Πανελλήνιες 2017: Η ΟΛΜΕ για τη μείωση των εισακτέων και τις επαναληπτικές

Αθήνα, 12/4/2017 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Μείωση αριθμού εισακτέων στα ΑΕΙ και επαναληπτικές Πανελλαδικές εξετάσεις Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. διαφωνεί με την απόφαση μείωσης του αριθμού των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Eπιπρόσθετα η μείωση αυτή ανακοινώθηκε καθυστερημένα και είχε ως αποτέλεσμα τον αιφνιδιασμό των μαθητών που είχαν επιλέξει να προετοιμασθούν για την εισαγωγή τους σε συγκεκριμένες σχολές. Είναι επίσης αντίθετο στην απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για τη διενέργεια των επαναληπτικών Πανελλαδικών εξετάσεων το μήνα Σεπτέμβριο με ειδικό καθεστώς. Παρά το γεγονός ότι αποδεσμεύτηκαν οι απολυτήριες εξετάσεις των Λυκείων από τις Πανελλαδικές, η Ο.Λ.Μ.Ε. επιμένει και ζητά οι επαναληπτικές να διεξαχθούν αμέσως μετά από το τέλος των Πανελλαδικών εξετάσεων και οι μαθητές να εξετασθούν μόνο στο μάθημα ή τα μαθήματα που δεν μπόρεσαν να προσέλθουν για λόγους υγείας. Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

Λαγκάρντ: Το εύρος της ελάφρυνσης του Ελληνικού χρέους θα το δούμε το 2018

Τη θέση του ΔΝΤ ότι η συμφωνία για τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους πρέπει να είναι «σύμφωνη με τους κανόνες του ΔΝΤ» εξέφρασε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κριστίν Λαγκάρντ σε εκδήλωση του Ινστιτούτου Bruegel στις Βρυξέλλες για την πορεία της παγκόσμιας οικονομίας. Η Κ. Λαγκάρντ ανέφερε ότι το «εύρος» της ελάφρυνσης του χρέους θα αποφασιστεί το 2018, δηλαδή μετά το τέλος του προγράμματος, ωστόσο τώρα πρέπει να αποφασιστούν οι «τεχνικές λεπτομέρειές» της. Η ίδια εξήγησε ότι προκειμένου να μπορεί να προτείνει στο ΔΣ του Ταμείου τη συμμετοχή του στο ελληνικό πρόγραμμα, πρέπει να υπάρχουν «ικανοποιητικό επίπεδο δέσμευσης» από τους πιστωτές της Ελλάδας για την ελάφρυνση του χρέους. Υπογράμμισε, δε, πως ό,τι αποφασιστεί τώρα πρέπει να ξεπερνά μια γενική λίστα των παρεμβάσεων που έχει ήδη παρουσιαστεί και να υπάρχουν συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά της ελάφρυνσης.

ΟΔΔΗΧ: Άντλησε 812,5 εκατ. ευρώ από 3μηνα έντοκα

Το ποσό των 812,5 εκατ. ευρώ άντλησε το Ελληνικό Δημόσιο από τη δημοπρασία εντόκων γραμματίων 3μηνης διάρκειας. Το επιτόκιο παρέμεινε αμετάβλητο στο 2,7% ενώ η έκδοση υπερκαλύθφηκε κατά 1,3 φορές. Όπως ανακοίνωσε ο ΟΔΔΗΧ, σήμερα διενεργήθηκε δημοπρασία εντόκων γραμματίων διάρκειας 13 εβδομάδων, ύψους 625 εκατομμυρίων Ευρώ. Η απόδοση διαμορφώθηκε στο 2,70%. Υποβλήθηκαν συνολικές προσφορές ύψους 813 εκατομμυρίων Ευρώ, που υπερκάλυψαν το ζητούμενο ποσό κατά 1,30 φορές. Η δημοπρασία πραγματοποιήθηκε μέσω των Βασικών Διαπραγματευτών Αγοράς (Primary Dealers), και η ημερομηνία διακανονισμού είναι η Δευτέρα 18 Απριλίου 2017. Έγιναν δεκτές προσφορές μέχρι του ύψους του δημοπρατηθέντος ποσού, καθώς και μη ανταγωνιστικές προσφορές ύψους 187,5 εκατομμυρίων Ευρώ. . Σύμφωνα με τον Κανονισμό Λειτουργίας των Βασικών Διαπραγματευτών Αγοράς μπορούν να υποβληθούν επιπλέον μη ανταγωνιστικές προσφορές ύψους 30% επί του δημοπρατούμενου ποσού, έως την Πέμπτη 13 Απριλίου 2017, στις 12μ.μ. Σημειώνεται ότι κατά τις δημοπρασίες δεν καταβάλλεται προμήθεια.

