Σχετικά με την ανακοίνωση της Γ΄ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ για το ‘survivor’

Αριθμός:727Τύπος:Επίκαιρες ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Σχετικά με την ανακοίνωση της Γ΄ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ για το 'survivor'Κόμμα:ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙΗμερομηνία:11/04/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:11/04/2017Καταθέτοντες:Νικολόπουλος Ιωάννου ΝικόλαοςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΑρχεία Ερωτήσεων:

‘Παράνομες αναγνωρίσιες πτυχίων μεταπτυχιακών σπουδών στην Ειδική Αγωγή Πανεπιστημίου Λευκωσίας’

Αριθμός:731Τύπος:Επίκαιρες ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:'Παράνομες αναγνωρίσιες πτυχίων μεταπτυχιακών σπουδών στην Ειδική Αγωγή Πανεπιστημίου Λευκωσίας'Κόμμα:ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙΗμερομηνία:11/04/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:11/04/2017Καταθέτοντες:Νικολόπουλος Ιωάννου ΝικόλαοςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΑρχεία Ερωτήσεων:

Καθυστέρηση στη Θεσμοθέτηση της Διετούς Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής

Αριθμός:4962Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Καθυστέρηση στη Θεσμοθέτηση της Διετούς Υποχρεωτικής Προσχολικής ΑγωγήςΚόμμα:ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙΗμερομηνία:11/04/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:11/04/2017Καταθέτοντες:Θεοχάρης Αθανασίου Θεοχάρης (Χάρης)Υπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)

Το Πάσχα τα Ανοιχτά Σχολεία του δήμου Αθηναίων γίνονται και πρωϊνά

Οι γειτονιές της Αθήνας έχουν πλέον αποκτήσει τους δικούς τους χώρους συνάντησης και ανταλλαγής δεξιοτήτων, χάρη στη πρωτοβουλία του δήμου Αθηναίων που ακούει στο όνομα Ανοιχτά Σχολεία. Το καινοτόμο πρόγραμμα που...

Καταγγελία για τον αιφνιδιαστικό προσδιορισμό οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού της Δ/νσης Π.Ε. Αν. Αττικής.

ΔΗΛΩΣΗ –ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ των αιρετών εκπροσώπων στο ΠΥΣΠΕ ΑΝ.ΑΤΤΙΚΗΣ Για το αιφνιδιαστικό προσδιορισμό οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού της Δ/νσης Π.Ε. Αν. Αττικής. Βιολέττας Πατέλη   Χρήστου Κανδηλώρου Συνάδελφοι και συναδέλφισσες, Ο Υπ....

Π.Μ.Σ. «Διδακτική Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική προσέγγιση»

ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Π.Μ.Σ. «Διδακτική Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική προσέγγιση» Το...

