“Kύριε Γαβρόγλου δεν μου κουρέλιασες μόνο το πτυχίο …τη ψυχή μου κουρέλιασες”

ΕΠΙΣΤΟΛΗ"Kύριε Γαβρόγλου δεν μου κουρέλιασες μόνο το πτυχίο …τη ψυχή μου κουρέλιασες"κύριε υπουργέ,Στα 37 μου χρόνια, μετά από 4 έτη σπουδών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου του Βόλου, αφού ξόδεψα πολλά χρήματα και μελέτησα εκατοντάδες ώρες για να ενημερώνομαι για τις νέες εξελίξεις στο χώρο της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία και μετά από 15 έτη εργασίας (ως αναπληρώτρια φυσικά) σε δομές της Ειδικής Αγωγής, τμήματα ένταξης και ειδικά σχολεία, άκουσα με τα αυτιά μου, την Παρασκευή 7 Απριλίου, τον υπουργό Κο Γαβρόγλου να μου πετάει κατάμουτρα ότι το πτυχίο μου δεν έχει αξία γιατί η εξωτερική αξιολόγηση των Πανεπιστημιακών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής είναι ελλιπής.Με λίγα λόγια αμφισβήτησε την αξία του πτυχίου μου κάτι που δεν έχει ακουστεί ποτέ μέχρι σήμερα για τα πτυχία που παρέχουν τα Ελληνικά Δημόσια Πανεπιστήμια.Όμως εγώ δεκαπέντε χρόνια τώρα έστησα πολλά Τμήματα Ένταξης.Βοήθησα στην εξέλιξη και στην καλύτερη λειτουργία των Ειδικών Σχολείων. Βοήθησα και συνεργάστηκα με δεκάδες συναδέλφους.Δούλεψα σκληρά με πολλούς μαθητές.Και επειδή το κράτος και οι εκάστοτε κυβερνήσεις ήταν ελλιπείς και αδιαφόρουσαν για τη σωστη στήριξη των μαθητών μου και των οικογενειων τους, έπαιξα και άλλους ρόλους.Έκανα την ψυχολόγο όταν άκουγα τον πόνο και σκούπιζα τα δάκρυα δεκάδων γονιών.Έκανα τη καθαρίστρια, για να μάθουν να παιδιά μου να καθαρίζουν το χώρο τους.Έκανα τη νοσηλεύτρια, δίνοντας φαρμακευτική αγωγή στους μαθητές μου ή φροντίζοντας τους κατά τη διάρκεια μιας κρίσης τους.Μέχρι και τον εργάτη έκανα, κάνοντας τη μετακόμιση ενός ειδικού σχολείου με άλλους συναδέλφους (οι περισσότεροι αναπληρωτές) μέσα σε 2 μέρες, για να υποδεχθούμε τους μαθητές σε ένα νέο σχολείο και μάλιστα στα μέσα της χρονιάς.Αναγκάστηκα μάλιστα να αλλάξω και το κούρεμα μου, το έκανα κοντό, για να είναι λιγότερος ο πόνος μου όταν κάποιος μαθητής μου, κατά τη διάρκεια μιας κρίσης του, μου τραβούσε τα μαλλιά.Και ύστερα από αυτά έρχεται η απόλυτη απαξίωση από τον προϊστάμενο σου, τον υπουργό. Και αναρωτιέμαι….Τι φταίω εγώ ως εργαζόμενη με ελαστική σχέση εργασίας μάλιστα, να πληρώνω τις υποτιθέμενες ελλείψεις, σύμφωνα με την άποψή σας, ενός πανεπιστημιακού τμήματος;Γιατί τόσο καιρό η πολιτεία δεν φρόντιζε να βελτιώσει την κατάσταση των συγκεκριμένων Πανεπιστημιακών Τμημάτων;Τι φταίνε οι γονείς μου που ξοδεύτηκαν 4 χρόνια για να έχω ένα πτυχίο «κουρελόχαρτο» σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Γαβρόγλου;Τι να πω στους γονείς μου όταν με ρωτάνε όλα καλά με τη δουλειά;Μήπως να πω ότι ο υπουργός με αξιολόγησε με συνοπτικές διαδικασίες και με είπε ελλεπή;Τι να πω στους άλλους συναδέλφους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς;Ότι έρχεται και η σειρά τους να τους απαξιώσουν τα πτυχία τους;Τι να πω στους γονείς των μαθητών μου όταν με ρωτάνε για την πρόοδό των παιδιών τους;Μήπως να τους πω ότι δεν είμαι αρμόδια να τους απαντήσω και ότι τόσα χρόνια οι τύχες των παιδιών τους ήταν σε χέρια ελλιπή εκπαιδευτικού, με βάση τα λεγόμενα του υπουργού;ΟΧΙ όμως δεν θα το βάλω κάτω!Ξέρω τι έχω κάνει τόσα χρόνια!Έχω δουλέψει σκληρά και δεν θα επιτρέψω σε κανένα να το αμφισβητήσει.Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να αμφισβητήσει το πτυχίο μου στην Ειδική Αγωγή.Κύριε εκάστοτε υπουργέ ακούστε με καλά, Είμαι εδώ, κρατάω γερά και αγωνίζομαι για το δικαίωμα μου στην αξιοπρεπή εργασία αλλά και για το δικαίωμα των μαθητών μου στην ποιοτική εκπαίδευση.Θα με βλέπετε να αγωνίζομαι με τους συναδέλφους μου, με τους μαθητές μου και τους γονείς τους στα Υπουργεία, στη Βουλή, στους δρόμους και όπου αλλού χρειαστεί… και σήμερα και αύριο και για πάντα!!!!!!Γ. Ελένη Η δασκάλα του Φάνη, του Στέλιου, του Παναγιώτη, του Άγγελου, του Μανου, της Κων/νας, του Δημήτρη, του Βασίλη, του Πάνου, του Διονύση, της Νεκταρίας, του Νίκου, της Ειρήνης, της Λάουρας, της Ειρήνης, του Κων/νου, του Γιάννη και δεκάδων άλλων μαθητών.

