Μαθητές μαθαίνουν και ψυχαγωγούνται όπως οι προγονοί μας

«Στρόβιλος», «χάλκη μυΐα», «κρικηλασία», «αμπάριζα», «αποδιδρασκίνδρα», «ακινητίδα», «ασκωλιασμός», «κερητίζειν». Οι παραπάνω λέξεις είναι «άγνωστες» για τους περισσότερους ενήλικες, πολύ περισσότερο για τα παιδιά. Κι όμως, πρόκειται για τις αρχαιοελληνικές ονομασίες...

ΣΙΕΛΒΕ: Δημιουργία δύο κατηγοριών ιδιωτικών σχολείων;

Πριν από ένα χρόνο το κλαδικό ινστιτούτο ΙΝΕ/ΓΣΕΕ-ΟΙΕΛΕ δημοσίευσε μια μελέτη σχετικά με την εικόνα της ιδιωτικής εκπαίδευσης στην Ε.Ε. Στην Ένωση υφίστανται δύο είδη ιδιωτικών σχολείων:Α) Στα μη κρατικά ιδρύματα που κατά κύριο λόγο ελέγχονται από την εκκλησία, από την αυτοδιοίκηση, ή από μη κερδοσκοπικούς φορείς όπου σε πολλές περιπτώσεις απαγορεύεται η καταβολή διδάκτρων (η μεγάλη πλειονότητα των ιδιωτικών σχολείων στην Ευρώπη). Τα σχολεία αυτά υπάγονται σε αυστηρότατο κρατικό έλεγχο και εκδίδουν ισότιμους τίτλους με τα δημόσια. Τέτοιου τύπου ιδιωτικά σχολεία απαντώνται κυρίως στην Δυτική Ευρώπη και στη ΣκανδιναβίαΒ) Στα αμιγώς ιδιωτικά σχολεία που αποτελούν το 2,5% περίπου των σχολείων στην Ευρώπη. Τα περισσότερα από τα λεγόμενα ανεξάρτητα ιδιωτικά σχολεία δεν εκδίδουν ισότιμους τίτλους σπουδών με τα δημόσια. Τέτοιου τύπου σχολεία απαντώνται κυρίως στην Ανατολική Ευρώπη.Η εκπαιδευτική κρίση που ξεκίνησε στη χώρα μας με την εφαρμογή ενός ακραίου νεοφιλελεύθερου σχεδίου το 2010 με σκοπό την πλήρη εμπορευματοποίηση της Παιδείας ανέδειξε ένα ανάλογο σχίσμα και στη χώρα μας. Πολλά σχολεία ακολούθησαν τη συνταγματική νομιμότητα σεβόμενα το αναλυτικό πρόγραμμα, τους εκπαιδευτικούς και την κοινωνία. Δυστυχώς όμως, πολλά άλλα προέβησαν σε αγριότητες, με αλλοίωση βαθμολογιών, καταστρατήγηση ωρολόγιων προγραμμάτων, αδήλωτη εργασία και εκτεταμένη φοροδιαφυγή, έκδοση παράνομων τίτλων, εκδικητικές απολύσεις εκπαιδευτικών.Επειδή οι ιδιοκτήτες πολλών από τα σχολεία της δεύτερης κατηγορίας ωρύονται για πλήρη απόσυρση της κρατικής εποπτείας από την ιδιωτική εκπαίδευση και επειδή υπάρχει ήδη τεράστια βλάβη στο δημόσιο συμφέρον από την αντικοινωνική συμπεριφορά των σχολαρχών, θεωρούμε ότι έχει έρθει η ώρα να προχωρήσει η πολιτεία στο διαχωρισμό που ισχύει σε ολόκληρη την Ευρώπη. Να υπάρχουν, δηλαδή, στην Ελλάδα δύο τύποι ιδιωτικών σχολείων:Στα μη κρατικά ιδιωτικά σχολεία που θα υπάγονται στις διατάξεις της εκπαιδευτικής νομοθεσίας και στην εποπτεία των εκπαιδευτικών αρχών. Τα σχολεία αυτά θα μπορούν να εκδίδουν ισότιμους τίτλους σπουδών.Στα «ελεύθερα-ανεξάρτητα» σχολεία (όπως ονομάζονται ήδη τα σχολεία που εκπροσωπεί ο ΣΙΣ). Τα σχολεία αυτά θα έχουν τη δυνατότητα απόλυτης αυτονόμησης από την εποπτεία της πολιτείας και επιλογής ελεύθερου προγράμματος σπουδών. Δεν θα μπορούν, όμως, να εκδίδουν τίτλους σπουδών ισότιμους με αυτούς των δημόσιων και των μη κρατικών ιδιωτικών σχολείων και οι μαθητές θα δίνουν εξετάσεις σε δημόσια εξεταστικά κέντρα υπό τον έλεγχο πιστοποιημένων αξιολογητών της πολιτείας. Επίσης, από τη στιγμή που δεν αποτελούν «ειδικές επιχειρήσεις» που παρέχουν δημόσιο αγαθό κατά το Σύνταγμα, θα υπαχθούν στις ευρύτερες ρυθμίσεις των αμιγών επιχειρήσεων του ιδιωτικού τομέα (πχ επιβολή ΦΠΑ).Ο διαχωρισμός των ιδιωτικών σχολείων σε δύο κατηγορίες ενδεχομένως να αποτελεί μια ρεαλιστική και εφαρμόσιμη λύση στην παθογένεια της ανομίας στην ιδιωτική εκπαίδευση.