Συνέντευξη του Υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου στον ρ/σ της ΕΡΤ “Πρώτο Πρόγραμμα” και του Γ. Γ. Νέας Γενιάς & Δια Βίου Μάθησης Π. Παπαγεωργίου στην τηλεόραση της ΕΡΤ1

Συνέντευξη του Κώστα Γαβρόγλου στον ρ/σ της ΕΡΤ "Πρώτο Πρόγραμμα" Συνέντευξη του Παυσανία Παπαγεωργίου στην τηλεόραση της ΕΡΤ1

ΠΥΣΔΕ Ροδόπης: Για την εγκύκλιο και τη διαδικασία προσδιορισμού κενών και πλεονασμάτων

Των αιρετών Μ. Βασιλειάδη και Ν. Δαπέργολα ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΚΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ ΡΟΔΟΠΗΣΤο Υπουργείο Παιδείας συνεχίζοντας την αιφνιδιαστική, πρόχειρη και αποσπασματική τακτική του εις βάρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με την εγκύκλιο με αρ. πρωτ. 61051/Δ2/7-04-2017 που εξέδωσε και απεστάλη την 10-04-2017 (!!!) στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, αποφάσισε εντός της Μεγάλης Εβδομάδας να ζητήσει από τα ΠΥΣΔΕ να προβούν στη σύνταξη πινάκων κενών και πλεονασμάτων έως την 13-04-2017, για το σχολικό έτος 2017-2018.Ο Υπουργός Παιδείας σε ένα ερημωμένο εκπαιδευτικό τοπίο προσπαθεί να φτιάξει καλαίσθητα φτιασιδώματα, χωρίς να αντιλαμβάνεται ότι η εκπαιδευτική κοινότητα όχι μόνο του έχει γυρίσει την πλάτη, αλλά και απορρίπτει συλλήβδην τη σκληρή πραγματικότητα της γενικής απαξίωσης της εκπαίδευσης και την αδιέξοδη τάση εξωραϊσμού της. Η εγκύκλιος απαιτεί από τις Διευθύνσεις να συγκεντρώσουν πίνακες Α συμπληρωμένους από τους Διευθυντές των κλειστών σχολείων (!!!!!). Επιπροσθέτως, αναφέρουμε ότι στον πίνακα που καλούνται να συμπληρώσουν, δεν υπάρχει η στήλη «εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ.Με την εγκύκλιο εγείρονται σοβαρά εργασιακά και θεσμικά ζητήματα, καθώς η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας παραβιάζει εκ νέου εργασιακά δικαιώματα (υπενθυμίζουμε τα ασφυκτικά περιθώρια των εγκυκλίων του περασμένου Αυγούστου, όπου οι διευθυντές των σχολείων καλούνταν να συμπληρώσουν λειτουργικά κενά – πλεονάσματα, πριν καν ανοίξουν τα σχολεία και συνεδριάσουν οι σύλλογοι). Επίσης ευτελίζεται η διαδικασία από τη γέννησή της, μια διαδικασία που αποτελεί την απαρχή των υπηρεσιακών μεταβολών που υφίστανται οι εκπαιδευτικοί, όπως τοποθετήσεις υπεράριθμων, μετατεθέντων, αποσπάσεις, διορισμοί αναπληρωτών κλπ, με άμεσο αποτέλεσμα την ομαλή λειτουργία των σχολείων.Τέλος, πάγια θέση του συνδικαλιστικού κινήματος είναι οι πίνακες αυτοί να συμπληρώνονται με τη σύμφωνη γνώμη του συλλόγου διδασκόντων και όχι αποκλειστικά και μόνο από τον Διευθυντή του σχολείου. Καταγγέλλουμε το Υπουργείο Παιδείας για τη μεθόδευση αυτή και απαιτούμε την απόσυρση της εγκυκλίου και την έκδοση νέας, η οποία αφ’ ενός θα ορίζει πρόβλεψη των κενών και από τα ΠΥΣΔΕ και αφ’ ετέρου θα θέτει νέες προθεσμίες μετά το άνοιγμα των σχολείων, σύμφωνα με τις θέσεις μας και όχι φυσικά με την παράταση που δόθηκε έως την 24-04-2017 (ημερομηνία δηλαδή κατά την οποία μόλις θα έχουν ανοίξει τα σχολεία).Εμείς ως αιρετοί του κλάδου, ακολουθώντας και την οδηγία της ΟΛΜΕ, δεν θα συμμετάσχουμε σε αυτή τη διαδικασία, καταγγέλλοντας εξ αρχής την εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ, που διαταράσσει την όλη διαδικασία εν τη γενέσει της και γεννά σοβαρά ερωτηματικά για το κατά πόσο η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας συνεχίζει την κατεδαφιστική και περιοριστική πολιτική στην εκπαίδευση, ενώ παράλληλα επιδίδεται σε φτηνούς αντιπερισπασμούς. Συνάδελφοι πάντα στη διάθεσή σας ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΔΑΠΕΡΓΟΛΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ –ΔΑΠΕΡΓΟΛΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΑΝ. ΑΙΡΕΤΑ ΜΕΛΗ ΠΥΣΔΕ ΡΟΔΟΠΗΣhttp://www.alfavita.gr

Υποβάθμιση του ρόλου των Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής

Αριθμός:4984Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Υποβάθμιση του ρόλου των Εκπαιδευτικών Ειδικής ΑγωγήςΚόμμα:ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗΗμερομηνία:11/04/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:12/04/2017Καταθέτοντες:Ηλιόπουλος Κωνσταντίνου ΠαναγιώτηςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Αρχεία Ερωτήσεων:

