Κτιριακά προβλήματα και ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο για παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος στη Λάρισα

Αριθμός:5451Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Κτιριακά προβλήματα και ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο για παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος στη ΛάρισαΚόμμα:ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣΗμερομηνία:08/05/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:09/05/2017Καταθέτοντες:Λαμπρούλης Αριστείδη ΓεώργιοςΣτεργίου Ελευθερίου ΚωνσταντίνοςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Αρχεία Ερωτήσεων:

ενημερώνει για τα προβλήματα που επέφερε η οικονομική κρίση στα άτομα με αναπηρίες όσο αφορά τις μειώσεις των συντάξεων την περικοπή των επιδομάτων, αλλά και τις μειώσεις στις φοροαπαλλαγές και αιτείται την προστασία τους με αποτελεσματικές νομοθετικές διατάξεις, ώστε να δοθεί λύση και ανακούφιση στην ευαίσθητη αυτή κοινωνική ομάδα.

Αριθμός:1866Τύπος:ΑναφορέςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:ενημερώνει για τα προβλήματα που επέφερε η οικονομική κρίση στα άτομα με αναπηρίες όσο αφορά τις μειώσεις των συντάξεων την περικοπή των επιδομάτων αλλά και τις μειώσεις στις φοροαπαλλαγές και αιτείται την προστασία τους με αποτελεσματικές διατάξεις από τις αρμόδιες αρχές ώστε η ευαίσθητη αυτή κοινωνική ομάδα να χρήζει καλύτερης αντιμετώπισης.Κόμμα:ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΗμερομηνία:08/05/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:08/05/2017Καταθέτοντες:Μπουκώρος Γεωργίου ΧρήστοςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Ίδρυση Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας στον Δήμο Ι.Π. Μεσολογγίου

Αριθμός:5448Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Ίδρυση Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας στον Δήμο Ι.Π. ΜεσολογγίουΚόμμα:ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣΗμερομηνία:08/05/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:09/05/2017Καταθέτοντες:Βαρεμένος Βασιλείου ΓεώργιοςΜηταφίδης Ανδρέα Τριαντάφυλλος Τριανταφύλλου Κωνσταντίνου ΜαρίαΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Αρχεία Ερωτήσεων:

Σχετικά με τα προβλήματα στη λειτουργία του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.

Αριθμός:823Τύπος:Επίκαιρες ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Σχετικά με τα προβλήματα στη λειτουργία του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.Κόμμα:ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣΗμερομηνία:09/05/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:09/05/2017Καταθέτοντες:Δελής Ιωάννη ΙωάννηςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΑρχεία Ερωτήσεων:

Σ. ΣΕΦΕΡΗΣ: “Το Διαπολιτισμικό σχολείο Ν. Ιωνίας ως όχημα για την εφαρμογή της πολιτικής του ΟΟΣΑ;”

ΣΥΛΛΟΓΟΣ Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ ΓΙΑ  ΤΟ  ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ Ν.ΙΩΝΙΑΣ Αντιπροσωπεία του  Δ.Σ. του συλλόγου μας, μαζί με συναδέλφους εκπαιδευτικούς  και μέλη  του Συλλόγου γονέων του Σχολείου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με εκπροσώπους...