Επίσκεψη του Υφυπουργού Δ. Μπαξεβανάκη στις Σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο ΙΝΑΑ Πεύκων Κεντρικής Μακεδονίας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠ.Π.Ε.Θ.Επίσκεψη του Υφυπουργού Δημήτρη Μπαξεβανάκη στις Σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο ΙΝΑΑ Πεύκων Κεντρικής ΜακεδονίαςΤις σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης που στεγάζονται στο ΙΝΑΑ Πεύκων επισκέφθηκε την Παρασκευή 7 Απριλίου ο Υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Δημήτρης Μπαξεβανάκης, συνοδευόμενος από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτη Ανανιάδη και τον Διευθυντή Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου κ. Γιώργο Μουστάκα. Αντικείμενο της εκτενούς συζήτησης, που διεξήχθη με τους Διευθυντές και εκπαιδευτικούς των τεσσάρων σχολείων (Ειδικό Νηπιαγωγείο, Ειδικό Δημοτικό Σχολείο, Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο και Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης), ήταν το οξύτατο στεγαστικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν.Επισημάνθηκε ότι βρίσκεται ήδη στο τελικό στάδιο η μεταστέγαση του ΕΕΕΕΚ στο νέο διδακτήριο στη Σταυρούπολη, καθώς όλα τα πολύπλοκα εμπόδια, που ανέκυψαν λόγω της αλλαγής χρήσης του κτηρίου, ξεπεράστηκαν μετά από επίπονες προσπάθειες της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, του Υπουργείου Παιδείας, του Δήμου Παύλου Μελά και όλων των εμπλεκόμενων. Έτσι, θα μπορέσει να αναπτυχθεί το ΕΕΓ στον υπάρχοντα χώρο, καθώς από το επόμενο σχολικό έτος θα λειτουργήσει με τη νέα διευρυμένη μορφή αυτών των σχολείων, ως Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο.Οι εκπαιδευτικοί έθεσαν επίσης το ζήτημα της ανέγερσης νέου διδακτηρίου για το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο, θέμα που βρίσκεται τελματωμένο εδώ και πάνω από 10 χρόνια. Συμφωνήθηκε να υπάρξει στενή συνεργασία όλων των εκπαιδευτικών αρχών και συνεννόηση με το Δήμο και την Περιφέρεια, που έχουν την αρμοδιότητα για τη στέγαση των σχολείων.Ο κ. Μπαξεβανάκης υπογράμμισε ότι όλοι όσοι έχουν συναρμοδιότητα οφείλουν να συνεργαστούν υπεύθυνα και αποτελεσματικά, ώστε να ολοκληρωθούν οι μελέτες και να ενταχθεί το έργο σε πρόγραμμα χρηματοδότησης. Αποτελεί υποχρέωση όλων μας, διότι το μέτρο της ανθρωπιάς μιας κοινωνίας είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζει τα μέλη της που έχουν τις μεγαλύτερες ανάγκες.

Τι συζητήθηκε στη συνάντηση του Υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου με το Προεδρείο της Συνόδου των Παιδαγωγικών Τμημάτων για την Ειδική Αγωγή