Διάτρητα Κριτήρια Αξιολόγησης στην Προκήρυξη του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου για επιλογή Μελών Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού

Αριθμός:4997Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Διάτρητα Κριτήρια Αξιολόγησης στην Προκήρυξη του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου για επιλογή Μελών Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού ΠροσωπικούΚόμμα:ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ (ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ - ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ)Ημερομηνία:12/04/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:12/04/2017Καταθέτοντες:Θεοχάρης Αθανασίου Θεοχάρης (Χάρης)Καρράς Βασιλείου Γεώργιος - ΔημήτριοςΜάρκου Δημοσθένη ΑικατερίνηΜπαργιώτας Αθανασίου ΚωνσταντίνοςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)

‘Πόσα ακίνητα στην κυριότητα κάθε Υπουργείου;’

Αριθμός:460/4973Τύπος:Ερώτηση σε συνδυασμό με Α.Κ.Ε.Συνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:'Πόσα ακίνητα στην κυριότητα κάθε Υπουργείου;'Κόμμα:ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΗμερομηνία:11/04/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:12/04/2017Καταθέτοντες:Αντωνίου Βασιλείου ΜαρίαΒαγιωνάς Κωνσταντίνου ΓεώργιοςΓεωργιάδης Αθανασίου Σπυρίδων - ΆδωνιςΓιαννάκης Κωνσταντίνου ΣτέργιοςΚακλαμάνης Μιχαήλ ΝικήταςΚαλαφάτης Αθανασίου ΣταύροςΚαραμανλή Αρκαδίου ΆνναΚαραμανλής Αχιλλέα ΚωνσταντίνοςΚαράογλου Γεωργίου ΘεόδωροςΚαρασμάνης Αθανασίου ΓεώργιοςΚασαπίδης Δημοσθένη ΓεώργιοςΚεραμέως Κωνσταντίνου ΝίκηΚουκοδήμος Γεωργίου ΚωνσταντίνοςΚουμουτσάκος Σπυρίδωνος ΓεώργιοςΜαρτίνου Αθανασίου ΓεωργίαΜηταράκης Αντωνίου Παναγιώτης (Νότης)Μπουκώρος Γεωργίου ΧρήστοςΠαναγιωτόπουλος Ιωάννη ΝικόλαοςΡάπτη Δημητρίου ΕλένηΣταμάτης Ιωάννη ΔημήτριοςΦορτσάκης Πέτρου ΘεόδωροςΦωτήλας Ασημάκη ΙάσωνΥπουργεία:Αγροτικής Ανάπτυξης και ΤροφίμωνΔικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων ΔικαιωμάτωνΔιοικητικής ΑνασυγκρότησηςΕθνικής ΆμυναςΕξωτερικώνΕπικρατείας αρμόδιος για θέματα Καθημερινότητας του ΠολίτηΕπικρατείας για το Συντονισμό Κυβερνητικού ΈργουΕπικρατείας και Κυβερνητικός ΕκπρόσωποςΕργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής ΑλληλεγγύηςΕσωτερικώνΜεταναστευτικής ΠολιτικήςΝαυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΟικονομίας και ΑνάπτυξηςΟικονομικώνΠαιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΠεριβάλλοντος και ΕνέργειαςΠολιτισμού και ΑθλητισμούΤουρισμούΥγείαςΥποδομών και ΜεταφορώνΨηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και ΕνημέρωσηςΥπουργοί:Αποστόλου Ευάγγελος (Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων)Αχτσιόγλου Ευτυχία (Υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης)Βερναρδάκης Χριστόφορος (Υπουργός Επικρατείας για το συντονισμό Κυβερνητικού Έργου)Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Γεροβασίλη Όλγα (Υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης)Καμμένος Παναγιώτης (Πάνος) (Υπουργός Εθνικής Άμυνας)Κονιόρδου Λυδία (Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού)Κοντονής Χαράλαμπος-Σταύρος (Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων)Κοτζιάς Νικόλαος (Υπουργός Εξωτερικών)Κουντουρά Έλενα (Υπουργός Τουρισμού)Κουρουμπλής Παναγιώτης (Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής)Μουζάλας Ιωάννης (Υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής)Ξανθός Ανδρέας (Υπουργός Υγείας)Παπαδημητρίου Δήμος (Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης)Παππάς Νικόλαος (Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης)Σκουρλέτης Παναγιώτης (Πάνος) (Υπουργός Εσωτερικών)Σπίρτζης Χρήστος (Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών)Σταθάκης Γεώργιος (Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας)Τζανακόπουλος Δημήτριος (Υπουργός Επικρατείας και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος)Τσακαλώτος Ευκλείδης (Υπουργός Οικονομικών )Φλαμπουράρης Αλέξανδρος (Υπουργός Επικρατείας αρμόδιος για θέματα Καθημερινότητας του Πολίτη)Αρχεία Ερωτήσεων:

Αστοχίες και παραλείψεις στον προγραμματισμό του μαθήματος κολύμβησης

Αριθμός:4977Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Αστοχίες και παραλείψεις στον προγραμματισμό του μαθήματος κολύμβησηςΚόμμα:ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΗμερομηνία:11/04/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:12/04/2017Καταθέτοντες:Ανδριανός Σωτηρίου ΙωάννηςΑντωνίου Βασιλείου ΜαρίαΚέλλας Αχιλλέα ΧρήστοςΚεραμέως Κωνσταντίνου ΝίκηΥπουργεία:ΕσωτερικώνΠαιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Σκουρλέτης Παναγιώτης (Πάνος) (Υπουργός Εσωτερικών)Αρχεία Ερωτήσεων:

Διαμαρτυρία πολίτη σχετικά με την μοριοδότηση σε προκηρύξεις του ΑΣΕΠ και μισθολογική κατάταξη εκπαιδευτικών

Αριθμός:4994Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Διαμαρτυρία πολίτη σχετικά με την μοριοδότηση σε προκηρύξεις του ΑΣΕΠ και μισθολογική κατάταξη εκπαιδευτικώνΚόμμα:ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΗμερομηνία:12/04/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:12/04/2017Καταθέτοντες:Καρασμάνης Αθανασίου ΓεώργιοςΥπουργεία:Διοικητικής ΑνασυγκρότησηςΕσωτερικώνΠαιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Γεροβασίλη Όλγα (Υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης)Σκουρλέτης Παναγιώτης (Πάνος) (Υπουργός Εσωτερικών)

Στην Δυτική Θεσσαλονίκη, στο Κολέγιο Δελασάλ, συνεχίζονται αύριο οι αρχαιρεσίες του ΣΙΕΛΒΕ

Με τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς να ψηφίζουν αύριο 14 Μαρτίου στο Κολέγιο Δελασάλ, 10:00 - 16:00 στην περιοχή Πεύκα (Ρετζίκι) συνεχίζονται οι εκλογές του συλλόγου μας. Οι συνάδελφοι που εργάζονται σε γειτονικά σχολεία της Δυτικής Θεσσαλονίκης καλό είναι να ενημερώσουν και όσους τυχόν δεν το έχουν πληροφορηθεί. Ημερομηνία Τόπος Ώρες Τρίτη 14-3-2017 Κολέγιο Δελασάλ 10:00 – 16:00 Τετάρτη 15-3-2017 Ξενοδοχείο Imperial, Αντιγονιδών 13 14:00 – 20:00 Πέμπτη 16-3-2017 Κολέγιο Ανατόλια 10:00 – 16:30 Παρασκευή 17-3-2017 Αμερικανική Γεωργική Σχολή 12:00 – 16:00 Σάββατο 18-3-2017 Ξενοδοχείο Imperial, Αντιγονιδών 13 10:00 – 17:00 Δευτέρα 20-3-2017 Εκπαιδευτήρια Απόστολος Παύλος 11:00 – 16:00

Στο Ξενοδοχείο Imperial, Αντιγονιδών 13, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης συνεχίζονται αύριο Τετάρτη 15 Μαρτίου οι εκλογές του ΣΙΕΛΒΕ

Μετά το Κολέγιο Δελασάλ, όπου οι συνάδελφοι ενημερώθηκαν από κλιμάκιο του ΣΙΕΛΒΕ και της ΟΙΕΛΕ και ψήφισαν μαζικά, οι εκλογές συνεχίζονται αύριο Τετάρτη 15 Μαρτίου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στο Ξενοδοχείο Imperial, Αντιγονιδών 13. Όσοι συνάδελφοι διευκολύνονται να ψηφίσουν στο κέντρο της πόλης, μπορούν να το κάνουν αύριο και το Σάββατο 18 Μαρτίου. Ημερομηνία Τόπος Ώρες Τετάρτη 15-3-2017 Ξενοδοχείο Imperial, Αντιγονιδών 13 14:00 – 20:00 Πέμπτη 16-3-2017 Κολέγιο Ανατόλια 10:00 – 16:30 Παρασκευή 17-3-2017 Αμερικανική Γεωργική Σχολή 12:00 – 16:00 Σάββατο 18-3-2017 Ξενοδοχείο Imperial, Αντιγονιδών 13 10:00 – 17:00 Δευτέρα 20-3-2017 Εκπαιδευτήρια Απόστολος Παύλος 11:00 – 16:00

Στο Κολέγιο Ανατόλια συνεχίζονται σήμερα οι εκλογές του ΣΙΕΛΒΕ

Ημερομηνία Τόπος Ώρες Πέμπτη 16-3-2017 Κολέγιο Ανατόλια 10:00 – 16:30 Παρασκευή 17-3-2017 Αμερικανική Γεωργική Σχολή 12:00 – 16:00 Σάββατο 18-3-2017 Ξενοδοχείο Imperial, Αντιγονιδών 13 10:00 – 17:00 Δευτέρα 20-3-2017 Εκπαιδευτήρια Απόστολος Παύλος 11:00 – 16:00

Ολοκληρώνεται την Δευτέρα 20 Μαρτίου η εκλογική διαδικασία στον ΣΙΕΛΒΕ

ΣταΕκπαιδευτήρια "Απόστολος Παύλος" στο Πανόραμα, την Δευτέρα 20 Μαρτίου, 11:00 - 16:00, ολοκληρώνεται η πολυήμερη εκλογική διαδικασία του συλλόγου μας. Όσοι συνάδελφοι δεν πρόλαβαν να ψηφίσουν τις προηγούμενες ημέρες μπορούν να το κάνουν την Δευτέρα.Συμμετέχουμε, Δυναμώνουμε, Διεκδικούμε