Τσίπρας: Η ενέργεια και το νερό θα μείνουν υπό δημόσιο έλεγχο

«Το νερό και η ενέργεια θα μείνουν υπό δημόσιο έλεγχο. Αυτό είναι εγγυημένο, όσο είμαστε εμείς εδώ», τόνισε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, απαντώντας σε σχετική ερώτηση μετά το τέλος της σύσκεψης που είχε σήμερα το μεσημέρι στο δημαρχείο της Πάτρας με τους πέντε δημάρχους της Αχαΐας και τον περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας. Αναφερόμενος στην παράδοση του αυτοκινητόδρομου Πατρών-Κορίνθου, ο Αλέξης Τσίπρας σημείωσε ότι «η σημερινή ημέρα είναι πολύ σημαντική για την Αχαΐα και για την Πάτρα, διότι ένα πολύ σημαντικό έργο για την περιοχή ξεκόλλησε, προχώρησε πολύ γρήγορα και ολοκληρώνεται», προσθέτοντας ότι «είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι γι' αυτό και περήφανοι που το καταφέραμε». Στη συνέχεια ανέφερε ότι «η έγνοια μας για την Πάτρα και την Αχαΐα είναι διαρκής παρά τις μεγάλες δυσκολίες όλων αυτών των χρόνων» και σημείωσε: «Δεν είναι μόνο ότι φέραμε σήμερα την Πάτρα πιο κοντά στην Αθήνα με την ολοκλήρωση των έργων, είναι ότι έχουμε προχωρήσει στην υπόσχεσή μας για την παραχώρηση του παραλιακού μετώπου στους πολίτες της Πάτρας». Μάλιστα, σε αυτό το σημείο, ο πρωθυπουργός είπε ότι «ο δήμος έχει μεγαλόπνοα σχέδια για το παραλιακό μέτωπο και εμείς θα τον βοηθήσουμε, ώστε να υπάρξει η ανάπλαση του χώρου». Επίσης, ο Αλέξης Τσίπρας αναφέρθηκε και στα έργα για το τρένο, λέγοντας ότι «σχεδιάζουμε την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου και τη διασύνδεση με γρήγορο τρένο στη διαδρομή Αθήνα-Πάτρα, αλλά και την υπογειοποίηση του δικτύου σε ένα μεγάλο κομμάτι που περνάει από το παραλιακό μέτωπο της Πάτρας». Ακόμη, ο πρωθυπουργός είπε ότι «σχεδιάζουμε παρεμβάσεις, όπως το τραμ και η απόδοση χωρών στη δημοτική αρχή για να προσφερθούν στους πολίτες». Επιπλέον, τόνισε ότι «έχουμε σχέδια σε σχέση με το φράγμα Πείρου-Παραπείρου και την υδροδότηση πολλών περιοχών», προσθέτοντας ότι «η έγνοια μας είναι να βρει ο πατραϊκός λαός μία ανταπόδοση σε όσες θυσίες έχει κάνει και σε όσα δικαιούται εδώ και πάρα πολλά χρόνια, αλλά δεν προχωρούσαν, είτε επειδή δεν υπήρχε πολιτική βούληση είτε επειδή υπήρχαν αντικρουόμενα συμφέροντα». Σχετικά με τη συνάντηση που είχε με τους δημάρχους, ο Αλέξης Τσίπρας δήλωσε πως «είχα μία πολύ ουσιαστική και παραγωγική συζήτηση και θέλω να πω ότι η τοπική αυτοδιοίκηση είναι για μας ένα πάρα πολύ σημαντικό εργαλείο, για να μπορούμε να προωθούμε στοχευμένες πολιτικές για την ποιότητα ζωής και για ένα δίχτυ προστασίας των πολιτών στη δύσκολη περίοδο της κρίσης που διανύουμε». Σχετικά με τα αιτήματα που τέθηκαν, ο πρωθυπουργός είπε ότι «υπάρχουν ώριμα αιτήματα και διεκδικήσεις που θα σκύψουμε πάνω σε αυτά, ώστε να μπορέσουμε να τα υλοποιήσουμε». Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την αναζήτηση λύσης στο πρόβλημα των χρεών της παλιάς ΠΑΕ Παναχαϊκή, ο Αλέξης Τσίπρας είπε ότι «οι συνεργάτες μου με ενημέρωσαν ότι πολύ σύντομα θα υπάρξει μία τροπολογία στη Βουλή, για να λυθεί το πρόβλημα». Στη συνάντηση στο δημαρχείο της Πάτρας μετείχαν οι δήμαρχοι Πατρών Κώστας Πελετίδης, Αιγιαλείας Θανάσης Παναγόπουλος, Δυτικής Αχαΐας Χρήστος Νικολάου, Ερυμάνθου Θάνος Καρπής και Καλαβρύτων Γιώργος Λαζουράς, οι οποίοι έθεσαν στον πρωθυπουργό μία σειρά από ζητήματα που αφορούν τις περιοχές τους. Ακόμη συμμετείχαν ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας και ο αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας Γρηγόρης Αλεξόπουλος. Όταν ολοκληρώθηκαν οι τοποθετήσεις των δημάρχων, τον λόγο πήραν ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης και ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας Αλέξης Χαρίτσης, οι οποίοι απάντησαν σε ζητήματα που τέθηκαν στη συνάντηση. Μετά το δημαρχείο, ο Αλέξης Τσίπρας μετέβη στο νέο αρχαιολογικό μουσείο της Πάτρας, όπου δόθηκε μία μικρή δεξίωση με αφορμή την παράδοση του αυτοκινητοδρόμου. Επίσης, ο πρωθυπουργός ξεναγήθηκε στο μουσείο και είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με εκπροσώπους φορέων.