Τι αλλάζει από το προνήπιο έως και τα ΑΕΙ σε βάθος τριετίας

Στην πράξη, περνά η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ στο χώρο της Παιδείας. Τι αλλάζει από το προνήπιο έως και τα ΑΕΙ σε βάθος τριετίας, σύμφωνα με όσα εξήγγειλε ο πρωθυπουργός από το υπουργείο Παιδείας. Επεκτείνεται το ολοήμερο σχολείο. Δημιουργείται το Πανεπιστήμιο δυτικής Αττικής Της Μίκας Κοντορούση Με εξαγγελίες για μεταρρυθμίσεις στη δημόσια Παιδεία που θα συνοψιστούν σε νομοσχέδιο (το οποίο και θα πάρει το δρόμο της ψήφισης στη βουλή το καλοκαίρι 2017), μια δόση επανάληψης χρόνιων δεσμεύσεων (περί κατάργησης των εξετάσεων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση) και κυρίως, τον λογαριασμό «που δεν βγαίνει» στα περί αύξησης στις προσλήψεις αναπληρωτών καθηγητών στα σχολεία Ειδικής Αγωγής, ολοκλήρωσε την επίσκεψή του ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στο υπουργείο Παιδείας το πρωί της Τρίτης, στα πλαίσια της επίσπευσης του κυβερνητικού έργου μετά το κλείσιμο της αξιολόγησης. Στο τριετές στρατηγικό πλάνο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ με βασικό πυλώνα την 14ετή υποχρεωτική δημόσια εκπαίδευση, ο Αλέξης Τσίπρας και ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Γαβρόγλου αναφέρθηκαν σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες και τις αλλαγές που πρέπει να αναμένουν μαθητές, φοιτητές, εκπαιδευτικοί, ακαδημαϊκοί και γονείς τόσο από τη νέα σχολική χρονιά 2017-18, όσο και προοδευτικά μέχρι το 2020. Στις ειδήσεις: Συγχωνεύονται τα Ανώτατα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα Αθήνας και Πειραιά (Α.Τ.Ε.Ι.) που συνεργάζονταν στενά επί δεκαετίες και πλέον γεννάται το νέο Πανεπιστήμιο δυτικής Αττικής. Αν και δεν αποσαφηνίστηκε ποιο έτος ακριβώς το εν λόγω Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στα μηχανογραφικά δελτία των υποψηφίων, πρόκειται για μέτρο που θα εξυπηρετήσει την αναλογία μόνιμου διδακτικού προσωπικού και αναπληρωτών στα δύο Α.Τ.Ε.Ι. που αυτή τη στιγμή κυμαίνεται περίπου στο 60 – 40%. Να σημειωθεί ότι τα νούμερα είναι αντιστρόφως ανάλογα στα λοιπά Ανώτατα Τεχνολογικά Ιδρύματα της χώρας. Επεκτείνεται ο θεσμός του «ολοήμερου σχολείου» ακόμη και σε μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια σχολεία. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι επιπλέον 10.000 μαθητές σε συνολικά 830 συγκροτήματα της ακριτικής Ελλάδας θα έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στο θεσμό και άρα στα μαθήματα έως τις 16.00 το απόγευμα. Έρχεται η μείωση των μαθητών σε δημοτικά σχολεία μέσα στα επόμενα δύο χρόνια και πλέον ο μέγιστος αριθμός όσων κάθονται στα θρανία ανά τάξη, δεν θα ξεπερνά τους 22. Να σημειωθεί ότι σε Γυμνάσια και Λύκεια, ο αντίστοιχος αριθμός αγγίζει τους 27+/-2. Αύξηση των δωρεάν σχολικών γευμάτων σε επιπλέον 300.000 μαθητές από 200.000 που