Τι αλλάζει στις ομαδικές απολύσεις και την απόλυση των συνδικαλιστών

Αλλάζει το νομοθετικό πλαίσιο ελέγχου των ομαδικών απολύσεων με στόχο την εναρμόνιση του εθνικού δικαίου με το δίκαιο της ΕΕ. Η κυβέρνηση πέτυχε να μην αυξηθεί το όριο, στόσο η πραγματοποίηση ομαδικών απολύσεων διευκολύνεται καθώς καταργείται η προέγκρισή τους από την κυβέρνηση. Η αρμοδιότητα μετατίθεται από τον υπουργό ή τον Νομάρχη στο Ανώτατο Συμβούλιο Εργασίας για τη διενέργεια του ελέγχου των σχεδιαζόμενων απολύσεων. Ο έλεγχος που διενεργείται από το ΑΣΕ στηρίζεται σε συγκεκριμένα κριτήρια. Η προέγκριση αντικαθίσταται από μια διαδικασία απλής κοινοποίησης μέγιστης διάρκειας τριών μηνών. Την απόφαση για τις ομαδικές απολύσεις θα λαμβάνει μία τριμερής επιτροπή (με 4 εκπροσώπους της κυβέρνησης, 4 εκπροσώπους των εργαζομένων και 4 εκπροσώπους των εργοδοτών) που θα συνιστά το Ανώτατο Συμβούλιο Εργασίας με στόχο να ελέγξει μόνο τη νομιμότητα της απόφασης.( αν είναι σύμφωνη με το νόμο) Οσον αφορά το αρμόδιο διοικητικό όργανο. Για να είναι νόμιμες οι απολύσεις πρέπει να έχει προηγηθεί διαβούλευση 30 ημερών με τους εκπροσώπους των εργαζόμενων. -Η εταιρεία να ανακοινώσει στον ΟΑΕΔ τη λίστα των απολυθέντων υπαλλήλων, προκειμένου να εγγραφούν για να επιδοτηθούν. - Κατά τη διαβούλευση με το σωματείο , η εταιρία πρέπει να υποβάλει ένα «κοινωνικό σχέδιο», το οποίο θα περιγράφει συνοδευτικά μέτρα για τον περιορισμό των κοινωνικών συνεπειών των απολύσεων. Έτσι, ανάλογα με τις οικονομικές δυνατότητες της επιχείρησης ,το κοινωνικό σχέδιο μπορεί να περιλαμβάνει μέτρα ανακατανομής ή επανεκπαίδευση, κατάρτιση, παροχή συμβουλών, έξτρα αποζημίωση καθώς και η δέσμευση για πρόσληψη των απολυμένων κατά προτεραιότητα αν βελτιωθούν οι οικονομικές συνθήκες. Το κείμενο συνιστά να χρησιμοποιείται η ίδια δικαστική διαδικασία που κρίνει την απεργία παράνομη και καταχρηστική για να κριθεί η νομιμότητα τυχόν διαφορών που προκύπτουν από την εφαρμογή του άρθρου 656 του Αστικού Κώδικα σε περιπτώσεις απεργιών. Αυτό σημαίνει ότι το κείμενο υιοθετεί το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων που είχαν προτείνει οι μη απεργοί να μην πληρώνονται αν δεν μπορούν να συνεχίσουν να εργάζονται επειδή μια απεργία βρίσκεται σε εξέλιξη στην επιχείρηση ή στις εγκαταστάσεις της . Πολλές από αυτές τις διαφορές καταλήγουν στα δικαστήρια . Το νομοσχέδιο προβλέπει την ταχεία εκδίκαση των διαφορών προκειμένου να διευκολυνθούν οι εργαζόμενοι της επιχείρησης ως προς την ταχεία ικανοποίηση των απαιτήσεών τους σε περίπτωση που ο εργοδότης καθίσταται υπερήμερος ως προς την αποδοχή της εργασίας η την καταβολή μισθού για λόγους που συνδέονται με την απεργία. Περιορίζεται επίσης η προστασία των συνδικαλιστών από απολύσεις. Ως λόγοι απόλυσης προβλέπονται η κλοπή, η υπεξαίρεση σε βάρος του εργοδότη , η τέλεση εγκλημάτων κατά της ιδιοκτησίας καθώς και η αδικαιολόγητη απουσία του εργαζόμενου για διάστημα μεγαλύτερο των επτά ημερών. Αλλάζει το καθεστώς χορήγησης άδειας στους συνδικαλιστές. Θα θεσπιστούν ενιαίοι κανόνες που θα καθορίζουν τις άδειες μετ΄αποδοχών και άνευ αποδοχών ανάλογα με τη βαθμίδα της συνδικαλιστικής οργάνωσης. Πηγή κειμένου: newmoney.gr