Στο Συμβούλιο της Επικρατείας ο ΕΝΦΙΑ για τα μοναστηριακά ακίνητα

Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας καλείται να αποφανθεί αν πρέπει να καταβάλουν ΕΝΦΙΑ τα μοναστηριακά ακίνητα. Το θέμα συζητήθηκε ενώπιον του Ανώτατου Δικαστηρίου μετά την προσφυγή που κατέθεσε η Πατριαρχική και Σταυροπηγιακή Μονή της Αγίας Αναστασίας Φαρμοκολύτριας, Χαλκιδικής στην οποία είχε επιβληθεί ΕΝΦΙΑ 142.000 ευρώ και μετά από τροποποιητική δήλωση το ποσό μειώθηκε στα 21.000 ευρώ. Η Ιερά Μονή ζητεί να μην καταβάλλουν ΕΝΦΙΑ, σε όποιο σημείο της Ελλάδος και εάν βρίσκονται, όλα τα μοναστηριακά ακίνητα είτε αυτά ανήκουν στην Εκκλησία της Ελλάδος είτε στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και ανεξάρτητα από το αν χρησιμοποιούνται για θρησκευτικές - λατρευτικές τελετές ή για άλλους σκοπούς. Όπως υποστηρίζει με τα σημερινά δεδομένα συντρέχει άνιση φορολογική μεταχείριση μεταξύ των Μονών η οποία είναι αντισυνταγματική και παραβιάζει την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, τον Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων των Ηνωμένων Εθνών και τον Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Χάρτη του Συμβουλίου της Ευρώπης, που προστατεύουν το δικαίωμα στη ιδιοκτησία. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο νόμος 4223/2013 προβλέπει την απαλλαγή από τον ΕΝΦΙΑ όλων των ακινήτων που ανήκουν στις Ιερές Μονές του Αγίου Όρους. Με τον ίδιο νόμο δεν απαλλάσσονται από τον ΕΝΦΙΑ τα ακίνητα των Πατριαρχικών και Σταυροπηγιακών Ιερών Μονών, καθώς και των Ιερών Μονών της Εκκλησίας της Ελλάδος, που δεν χρησιμοποιούνται για θρησκευτικούς και λατρευτικούς σκοπούς. Το δικαστήριο επιφυλάχθηκε να εκδώσει την απόφαση του.

“Πανελλήνιες 2017: Ο Μαραθώνιος και ο κύριος Γαβρόγλου που «μπορεί»”

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017 Διάβασα προ ολίγου μια πολύ ενδιαφέρουσα επιστολή, ενός ψυχολόγου προς τους μαθητές της Γ’ λυκείου και υποψήφιους φοιτητές.   Στην επιστολή του αυτή, εξηγούσε πόσο φυσιολογικό είναι το...

κατόπιν συνεδρίασής της και με ομόφωνη απόφαση, απαντά στις καταγγελίες για φαινόμενα κακοδιοίκησης στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και προειδοποιεί για τη χρήση κάθε νόμιμου μέσου προκειμένου να διαφυλαχθεί το κύρος και η εύρυθμη λειτουργία του Εκπαιδευτικού Ιδρύματος.

Αριθμός:1637Τύπος:ΑναφορέςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:κατόπιν συνεδρίασής της και με ομόφωνη απόφαση, απαντά στις καταγγελίες για φαινόμενα κακοδιοίκησης στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και προειδοποιεί για χρήση κάθε νόμιμου μέσου προκειμένου να διαφυλαχθεί το κύρος και η εύρυθμη λειτουργία του Εκπαιδευτικού Ιδρύματος.Κόμμα:ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΗμερομηνία:07/04/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:10/04/2017Καταθέτοντες:Δημοσχάκης Σπύρου Αναστάσιος (Τάσος)Υπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΑρχεία Ερωτήσεων:

το οποίο αναφέρεται σύμφωνα με τον εκδότη του στις σημαντικές μειώσεις του αριθμού των εισακτέων στις ανώτατες σχολές με αποτέλεσμα την αύξηση του ανταγωνισμού και του άγχους των υποψηφίων.

Αριθμός:1646Τύπος:ΑναφορέςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:το οποίο αναφέρεται σύμφωνα με τον εκδότη του στις σημαντικές μειώσεις των θέσεων των εισακτέων στις ανώτατες σχολές με αποτέλεσμα την αύξηση του ανταγωνισμού και του άγχους των υποψηφίων.Κόμμα:ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙΗμερομηνία:07/04/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:10/04/2017Καταθέτοντες:Νικολόπουλος Ιωάννου ΝικόλαοςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

το οποίο αναφέρεται στην ακαταλληλότητα των κτηριακών υποδομών του Δημοτικού Σχολείου της Νέας Μανωλάδας μετά το σεισμό του 2008, καθώς οι μαθητές του εξακολουθούν να κάνουν μάθημα σε προκατασκευασμένες αίθουσες (ΠΡΟΚΑΤ) στο προαύλιο του σχολείου, των οποίων τα τοιχώματα έχουν αρχίσει να αποσυντίθενται γεγονός που συνεπάγεται κινδύνους για την υγεία των μαθητών.

Αριθμός:1628Τύπος:ΑναφορέςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:το οποίο αναφέρεται στην ακαταλληλότητα των κτηριακών υποδομών του Δημοτικού Σχολείου της Νέας Μανωλάδας μετά το σεισμό του 2008, που είχε ως αποτέλεσμα τα παιδιά να στεγάζονται σε προκατασκευασμένες αίθουσες (ΠΡΟΚΑΤ) στο προαύλιο του σχολείου, των οποίων τα τοιχώματα έχουν αρχίσει να αποσυντίθενται γεγονός που συνεπάγεται κινδύνους για την υγεία των μαθητών.Κόμμα:ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙΗμερομηνία:07/04/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:10/04/2017Καταθέτοντες:Νικολόπουλος Ιωάννου ΝικόλαοςΥπουργεία:ΕσωτερικώνΠαιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΑρχεία Ερωτήσεων:

το οποίο αναφέρεται σε επίθεση που σημειώθηκε στο Πανεπιστήμιο Πατρών από ομάδα είκοσι ατόμων εναντίον φοιτητών συγκεκριμένης φοιτητικής παράταξης.