σιτίζονται αυτή τη στιγμή, με στόχο να καλυφθεί το συνολικά 50% των αναγκών σε δωρεάν και ποιοτικό φαγητό, από το 20% που ισχύει σήμερα. Έμφαση δίνεται σε περιοχές με υψηλά ποσοστά ανεργίας. Στις 21.000 θα κινηθούν οι προσλήψεις αναπληρωτών το 2017-18, ενώ οι αναπληρωτές που θα προσληφθούν στα ειδικά σχολεία αναμένεται να αυξηθούν στις 10.700 από τις 8.500 που προσελήφθησαν φέτος. Την ίδια στιγμή, θα προστεθούν επιπλέον 11 νέα σχολεία στα ήδη 23 που βρίσκονται εν λειτουργία, ενώ από 3 σε 6 θα είναι και τα καλλιτεχνικά σχολεία σε βάθος τριετίας. Επανιδρύεται ο θεσμός της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς, προκειμένου να μειωθεί το brain drain και οι νέοι να πάψουν να μεταναστεύουν στο εξωτερικό για λόγους επαγγελματικής αποκατάστασης. Στις επαναλήψεις: Ικανοποιείται το πάγιο αίτημα Πολυτεχνικών και γεωπονικών σχολών για αναγνώριση της πενταετούς διάρκειας σπουδών ως μεταπτυχιακά, μέτρο που σκόνταφτε στις αντιδράσεις των ευρωπαϊκών Οργάνων, ενώ για την παγίωση του μέτρου, υπουργείο και Τεχνικά Επιμελητήρια βρίσκονται σε αρμονική συνεργασία. Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε και πάλι στη σημασία των νέων προγραμμάτων σπουδών στη Β’ θμια εκπαίδευση (αλλαγές στα βιβλία) με επίκεντρο τη μάθηση και όχι την εξέταση, ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι η διαβούλευση για τις αλλαγές βρίσκεται στο τραπέζι του ΙΕΠ σχεδόν από το 2015. Στην κατεύθυνση αυτή, ο κ. Τσίπρας αναφέρθηκε και στην ανάγκη αλλαγής στον τρόπο διδασκαλίας ξένων γλωσσών, ώστε να μην ενισχύεται το πάρεργο των φροντιστηρίων. Πρωθυπουργός και υπουργός υπογράμμισαν ότι σε βάθος τριετίας θα καταργηθούν οι Πανελλήνιες, που παρά το αδιάβλητο του θεσμού, παραμένει μία εξοντωτική και απάνθρωπη διαδικασία. Σε αυτή την κατεύθυνση, μένει να δούμε πώς θα γίνει η ριζική αναδιάρθρωση των δύο τελευταίων τάξεων του Λυκείου, πώς το Εθνικό Απολυτήριο θα ορίζει πλέον τον αριθμό των εισακτέων σε κάθε τμήμα ή σχολή, αλλά και πώς το μέτρο «λιγότερα μαθήματα, περισσότερες σχολικές ώρες», θα μπει στην τελική ευθεία εφαρμογής. Στα Πρυτανικά Συμβούλια, οι υποψήφιοι αντιπρυτάνεις θα εκλέγονται από ξεχωριστό ψηφοδέλτιο, ενώ όσον αφορά στους φοιτητές, αυτοί θα αποκλείονται από την εκλογική διαδικασία, ωστόσο θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στα συλλογικά όργανα. Τέλος, αξίζει να αναφερθούμε στο γεγονός ότι ο πρωθυπουργός δήλωσε υπερήφανος για το ήθος και τη στάση της χώρας και ιδίως των νησιών μας απέναντι στην πρωτοφανή προσφυγική κρίση και ανακοίνωσε ότι το σχολικό έτος 2017 – 18, περίπου 600 σχολικές αίθουσες θα είναι σε θέση να υποδεχτούν προσφυγόπουλα. Σήμερα, πάνω από 5.000 πρόσφυγες κάθονται στα θρανία 115 σχολείων και 450 καθηγητές, αλλά και 60 συντονιστές συντελούν στην ορθή διαπαιδαγώγηση και κάλυψη ετερόκλιτων εκπαιδευτικών αναγκών. Φωτό: sooc.gr