Σάββατο 18 και Δευτέρα 20 Μαρτίου συνεχίζονται οι εκλογές του ΣΙΕΛΒΕ

Συνεχίζεται η ψηφοφορία του Συλλόγου με αυξημένο ποσοστό συμμετοχής. Δεκάδες νέοι συνάδελφοι έχουν γίνει μέλη του ΣΙΕΛΒΕ, γεγονός που αποδεικνύει την ισχυρή δυναμική του κλάδου.Οι εκλογές διεξάγονται αύριο Σάββατο 18-3 στο ξενοδοχείο Imperial, Αντιγονιδών 13, από τις 10:00 έως τις 17:00. Τη Δευτέρα, 20/3 οι εκλογές ολοκληρώνονται στο ιδιωτικό εκπαιδευτήριο Απ. Παύλος , από τις 11:00 έως τις 16:00.

Στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή αύριο Παρασκευή 17 Μαρτίου οι εκλογές του ΣΙΕΛΒΕ

Μετά την ιδιαίτερα ενθαρρυντική προσέλευση των συναδέλφων στο Κολέγιο Ανατόλια, αύριο Παρασκευή 17-3 την σκυτάλη παίρνει η Αμερικανική Γεωργική Σχολή, όπου από τις 12:00 μέχρι τις 16:00 μπορούν να ψηφίσουν και όλοι οι συνάδελφοι που υπηρετούν σε γειτονικά σχολεία. Ημερομηνία Τόπος Ώρες Παρασκευή 17-3-2017 Αμερικανική Γεωργική Σχολή 12:00 – 16:00 Σάββατο 18-3-2017 Ξενοδοχείο Imperial, Αντιγονιδών 13 10:00 – 17:00 Δευτέρα 20-3-2017 Εκπαιδευτήρια Απόστολος Παύλος 11:00 – 16:00

Αυστηρή προειδοποίηση της ΔΔΕ Ξάνθης προς το ιδιωτικό μειονοτικό σχολείο για την μη καταβολή των νόμιμων αποδοχών στον Χότσικα Νιχάτ εδώ και 5 μήνες!

Η ΟΙΕΛΕ κατήγγειλε στη Διεύθυνση ΔΕ Ξάνθης την επιβολή οικονομικού στραγγαλισμού του εκπαιδευτικού Χότσικα Νιχάτ, του οποίου η απόλυση κρίθηκε παράνομη ως καταχρηστική και ακυρώθηκε από το αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο. Παρά το γεγονός ότι ο Νιχάτ έχει επιστρέψει, μετά από δικαστική απόφαση, στα καθήκοντά του εδώ και δύο μήνες, το σχολείο δεν του καταβάλλει τις νόμιμες αποδοχές, ενώ οφείλει να του καταβάλλει και τους μισθούς της περιόδου Νοεμβρίου-Ιανουαρίου.Η ΟΙΕΛΕ ζήτησε από τη Διεύθυνση να γίνει ταυτόχρονα έλεγχος των μισθοδοτικών καταστάσεων του σχολείου από τις οποίες προκύπτει πως όλοι οι εκπαιδευτικοί πληρώνονται κανονικά πλην του Νιχάτ, γεγονός που καταδεικνύει την εκδικητική στάση της διοίκησης του σχολείου εναντίο του.Η Διεύθυνση ΔΕ Ξάνθης με έγγραφό της πήρε θέση για την πρωτοφανή και καταφανώς παράνομη πρακτική του σχολείου, ζητώντας άμεσα να αποκατασταθεί η νομιμότητα και να καταβληθούν οι δεδουλευμένες αποδοχές στον συνάδελφό μας.Tις επόμενες ημέρες εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας θα επισκεφτούν τη Διεύθυνση και το τοπικό παράρτημα της Επιθεώρησης Εργασίας.

Νίκησε η συμμετοχή και η ενότητα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών! 15% αυξήθηκε ο αριθμός των συναδέλφων που ψήφισαν στις εκλογές του ΣΙΕΛΒΕ. Δεκάδες οι νέοι συνάδελφοι που έγιναν μέλη του συλλόγου.