Αριθμός:1627Τύπος:ΑναφορέςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:το οποίο αναφέρεται σε επίθεση που σημειώθηκε στο Πανεπιστήμιο Πατρών από ομάδα είκοσι ατόμων εναντίον φοιτητών που ανήκουν σε συγκεκριμένη φοιτητική παράταξη και στον τραυματισμό φοιτητή από χτύπημα στο κεφάλι.Κόμμα:ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙΗμερομηνία:07/04/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:10/04/2017Καταθέτοντες:Νικολόπουλος Ιωάννου ΝικόλαοςΥπουργεία:ΕσωτερικώνΠαιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΑρχεία Ερωτήσεων:

Αιτήσεις για επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. ανά Διεύθυνση

Αιτήσεις Επιμόρφωσης ανά Συστάδα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης για την 1η Περίοδο Επιμόρφωσης Β1 Επιπέδου Τ.Π.Ε. Στις παρενθέσεις εμφανίζεται η συνολική δυναμικότητα των εγκεκριμένων προγραμμάτων ενημέρωση στοιχείων 11/04/2017 12:00 μμ Β1.1...

Κεραμέως: «Διαχειριστική ανεπάρκεια του Υπουργείου Παιδείας»

Η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, Νίκη Κ. Κεραμέως, σχετικά με την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας για τον προσδιορισμό κενών και πλεονασμάτων στα σχολεία για...

“Αστοχίες και παραλείψεις στον προγραμματισμό του μαθήματος κολύμβησης”

Σύμφωνα με τις υπ’ αριθμ. 131179/Δ5/8/8/2016, 140766/Δ5/2-9-2016, 153230/Δ5/20-9-2016, 159897/Δ5/28-9-2016 και 166515/Δ5/07-10-2016 εγκυκλίους της Δ/νσης Φυσικής Αγωγής του ΥΠ.Π.Ε.Θ., αποφασίσθηκε η υποχρεωτική εφαρμογή του αντικειμένου της κολύμβησης   κατά προτεραιότητα σε...

