο πρέπει άμεσα να παρέμβει και σε συνεργασία με τον Δήμο Ναυπακτίας να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες τόσο για αναβάθμιση των κτιριακών εγκαταστάσεων που υπάρχουν όσο και για την εξεύρεση χώρων αλλά και τη χρηματοδότηση καινούριων σχολικών κτιρίων.Απαιτείται επίσης στήριξη των Δημοτικών Αρχών στο Δήμο Ιερής Πόλης Μεσολογγίου αλλά και Ξηρομέρου για την υποστήριξη της συντήρησης των κτιριακών συγκροτημάτων που υπάρχουν, με την πλειονότητα να έχει κατασκευαστεί πριν 3 ή και 4 δεκαετίες…Θα πρέπει επίσης να προσεχθεί το θέμα της Ειδικής Αγωγής, αφού ακόμη και σήμερα σύμφωνα με ενημέρωσή μας, δεν λειτουργούν πολλά τμήματα ένταξης ειδικά σε απομακρυσμένα σχολεία όπως το Γυμνάσιο Αστακού.Κύριε Υφυπουργέ,γνωρίζετε ως κάτοικος της Περιφέρειάς μας ότι στην πόλη μας λειτουργούσε άψογα και με υψηλότατη κατάταξη μεταξύ των τριτοβάθμιων ιδρυμάτων σύμφωνα με αντικειμενικές αξιολογήσεις, το ΤΕΙ Μεσολογγίου. Το ίδρυμα αυτό σήμερα κλείνει. Επιλέχθηκε να συγχωνευθεί με το ΤΕΙ Πάτρας και να μεταφερθούν με μεγάλο κόστος εγκαταστάσεις προς την περιοχή που πολιτεύεστε, την Ηλεία, ίσως στο βωμό της εξυπηρέτησης μικροπολιτικών συμφερόντων.Η τοπική κοινωνία απαιτεί να γίνει άμεσα άρση των αδικιών του σχεδίου «Αθηνά» που ουσιαστικά κλείνει το ΤΕΙ Μεσολογγίου.Να προχωρήσει άμεσα η αυτονόμησή του, άλλωστε έχει εκφράσει σχετικές θέσεις και ο Γενικός Γραμματέας δια βίου μάθησης και νέας γενιάς κ. Παυσανίας Παπαγεωργίου.Ένας βουλευτής από την Ηλεία θεωρείται ο εμπνευστής της σημερινής κατάστασης για το ΤΕΙ της περιοχής μας. Ας γίνει και πάλι ένας Ηλείος αυτός που θα διαγράψει τις αδικίες και θα επαναφέρει την λογική τάξη στα πράγματα.Μεσολόγγι, 8/2/2017ΔΑΚΕ Α’ ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας

ΔΑΚΕ Ε’ ΕΛΜΕ Αν. Αττικής: Η ιδιοκτησιακή αντίληψη στην Ε’ ΕΛΜΕ Ανατ. Αττικής

Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2017Απάντηση προς τους έχοντας ιδιοκτησιακή αντίληψη για το προεδρείοτης Ε΄ ΕΛΜΕ Ανατ. ΑττικήςΣυνάδελφοι, Η ΔΑΚΕ αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τους συναδέλφους που μας στήριξαν με την ψήφο τους και μας ανέδειξαν πρώτη δύναμη. Η υπευθυνότηταπου επέδειξε η παράταξη μας και η μετριοπάθειαμε την οποία κινηθήκαμε τα τελευταία χρόνια επιβραβεύτηκαν από τους καθηγητές, που για άλλη μία φορά έδειξαν, ότι αποστρέφονται την ακρότητα και τον φτηνό λαϊκισμό. Εμείς εν τοις πράγμασι έχουμε αποδείξει ότι πρώτο μέλημά μας είναι η στήριξη των εκπαιδευτικών, ανεξαρτήτως του όποιου πολιτικού κόμματος ασκεί την εξουσία στη χώρα.Άμεση λογική συνέπεια ήταν και η κατάληψη της προεδρίας της ΕΛΜΕ από εκπρόσωπο της ΔΑΚΕ Δ.Ε, αφού αυτή ήταν η επιταγή του εκλογικού σώματος. Αλγεινή εντύπωση προκαλεί η στάση της παράταξης της άκρας Αριστεράς, η οποία επί σειρά ετών κατείχε τη θέση του προέδρου της ΕΛΜΕ. Έχοντας προφανώς ιδιοκτησιακή αντίληψη για τη θέση του προέδρου, εξέδωσαν μία ανακοίνωση-λίβελλο που στρέφεται εναντίον της παράταξης της ΔΑΚΕ.Παραποιώντας ελεεινά την αλήθεια, προσπαθούν να παρουσιαστούν ως οι «μοναδικοί» υποστηρικτές των καθηγητών, πετώντας λάσπη σε όλες τις υπόλοιπες παρατάξεις. Φυσικά και λησμονούν ότι η ΔΑΚΕ Δ.Ε έπαιξε σημαντικό ρόλο τα προηγούμενα χρόνια και με την ψήφο της πάρθηκαν σημαντικές αποφάσεις που αφορούσαν την ΕΛΜΕ μας. Εμείς αναγνωρίσαμε και σεβαστήκαμε τη βούληση του εκλογικού σώματος και το αυτονόητο δικαίωμα της παράταξης της άκρας Αριστεράς να κατέχει τη θέση του προέδρου, όταν αυτή ήταν η βούληση των συναδέλφων. Η άρνηση αποδοχής του εκλογικού αποτελέσματος, αποτελεί βαθύτατα αντιδημοκρατική ενέργεια και δείχνει ότι η παράταξη που επί σειρά ετών κατείχε την προεδρία δεν έχει καμία σχέση με τη δημοκρατία και το σεβασμό της άποψης της πλειοψηφίας. Όσο δε αφορά τη λάσπη που εκτόξευσαν εναντίον μας περί μνημονιακών δυνάμεων και λοιπών ανοησιών, τους απαντάμε ότι: εμείς με πράξεις και όχι με λόγια στηρίξαμε τα δίκαια του κλάδου, όταν ο Υπουργός Παιδείας, κ. Αρβανιτόπουλος επεδίωξε να απαξιώσει τον κλάδο. Όταν και αυτοί συγκρουστούν με τους κομματικούς ινστρούκτορες της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, του ΚΚΕ(μλ), του Μ-Λ ΚΚΕ και των λοιπών κομματιδίων της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς που τους ελέγχουν και τους καθοδηγούν, τότε και μόνο τότε θα δικαιούνται να ομιλούν. Εμείς, ως ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε τους αφήνουμε να θρηνήσουν ελεύθερα και να βιώσουν τη μιζέρια τους. Αντίθετα, εμείς έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε. Και πρώτα απ΄ όλα να δείξουμε σεμνότητα και ταπεινότητα και να αποδείξουμε στους συναδέλφους, ότι και ιδέες διαθέτουμε και διάθεση να πρωτοπορήσουμε και φυσικά ότι όλοι οι συνδικαλιστές δεν είναι ίδιοι.Τ.Ε. Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε.Ε΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Ανατολικής Αττικής-------------------------------------------------------------------------Κατεβάστε και εκτυπώστε από εδώ.----------------------------------------------------------------------Διαβάστε, πατώντας στον παρακάτω τίτλο ανάρτησης: Αύξηση δύναμης κατά 65,2% - Σάρωσε η ΔΑΚΕ στην Ε' ΕΛΜΕ Ανατ. Αττικής!

ΔΑΚΕ ΔΕ Ε’ ΕΛΜΕ Αν. Αττικής: Για πρώτη φορά πρόεδρος από τη ΔΑΚΕ στο ΔΣ!

Το ΔΣ της Ε’ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής που προέκυψε μετά τις εκλογές της 26ηςΙανουαρίου, συγκροτήθηκε σε σώμα στις 9 Φεβρουαρίου 2017.Η σύνθεση του προεδρείου είναι:Πρόεδρος: Κυριάκος Κοτσολάκος - Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. (για πρώτη φορά η ΔΑΚΕ αναδεικνύει πρόεδρο).Αντιπρόεδρος: Ανδρέας Παπαδαντωνάκης – Π.Ε.Κ.Γενική Γραμματέας: Αικατερίνη Κουρκουζέλη – Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. Μέλος: Πάνος Μιχαλόπουλος - Ε.Α.Π.Μέλος: Άκης Σωτηρόπουλος – Ε.Α.Π.Μέλος: Εύη Παναγιωτοπούλου – Π.Ε.Κ.Μέλος: Μανώλης Ψαρράς – Α.Σ.Ε. (Π.Α.Μ.Ε.)----------------------------------------------------------------------------------------Πατήστε στον παρακάτω πίνακα για να κατεβάσετε και εκτυπώσετε με λεπτομέρειες τη σύνθεση του νέου ΔΣ.Για να δείτε τα αποτελέσματα των εκλογών πατήστε εδώ.

ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ Ν. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΙ Θ. ΤΣΟΥΧΛΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΡΕΒΕΝΩΝ ΔΕΣΚΑΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΡΠΕΡΟΥ

Ο Γενικός Γραμματέας της Ο.Λ.Μ.Ε., Νίκος Παπαχρήστος και το μέλος του Δ.Σ. Θεόδωρος Τσούχλος, περιόδευσαν τις σχολικές μονάδες Γρεβενών, Καρπερού και Δεσκάτης. Ενημέρωσαν τους εκπαιδευτικούς για την αντιεκπαιδευτική πολιτική της νεομνημονιακής συγκυβέρνησης που οδηγεί στη διάλυση της Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας και κατέθεσαν τις θέσεις της Δ.Α.Κ.Ε. για τα μείζονα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι λειτουργοί της Εκπαίδευσης.

Θ. ΤΣΟΥΧΛΟΣ: Καθηγητικές Σχολές και Ειδικότητες

Συνεχίζοντας την αντιμεταρρύθμιση στον Εθνικά ευαίσθητο χώρο της Παιδείας, η νεομνημονιακή ηγεσία του Υπουργείου εξαπέλυσε επίθεση εναντίον των Καθηγητικών Σχολών αμφισβητώντας ευθέως την οντότητά τους, δηλώνοντας δε «ότι το πρόγραμμα σπουδών τους δεν έγινε με στόχο οι πτυχιούχοι τους να καταστούν εκπαιδευτικοί». Επίσης ο τ. Γ. Γραμματέας Δ. Χασάπης στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής υποστήριξε ότι «οι καθηγητές έχουν απίστευτα μεγάλο παιδαγωγικό έλλειμμα καθώς παρήχθησαν από Σχολές όπως η Φιλοσοφική ως γλωσσολόγοι ή ιστορικοί και όχι ως εκπαιδευτικοί».Στα ανωτέρω υπάρχει ισχυρότατος επιστημονικός και παιδαγωγικός αντίλογος, καθώς Σχολές όπως η Θεολογική-Φιλοσοφική-Φυσικομαθηματική-Πάντειο-Χαροκόπειο αλλά και τα Τμήματα Οικονομικών-Πληροφορικής-ΤΕΦΑΑ αποτελούν διαχρονικά τους πυλώνες του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Παράλληλα, μέσα από μια άρτια και αδιάβλητη επιμόρφωση σημαντικός αριθμός ειδικοτήτων εισήλθε στη Β/θμια Εκπ/ση δίνοντάς της μία όσο το δυνατόν ευρύτερη πλουραλιστική επιστημονική οντότητα. Την ανωτέρω κατάσταση έψεξε ο Υπουργός δηλώνοντας πως «υπάρχουν γνωσιακές παθογένειες και ενώ στην Ευρώπη ο μ.ο. των ειδικοτήτων είναι 40, στη χώρα μας υφίστανται 180». Πρόσφατα δε διέρρευσε πρόταση του Ι.Ε.Π. για μείωσή τους στις 80.Η λογική της πλήρους υποταγής στα κελεύσματα των δανειστών που διαλύουν τη Δημόσια Εκπαίδευση έχουν οδηγήσει στη(ν): α) μείωση των ωρών διδασκαλίας στο Γυμνάσιο.β) αύξηση του ωραρίου των Υπευθύνων Εργαστηρίων Πληροφορικής- Φυσικών Επιστημώνγ) άρνηση επαναφοράς του διδακτικού ωραρίου μας στα προ του 2013 επίπεδαδ) προσπάθεια αλλοτρίωσης του Ορθόδοξου και Ελληνοκεντρικού Χαρακτήρα της Παιδείας μας,ε) απομείωση μαθημάτων (Αρχαία Ελληνικά-Οικιακή Οικονομία-Βιολογία-Γεωγραφία)στ) κατάργηση-συγχώνευση και άλλων σχολικών μονάδωνζ) επιβολή της γ’ ανάθεσηςη) αναγκαστική διδασκαλία σε τρία ή περισσότερα σχολείαθ) απειλή της κινητικότητας εντός των περιφερειώνι) ύπαρξη του ανωτάτου αριθμού μαθητών ανά τμήμαια) συρρίκνωση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με τη μείωση ειδικοτήτων-κατευθύνσεων-τμημάτωνιβ) αναμενόμενη αλλαγή στο Λύκειο που θα οδηγήσει στη μείωση μαθημάτων και σε ένα ισχυρό πλήγμα στην ύπαρξη των ΕΠΑ.Λ.Η συγκεκριμένη πολιτική έχει οδηγήσει στη δημιουργία τεχνητών πλεονασμάτων και στην περαιτέρω μείωση των αναπληρωτών συναδέλφων. Η προτεινόμενη συρρίκνωση των ειδικοτήτων υπηρετεί τη διεύρυνση των αναθέσεων διδασκαλίας, ενώ η υπόσχεση μόνιμων διορισμών έχει μετατεθεί για το 2018 και βρίσκεται στις συμπληγάδες των συνεχών «αξιολογήσεων» και της συστηματικής απαξίωσης του κοινωνικού κράτους.Αμφισβητείται ευθέως η παιδαγωγική μας επάρκεια και έντεχνα τίθεται σε λειτουργία το σχέδιο εξοβελισμού δεκάδων χιλιάδων συναδέλφων μας, οι οποίοι πλέον δεν θα έχουν την παραμικρή ελπίδα πρόσληψης ή μόνιμου διορισμού. Εάν συνεχισθεί το σημερινό μείγμα πολιτικής θα «εξαλειφθούν» από τη Δημόσια Εκπαίδευση πολλές ειδικότητες, ενώ θα υπάρξει δραστική περικοπή των μεταθέσεων και των αποσπάσεων.Η Ομοσπονδία οφείλει να λάβει σοβαρά υπόψιν τις τοποθετήσεις των νεομνημονιακών εκπροσώπων. Απηχούν της συνέχιση της καταδυνάστευσης που υφίσταται ο υπερήφανος λαός μας και η πατρίδα. Στόχος είναι η: 1. αποδόμηση της Δημόσιας Δωρεάν Εκπαίδευσης2. αμφισβήτηση της παιδαγωγικής μας συγκρότησης και επάρκειας3. συνεχής επιβάρυνση των εργασιακών μας συνθηκών4. υποβάθμιση του λειτουργήματός μας5. συνεχής μείωση του εκπαιδευτικού και διοικητικού δυναμικού6. διεύρυνση της χοάνης, που οδηγεί στην ανεργία δεκάδες χιλιάδες αναπληρωτές συναδέλφους, αλλά και νέους πτυχιούχους.Θόδωρος ΤσούχλοςMέλος Δ.Σ. Ο.Λ.Μ.Ε. Μέλος Ε.Ε Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε.