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠ.Π.Ε.Θ.Συνάντηση του Υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου με το Προεδρείο της Συνόδου των Παιδαγωγικών Τμημάτων για την Ειδική ΑγωγήΟ Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κώστας Γαβρόγλου, συνοδευόμενος από το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου κ. Γιάννη Παντή συναντήθηκε σήμερα Δευτέρα 10-4-2017, με το Προεδρείο της Συνόδου των Παιδαγωγικών Τμημάτων κ.κ. Αλιβίζο Σοφό, Πρόεδρο Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αιγαίου, Βαβουγυιό Διονύση, Πρόεδρο Π.Τ.Ε.Α. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και Μπαμπλέκου Ζωή, Πρόεδρο Τ.Ε.Π.Α.Ε. Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.Στη συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε σε πολύ θετικό κλίμα, συζητήθηκαν θέματα βελτίωσης της εκπαίδευσης των Δασκάλων και ειδικότερα ζητήματα εξειδίκευσης αυτών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, στο πλαίσιο ενός σχολείου ποιοτικού, ενταξιακού και δημοκρατικού, που να αντιμετωπίζει με επάρκεια τις εκπαιδευτικές ανάγκες κάθε μαθητή. Ζητήθηκε από τον υπουργό η κατάθεση προτάσεων γύρω από τα ανωτέρω ζητήματα και ο ίδιος μετέφερε την επιθυμία του το θέμα να τεθεί στη Σύνοδο των Προέδρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων.Ο Υπουργός Παιδείας διευκρίνισε ότι δεν υπάρχει διάθεση υποβάθμισης του πτυχίου των Τμημάτων Ειδικής Αγωγής και γι αυτό το λόγο λαμβάνει μεγαλύτερη μοριοδότηση από ένα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, κατά τη διαδικασία των προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή. Επιπλέον διευκρινίστηκε ότι δεν τίθεται υπό αμφισβήτηση η ποιότητα των προγραμμάτων σπουδών και των διδασκόντων καθηγητών των Πανεπιστημιακών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής.

Συμβασιούχοι Αναπληρωτές Δάσκαλοι και Νηπιαγωγοί Ειδικής Αγωγής: “Ποιο είναι το μέλλον των αποφοίτων και των φοιτητών των δύο πανεπιστημιακών τμημάτων;”