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΤΑ Δ.Σ. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Α.Ε.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.Την Πέμπτη 07/04/2017 πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του Υπουργού Παιδείας κ.Γαβρόγλου με τα ΔΣ επιστημονικών και συνδικαλιστικών σωματείων. Συμμετείχαν εκπρόσωποι των ΔΟΕ, ΕΝΕΛΕΑ, ΣΑΤΕΑ, ΣΑΚΕΑ, των Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών με Αναπηρία, του Συντονιστικού Αναπληρωτών-Αδιορίστων, της Πρωτοβουλίας Αναπληρωτών και των φοιτητικών συλλόγων των δύο πανεπιστημιακών τμημάτων ειδικής αγωγής (Βόλου και ΠΑΜΑΚ). Το λυπηρό είναι ότι η συνάντηση έγινε ύστερα από τη μεγάλη πίεση που ασκήθηκε από τις μεγάλες κινητοποιήσεις των τελευταίων ημερών και όχι στα πλαίσια ενός προγραμματισμού και εντός ενός πλαισίου. Ως επιστημονικός φορέας έχουμε αιτηθεί επίσημα να υπάρξει συνάντηση με τον Υπουργό, προκειμένου να του θέσουμε μία σειρά σοβαρών ζητημάτων - κυρίως θεσμικών - για την ΕΑΕ, αλλά χωρίς καμμία ανταπόκριση από μέρους του. Η συνάντηση ξεκίνησε με καθυστέρηση 50 λεπτών καθώς υπήρξαν διαβουλεύσεις για τον αριθμό των εκπροσώπων που θα συναντούσαν τον Υπουργό. Στο ξεκίνημα ο Υπουργός δήλωσε πως δεν θα αποσύρει τίποτα από την τροπολογία και την ΥΑ διότι έχουν προκύψει σοβαρά θέματα. Αμφισβήτησε τα προγράμματα σπουδών των δύο πανεπιστημιακών τμημάτων ειδικής αγωγής, και αναφέρθηκε στις αξιολογήσεις της Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ) και αναφέρθηκε με αρνητικό ύφος στα βιογραφικά των διδασκόντων σε αυτά τα 2 τμήματα.Εκπρόσωπος του ΣΑΤΕΑ παίρνοντας το λόγο ανέφερε μεταξύ άλλων πως είναι ευθύνη του Υπουργείου να κάνει έλεγχο στα προγραμμάτα σπουδών προπτυχιακά και μεταπτυχιακά, δεν μπορεί όμως η αμφισβήτηση των προγραμμάτων σπουδών να επεκτείνεται και στην αμφισβήτηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων του βασικού τους πτυχίου. Τόνισε επίσης πως το Υπουργείο αντιφάσκει διότι, ενώ αμφισβητεί τα προπτυχιακά και τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών από την άλλη στελεχώνει τις δομές ΕΑΕ με μόνιμους χωρίς κανένα προσόν (άρθρο 48 του ν.4415/2016). Ο Υπουργός ξεκαθάρισε πως διορισμοί την επόμενη 2ετία δεν προβέπεται να γίνουν. Επέμεινε ότι δεν απαξιώνεται το βασικό πτυχίο αλλά μοριοδοτείται. Τόνισε πολλές φορές την παθογένεια του εκπαιδευτικού συστήματος.Κατόπιν τοποθετήθηκε ο εκπρόσωπος της ΔΟΕ κ.Γκούμας που τόνισε τις αποσπασματικές και χωρίς διάλογο ρυθμίσεις στην ΕΑΕ και ρώτησε τον Υπουργό πώς μετά από 17 χρόνια ξαφνικά το Υπουργείο ανακάλυψε πως τα 2 τμήματα έχουν προβλήματα; Επίσης ρώτησε τον Υπουργό να του πει σε ποιο τομέα του Δημοσίου γίνεται στελέχωση χωρίς βασικό πτυχίο. Ο Υπουργός δεν απάντησε στις ερωτήσεις.Η κ. Δριμάλα, επίσης εκπρόσωπος της ΔΟΕ, τόνισε πως συχνά βλέπουμε την ανακατάταξη των πινάκων και δεν είναι κάτι καινούργιο. Είπε επίσης πως το Υπουργείο πρέπει να ξεκινήσει να λύνει τα προβλήματα στα Πανεπιστήμια και μετά να λύσει τα εργασιακά. Ζήτησε να αποσυρθεί η τροπολογία του καλοκαιριού (άρθρο 48, ν. 4415/2016).Μετά από παρεμβάσεις και άλλων μελών της ΔΟΕ που κινήθηκαν στην ίδια φιλοσοφία το λόγο πήρε η κ. Κοτρώνη μέλος του ΣΑΚΕΑ που εξέφρασε την ανησυχία της για την τροπολογία τις διατάξεις του 4415/2016 που στη δευτεροβάθμια θα οδηγήσει πολλούς συναδέλφους με προσόντα στην ανεργία. Τόνισε πως πρέπει να γίνει μία ρύθμιση που να διασφαλίζει πως δεν θα τοποθετούνται μόνιμοι χωρίς προσόντα αν δεν έχουν εξαντληθεί οι πίνακες αναπληρωτών που διαθέτουν αυξημένα προσόντα. Ο εκπρόσωπος της ΕΝΕΛΕΑ κ. Σταμάτης τόνισε πως δεν μπορεί να ψηφίζονται τροπολογίες χωρίς κανένα διάλογο και διαβούλευση με επιστημονικούς και συνδικαλιστικούς φορείς. Εξέφρασε την ένστασή του για την τρπολογία του ν.4465/2017 καθώς ψηφίστηκε χωρίς να βγει σε διαβούλευση και κατόπιν βγήκε σε διαβούλευση η ΥΑ γεγονός που αποτελεί άλλη μία πρωτοτυπία του Υπουργείου. Κατόπιν ανέφερε πως δεν υπήρχε λόγος για να γίνουν όλα τόσο βιαστικά αλλά έπρεπε να έχει ξεκινήσει διάλογος από τις αρχές του ακαδημαικού έτους και όχι ο διάλογος να γίνεται μετά την ψήφιση της τροπολογίαςκαι κατόπιν κινητοποιήσεων. Αναφέρθηκε στην μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων που θεωρείται υπερβολική διότι οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες βάσει της ΥΑ κατέχουν τα ακαδημαικά προσόντα ένταξης στους πίνακες και επομένως η υπερμοριοδότηση δεν ωφελεί και μόνο προβλήματα μπόρει να δημιουργήσει ενώ επί της ουσίας δεν εξασφαλίζει αυτά που χρειάζονται οι ΑμεΑ συνάδερφοι. Θα πρέπει να υπάρξουν ρυθμίσεις για όλες αυτές τις ομάδες ώστε να υπηρετούν στην πρώτη τους επιλογή και να μοριοδοτούνται φυσικά επιπλέον σε λογικά πλαίσια. Πρέπει να γίνεται διάλογος με όλους τους φορείς για όλα τα θέματα που αφορούν στην ΕΑΕ κάτι που ο Υπουργός ανέφερε πως θα γίνει αλλά στο μέλλον.