Επέκταση των ρυθμίσεων για τα στεγαστικά δάνεια και στους εκπαιδευτικούς

Αρ. Πρωτ. 1144 Αθήνα 06/03/2017 Προς 1. Το Υπουργείο Οικονομικών Ταμείο Παρακαταθηκών Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο 2. Τους Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε. Θέμα: «Επέκταση των ρυθμίσεων για τα στεγαστικά δάνεια και στους εκπαιδευτικούς» Σύμφωνα με πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών και του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων προβλέπεται πάγωμα επιτοκίου, καταβολή μειωμένων δόσεων και παράλληλα επιβράβευση των συνεπών δανειοληπτών του ταμείου. Δυστυχώς δεν συμβαίνει το ίδιο και για τα στεγαστικά δάνεια που έχουν λάβει συνάδελφοι εκπαιδευτικοί από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο ως Δημόσια Αποκεντρωμένη Υπηρεσία και αργότερα ως τράπεζα, σύμφωνα με το άρθρο 1 του Ν. 2322/1995 και συνδυαστικά με το άρθρο 62 παρ. 6 του Ν.2214/1994, χορηγούσε στεγαστικά δάνεια προς Δημοσίους Υπαλλήλους και Υπαλλήλους Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ν.Π.Δ.Δ., (Ο.Τ.Ε., Ο.Σ.Ε., Εκπαιδευτικοί, Στρατιωτικοί, Σώματα Ασφαλείας, Κληρικοί, Υπάλληλοι Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, Ανάπηροι Πολέμου, κ.λ.π.) Τα στεγαστικά δάνεια των εκπαιδευτικών ήταν αρμοδιότητα του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και οι ευνοϊκές ρυθμίσεις στην κατηγορία Δημοσίων Υπάλληλων του Παρακαταθηκών, πρέπει για λόγους ισονομίας και δικαιοσύνης να συμπεριλάβουν και τις ανάλογες ρυθμίσεις για το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Σύμφωνα με τα παραπάνω το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί την Κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα στην επέκταση των ευνοϊκών ρυθμίσεων για τους δανειολήπτες εκπαιδευτικούς στεγαστικών δανείων του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου στη βάση των αντίστοιχων ρυθμίσεων για τους δανειολήπτες του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων. Πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε την ανακοίνωση σε μορφή PDF