Συμβασιούχοι Αναπληρωτές Δάσκαλοι και Νηπιαγωγοί Ειδικής Αγωγής Ποιο είναι το μέλλον των αποφοίτων και των φοιτητών των δύο πανεπιστημιακών τμημάτων; Μπορεί ο Υπουργός Παιδείας να δηλώνει ότι η Ειδική Αγωγή είναι παρακλάδι της Γενικής Αγωγής και ότι το πτυχίο των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής (ΠΕ61, ΠΕ71) είναι “παραπλήσιο” των υπόλοιπων παιδαγωγικών τμημάτων, ωστόσο μετά τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της ειδικής αγωγής (τροπολογίες Αυγούστου 2016/ Μαρτίου 2017 και η προς υπογραφή υπουργική απόφαση) καθώς και τις απαξιωτικές δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας για τα συγκεκριμένα τμήματα, τους διδάσκοντες καθηγητές και τους αποφοίτους τους, γεννιούνται εύλογα ερωτήματα σχετικά με τις προθέσεις της πολιτείας τόσο για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων όσο και για την λειτουργία των εν λόγω πανεπιστημιακών τμημάτων.Και εξηγούμαστε:Στη χώρα μας λειτουργούν δύο πανεπιστημιακά τμήματα ειδικής αγωγής, ένα στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και ένα στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Οι απόφοιτοι των τμημάτων αυτών εργάζονται σε Δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης από το έτος 2001, οπότε και αποφοίτησαν οι πρώτοι απόφοιτοι. Όσο και να διαφημίζουν όμως τα δύο αυτά τμήματα ότι εξασφαλίζουν άμεση επαγγελματική αποκατάσταση στους αποφοίτους τους, το μόνο που τους εξασφαλίζουν είναι ένα πτυχίο χωρίς κανένα επαγγελματικό δικαίωμα. Είμαστε οι μόνοι εκπαιδευτικοί που είμαστε μόνιμα αναπληρωτές. Καλύπτουμε το 70% της ΕΑΕ και εδώ και 15 χρόνια είμαστε συμβασιούχοι χωρίς να υπάρχει ούτε ένας διορισμός στον κλάδο μας. Γιατί δεν έχουν γίνει ποτέ μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή τα τελευταία 15 χρόνια;15 χρόνια προυπηρεσίας δεν τους έφταναν για να κάνουν διορισμούς στην Ειδική Αγωγή! Αναμασούσαν για χρόνια την καραμέλα του ΑΣΕΠ ώστε να τους αποδείξουμε πάλι τις γνώσεις μας. Και όταν τελικά βγήκε η απόφαση για να γίνει ΑΣΕΠ, απλά τον απέσυραν. Μήπως ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ που προκηρύχθηκε για την ειδική αγωγή ακυρώθηκε ώστε να μην κατοχυρώσουν και εν συνεχεία εγείρουν δικαίωμα διορισμού οι επιτυχόντες σε αυτόν; Ταυτόχρονα, δημιουργήθηκαν οργανικές θέσεις για εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής, τις οποίες αντίστοιχα έσπευσαν να τις πάρουν πίσω.Γιατί ενώ υπάρχουν απόφοιτοι των συγκεκριμένων τμημάτων από το 2001, πλέον με την τροπολογία του Αυγούστου 2016 μόνιμοι εκπαιδευτικοί ΠΕ70 και ΠΕ60 χωρίς κανένα επιπλέον προσόν δικαιούνται να αποσπαστούν ή και να καταλάβουν οργανική θέση σε δομές ΕΑΕ; Γιατί οι εκπαιδευτικοί, απόφοιτοι των δύο τμημάτων ειδικής αγωγής αναγνωρίστηκαν ως ξεχωριστός κλάδος (ΠΕ71, ΠΕ61) το 2008 (ν3699/2008), δηλαδή μετά από επτά έτη; Γιατί σύμφωνα με τον ίδιο νόμο για πρώτη φορά και ειδικά στην ΕΑ έγινε μοριοδότηση ή/και προσμέτρηση προσόντων (διδακτορικά, μεταπτυχιακά, σεμινάρια 400 ωρών);Γιατί στον πίνακα προσωρινών αναπληρωτών συμμετείχαν και συμμετέχουν δύο διαφορετικά ΠΕ (ΠΕ71, και ΠΕ70 και αντίστοιχα ΠΕ61 και ΠΕ60) και μάλιστα με πρόταξη –επί χρόνια- των ΠΕ60 και ΠΕ70. Υπάρχει άλλος πίνακας με διαφορετικά ΠΕ; Η διαφήμιση απο τα τμήματα για τις σίγουρες θέσεις εργασίας, έπιασαν τόπο… απλά σε άλλο κοινό! Σε συνδυασμό με την απαξίωση του βασικού τίτλου σπουδών μας από τις εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες, οδήγησε στην άνθηση μιας βιομηχανίας μεταπτυχιακών τίτλων και προσόντων επί πληρωμή.Ξαφνικά ξεφύτρωσαν μεταπτυχιακά προγράμματα, ετήσιες εξειδικεύσεις και σεμιναριακά μαθήματα στην ειδική αγωγή σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, στη Βουλγαρία, την Ιταλία και την Κύπρο. Μήπως την χρονική περίοδο που μηδενίσθηκαν οι μόνιμοι διορισμοί στην Γενική Αγωγή, και αυξήθηκε δραματικά ο αριθμός των άνεργων δασκάλων ΠΕ70, η ΕΑ ήταν μία καλή εναλλακτική λύση για όσους είχαν την οικονομική δυνατότητα να εξαγοράσουν μια θέση εργασίας;Μήπως η λειτουργία των Δημόσιων Διδασκαλείων Γενικής και Ειδικής Αγωγής σταμάτησε, ώστε να κατευθυνθούν οι ενδιαφερόμενοι για μεταπτυχιακές σπουδές κυρίως ειδικής αγωγής σε σπουδές εξ αποστάσεως και με υψηλά δίδακτρα, σε πανεπιστήμια της Κύπρου, της Βουλγαρίας και της Ιταλίας;Πόσο τυχαία είναι η συμμετοχή πολλών στελεχών της εκπαίδευσης ως διδάσκοντες σε όλα τα προαναφερθέντα προγράμματα;Αν ο Παναγιώτης Κασσιανός ο οποίος συμπεριλαμβάνεται στους διδάσκοντες μεταπτυχιακού προγράμματος στην ΕΑ είναι το ίδιο πρόσωπο με τον Διευθυντή ΕΑ του ΥΠΕΘ, την ίδια περίοδο που το Υπουργείο νομοθετεί υπέρ των κατόχων μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, μήπως ήρθε η ώρα να παραιτηθεί;Γιατί ο κ. Γαβρόγλου σε δημόσια τοποθέτησή του έκανε λόγο για τα αποτελέσματα της αξιολόγησης ΜΟΝΟ των δύο τμημάτων ειδικής αγωγής, αλλά και για τα βιογραφικά των καθηγητών των τμημάτων αυτών;Γιατί επικαλείται την ισονομία για να νομιμοποιήσει την νομοθέτηση διατάξεων κατάφωρα καταχρηστικών εις βάρος των εκπαιδευτικών ΠΕ71 και ΠΕ61 και των μαθητών τους;Μήπως μετά τη σταδιακή αποψίλωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων ακολουθεί το κλείσιμο των δύο τμημάτων ειδικής αγωγής; Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια η Ειδική Αγωγή καλύπτεται εξ ολοκλήρου από κονδύλια που προέρχονται απο το ΕΣΠΑ. Ένα ΕΣΠΑ που έχει ημερομηνία λήξης και που καθορίζει την εκπαιδευτική πολιτική της χώρας.Γιατί η ειδική αγωγή καλύπτεται εξ ολοκλήρου από κονδύλια που προέρχονται από το ΕΣΠΑ εδώ και χρόνια; Το κονδύλι ΕΣΠΑ για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών χωρίς προσόντα, οι οποίοι εργάζονται στην ειδική αγωγή, εξασφαλίστηκε πριν ψηφιστεί στην Βουλή ο ν.4415/2016, στον οποίο υπάρχει σχετική τροπολογία ή μετά;Μήπως ήρθε η ώρα ο κ. Γαβρόγλου και το επιτελείο του να παραιτηθούν; Συμβασιούχοι Αναπληρωτές Δάσκαλοι και Νηπιαγωγοί Ειδικής Αγωγής