“Παράνομη η εγκύκλιος αποσπάσεων σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. – ΚΕ.Δ.Δ.Υ.” – Η νομοθεσία

Παράνομη η εγκύκλιος αποσπάσεων σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥΗ φετινή εγκύκλιος αποσπάσεων σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ (ΑΔΑ: 900Ω4653ΠΣ-ΧΡΕ) είναι παράνομη αφού ενώ επικαλείται σωστά το άρθρο του νόμου στο οποίο βασίζονται οι αποσπάσεις (Νόμος 4815/2016 άρθρο 48 παράγραφος 4) όπου αναγράφονται τα κριτήρια για να έχει δικαίωμα ένας συνάδελφος να αιτηθεί απόσπαση, παρόλα αυτά εντός της εγκυκλίου αναγράφεται μόνο ένα μέρος αυτών, συγκεκριμένα αναγράφεται μόνο το 4α) και αφήνουν εκτός το 4 β). Η επιλογή μέρος μόνο της νομοθεσίας, εν γνώση (αφού άγνοια νόμου δεν επιτρέπεται) του Υπουργείου δηλαδή των Υπηρεσιών του και του Υπουργού που το υπογράφει αποτελεί παράβαση καθήκοντος και καθιστά την εγκύκλιο παράνομη και άκυρη. Το ζήτημα αφορά εκατοντάδες συναδέλφους όπου αποσπούνταν κάθε χρόνο με τα προσόντα του νόμου και φέτος δεν τους δίνεται, παράνομα,το δικαίωμα ούτε αίτηση να υποβάλουν. Επειδή η σιωπή των συνδικαλιστών, αυτών δηλαδή που εκλέγονται για να υπερασπιστούν τα δικαιώματα των συναδέλφων είναι εκκωφαντική (ειδικά ότανΔΟΕ και ΟΛΜΕ βγάζουν καταγγελίες για το παραμικρό), παρακαλούμε να δημοσιοποιήσετε αυτή την καταγγελία ώστε να το μάθουν οι πάντες για να κινηθούν νομικά προς πάσα κατεύθυνση. Καλούμε την ΟΛΜΕ και ΔΟΕ να πάρουν θέση για την παρανομία αυτή του Υπουργείου και να υπερασπιστούν τους συναδέλφους τους.Καλούμε τον Υπουργό να ανακαλέσει την εγκύκλιο και να εκδώσει άλλη νόμιμη δίνοντας παράταση στις αιτήσεις ώστε να αποκατασταθεί το δίκαιο που οφείλει να πρεσβεύει.Ομάδα ΕκπαιδευτικώνΑκολουθεί η νομοθεσία για τις αποσπάσειςΝ. 4415/2016 ΦΕΚ 159 τ. Α΄Άρθρο 48Ρύθμιση θεμάτων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης4. Όταν δεν καλύπτονται τα κενά με μετάθεση ή διορισμό, δύνανται να αποσπώνται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και τις υφιστάμενες εκπαιδευτικές ανάγκες, σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ, Τμήματα Ένταξης, προγράμματα παράλληλης στήριξης, πρώιμης παρέμβασης και παροχής διδα­σκαλίας στο σπίτι, μόνιμοι εκπαιδευτικοί, ως ακολούθως:α) Κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί ΕΑΕ της παρα­γράφου 1 του άρθρου 16.β) Ακολουθούν εκπαιδευτικοί, οι οποίοι πληρούν τις προϋποθέσεις τουλάχιστον μίας (1) εκ των κατωτέρω περιπτώσεων, κατά την ακόλουθη ιεράρχηση:αα) Είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης σε­μιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης - εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών.ββ) Έχουν προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός διδακτικού έτους στις ανωτέρω δομές και προγράμματα.γγ) Είναι γονείς παιδιών με ποσοστό αναπηρίας άνω του 67% .δδ) Είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης σεμιναρίων επιμόρφωσης - εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Πυροτέχνημα τα νέα μέτρα για την Παιδεία λένε οι Πανεπιστημιακοί