Ενισχύεται η ειδική αγωγή – Περισσότερες προσλήψεις αναπληρωτών και νέα ειδικά σχολεία

Ο Αλέξης Τσίπρας αναφέρθηκε στην ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής που θα προχωρήσει η Κυβέρνηση Συγκεκριμένα στη συνέντευξη τύπου, ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στη δημιουργία των νεών σχολείων που λειτούργησαν φέτος αλλά...

Για την προσμέτρηση της ώρας σίτισης σε όλους τους εμπλεκόμενους

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε. Προσμέτρηση της ώρας της σίτισης σε όλους τους εμπλεκόμενους: οι αγώνες μας απέναντι στις μνημονιακές πολιτικές έχουν κατακτήσεις και αποτελέσματα Το εκπαιδευτικό κίνημα, κατόρθωσε τη φετινή...

Τί αλλάζει σε εγγραφές και φοίτηση μαθητών ΕΠΑΛ

Απόφαση 71335/Δ4/2-5-2017 (ΦΕΚ 1542/Β/4-5-2017) του Υπουργείου Παιδείας Τροποποιούμε την αριθμ. 133381/Δ4/26-08-2016 (Β΄ 2627) υπουργική απόφαση «Εγγραφές – Μετεγγραφές – Φοίτηση μαθητών/τριών στα Επαγγελματικά Λύκεια» ως εξής: Στην Β’ τάξη μπορούν να εγγράφονται: «Κάτοχοι πτυχίου του ν. 3475/2006 εγγράφονται για το σχολικό έτος 2016-2017 στη Β΄ τάξη στον ίδιο τομέα με αυτόν που αποφοίτησαν». Περισσότερα στην τροποποιητική ΥΑ 71335/Δ4/2-5-2017 (ΦΕΚ 1542/Β/4-5-2017) Η ΥΑ 133381/Δ4/26-08-2016 (Β΄ 2627) όπως ισχύει με όλες τις αλλαγές της ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Οι αλλαγές είχαν προαναγγελθεί με τα έγγραφα Α) 137689/Δ4/26-8-2016, Β) 143234/Δ4/6-9-2016 και Γ) 70368/Δ4/28-4-2017 αναδημοσίευση: ΔΔΕ Φλώρινας | Τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων compass | Σπύρος Παπαχαρίσης | Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Φλώρινας

Α. Τσίπρας: Τα μέτρα για την Πρωτοβάθμια

Κατά την συνάντηση του Πρωθυπουργού στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων  με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου,  παρουσιάστηκαν οι βασικοί άξονες των πολιτικών και των πρωτοβουλιών της κυβέρνησης και του υπουργείου...

Τι θα γίνει με τις αποσπάσεις σε φορείς

Όπως σας είχα ενημερώσει εκδόθηκε χθες η εγκύκλιος για τις αποσπάσεις .Επειδή έγινα δέκτης πολλών ερωτημάτων γιατί ενώ η περυσινή είχε συμπεριλάβει και τις αποσπάσεις σε φορείς και φέτος δε συμβαίνει το ίδιο θέλω να σας ενημερώσω για το θέμα αυτό. Με βάση την ενημέρωση που είχα από τις υπηρεσίες του Υπουργείου αυτό θα γίνει με νέα προκήρυξη εκδήλωσης ενδιαφέροντος εφόσον η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου εκτιμήσει ότι υπάρχει ανάγκη για αποσπάσεις σε φορείς .Θα σας ενημερώσω για ό,τι νεότερο!

Τσίπρας: “Συστηματική προετοιμασία νέων προγραμμάτων σε Ιστορία και Θρησκευτικά”

Απόσπασμα συνέντευξης τύπου του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στο Υπουργείο Παιδείας."Στο χώρο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Πρέπει ήδη να γνωρίζετε όσοι είστε εκπαιδευτικοί συντάκτες ότι έχει γίνει μια συστηματική προετοιμασία σε νέα προγράμματα σπουδών,αλλά και στο συνοδευτικό εκπαιδευτικό υλικό ιδίως στην Ιστορία, στα Θρησκευτικά, στις Ξένες γλώσσες, στην Τεχνική Εκπαίδευση".

OPSYD.SCH.GR: Αιτήσεις αποσπάσεων 2017-2018

Η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων για το σχολικό έτος 2017-2018 είναι διαθέσιμη στη διαδικτυακή πύλη του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (ΟΠΣΥΔ) του Υπουργείου Παιδείας, βάσει...

Ανανεώσεις αποσπάσεων εκπαιδευτικών στην Κ.Υ. Υπ. Παιδείας και Γενικές Γραμματείες

Ανανέωση απόσπασης εκπαιδευτικών στη Γενική Γραμματεία (τέως Κεντρική Υπηρεσία) και στις Γενικές Γραμματείες Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς και Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για...