Τεχνολογική αλληλεγγύη σε άτομα με αναπηρία

Είστε μαθητές/τριες Γυμνασίου, Λυκείου, σπουδαστές/στριες, φοιτητές/τριες και σας αρέσει η ενασχόληση με τις νέες τεχνολογίες;Βρίσκετε ενδιαφέρουσα την ιδέα να συμμετάσχετε στην ανάπτυξη εφαρμογών που θα συμπεριλαμβάνουν όλους τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν κάποια αναπηρία;Αν η απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα είναι θετική, τότε μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στο Accessibility Hackathon, το οποίο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 6 και την Κυριακή 7 Μαΐου 2017 στο UTech Lab του Ιδρύματος Ευγενίδου......Η ΣΥΝΕΧΕΙΑΕΔΩ

Η Υπουργική Απόφαση για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή

Εκδόθηκε η Υπουργική Απόφαση για την πρόσληψη αναπληρωτών στην Ειδική ΑγωγήΕκδόθηκε η Υπουργική Απόφαση «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στις δομές της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης», η οποία αναρτήθηκε σε δημόσια διαβούλευση από 30 Μαρτίου έως 3 Απριλίου 2017. Παρά το σύντομο χρονικό διάστημα, το ενδιαφέρον των πολιτών και των φορέων ήταν μεγάλο και υποβλήθηκαν συνολικά 13.937 σχόλια, εκ των οποίων 8.690 επιδοκιμαστικά και 5.204 αποδοκιμαστικά, επί του συνόλου του προτεινόμενου σχεδίου της Υπουργικής Απόφασης. Το Υπουργείο Παιδείας έλαβε υπόψη τις εποικοδομητικές προτάσεις που εμπεριέχονται στα σχόλια και προέβη σε σχετικές τροποποιήσεις και βελτιώσεις επί των διατάξεων της Υπουργικής Απόφασης.Η Υπουργική ΑπόφασηΗ έκθεση επί της δημόσιας διαβούλευσης στο http://www.opengov.gr/ypepth/?p=3372

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α. ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ Ε.Α.Ε. κο. Π. ΚΑΣΣΙΑΝΟ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥΣήμερα Μ.Δευτέρα 10.4.2017 και ώρα 11:00 έγινε η συνάντηση του Δ.Σ. της ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α. με τον Δ/ντή Ε.Α.Ε. του Υπουργείου Παιδείας. Τέθηκαν όλα τα φλέγοντα ζητήματα της Ε.Α.Ε. με πρωτεύοντα φυσικά αυτά που έχουν ανακύψει με την αιφνιδιαστική κατάθεση και ψήφιση της τροπολογίας αλλά και την επερχόμενη Υ.Α. Επί της ουσίας και μέχρι τη δημοσίευση αναλυτικού δελτίου, έχουμε να πούμε ότι ο Δ/ντής ΕΑΕ μας ξεκαθάρισε εξαρχής ότι δεν αλλάζει τίποτε στην Υ.Α. αλλά ότι έχει δεχτεί τη μη άθροιση των κοινωνικών μορίων μεταξύ τους ενώ δεν πρόκειται να προβεί σε αλλαγή των μορίων αυτών. Αναφορικά με το βασικό πτυχίο, η θέση του είναι σταθερή και αδιαπράγματευτη ότι πρέπει απλά να μοριοδοτείται και όχι να προτάσσεται. Θέσαμε επίσης ζήτημα ενδεχόμενης αντισυνταγματικότητας της διαδικασίας ΑΣΕΠ από τη στιγμή που το μόνο που κάνει σήμερα είναι μέχρι και η εκδίκαση ενστάσεων αλλά όχι οι προσλήψεις. Συζητήθηκαν και αναλύθηκαν επίσης θέματα του ΕΕΠ και του ΕΒΠ τα οποία χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης. Πάνω από όλα θέσαμε ζήτημα για τον τρόπο με τον οποίο έγιναν ειδικά στην τελευταία τροπολογία και συγκεκριμένα για τον αιφνιδιασμό, την κακή επικοινωνιακή διαχείριση και την έλλειψη πραγματικού διαλόγου. Έκπληκτοι μάθαμε, αφού όμως φύγαμε από το Υπουργείο, ότι η Υ.Α. είχε υπογραφεί από την Παρασκευή ενώ σήμερα βγήκε πλέον και το ΦΕΚ χωρίς να μας πει ο Δ/ντης ΕΑΕ τίποτε το σχετικό!Ως εκ τούτου δυστυχώς, στο κομμάτι των θεμάτων που αφορούσαν την Υ.Α., θεωρούμε ότι η συνάντηση είχε εκ μέρους του προσχηματικό χαρακτήρα.ΕΚ ΤΟΥ Δ.Σ.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. ΚΑΙ Ε.Β.Π., ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ, ΣΥΣΤΑΣΗ ΝΕΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ, ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠ.Π.Ε.Θ., ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ Ε.Δ.Ε.Α.Υ., ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΣΥΝΟΔΩΝ Ε.Β.Π.-ΣΧΟΛ. ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ, ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ

Κατά τη χθεσινή, 10-04-2017, συνάντηση του Δ.Σ. της ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α. με τον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης κο Παναγή Κασσιανό, συζητήθηκαν μεταξύ άλλων θεμάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τα παρακάτω θέματα που αφορούν στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό(Ε.Ε.Π.) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό(Ε.Β.Π.).Αναλυτική Ανακοίνωση για όλα τα εκπαιδευτικά θέματα που συζητήθηκαν κατά την συνάντηση αυτή θα εκδώσει προσεχώς το Δ.Σ. της ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ Ε.Ε.Π. ΚΑΙ Ε.Β.Π. ΣΤΟ ΝΕΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣΤο Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. φεύγει από την Διεύθυνση Ε.Α.Ε., η οποία γίνεται Διεύθυνση Σπουδών Ε.Α.Ε. και ιδρύεται Αυτοτελές Τμήμα στη Γενική Διεύθυνση Εκπαιδευτικού Προσωπικού, το οποίο θα χειρίζεται τα θέματά του.ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. ΚΑΙ Ε.Β.Π. ΓΙΑ ΤΟ 2017-18Η Δ/νση Ε.Α.Ε. θα προσπαθήσει να δημοσιοποιήσει την Εγκύκλιο πρόσληψης αναπληρωτών τις τελευταίες ημέρες της εβδομάδας μετά το Πάσχα( Πέμπτη 20 Απριλίου;). Η Προϋπηρεσία θα μετράει, κατά πάσα πιθανότητα και κατόπιν απαιτήσεως του ΑΣΕΠ, μέχρι την 30η Απριλίου, χωρίς να χάνονται οι 2 τελευταίοι μήνες, οι οποίοι θα προσμετρηθούν του χρόνου και αιτήσεις θα γίνονται στις κατά τόπους Π.Δ.Ε., καθότι δεν θα ισχύσει Ενιαίος Πίνακας. Η συντόμευση της έκδοσης της Εγκυκλίου γίνεται, ώστε να προλάβει το ΑΣΕΠ να περατώσει τις ενέργειές του, ώστε να μπορέσει να προσληφθεί το Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. πριν την έναρξη του σχολικού έτους.ΣΥΣΤΑΣΗ ΝΕΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ Ε.Ε.Π. ΚΑΙ Ε.Β.Π.Η διαδικασία σύστασης νέων Οργανικών Θέσεων Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. χρειάζεται Φ.Ε.Κ. και έγκριση από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους(Γ.Λ.Κ.), γεγονός το οποίο δυσκολεύει το εγχείρημα και το Υπουργείο σκέφτεται να προχωρήσει στη σύσταση μιας επιτροπής εργασίας, η οποία θα ασχοληθεί με το θέμα. Όσον αφορά στην συζητούμενη ανακατανομή των οργανικών θέσεων που παραμένουν εδώ και χρόνια ανενεργείς, η Δ/νση Ε.Α.Ε. θεωρεί πως περισσότερα προβλήματα θα φέρει η πραγματοποίησή της, παρά θα επιφέρει ωφέλειες. Λύση είναι μόνον η σύσταση νέων οργανικών θέσεων και προς αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει να υπάρξει στόχευση.ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΩΝ Ε.Δ.Ε.Α.Υ.Οδοιπορικά δικαιολογούνται όταν υπάρχει η φράση " συμπλήρωση ωραρίου" και στην περίπτωσή μας πρέπει να γίνει παρέμβαση στον Κανονισμό λειτουργίας των Ε.Δ.Ε.Α.Υ., ώστε να συμπεριληφθεί αυτή η φράση.ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ Ε.Ε.Π.Κατά τη Δ/νση Ε.Α.Ε. δεν υφίσταται τέτοιο θέμα και δεν υπάρχει καμία αλλαγή για το Ε.Ε.Π. Ως εκ τούτου δεν υφίσταται και η ειδικότητα ΠΕ39, η οποία καταγράφηκε σε λίστα του Υπουργείου, που είδε πριν λίγο καιρό το φως της δημοσιότητας.ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ Δ.Ε. ΣΕ Τ.Ε. ΚΑΙ Τ.Ε. ΣΕ Π.Ε.Πρόθεση του Υπουργείου είναι να μετατρέψει, αφού μετονομάσει(Ε.Β.Ε.Π.;), το Ε.Β.Π. από Δ.Ε. σε Τ.Ε. και κλάδους Τ.Ε. του Ε.Ε.Π. σε Π.Ε., προβαίνοντας με βάση τον νόμο 1566/1985 σε ανασύσταση των κλάδων Ε.Ε.Π.ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ Ε.Ε.Π.Κατά το Υπουργείο πρέπει να απαντηθεί πρώτα απ όλα το ερώτημα αν χρειάζεται η Παιδαγωγική Επάρκεια για το Ε.Ε.Π. και κατόπιν στην περίπτωση που αποφασισθεί πως χρειάζεται να απαιτηθεί από όλους. Μ άλλα λόγια Παιδαγωγική Επάρκεια για όλους τους κλάδους ή για κανέναν.ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΣΥΝΟΔΩΝ Ε.Β.Π. ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝΗ Δ/νση επεξεργάζεται το καθηκοντολόγιο των Συνοδών Ε.Β.Π. και Σχολικών Νοσηλευτών και σύντομα θα υπάρξουν αποτελέσματα.Βασίλης Βούγιας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ν.Δ.: «Διαχειριστική ανεπάρκεια του Υπουργείου Παιδείας»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ «Διαχειριστική ανεπάρκεια του Υπουργείου Παιδείας»Αθήνα, 11 Απριλίου 2017Η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, Νίκη Κ. Κεραμέως, σχετικά με την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας για τον προσδιορισμό κενών και πλεονασμάτων στα σχολεία για την επόμενη χρονιά, έκανε την ακόλουθη δήλωση:«Το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει να αιφνιδιάζει και να αναστατώνει την εκπαιδευτική κοινότητα.Με εγκύκλιο που εκδόθηκε την τελευταία μέρα μαθημάτων πριν τις σχολικές διακοπές του Πάσχα και κοινοποιήθηκε στις Διευθύνσεις και τα Υπηρεσιακά Συμβούλια τη Μεγάλη Δευτέρα, ζητά να προσδιοριστούν τα οργανικά κενά και πλεονάσματα της επόμενης σχολικής χρονιάς εντός τριών ημερών.Προφανώς, καθίσταται αδύνατον να συγκεντρωθούν αυτά τα στοιχεία, καθώς οι διευθυντές σχολείων απουσιάζουν, λόγω των σχολικών διακοπών.Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιδεικνύει για μια ακόμα φορά διαχειριστική ανεπάρκεια και έλλειψη προγραμματισμού».