Συρρίκνωση αντί για ολοήμερο καταγγέλλουν οι δάσκαλοι-Το συμπληρωματικό μνημόνιο για την Παιδεία που συμφώνησαν κυβέρνηση – δανειστές “Πυροτεχνήματα για λαϊκή κατανάλωση και εντυπωσιασμό” χαρακτηρίζουν οι πανεπιστημιακοί τα νέα μέτρα που...

Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση

Το νομοσχέδιο που θα τεθεί σε διαβούλευση στις 25 Μαΐου περιλαμβάνει ένα σύνολο ρυθμίσεων για την τριτοβάθμια, σύμφωνα με όσα είπε ο Υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, στη Σύνοδο των Πρυτάνεων Στην τρίτη και τελευταία ημέρα συνεδρίασης της Συνόδου των Πρυτάνεων, παραβρέθηκε ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, προκειμένου να παρουσιάσει το περιεχόμενο του τριετούς πλάνου για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επίσης, στις δηλώσεις του μετά την ολοκλήρωση της Συνόδου, «άνοιξε το παράθυρο» για αυξήσεις στους μισθούς των καθηγητών, αλλά και για την κάλυψη του συνόλου των ανελαστικών εξόδων, από το 2018. «Είχα την ευκαιρία να παρουσιάσω το τριετές πλάνο, αλλά και δύο δεσμεύσεις: η μια για αύξηση του μισθού των μελών ΔΕΠ και η άλλη να καλύψουμε από το 2018 το σύνολο των ανελαστικών εξόδων», είπε ο υπουργός, τονίζοντας ότι «είμαστε πια στην αρχή της ανάκαμψης». «Έγινε μια σύσκεψη με τον πρωθυπουργό και συμφωνήθηκε να δοθούν χρήματα από τα αποθεματικά και τα πλεονάσματα», τόνισε ο κ. Γαβρόγλου και πρόσθεσε ότι η διάθεση να βρεθούν τα χρήματα δείχνει και την πολιτική προτεραιότητα της κυβέρνησης, καθώς η υγεία και η παιδεία είναι σοβαρές προτεραιότητες. Ο κ. Γαβρόγλου ανακοίνωσε ότι στις 25 Μαΐου θα τεθεί σε διαβούλευση το νομοσχέδιο που θα περιλαμβάνει ένα σύνολο ρυθμίσεων για την τριτοβάθμια. «Ακούσαμε όλες τις απόψεις. Υπήρξαν κάποιες επιμέρους διαφωνίες. Κάποιες, θα τις λάβουμε υπ'οψιν», είπε. Επίσης, ο κ. Γαβρόγλου ανέφερε ότι υπήρξαν ορισμένες διαφωνίες για τον τρόπο εκλογής των πρυτανικών Αρχών, αλλά και για το ύψος των αμοιβών στα μεταπτυχιακά. Από την πλευρά των πρυτάνεων, ο προεδρεύων της Συνόδου, πρύτανης του ΕΜΠ, Γιάννης Γκόλιας, εμφανίστηκε επιφυλακτικός απέναντι στις εξαγγελίες, χαρακτήρισε ωστόσο «διαφωτιστική» τη σημερινή συζήτηση με τον υπουργό. «Συζητήσαμε επί των αξόνων του νομοσχεδίου, δεν