Οι εκπρόσωποι των φοιτητών των δύο πανεπιστημιακών τμημάτων(Βόλος και ΠΑΜΑΚ) εξέφρασαν την αγωνία τους για τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχίων τους και ζήτησαν να έχουν το δικαίωμα να κάνουν αίτηση στους πίνακες αναπληρωτών της σχολικής χρονιάς 2017-2018, κάτι για το οποίο ο υπουργός ανέφερε πως θα το εξετάσει.Επιγραμματικά, η συνάντηση μας άφησε με την εντύπωση ότι ήταν προσχηματικού χαρακτήρα, τα δε επιμέρους ζητήματα που με ευθύνη της Δ/νσης ΕΑΕ και προσωπικά του Δ/ντή της ανέκυψαν ξαφνικά, όπως άλλωστε έγινε και το περσινό καλοκαίρι, στοχεύουν ηθελημένα ή μη στη διαίρεση των εργαζομένων στην ΕΑΕ πράγμα απορριπτέο από εμάς.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 9/4/2017Η εβδομάδα των κινητοποιήσεων στην ειδική αγωγή, με αφορμή την τροπολογία που την αφορά και την υπουργική απόφαση που την εξειδικεύει, ολοκληρώθηκε με τη συνάντηση συλλογικοτήτων των αναπληρωτών και εκπαιδευτικών σωματείων, εκπροσώπων της ΔΟΕ και εκπροσώπων φοιτητικών συλλόγων με τον υπ. παιδείας. Στη συνάντηση της Παρασκευής 6/4/2017 τα όσα είπε ο υπουργός, εν μέσω ειρωνικών σχολίων και συναινετικών παρατηρήσεων, έδειξαν ότι το υπουργείο εξακολουθεί να τηρεί με συνέπεια την εφαρμογή των οδηγιών ΕΕ-ΟΟΣΑ για διάλυση των σταθερών δομών της ειδικής εκπαίδευσης μέσα από την προώθηση της «πλήρους ένταξης» (τροπολογία για τμήματα ένταξης, τροπολογία για κάλυψη αναγκών ΕΑΕ με βάση τα πλεονάσματα-Ν. 4415, τροπολογία για αριθμό μαθητών ανά τμήμα) των μαθητών με αναπηρία και ειδικές ανάγκες στη γενική εκπαίδευση. Επιπλέον διευρύνει την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των εργαζομένων στο χώρο της ειδικής αγωγής. Στην ειδική εκπαίδευση κυριαρχεί εδώ και χρόνια η ανασφάλεια, η ελαστικότητα, η εκμετάλλευση των εργαζομένων, η αέναη αλλαγή των πινάκων με την πρόταξη διαφορετικών κάθε φορά κριτηρίων (άλλοτε ακαδημαϊκών άλλοτε κοινωνικών) και η χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ αντί κρατικών κονδυλίων.Με την τροπολογία και την υπουργική απόφαση το υπουργείο εμμένει στην πρόκριση της μοριοδότησης των «πάντων όλων» όπως φάνηκε (όχι μόνο του πτυχίου, αλλά και των μεταπτυχιακών ανάλογα με το πανεπιστήμιο από το οποίο θα προέρχονται). Αυτό θα οδηγήσει αναπληρωτές (και μονίμους μελλοντικά λόγω ισονομίας!!!) στη λογική ενός χρηματιστηρίου, όπου τη μια μέρα θα κάνουν limitup οι τίτλοι σπουδών, την άλλοι τα κοινωνικά κριτήρια και την τρίτη η παρακολούθηση διάφορων επιμορφωτικών σεμιναρίων. Με αυτό τον τρόπο θα επιτυγχάνεται το συνεχές ανακάτεμα των πινάκων, θα ακυρώνονται εργασιακά/επαγγελματικά δικαιώματα, θα ανακυκλώνεται η ανεργία και οι αναπληρωτές θα βρίσκονται στο έλεος του εκάστοτε υπουργού, ώστε να είναι εύκολα χειραγωγήσιμοι. Παράλληλα, συνεπάγεται ένα διαρκές κυνήγι απόκτησης μορίων, στο οποίο ο εκπαιδευτικός θα καταθέτει χρόνο και χρήμα για να εξασφαλίζει την «πιθανότητα» ελαστικής εργασίας περιορισμένου χρόνου. Μεγάλοι χαμένοι από αυτές τις δρομολογήσεις θα είναι και οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές ανάγκες, αφού ο πρώτος κατά συνθήκη όρος για την εξασφάλιση των μορφωτικών τους δικαιωμάτων (ΜΟΝΙΜΟΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ) θα ακυρώνονται στο κυνήγι των προσόντων. Η συνάντηση της Παρασκευής ωστόσο έφερε στην επιφάνεια και τους συνολικότερους σχεδιασμούς του υπουργείου. Η αμφισβήτηση πανεπιστημιακών τμημάτων, προγραμμάτων σπουδών και προσωπικού έγινε στη βάση ενός συνολικότερου σχεδιασμού για την τριτοβάθμια εκπαίδευση: Η απαξίωση των πτυχίων αποτελεί στρατηγικό στόχο της κυβέρνησης, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις της Ε.