Κοινωφελής εργασια ΟΑΕΔ: Διαμαρτυρία για το πρόγραμμα Σχολικών Βοηθών

Λάβαμε και δημοσιεύουμε έγγραφο του ΣΕΕΠΕΑ Κεντρικής & Δυτικής Μακεδονίας σχετικά με το πρόγραμμα Σχολικών Βοηθών του ΟΑΕΔ. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.)Θεσ/νίκη,9/5/2017Αρ. Πρωτ: 15Πληροφορίες: Αθανάσιος ΛασιόπουλοςΤηλέφωνο: 697 098 2929email: [email protected]ΠΡΟΣ: Διευθυντή Ειδικής Αγωγής κ. Π. Κασιανό Κοινοποίηση:ΠΟΣΕΕΠΕΑ Αιρετούς ΚΥΣΕΕΠ κ. Δ. Παπαευθημίου κ. Β. Βούγια ΠΟΣΓΚΑμεΑ Θέμα: «Πρόγραμμα Σχολικών βοηθών του ΟΑΕΔ »Διαμαρτυρόμαστε έντονα σε κάθε προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας που στόχο έχει την υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής καιΕκπαίδευσης την μετατροπή της σε χώρο εξεύρεσης εργασίας και εμπόριο ελπίδας μερικής απασχόλησης. Στα Ειδικά Σχολεία και την Παράλληλη Στήριξη στα Γενικά Σχολεία τα παιδιά κοινωνικοποιούνται, αποκτούν δεξιότητες και ικανότητες, διαμορφώνουν την προσωπικότητά τους, καλλιεργούν τον χαρακτήρα τους, με την βοήθεια, την φροντίδα, την προσοχή του εξειδικευμένου προσωπικού. Ο ευαίσθητος χώρος της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης δεν ενδείκνυται για πειραματισμούς και πρόχειρες λύσεις. Αντιθέτως απαιτούνται ΕΕΠ-ΕΒΠ με εξειδικευμένες γνώσεις και πολύτιμη εμπειρία για την στήριξη τόσο των μαθητών με αναπηρία ή και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες όσο και των οικογενειών τους. Για αυτό απαιτούμαι:1)Καμία πρόσληψη μέσω κοινωφελών προγραμμάτων ΟΑΕΔ στον ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης 2)Μεταφορά των κονδυλίων ΕΣΠΑ από τον ΟΑΕΔ στο Υπουργείο Παιδείας και διάθεσή τους άμεσα στις ανάγκες των ΣΜΕΑΕ και της Παράλληλης Στήριξης για πρόσληψη αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ,3)Άμεσους και μόνιμους διορισμούς ΕΕΠ-ΕΒΠ,4)Έγκαιρη τοποθέτηση αναπληρωτών από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς (2017-18).