έχουμε το ακριβές κείμενο», ανέφερε ο κ. Γκόλιας και πρόσθεσε: «Υπήρξαν κάποιες επιφυλάξεις για το πώς ακριβώς θα λειτουργούν τα περιφερειακά συμβούλια. Επίσης, ακούσαμε για 65 εκατ. ευρώ που το 2018 θα καλυφθούν οι πάγιες ανάγκες. Εκφράσαμε την άποψη ότι θα υπάρξουν δυσκολίες να βρεθούν τα χρήματα». Ο κ. Γκόλιας, εξάλλου, χαρακτήρισε «μικρές» τις αυξήσεις που εξήγγειλε ο υπουργός, αναγνώρισε ωστόσο ότι πρόκειται για την πρώτη αύξηση «μετά από 7-8 χρόνια». Παράλληλα, ανέφερε ότι θα συγκληθεί έκτακτη σύνοδος, όταν το νομοσχέδιο τεθεί σε διαβούλευση. «Είναι καλύτερη από το τίποτα, απλά σε σχέση με την απώλεια», είπε χαρακτηριστικά ο πρύτανης. (Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Χριστοδουλάκης: Να απαγορευτεί η σύνταξη στους κάτω των 60 ετών

Ριζικά μέτρα για την εξυγίανση του ασφαλιστικού συστήματος ζήτησε το Σάββατο μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο πρώην υπουργός Οικονομικών Νίκος Χριστοδουλάκης. Όπως ανέφερε δε, ο κ. Χριστοδουλάκης θα πρέπει να απαγορευτεί η χορήγηση σύνταξης κάτω των 60 ετών. «Να κατοχυρώνει τη σύνταξη, αλλά ο δικαιούχος θα παίρνει τη σύνταξη όταν συμπληρώσει το 60ο έτος» εξήγησε. Ο κ. Χριστοδουλάκης ζήτησε ακόμα να θεσπιστούν ενιαίοι κανόνες στο συνταξιοδοτικό, χωρίς τις προσωπικές διαφορές (παλαιού – νέου συνταξιούχου), έτσι ώστε ό,τι εξοικονομηθεί, να μπορέσει να αναχρηματοδοτήσει τις πενιχρές συντάξεις τις οποίες παίρνουν όσοι έχουν δουλέψει όλα τα χρόνια της ζωής τους και έχουν πληρώσει όλα τους τα ένσημα. «Αντί αυτού, βλέπουμε ένα κύμα εισφορών που έχει παραλύσει την οικονομία και διώχνει τους νέους στο εξωτερικό... Η Ελλάδα έχει σήμερα στις ασφαλιστικές εισφορές 4% πάνω από το μέσο όρο της ευρωζώνης, όμως τα έσοδα των εισφορών είναι 4 μονάδες κάτω από το μέσο όρο της ευρωζώνης» ανέφερε χαρακτηριστικά. Σε ό,τι αφορά το Ελληνικό, ο πρώην υπουργός δήλωσε ότι το μεγάλο πρόβλημα της Ελλάδας σήμερα είναι η έλλειψη επενδύσεων. «Και βλέπω, όταν πάει να γίνει μια μεγάλη επένδυση, να πέφτουν όλοι, να χιμάνε κυριολεκτικά για να την εμποδίσουν, κάνουν πρώτα κακό στους νέους που είναι άνεργοι σήμερα. Και θα παραμείνουν για πολλά χρόνια ακόμη αν συνεχιστεί αυτή η τακτική» προειδοποίησε.