Ε. Οι ατομικές διαδρομές των φοιτητών θα δίνουν διαφορετική πρόσβαση για τον καθένα στην αγορά εργασίας, θα πιστοποιούνται από κύκλους μαθημάτων που θα παρακολουθεί ο καθένας ξεχωριστά και φυσικά σε αυτό το εκπαιδευτικό και πολιτικό περιβάλλον θα είναι δύσκολο να διεκδικηθούν συλλογικά επαγγελματικά δικαιώματα, συνθήκες εργασίας και μισθοί. Στο σημείο αυτό χαρακτηριστική ήταν η δήλωση του υπουργού ότι «οποιοσδήποτε έχει πτυχίο, δε σημαίνει ότι είναι κατάλληλος να διδάξει», επιβεβαιώνοντας ότι οι συνεχείς πιστοποιήσεις, για να αποδείξεις «τι μπορείς να κάνεις» έναντι του διπλανού σου προκρίνονται ως μέσο ελέγχου και διάλυσης συλλογικών δικαιωμάτων. Ως βασικό τρίπτυχο προβάλλεται: α) η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών (κύκλοι σπουδών, σεμινάρια, πιστοποιήσεις, κατάρτιση), β) η αξιολόγηση τμημάτων (αξιολογήσεις προγραμμάτων σπουδών σε όλα τα επίπεδα του εθνικού πλαισίου προσόντων, επαγγελματικά δικαιώματα σε σύνδεση με τα επιμελητήρια και τις ανάγκες της αγοράς), γ) η αξιολόγηση εκπαιδευτικών (πλαίσιο προσόντων εκπαιδευτικού, πιστοποιητικά επαγγελματικής επάρκειας). Διόλου τυχαία που το Π.Δ. 152 για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών παραμένει σε ισχύ, όπως άλλωστε επιθυμούν και οι θεσμοί (δηλώσεις Κασσιανού 4/4). Γι΄ αυτό το υπουργείο στην τροπολογία και την υπουργική απόφαση:§Επιβεβαιώνει ότι ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ εντός του πλαισίου των «διαπραγματεύσεων» με τους θεσμούς . §Επιλέγει να ρευστοποιήσει τα κριτήρια για την πρόσληψη των αναπληρωτών, απαξιώνοντας πτυχία και προϋπηρεσία, εισάγοντας προσοντολόγιο που σε επόμενη φάση θα το μεταφέρει και στους μόνιμους. Εφαρμόζει στην πράξη τον Ν. 3848 της Διαμαντοπούλου, που αποτελεί σημείο αναφοράς στο 3ομνημόνιο μαζί με τις ρυθμίσεις του Αρβανιτόπουλου. §Τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών με αναπηρία βρίσκονται εκτός των ενδιαφερόντων του, γιατί αλλού λογοδοτεί: σε ΣΕΒ, ΕΕ και ΟΟΣΑ. Το ίδιο πλαίσιο διαρκούς λιτότητας και περικοπών είναι αυτό που προωθεί την ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης ανοίγοντας την κουβέντα για voucher και χαμηλά δίδακτρα, όπως ευθαρσώς ανέφερε ο υπουργός. Για πρώτη φορά, άλλωστε στην ιστορία, ανατίθεται από το υπουργείο παιδείας στο ΙΕΠ να επιλέξει ιδιωτική εταιρεία που θα αναζητήσει στην αγορά πηγές χρηματοδότησης (χρηματοπιστωτικοί ευρωπαϊκοί οργανισμοί, συμπράξεις μεταξύ Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, δωρεές / χορηγίες). Αν κάτι έχουμε να απαντήσουμε είναι ότι η δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση κατακτήθηκε με αγώνες και δε θα τη χαρίσουμε σε κανέναν!Συναδέλφισσες/συνάδελφοι,Το υπουργείο παιδείας και η κυβέρνηση θέλει να ξεχάσουμε τους 2.000 απολυμένους της περσινής χρονιάς, επιδιώκοντας επιπλέον τη συναίνεσή μας σε νέο γύρο απολύσεων. Η μοριοδότηση πτυχίου απαξιώνει το ίδιο το πτυχίο, ενώ η μοριοδότηση προσόντων επιδέχεται συνεχείς αλλαγές για το ανακάτεμα των πινάκων και άρα την ανακύκλωση της ανεργίας. Δε θα μπούμε στην κουβέντα ποιος «αξίζει» να δουλέψει και ποιος όχι, με τον ίδιο τρόπο που δεν το κάναμε πέρυσι με το σχέδιο προσλήψεων Φίλη. Η ανάλωσή μας στο ποιος θα είναι πρώτος και ποιος δεύτερος ή τελευταίος στον πίνακα μάς περιορίζει στο διαχειριστικό πλαίσιο του υπουργείου, που καλλιεργεί τον ανταγωνισμό και την ανθρωποφαγία, προκειμένου να περάσει τα μέτρα διάλυσης του δημόσιου σχολείου πάνω σε καμένη γη. Δε θα υποκύψουμε στον εκβιασμό της ανεργίας και της εργασιακής περιπλάνησης, εξοντώνοντας ο ένας τον άλλον. Με τον ίδιο τρόπο καλούμε τους μόνιμους συναδέλφους να μην υποκύψουν στον εκβιασμό της συμπλήρωσης ωραρίου συναινώντας στην καταστροφή θέσεων εργασίας. Το δημόσιο σχολείο, που ασφυκτιά έπειτα από χρόνια περικοπών, μας χωρά όλες και όλους! Δε δεχόμαστε καμιά έκπτωση στα εργασιακά μας δικαιώματα! Καμιά έκπτωση στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας!Απαιτούμε:§Μαζικούς μόνιμους διορισμούς ΤΩΡΑ με πτυχίο και προϋπηρεσία για την κάλυψη όλων των κενών (γενική και ειδική) σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης με βάση τις σύγχρονες ανάγκες. Κατάργηση του θεσμού των ΑΜΩ και της ελαστικής εργασίας. Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους με πλήρη εργασιακά, ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά δικαιώματα!§Κατάργηση του Ν.3848/2010. Κανένα προσοντολόγιο. Όχι στα πιστοποιητικά παιδαγωγικής, διδακτικής επάρκειας. Όχι στην αξιολόγηση, στο σχεδιαζόμενο πιστοποιητικό επαγγελματικής επάρκειας και το πλαίσιο προσόντων εκπαιδευτικού. §Άμεση κατάργηση της τροπολογίας για ειδική αγωγή και αναπληρωτές.Τη Δευτέρα 10/4 στις 12μ.μ. καλούμε όλες και όλους σε συγκέντρωσης διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας την ώρα που ο υπουργός παιδείας θα έχει συνάντηση με τους προέδρους των παιδαγωγικών τμημάτων με θέμα τον προαναφερθέντα σχεδιασμό του υπουργείου.