Απαράδεκτη εξαίρεση των εκπαιδευτικών Π.Ε. 60 και Π.Ε. 70 από προκήρυξη για πρόσληψη σε θέσεις Π.Ε. Γραμματέων στα Δικαστήρια της χώρας

Αρ. Πρωτ. 1142 Αθήνα 06/03/2017 Προς 1. Τον Υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου Κωνσταντίνο 2. Τους Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε. Κοιν: Υπουργό Δικαιοσύνης κ. Κοντονή Σταύρο Θέμα: Απαράδεκτη εξαίρεση των εκπαιδευτικών Π.Ε. 60 και Π.Ε. 70 από προκήρυξη για πρόσληψη σε θέσεις Π.Ε. Γραμματέων στα Δικαστήρια της χώρας Κύριε Υπουργέ Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., λαμβάνοντας υπόψη τις πολλές και έντονες διαμαρτυρίες από αδιόριστους εκπαιδευτικούς Π.Ε. 60 και Π.Ε. 70, σας ενημερώνει και ταυτόχρονα εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για τα παρακάτω: Με την προκήρυξη με αριθμό 1/23-1-2017 τεύχος ΑΣΕΠ , έχουν το δικαίωμα διεκδίκησης πρόσληψης σε θέση Π.Ε. Γραμματέων στα Δικαστήρια της χώρας οι πτυχιούχοι διαφόρων κλάδων. Η πρώτη αυτή προκήρυξη με αριθμό 1/23-1-2017 τεύχος ΑΣΕΠ ανακλήθηκε και στις 3 Μαρτίου εκδόθηκε η νέα προκήρυξη με την οποία, αρκετές ήταν οι κατηγορίες πτυχιούχων που προστέθηκαν στη διαδικασία της διεκδίκησης μιας θέσης Π.Ε. Γραμματέων στα Δικαστήρια της χώρας. Με αυτή την εγκύκλιο, επίσης, διαπιστώσαμε ότι, σωστά, ικανοποιήθηκε επιθυμία πολλών πτυχιούχων φιλολογικών σχολών για ένταξη τους, όπως άλλωστε είχε γίνει και σε παλιότερους διαγωνισμούς. Κάνοντας μια αντιπαραβολή της ανακληθείσας απόφασης με τη νέα διαπιστώσαμε ότι δεν συμπεριλαμβάνονται, πλέον, μόνο οι φιλόλογοι αλλά και πτυχιούχοι των τμημάτων ξένων γλωσσών, μουσικής, θεατρικών σπουδών καθώς και πτυχιούχοι τμημάτων πληροφορικής και απόφοιτοι του τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (μόνο). Δυστυχώς, όμως, δεν εντάσσονται δάσκαλοι και νηπιαγωγοί γεγονός που είναι έξω από κάθε λογική και δεν εξυπηρετεί τις αρχές της ισονομίας και της ίσης μεταχείρισης. Εξ’ αιτίας των παραπάνω ζητάμε να παρέμβετε ουσιαστικά ώστε να εξεταστεί εκ νέου το θέμα αυτό το οποίο για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. είναι εξαιρετικής σοβαρότητας προκειμένου να συμπεριληφθούν και οι ειδικότητες Π.Ε. 60 και Π.Ε. 70 στην προκήρυξη. ΠατήστεΕΔΩ για να διαβάσετε την ανακοίνωση σε μορφή PDF