Ο Υπουργός Παιδείας στη Σύνοδο Πρυτάνεων

13-05-17 Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου στη Σύνοδο Πρυτάνεων Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρηκευμάτων παραβρέθηκε στις εργασίες της 84ης Συνοδου Πρυτάνεων στην Αθήνα. Ο Υπουργός επανέλαβε τη δέσμευση του πρωθυπουργού για την κάλυψη των ανελαστικών δαπανών των ιδρυμάτων, με επιπλέον επιχορήγηση ύψους 65 εκ. Ευρώ. Ο Υπουργός αναφέρθηκε επίσης στην αύξηση αποδοχών που προβλέπει το νέο ειδικό μισθολόγιο για τα μέλη ΔΕΠ των Πανεπιστημίων. Οι αυξήσεις κυμαίνονται από 2,5% έως 7,5% ανάλογα με τη βαθμίδα. Για τους καθηγητές οι αυξήσεις υπολογίζεται να είναι μεταξύ 175-190 ευρώ (6,5%-7,5%), για τους αναπληρωτές καθηγητές μεταξύ 85-105 ευρώ (3%-5%), για τους επίκουρους καθηγητές μεταξύ 118-128 ευρώ (5%-7%) και για τους λέκτορες 52-58 ευρώ (2,5%-3,5%). Επίσης, ικανοποιείται ένα πάγιο αίτημα των πανεπιστημιακών με την ενσωμάτωση του επιδόματος βιβλιοθήκης στον βασικό μισθό. Ο υπουργός υπογράμμισε ότι όλα τα στοιχεία συντείνουν σε μια σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα. Μετά την τοποθέτηση του Υπουργού, ακολούθησε διάλογος στον οποίο συμμετείχαν οι πρυτάνεις όλων των ιδρυμάτων και αφορούσε κυρίως το υπό κατάθεση νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Υπήρξε ένας γόνιμος διάλογος με συγκλίσεις και έκφραση διαφορετικών απόψεων. Ο Υπουργός δεσμεύτηκε για την ανάρτηση του νομοσχεδίου προς διαβούλευση στις 25 Μαϊου και επανέλαβε ότι και η σημερινή παρουσία του στο σύνοδο, αποτελεί τμήμα ενός ευρύτατου, χωρίς αποκλεισμούς και εξαντλητικού διαλόγου γύρω από το νομοσχέδιο που πρόκειται να κατατεθεί.

Ένας 22χρονος σταμάτησε κατά λάθος την παγκόσμια κυβερνοεπίθεση!

Ήρωας κατά λάθος έγινε ένας 22χρονος τεχνικός ηλεκτρονικών υπολογιστών, ο οποίος, σύμφωνα με τον βρετανικό Guardian, κατάφερε να σταματήσει την περαιτέρω εξάπλωση του κακόβουλου λογισμικού ransomware «WannaCry», ξοδεύοντας συνολικά 10,69...

ΕΛΑΣ: Πώς να προστατευτείτε από το κακόβουλο λογισμικό WannaCry WannaCrypt

Μπορεί να επηρεάσει όλες τις εκδόσεις λειτουργικού συστήματος ενώ εξαπλώνεται κυρίως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επισημαίνει η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος  Το κακόβουλο λογισμικό «WannaCry» WannaCrypt το οποίο συγκαταλέγεται στις ψηφιακές απειλές...

Κατάργηση των Πανελληνίων: Γιατί πρόκειται για μια πολύ καλή ιδέα.

Κατάργηση πανελληνίων: Επιτέλους μια κυβέρνηση κατάλαβε πόσο απαράδεκτες και ”απάνθρωπες” είναι οι πανελλαδικές εξετάσεις. Περιμέναμε χρόνια τέτοια αλλαγή στην εκπαίδευση. Μπορεί να άργησε πολλά χρόνια αλλά ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αποφασίστηκε.Τώρα θα πρέπει...