Π.Δ.Ε. ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – Π.Δ.Ε. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ – Π.Δ.Ε. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. ΚΑΙ Ε.Β.Π.

Π.Δ.Ε. ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣΑναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) για μισθολογική εξέλιξη, σύμφωνα με το Ν.4354/2015 Π.Δ.Ε. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΩΝ (Ι.Δ.Ο.Χ.) ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.) ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Β.Π.) ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017 Π.Δ.Ε. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Αναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) που υπηρετούν σε Σχολικές Μονάδες και ΚΕΔΔΥ αρμοδιότητας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας για το σχολικό έτος 2016-2017 (Ανακοινοποίηση στο ορθό ως προς τις Αβραμίδου Α., Εμμανουηλίδου Δ. Μπαξεβάνη Α., Αμπατζή Ε., Τζάτζιου Β. και Πρέμτση Σ)

Πότε λήγουν τα μαθήματα σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η λήξη των μαθημάτων στα Λύκεια. Ως ημερομηνία λήξης των μαθημάτων του διδακτικού έτους 2016-2017 των Ημερησίων και Εσπερινών, Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων της χώρας, ...

OIKONOMIKO ΕΛΕΓΧΟ ΖΗΤΑ Η ΟΙΕΛΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΕΠΙ ΜΗΝΕΣ ΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

Η ΟΙΕΛΕ απέστειλε σήμερα επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας ζητώντας άμεσο έλεγχο, ει δυνατόν πριν το Πάσχα, συγκεκριμένων ιδιωτικών σχολείων που κρατούν απλήρωτους επί μήνες τους εκπαιδευτικούς. Το σκληρό πρόσωπο της εργοδοτικής αυθαιρεσίας και της πλεονεξίας του έχοντος γνωρίζουν αυτές τις μέρες εκατοντάδες ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί. Μεγάλος αριθμός ιδιωτικών σχολείων, σύμφωνα με καταγγελίες, δεν καταβάλλει επί μήνες τις αποδοχές των εκπαιδευτικών, παρά το γεγονός ότι σημειώνεται μεγάλος αριθμός εγγραφών και τα ταμεία των σχολείων γεμίζουν από τις προεισπράξεις. Το βάρος της οικονομικής δυσπραγίας των συναδέλφων μας καθίσταται ακόμη μεγαλύτερο τις άγιες ημέρες του Πάσχα που οι ανάγκες των οικογενειών μεγαλώνουν. Βεβαίως ορισμένοι σχολάρχες δεν διακατέχονται από τέτοιου τύπου ευαισθησίες ,καθώς προτιμούν να κρατούν τα χρήματα κλειδωμένα στα ταμεία, να τα «επενδύουν» σε άλλου τύπου οικονομικές δραστηριότητες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ή να τα ξοδεύουν για έργα βιτρίνας που δεν έχουν παιδαγωγικό αντίκρισμα στα σχολεία τους. Την ώρα που οι περισσότεροι εξ αυτών θα απολαύσουν τις μέρες του Πάσχα, τα παιδιά των εκπαιδευτικών – οι οποίοι παράγουν τον πλούτο που αυτοί καρπώνονται – θα πεινούν. Προκαλεί αλγεινή εντύπωση ότι την ακραία αυτή αναλγησία απέναντι στους εργαζόμενους την εορταστική περίοδο δείχνουν ακόμη και μη κερδοσκοπικά σχολεία θρησκευτικού χαρακτήρα. Η ΟΙΕΛΕ ζήτησε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας συγκεκριμένες δράσεις, ώστε να λάβει τέλος το όνειδος οικονομικής και ηθικής εξαθλίωσης των εκπαιδευτικών. Δείτε εδώ την επιστολή.