Τοποθέτηση και δυνατότητα μετακίνησης – δικαιώματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Αρ. Πρωτ. 1143 Αθήνα 06/03/2017 Προς 1. Τον Υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου Κωνσταντίνο 2. Τους Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε. Θέμα: Τοποθέτηση και δυνατότητα μετακίνησης - δικαιώματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών Κύριε Υπουργέ, με αφορμή έγγραφο αίτημα που σας απέστειλαν στις 8 και 21 Φεβρουαρίου, οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. Χίου και Λήμνου σχετικά με τη μετακίνηση αναπληρωτή συναδέλφου από τη Λήμνο στη Χίο ώστε να είναι δυνατή η συνυπηρέτησή του με την, επίσης, αναπληρώτρια σύζυγό του, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., πέρα από την στήριξή του στο δίκαιο αίτημα των συναδέλφων και των Συλλόγων Εκπαιδευτικών καθώς και στο αίτημα για τη θεσμοθέτηση της δυνατότητας συνυπηρέτησης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, θεωρεί πως είναι αναγκαία η θεσμοθέτηση πλαισίου διαδικασιών το οποίο θα αφορά το εργασιακό καθεστώς και τα εργασιακά δικαιώματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Είναι σαφές ότι κυρίαρχο αίτημα της Δ.Ο.Ε. αποτελεί η άμεση πραγματοποίηση των χιλιάδων, απαραίτητων για την ομαλή λειτουργία της εκπαίδευσης, μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών, αφού τα τελευταία χρόνια και με την εφαρμογή των πολιτικών των μνημονίων παρατηρείται ραγδαία αύξηση των ελαστικών μορφών εργασίας. Οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι συνάδελφοί μας ζουν σε καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας και συνεχούς μετακίνησης από χρόνο σε χρόνο σε όλη τη χώρα. Οι επιπτώσεις τόσο στη ζωή τους όσο και στην ποιότητα της εκπαίδευσης, αφού δεν μπορούν να αποκτήσουν μια μόνιμη και σταθερή σχέση με τους μαθητές τους, είναι πολύ σοβαρές. Με βάση τα παραπάνω, αποτελεί ομόφωνη θέση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., η οποία έχει τεθεί σε όλους τους Υπουργούς Παιδείας τα τελευταία χρόνια, η θεσμοθέτηση ενός νομικού πλαισίου ικανού να διασφαλίσει ίσους όρους εργασίας για αναπληρωτές και μόνιμους εκπαιδευτικούς. Θα πρέπει η πολιτεία, ως αποκλειστικά υπεύθυνη (με την εφαρμογή των πολιτικών των μνημονίων, της Ε.Ε. και του Ο.Ο.Σ.Α.) για την όλο και πιο εκτεταμένη ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, να αντιληφθεί ότι το καθεστώς που διέπει τους όρους πρόσληψης και εργασίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι, επιεικώς, απαράδεκτο. Η μη ταυτόχρονη και με πολλές μορφές (ως προς την πληρωμή και το ωράριο) πρόσληψη των αναπληρωτών αποτελεί το σημείο έναρξης της εφαρμογής ανισοτήτων και αδικιών μεταξύ τους για να προχωρήσουμε στην άνιση, σε σχέση με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, αντιμετώπισή τους σε θέματα επιδομάτων θέσης, αναρρωτικών και άλλων αδειών, μητρότητας και τα εργασιακά τους δικαιώματα συνολικά. Βασικά μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση θεωρούμε ότι πρέπει να είναι τα εξής: Δημοσιοποίηση όλων των κενών πριν γίνουν οι αιτήσεις των αναπληρωτών. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την έγκαιρη πραγματοποίηση των υπηρεσιακών μεταβολών. Τα μόνα κενά είναι εκείνα που προκύπτουν έκτακτα κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, τα οποία όμως είναι πολύ λιγότερα σε σχέση με τις ανάγκες που καλύπτουν οι αναπληρωτές. Η πρόσληψη των αναπληρωτών να γίνεται σε όλα τα κενά στην α’ φάση και για την ειδική και για τη γενική αγωγή, με εξασφάλιση των απαραίτητων πιστώσεων από τον κρατικό προϋπολογισμό για να έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν στις πρώτες περιοχές προτίμησής τους. Οι νέες φάσεις πρόσληψης να είναι μόνο για έκτακτα λειτουργικά κενά. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των αναπληρωτών με αναγνώριση του συνόλου της προϋπηρεσίας τους. Επίδομα ανεργίας για όλους μετά τη λήξη της σύμβασής τους χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Πλήρης εξομοίωση όλων των αδειών σε σχέση με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς (κανονικές, αναρρωτικές, μητρότητας, επαπειλούμενης κύησης) με προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και των ενσήμων, αφού για χρήση άνω των 15 ημερών αναρρωτικής άδειας παύει να προσμετράται. Επιπρόσθετα, οι εγκυμονούσες συναδέλφισσες δεν δικαιούνται άδεια επαπειλούμενης κύησης ούτε άδεις ανατροφής παρά μόνο άνευ αποδοχών. αξιοκρατική τοποθέτηση αναπληρωτών από τα Π.Υ.Σ.Π.Ε. με βάση τη σειρά τους στους πίνακες αναπληρωτών. πλήρη εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές, ίδια με των μόνιμων. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. πρόκειται να σας θέσει αναλυτικά το ζήτημα και στην συνάντηση που θα έχει μαζί σας καθώς και με νεώτερο κείμενό του με την επιδίωξη η επόμενη σχολική χρονιά να ξεκινήσει με ένα πλαίσιο τέτοιο που δε θα διαιωνίζει αδικίες και δεν θα διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς. Πατήστε ΕΔΩγια να διαβάσετε την ανακοίνωση σε μορφή PDF