Σήμερα στα Εκπ. "Ο Απόστολος Παύλος" ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι αρχαιρεσίες του συλλόγου μας. Ψήφισαν συνολικά 416 συνάδελφοι εκ των οποίων οι 78 για πρώτη φορά!Ο αριθμός των ψηφισάντων αυξήθηκε κατά 15% σε σχέση με το 2015 και δημιουργεί έντονα συναισθήματα αισιοδοξίας και μεγάλης ευθύνης. Η μεγάλη επιτυχία της συσπείρωσης και ενότητας του συλλόγου1. δικαιώνει την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης για διενέργεια εκλογών εντός των σχολικών μονάδων2. επιβραβεύει το αίσθημα ευθύνης όλων των μελών του συλλόγου που προσήλθαν μαζικά στην κάλπη, αλλά και όσους εργάστηκαν για την καλή οργάνωση των αρχαιρεσιών.3. επιδοκιμάζει τις προσπάθειες και την στάση του απερχόμενου ΔΣ να βρίσκεται πάντοτε δίπλα στους συναδέλφους, ιδιαίτερα τα τελευταία δύσκολα χρόνια4. Επικροτεί την ποιότητα του συνδικαλισμού που ασκείται όλα αυτά τα χρόνια από τον σύλλογο και την ομοσπονδία και λειτουργεί ανατροφοδοτικά γεμίζοντας με δύναμη, κουράγιο και ευθύνη όσους θα εκλεγούν στα διοικητικά όργαναΗ δεκαήμερη περίοδος των αρχαιρεσιών του συλλόγου μας αποτελεί πλέον ιστορικό γεγονός. Είναι όμως και μια καινούργια αρχή για ακόμη πιο αποτελεσματική λειτουργία και ενότητα. Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους βοήθησαν για το σημερινό αποτέλεσμα, στα μέλη της εφορευτικής επιτροπής, στα σχολεία που φιλοξένησαν τις διαδικασίες ψηφοφορίας και διευκόλυναν την άσκηση των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.Σε νεότερη ανακοίνωση θα αναρτηθούν τα λεπτομερή αποτελέσματα.Συμμετέχουμε, δυναμώνουμε, διεκδικούμε - ΣΙΕΛΒΕ

Το νέο ΔΣ του ΣΙΕΛΒΕ. Ακόμη πιο ισχυρός ο σύλλογός μας.

Συγκροτήθηκε σήμερα σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΙΕΛΒΕ. Τα εννέα μέλη του νέου ΔΣ είναι τα εξής:1. Πρόεδρος : Βουρκούδης Απόστολος2. Αντιπρόεδρος: Χότσικα Νιχάτ3. Γεν. Γραμματέας: Σελέκος Δημήτρης4. Αν. Γεν. Γραμματέας: Αηδονίδης Μιλτιάδης5. Ταμίας: Δελιγκάς Μένιος6. Μέλος: Χρυσός Αντώνης 7. Μέλος: Κιοσές Χρήστος8. Μέλος: Κασάπης Κώστας9. Μέλος: Σακκάς ΠαναγιώτηςΤο νέο ΔΣ συνήλθε μέσα σε πνεύμα ενότητας και σύμπνοιας και αποφάσισε καταρχάς να εντείνει τις προσπάθειές του για την διεκδίκηση των δικαιωμάτων των μελών του. Επίσης αποφασίστηκε η εντατικοποίηση της επαφής με τους συναδέλφους και της αμφίδρομης ενημέρωσης.Συνάδελφοι, επικοινωνείτε με τα μέλη του ΔΣ για οποιοδήποτε ζήτημα σας απασχολεί στα σχολεία σας. Η ενότητα η δύναμή μας.