Πότε θα καταβληθούν οι συντάξεις Μαΐου

Από τις 27 Απριλίου έως και τις 3 Μαΐου, θα καταβληθούν οι συντάξεις Μαΐου σε περισσότερους από δύο εκατομμύρια συνταξιούχους. Αναλυτικά: - Το Δημόσιο θα καταβάλλει τις συντάξεις στις 27 Απριλίου 2017 .Την ίδια ημερομηνία θα καταβάλλει τις συντάξεις το ΙΚΑ και το ΝΑΤ. - Ο ΟΑΕΕ ΚΑΙ ο ΟΓΑ θα καταβάλλουν τις συντάξεις στις 02 Μαΐου 2017 - Το ΕΤΕΑΕΠ θα καταβάλλει τις επικουρικές συντάξεις στις 3 Μαΐου 2017 - Τα υπόλοιπα Ταμεία του Υπουργείου Εργασίας θα καταβάλλουν τις συντάξεις στις 27 Απριλίου 2017 ημέρα Πέμπτη.

Ονοματοθεσία σηράγγων προς άγραν ψήφων!

Παλιός πασόκος αλλάζει κόμμα ανάλογα με την εποχή!Ο χαμαιλέων υπουργός, "ικανότατος" στις κολακείες, έχει εξασφαλίσει την εύνοια του πρωθυπουργού"Η σήραγγα Παναγοπούλας θα πάρει το όνομα του Ανδρέα Παπανδρέου. Του ανθρώπου που μας ενέπνευσε όπως ο Αλέξης Τσίπρας"Τελετή εγκαινίων και παράδοσης σε κυκλοφορία του οδικού άξονα Κορίνθου - Πατρών πραγματοποιήθηκε σήμερα από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα. Η τελετή έγινε, στις σήραγγες της περιοχής Παναγοπούλας και συγκεκριμένα στη δυτική είσοδο του νότιου κλάδου, με κατεύθυνση προς την Αθήνα."Λήγει η πολυετής απομόνωση της Πάτρας, της Δυτικής Ελλάδας, της Ηπείρου και των Επτανήσων, τελειώνει οριστικά ο οδικός αποκλεισμός, για περισσότερα από δέκα χρόνια, της Πάτρας", δήλωσε από την πλευρά του, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης.Ο υπουργός τόνισε ότι η κυβέρνηση ολοκλήρωσε έργα που τα παρέλαβε "τελματωμένα", όπως είπε, και απάντησε στις κατηγορίες της αντιπολίτευσης λέγοντας πως "εμείς παραδίδουμε το έργο στον ελληνικό λαό, με τη δική μας ευγένεια και τον δικό μας πατριωτισμό".Όπως είπε ο υπουργός, τρεις από τις σήραγγες θα έχουν το όνομα του Ανδρέα Παπανδρέου, του Κωστή Στεφανόπουλου και του Νίκου Τεμπονέρα (Πάνορμος)."Η σήραγγα Παναγοπούλας θα πάρει το όνομα του Ανδρέα Παπανδρέου. Του ανθρώπου που μας ενέπνευσε όπως ο Αλέξη Τσίπρας", είπε ο Χρήστος Σπίρτζης."Ανοίγουμε δρόμους. Ανοίγει ο δρόμος που περιόριζε τη Δυτική Ελλάδα στην επαφή της με το κέντρο, ανοίγει και ο δρόμος να βγούμε από την κρίση και την οικονομική επιτροπεία", τόνισε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του."Αυτός είναι ο ισχυρός συμβολισμός των εγκαινίων είπε ο πρωθυπουργός και σημείωσε πως η σημερινή μέρα είναι μέρα χαράς για τη Δυτική Ελλάδα και το μήνυμα που στέλνει είναι ότι η Ελλάδα μπορεί να σταθεί και πάλι στα πόδια της", είπε χαρακτηριστικά.Tα ονόματα στις υπόλοιπες σήραγγες:Κορινθίας: ΔιογένηςΔερβένι και Μαύρα Λιθάρια: Nίκος Πετμεζάς και Παναγιωτάκης ΓεραρήςΑχαΐας: Πάνος ΜυλωνάςΑκράτας: Νικόλαος ΠολυκράτηςΠλατάνου: Κωστης Παλαμάς