Σιωπηλή διαμαρτυρία στο κέντρο της Καλαμάτας

Πάγωσαν το χρόνο και σταμάτησαν να μιλούν, οι συγκεντρωμένοι στον πεζόδρομο της Βαλαωρίτου με στόχο να διαμαρτυρηθούν για την προσβασιμότητα των ΑμΕΑ στην πόλη μας......Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Σ.ΑΤ.Ε.Α.: ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΙΣ 12:00

Κάλεσμα σε διαμαρτυρία 10/4/2017 Ο υπουργός παιδείας στη συνέντευξή του για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (06/04) έθεσε το θέμα της εκπαίδευσης του εκπαιδευτικού στα πανεπιστήμια και ανήγγειλε τις αλλαγές στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών των παιδαγωγικών τμημάτων και των καθηγητικών σχολών. Αποκάλυψε κατά αυτόν τον τρόπο τις προθέσεις του υπουργείου για το πώς επιδιώκει να μετατρέψει τον εκπαιδευτικό σε έναν εργαζόμενο «πολυεργαλείο», που θα καλύπτει ταυτόχρονα τις πολλαπλές ανάγκες και τα κενά του σχολείου, και την έναρξη του κυνηγιού των επιπλέον προσόντων για το δικαίωμα στην εργασία.Την ώρα που ο υπουργός παιδείας θα έχει συνάντηση με τους προέδρους των παιδαγωγικών τμημάτων με θέμα –προφανώς- τις προαναφερθείσες, προ πολλού προσχεδιασμένες αλλαγές, καλούμε όλες και όλους τους εκπαιδευτικούς, γονείς και φοιτητές σε διαμαρτυρία τη Μ. Δευτέρα 10/4 στις 12:00 στο Υπουργείο Παιδείας.Ζητούμε την κάλυψη όλων των κενών στην εκπαίδευση με μαζικούς διορισμούς με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία!Λέμε:- ΟΧΙ στο προσοντολόγιο και στη μοριοδότηση! Όχι στην απαξίωση των πτυχίων όλων των εκπαιδευτικών!- ΝΑΙ στην απόσυρση της τροπολογίας για τον τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών που ψηφίστηκε στις 29/3.Όλοι στο Υπουργείο Παιδείας – Δευτέρα, 10/4, 12:00