Γονέας – πελάτης και μαθητής – προϊόν

Η ΟΙΕΛΕ δίνει σήμερα στη δημοσιότητα το σχέδιο της πλήρους εμπορευματοποίησης της εκπαίδευσης, της απόσυρσης της κρατικής εποπτείας από την Παιδεία και της μετατροπής των σχολείων σε αμιγείς επιχειρήσεις. Αφού οι γνωστοί επιχειρηματικοί κύκλοι απέτυχαν να καταρρίψουν το Ν. 4415/2016, μεγάλα ιδιωτικά σχολεία που στο παρελθόν έχουν εμπλακεί σε σοβαρές υποθέσεις παραβίασης της νομοθεσίας (διαρροή θεμάτων ΙΒ, αδήλωτη εργασία, παράνομες απολύσεις κ.λπ.) επιχειρούν από την πίσω πόρτα να απαλλαγούν από κάθε κρατικό έλεγχο και να εισάγουν στυγνούς όρους αγοράς στη διαδικασία παροχής ενός ευαίσθητου δημόσιου αγαθού. Και τούτο όχι για την «αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης», όπως έντεχνα παρουσιάζουν τις πρωτοβουλίες τους, αλλά για να μπορούν χωρίς κανένα έλεγχο να στήσουν επιχειρήσεις παροχής τίτλων σπουδών μόνο για όσους έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν.ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣΣε παγκόσμιο επίπεδο, η επιχείρηση για την πλήρη ιδιωτικοποίηση του εκπαιδευτικού συστήματος έχει ξεκινήσει εδώ και μερικές δεκαετίες. Ο Appleστο εξαίρετο βιβλίο του «Επίσημη Γνώση» αναφέρει ότι η «συντηρητική επίθεση» στο δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης άρχισε τη δεκαετία του ’80 σε ΗΠΑ και Βρετανία με την εισαγωγή αμιγώς τεχνοκρατικών όρων που αντικαθιστούν τις παιδαγωγικές αρχές, με την επέκταση της «ελεύθερης» γονεϊκής επιλογής και με την «αγοραιοποίηση της Παιδείας».Στη χώρα μας η στρατηγική αυτή έχει ξεκινήσει να εφαρμόζεται από το 2010. Διόλου τυχαία, ταυτόχρονα με την έναρξη της χειρότερης κρίσης στην μεταπολεμική της ιστορία, άρχισε η σταδιακή απορρύθμιση της εκπαίδευσης με σειρά νόμων (3848/2010, 4254/2014), που είχαν ως στόχο την αποδυνάμωση του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος και την εισαγωγή όρων ασύδοτης αγοράς στο χώρο της Παιδείας. Ιδιαίτερα με τον τελευταίο νόμο (4254/2014) αποσύρθηκε κάθε εποπτεία της πολιτείας από τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, με αποτέλεσμα να γιγαντωθούν παρανομίες που μέχρι τότε βρίσκονταν υπό σχετικό έλεγχο (καταστρατήγηση ωρολόγιων προγραμμάτων, αλλοίωση βαθμολογιών, έκδοση παράνομων τίτλων σπουδών). Πλέον, η ηγεσία των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων και οι πολιτικές δυνάμεις που τη στηρίζουν βρίσκονταν κοντά στην υλοποίηση ενός σκοτεινού οράματος για την εκπαίδευση που θέλει την πρόσβαση στο εκπαιδευτικό αγαθό και την κατάκτηση των υψηλά αμειβόμενων θέσεων εργασίας μόνο για τα παιδιά των (πραγματικά) προνομιούχων.Η ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕΣΩ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣΗ ψήφιση του Ν. 4415/2016 αποτέλεσε κυματοθραύστη στις ορέξεις των συγκεκριμένων πολιτικών και επιχειρηματικών κύκλων, καθώς σε ένα βαθμό αποκατέστησε τη συνταγματική νομιμότητα και τον εποπτικό ρόλο του κράτους στην ιδιωτική εκπαίδευση. Από τη στιγμή που όλες οι απόπειρες για να αποσυρθεί η εποπτεία της πολιτείας από την ιδιωτική εκπαίδευση έπεσαν στο κενό (χρησιμοποιήθηκε από τους συγκεκριμένους κύκλους ακόμη και η υπόθεση του εκπαιδευτικού στο ιδιωτικό μειονοτικό σχολείο της Ξάνθης προκειμένου να «πέσει» ο Ν. 4415/2016), έπρεπε να βρεθεί άλλη μέθοδος για να παρακαμφθεί ο έλεγχος της πολιτείας. Αποκαλύπτουμε σήμερα ότι συγκεκριμένα ιδιωτικά σχολεία, εκπρόσωποι των οποίων βρέθηκαν πίσω από τις νομοθετικές πρωτοβουλίες της περιόδου 2010-14, χρησιμοποιούν ως Δούρειο Ίππο παράνομες διαδικασίες αξιολόγησης μέσω της ένταξής τους σε ένα φορέα με το όνομα «Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων»(ΕΕΔΕ) που σκοπό έχει τη διάδοση, ανάπτυξη και προβολή των αρχών, των μεθόδων και της πρακτικής του σύγχρονου μάνατζμεντ» στις επιχειρήσεις – μέλη του. Η συγκεκριμένη εταιρία παρέχει πιστοποιητικά ποιότητας στα μέλη της με βάση δικά της κριτήρια και δικούς της αξιολογητές που ουδεμία σχέση έχουν με την εκπαίδευση. Συνεργαζόμενα σχολεία αναφέρονται στο site της Εταιρίας και αναρτήσεις στο διαδίκτυο το Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κολλέγιο Αθηνών – Κολλέγιο Ψυχικού και η «Νέα Γενιά Ζηρίδη».Eκτός όμως από τα σχολεία αυτά, υπάρχουν και άλλα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια «υπεράνω υποψίας», τα οποία προετοιμάζουν πιστοποίηση iso (!) κατά παράβαση των κείμενων διατάξεων. Η πιστοποίηση αυτή είναι άγνωστο από ποιους φορείς διεξάγεται και βάσει ποιων διαδικασιών η