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΑΝΕΠΤΥΞΑΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ

Χθες ήταν μία ιστορική ημέρα για το ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ, καθώς για πρώτη φορά από την ημέρα ίδρυσής του εκπρόσωποι του Κέντρου κλήθηκαν στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής προκειμένου να αναπτύξουν τις θέσεις τους για τις προτάσεις του ΙΕΠ σχετικά με τις αλλαγές στο Λύκειο. Το ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ εκπροσώπησαν στην Επιτροπή ο Υπεύθυνος Επιστημονικών Ερευνών κ. Ν. Παΐζης και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Μ. Κουρουτός. Η πρόσκληση στο ΚΑΝΕΠ αποδεικνύει την διαρκώς αυξανόμενη επιρροή των θέσεων και της Ερευνητικής του εργασίας στην ελληνική εκπαίδευση και στην κοινωνία. Οι Ετήσιες Εκθέσεις του Κέντρου αξιοποιούνται τόσο στο δημόσιο διάλογο όσο και από εγχώριες και διεθνείς αρχές, ελληνικά και ξένα πανεπιστήμια, συνδικάτα και κέντρα ερευνών. Διαβάστε εδώ τις θέσεις που ανέπτυξε ο Νίκος Παϊζης εκπροσωπώντας το ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ στη σημερινή συνεδρίασης της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ SUMMERHILL

  ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ SUMMERHILL Δήμητρα Β. Μουσιώλη, LL.B,  MSc Δικηγόρος- Διαπιστευμένη Διαμεσολαβήτρια ΥΔΔΑΔ Εξειδικευμένη στην Οικογενειακή Διαμεσολάβηση και στη Διαμεσολάβηση Ομοτίμων Μέλος:  FMC, NFM, FMA, College of Mediators στο Ηνωμένο Βασίλειο...

Βουλή: «Αντισυνταγματικά και εξωακαδημαϊκά κριτήρια επιλογής των υποψηφίων Μελών ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο»

Η πολιτική χειραγώγηση του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου συνεχίζεται πλέον απροκάλυπτα, απομειώνοντας το ακαδημαϊκό κύρος του Ιδρύματος και θέτοντας σε κίνδυνο την λειτουργία και την ποιότητα των παρεχόμενων στους φοιτητές Προγραμμάτων...

Ν.Δ: “Αυτονομία, διαφοροποίηση σχολείων, αξιολόγηση διδασκόντων”

Η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Βουλευτής Επικρατείας, κυρία Νίκη Κ. Κεραμέως, μιλώντας στο 2ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, επισήμανε τις, κατά τη γνώμη της, αδυναμίες της ελληνικής Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης....

Καθηγητικές Σχολές και Ειδικότητες

Καθηγητικές Σχολές και Ειδικότητες Συνεχίζοντας την αντιμεταρρύθμιση στον Εθνικά ευαίσθητο χώρο της Παιδείας, η νεομνημονιακή ηγεσία του Υπουργείου εξαπέλυσε επίθεση εναντίον των Καθηγητικών Σχολών αμφισβητώντας ευθέως την οντότητά τους δηλώνοντας...

Οι τρεις σωματοφύλακες πάνε σχολείο

 Συχνά συζητάμε για τη δημιουργική γραφή και τη κατάλληλη ηλικία. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι η πιο κατάλληλη είναι η σχολική. Ίσως επειδή ως φιλόλογος έχω δει με τα...