Τσεκούρι σε επιδόματα στρατιωτικών και ειδικά μισθολόγια

Το τελικό κείμενο του Μνημονίου, που συμφωνήθηκε τα ξημερώματα της 2ας Μαΐου, έφερε στο φως της δημοσιότητας η γερμανική εφημερίδα Handelsblatt. Σύμφωνα με αυτό, υπάρχει ένα κενό 0,3% του ΑΕΠ το 2018 το οποίο προβλέπεται να κλείσει με εξορθολογισμό των δαπανών υγείας (259 εκατ. ευρώ), περίπου 125 εκατ. ευρώ από το claw back (125 εκατ. ευρώ το 2017 και 188 εκατ. το 2018), τη φορολόγηση των ενοικιάσεων Airbnb (48 εκατ. ευρώ), ο εξορθολογισμός των κινήτρων απόδοσης στο μισθολογικό κόστος του Δημοσίου (33 εκατ. ευρώ) και 7 εκάτ. ευρώ από τις αμυντικές δαπάνες με αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού επιδομάτων επικινδυνότητας και εξορθολογισμό επιδομάτων τοποθέτησης στο εξωτερικό. Στο κείμενο του Μνημονίου αναφέρεται συγκεκριμένα ότι η κυβέρνηση «θα εγκρίνει», ως προαπαιτούμενη ενέργεια (prior action), «νομοθεσία για να ολοκληρώσει τον εξορθολογισμό των ειδικών μισθολογίων, ακολουθώντας την ίδια μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για το ενιαίο μισθολόγιο». Τσεκούρι στα επιδόματα των στρατιωτικών Όπου «εξορθολογισμός», στη γλώσσα του Μνημονίου σημαίνει περικοπή, η οποία αφορά δικαστικούς, γιατρούς του ΕΣΥ και πανεπιστημιακούς, αλλά το κείμενο φωτογραφίζει κυρίως τους στρατιωτικούς και τους υπόλοιπους ένστολους (λιμενικούς, σώματα ασφαλείας κ.ά.). Στη σελίδα 4 αναφέρεται ότι η κυβέρνηση θα πρέπει ως prior action να νομοθετήσει τον «εξορθολογισμό (σ.σ.: δηλαδή το κόψιμο) ορισμένων επιδομάτων στον στρατιωτικό τομέα, με απόδοση επτά εκατ. ευρώ το 2018. Σε αυτά θα πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλαμβάνονται:1. «Τα κριτήρια επιλεξιμότητας και τον τρόπο υπολογισμού για τα επιδόματα των επικίνδυνων λειτουργιών (dangerous operations allowances)». Αφορά το επίδομα επικινδυνότητας που λαμβάνουν τα στελέχη των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων.2. «Τον εξορθολογισμό του επιδόματος που καταβάλλεται για την υπηρεσία στο εξωτερικό μέσω της μείωσης των θέσεων και της διάρκειας των τοποθετήσεων στο εξωτερικό». Αυτή η διάταξη αφορά τους αξιωματικούς υπηρετούν εκτός Ελλάδας.Στην ίδια σελίδα γίνεται λόγος για «τον εξορθολογισμό των κινήτρων απόδοσης στο Μισθολόγιο του Δημοσίου κατά 33 εκατ. ευρώ». Στο πλαίσιο αυτό το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους προχωράει εδώ και λίγα εικοσιτετράωρα τη λίστα των επιδομάτων που θα περικοπούν στο πλαίσιο της κατάρτισης των προαπαιτούμενων. Οι γνώστες του κειμένου λένε ότι αφορά επιδόματα και αμοιβές 180.000 δημοσίων υπάλληλων που αμείβονται με ειδικά μισθολόγια.Αξίζει να σημειωθεί, επίσης, ότι, όπως επισημαίνεται, το ΔΝΤ θα ζητήσει από τη ΝΔ να δεσμευτεί ότι δεν θα αντιστρέψει τα μέτρα που θα τεθούν σε εφαρμογή το 2020. .thetoc.