πιστοποίηση αυτή εκδίδεται.TOTAL QUALITY MANAGEMENT: ΟΓΟΝΕΑΣ-ΠΕΛΑΤΗΣ, ΟΜΑΘΗΤΗΣ-ΠΡΟΪΟΝΗ εταιρεία αυτή συνεργάζεται στενά με όλους τους μεγάλους εργοδοτικούς φορείς της χώρας (ΣΕΒ, ΣΕΤΕ) και είναι φανερό από την ιστοσελίδα της πως έχει ως στόχο στο κομμάτι της εκπαίδευσης να δημιουργήσει ένα παράλληλο παραεκπαιδευτικό σύστημα, χωρίς φυσικά κανένα έλεγχο της πολιτείας. Η εταιρεία αυτή προβάλλει ως εργαλείο εποπτείας των φορέων εκπαίδευσης και γενικά των επιχειρήσεων το TotalQualityManagement. Ας δούμε όμως ποιες γενικές αρχές προτάσσει το TotalQualityManagementστην εκπαίδευση με βάση τη σχετική βιβλιογραφία:• Εργαλειακή γνώση• Ευέλικτο εκπαιδευτικό δυναμικό• Η συμμόρφωση του προϊόντος στις απαιτήσεις του πελάτη• Οι μαθητές ως εργαζόμενοι και ως προϊόνταΠΡΟΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕ ΔΙΠΛΟ ΣΤΟΧΟ: ΠΡΟΒΟΛΗ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ «ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΩΝ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝΣτα προαναφερθέντα σχολεία εφαρμόζονται κρυφά, ή φανερά «αξιολογικές» διαδικασίες. Μάλιστα είχε προκληθεί σάλος στην εκπαιδευτική κοινότητα με τη διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτηρίου «Νέα Γενιά Ζηρίδη». Η διοίκηση του σχολείου επέβαλε την πραγματοποίηση δειγματικών διδασκαλιών στους εκπαιδευτικούς. Προσέλαβε δε για τη διαδικασία δύο ανθρώπους που δεν είχαν καμία ελληνική, ή διεθνή πιστοποίηση αξιολόγησης, έναν συνταξιούχο (!) εκπαιδευτικό και μια επίκουρη καθηγήτρια Πανεπιστημίου. Το προσχηματικό της διαδικασίας αποδεικνύεται και από τα «κείμενο αξιολόγησης», ένα δαιδαλώδες κείμενο-συρραφή αντιγραμμένων κειμένων από ξένα βιβλία που, όπως μας ανέφεραν ειδικοί στο ζήτημα της πιστοποίησης της εκπαίδευσης, ήταν αδύνατον να εφαρμοστεί. Ο πραγματικός λόγος της δήθεν αξιολόγησης ήταν ότι το εν λόγω εκπαιδευτήριο, γεννώντας κατακραυγή σε εκπαιδευτικούς και γονείς, είχε απολύσει λίγους μήνες πριν καταξιωμένους εκπαιδευτικούς με προϋπηρεσία άνω των 15 ετών! Επομένως, έπρεπε να αιτιολογήσει τις επόμενες απολύσεις με δήθεν επιστημονικό επίχρισμα. Η πολιτεία με Υ.Α. έβαλε τέλος στην παράνομη και προσχηματική αυτή διαδικασία αξιολόγησης, γεγονός που προκάλεσε την έντονη αντίδραση του σχολείου και της ηγεσίας των σχολαρχών μέσω στημένων δημοσιευμάτων.Το έτερο σχολείο που έχει ενταχθεί στη συγκεκριμένη εταιρεία, το Κολλέγιο Αθηνών, έχει πρωτοστατήσει τα τελευταία χρόνια στην προσπάθεια απορρύθμισης της εκπαίδευσης στη χώρα. Είναι γνωστό στο ευρύ κοινό το γεγονός ότι το συγκεκριμένο εκπαιδευτήριο ξεκίνησε να απολύει εκπαιδευτικούς χωρίς αιτιολόγηση πριν καν ψηφιστεί ο νόμος και χωρίς φυσικά καμιά επίπτωση από τις τότε αρχές. Πριν από μερικούς μήνες μάλιστα, πιστοί στις αρχές της …ποιοτικής αξιολόγησης, απέλυσαν τον επί χρόνια Υποδιευθυντή του σχολείου και υπεύθυνο για τη συγκεκριμένη αξιολογική διαδικασία στο Λύκειο!Για ποιο λόγο, άραγε;Αναρωτιέται εύλογα κάποιος, για ποιο λόγο το Κολλέγιο, αφού θέλει να «αναβαθμίσει την ποιότητά του», εντασσόμενο στην εν λόγω εταιρεία, δεν ακολούθησε τις οδηγίες του πορίσματος της επιτροπής του Χάρβαρντ (που το ίδιο κάλεσε στην Ελλάδα στα τέλη της δεκαετίας του ’90) και η οποία είχε προειδοποιήσει πως το σχολείο παρακμάζει και πως θα πρέπει να βελτιωθούν οι εργασιακές συνθήκες και να σταματήσει το πελατειακό καθεστώς εύνοιας των γόνων των ισχυρών.Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑΗ εισαγωγή όρων ασύδοτης αγοράς στα ιδιωτικά σχολεία που αποτελεί κύρια επιδίωξη συγκεκριμένης μερίδας των επιχειρηματιών της εκπαίδευσης, δεν αφορά μόνο το συγκεκριμένο χώρο. Σε περίπτωση που αντικατασταθεί η κρατική εποπτεία από αγοραίους θεσμούς, πλέον η κατάσταση θα γίνει ανεξέλεγκτη για ολόκληρη την εκπαίδευση και οι συνέπειες θα είναι δραματικές για όλη την κοινωνία. Το πλέον σημαντικό είναι ότι ουδείς θα γνωρίζει ποιοι και με ποιες διαδικασίες θα εκδίδουν τίτλους σπουδών και σε ποιους μαθητές! Είναι νωπή, άλλωστε, η αποκάλυψη της Ομοσπονδίας ότι σε ιδιωτικά σχολεία εκδίδονται τίτλοι σπουδών σε μαθητές-φαντάσματα, που δεν παρακολουθούν καν μαθήματα!Αποτελεί κύρια υποχρέωση της πολιτείας να προασπίσει το Σύνταγμα και τους νόμους και να μην επιτρέψει σε επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης να ανοίξουν την κερκόπορτα της εμπορευματοποίησης. Μια τέτοια εξέλιξη θα πλήξει αποκλειστικά τα παιδιά που φοιτούν σε σχολεία που λειτουργούν νόμιμα, οξύνοντας τις εκπαιδευτικές και τις κοινωνικές ανισότητες.