Αποφάσεις συντονιστικού φορέων ειδικής εκπαίδευσης

Αγαπητοί συνάδελφοι,Την Τετάρτη 3-5-2017 συναντηθήκαμε στα γραφεία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ και του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής, για να συζητήσουμε τα θέματα που αφορούν το Συντονιστικό των Φορέων μας. Παρευρέθηκαν: δύο εκπρόσωποι του ΣΑΤΕΑ, η πρόεδρος του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής Γ. Μπουλμέτη, εκ μέρους της ΠΟΣΕΕΠΕΑ ο πρόεδρος Σ. Καρπενησιώτης, η ταμίας Χ. Αλμπάνη και ο υπεύθυνος Τύπου και Δημ. Σχέσεων Κ. Παπαευαγγέλου, καθώς και η γραμματέας του ΙΜΕΓΕΕ Ε. Τραγάκη. Συζητήθηκαν τα εξής θέματα: Ο Σ. Καρπενησιώτης ενημέρωσε ότι είχαμε μια επικοινωνία με το ΣΕΦ στα τέλη Απριλίου, κατά την οποία μας ενημέρωναν ότι δεν έχουν ακόμη αποφασίσει επί του αιτήματός μας σχετικά με την παραχώρηση του ΣΕΦ για τη διεξαγωγή του Φεστιβάλ και ρωτούσαν αν ενδιαφερόμασταν ακόμη. Η απάντηση ήταν αρνητική, καθώς έχουμε ήδη αποφασίσει, από προηγούμενη συνάντηση του Συντονιστικού, για αναβολή του Φεστιβάλ για του χρόνου.Θα πραγματοποιηθούν, ωστόσο, προφεστιβαλικές εκδηλώσεις, όπως είχαμε αποφασίσει. Η πρώτη εκδήλωση θα γίνει στις 18-5, στην Πάτρα, από το ΣΕΕΠΕΑ Δυτ. Ελλάδας.Συζητήθηκαν εκτενώς θέματα σχετικά με την Ημερίδα που διοργανώνει το Συντονιστικό:1.Ως πιθανή ημερομηνία πραγματοποίησης της Ημερίδας ορίστηκε η 7η ή 8η Οκτώβρη. 2.Προτάθηκε, ως χώρος διεξαγωγής, το αμφιθέατρο του Υπουργείου Συγκοινωνιών, το οποίο μπορεί να μας παραχωρηθεί από την Περιφέρεια Αττικής.3.Το θέμα,όπως ήδη έχουμε αποφασίσει είναι η Συνεκπαίδευση και «Ένα σχολείο για όλους», στα οποία θα συμπεριλάβουμε και τη διεκδίκηση για μόνιμες προσλήψεις.4.Θα διεξαχθεί, όπως ήδη έχει συμφωνηθεί, στη μνήμη της Μπέτυς Λεωτσάκου.5.Μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής ορίστηκαν αρχικά η Γ. Μπουλμέτη και η Ε. Τραγάκη. Ο ΣΑΤΕΑ, όπως και οι άλλοι φορείς, θα ορίσουν, επίσης, έναν εκπρόσωπο για την Οργανωτική Επιτροπή.6.Μέχρι τον Ιούλιο πρέπει να έχουμε καταλήξει σε χρόνο, χώρο, ποιοι ομιλητές θα συμμετέχουν, μέλη Επιστημονικής και Οργανωτικής Επιτροπή.7.Θα πρέπει οι φορείς να προτείνουν τη θεματολογία.Τέλος, όπως είχε αποφασισθεί στην προηγούμενη συνάντηση, μας διανεμήθηκε κείμενο διαμαρτυρίας που συντάχθηκε από το ΣΕΕΠΕΑ Αττικής σχετικά με την πρόσληψη Σχολικών Βοηθών μέσω ΟΑΕΔ. Το κείμενοθα προωθηθεί προς όλους τους φορείς προκειμένου να γίνουν προτάσεις για τη σύνταξη κοινής ανακοίνωσης ως τη Δευτέρα 8-5.Συγκεκριμένα, ως προς το θέμα των σχολικών βοηθών, θίξαμε τα εξής:1.Να βγει ο όρος «υποστηρικτικό» προσωπικό2.Να προσδιοριστούν πιο συγκεκριμένα τα καθήκοντά τους3.Να μην έχουν σχέση και καμιά αρμοδιότητα ως προς τα παιδιά4.Να μετονομαστούν «γενικών καθηκόντων»5.Δεν είναι δυνατόν να δεχθούν επιμόρφωση, την οποία στερούνται οι υπόλοιποι συνάδελφοιΣυντονιστικό Φορέων Ειδικής Εκπαίδευσης

Αναγνώριση προυπηρεσίας αναπήρωτών ΕΕΠ ΕΒΠ – συνάφεια μεταπτυχιακών

Αναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) που υπηρετούν σε Σχολικές Μονάδες και ΚΕΔΔΥ αρμοδιότητας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας για το σχολικό έτος 2016-2017 Αναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) που υπηρετούν σε Σχολικές Μονάδες και ΚΕΔΔΥ αρμοδιότητας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας για το σχολικό έτος 2016-2017 (2η Ανακοινοποιηση στο ορθο ως προς την προϋπηρεσία των, Δασκαλάκη Ευδ., Μπακλέ Χ., Θεοχάρη Μ., Συρμάλη Α.) ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΕΠ (Ανακοινοποιηση στο ορθό ως προς τους Τιβικέλη Αθ, Λύτρα Δ., Τσιβοπούλου Χ., Μαυρουδή Ο., Μήτσιου Μ)