ΣΙΣ: “Σοβιετικές οι αλλαγές στην ιδιωτική εκπαίδευση”

Για «εξόφθαλμες περιπτώσεις σοβιετικού τύπου κρατικής παρέμβασης» κάνει λόγο ο Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων (ΣΙΣ), σχολιάζοντας σε έντονο ύφος τις ρυθμίσεις που προωθούνται από το υπουργείο για την τροποποίηση του νόμου Φίλη για την ιδιωτική εκπαίδευση. Αν και μετά τη συνάντηση του προεδρείου του ΣΙΣ με τον υπουργό Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου, την Τετάρτη, κρατήθηκαν χαμηλοί τόνοι, ο ΣΙΣ επανήλθε, επικρίνοντας τις κινήσεις του υπουργείου, θεωρώντας ότι «τροποποιούν επί τα χείρω τον καταστροφικό Ν. 4415/2016». Ειδικότερα, οι σχολάρχες αναφέρουν ότι με βάση τα όσα δρομολογούνται, αφαιρείται το διευθυντικό δικαίωμα της αξιολόγησης από το ιδιωτικό σχολείο και ανατίθεται σε μια επιτροπή, «η οποία θα χρησιμοποιείται ως «φύλλο συκής» για μια χρονοβόρα και ψυχοφθόρα διαδικασία «κρίσης» δύο χρόνων». Ο ΣΙΣ επικρίνει το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, ο εκπαιδευτικός συνεχίζει να υπηρετεί στο σχολείο, το οποίο τον κρίνει ανεπαρκή. «Με άλλα λόγια σε περίπτωση που κάποιος εκπαιδευτικός κριθεί ανεπαρκής, αυτός δεν μπορεί ούτε να αξιολογηθεί ούτε να αντικατασταθεί», αναφέρει σχετική ανακοίνωση. Επίσης, σχετικά με το ωράριο, ο ΣΙΣ αναφέρει ότι σε περίπτωση που καταργούνται τμήματα ή μαθήματα, τα σχολεία οφείλουν, αντί να μειώνουν το ωράριο των εκπαιδευτικών, να τους δίνουν πλασματικές ώρες, οι οποίες δεν θα αντιστοιχούν σε πραγματικές ανάγκες της σχολικής μονάδας. «Δημιουργεί έτσι, το μοναδικό παράδοξο ένας οργανισμός που χάνει έστω και ένα μικρό κομμάτι του κύκλου εργασιών του για οποιονδήποτε λόγο και συρρικνώνεται να πρέπει να αμείβει ώρες αργομισθίας. Η διαδικασία αυτή θα ρίχνει σε μια καταδικαστική σπείρα θανάτου οποιοδήποτε σχολείο χάσει μαθητές έστω και συγκυριακά», επισημαίνει ο ΣΙΣ και καταλήγει: «Πραγματική αιτία του πανηγυρισμού, που είναι η μετατροπή των ιδιωτικών σχολείων σε ημι-κρατικά μορφώματα, κάτι σαν προβληματικές ΔΕΚΟ, χωρίς καμία δυνατότητα αυτενέργειας, καμία ελευθερία επιλογής, καμία δυνατότητα εξέλιξης». Από τη μεριά του, το υπουργείο Παιδείας, απαντώντας στην ανακοίνωση του ΣΙΣ, σημειώνει ότι αποκλειστική αποστολή του είναι «η διασφάλιση της ποιότητας στην εκπαίδευση και την προάσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών». «Φαίνεται πως για κάποιους αυτό είναι άκρως ενοχλητικό», σημειώνει στην απάντησή του το υπουργείο και προσθέτει: «Μας προκαλεί θλίψη η ανακοίνωση του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Σχολείων που θεωρεί ότι εκπροσωπεί εκπαιδευτικά ιδρύματα. Τέτοιες ανακοινώσεις δεν θα έπρεπε να έχουν θέση στον δημόσιο διάλογο και δηλητηριάζουν τον δημόσιο βίο».

Οι 483 επιμορφωτές Β επιπέδου ΤΠΕ

Έγκριση παροχής υπηρεσιών στελεχών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο πλαίσιο της Πράξης “Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)” του Επιχειρησιακού Προγράμματος “Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση”, ΕΣΠΑ (2014-2020) ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Προκήρυξη ΑΣΕΠ 6Κ/2017 για 203 θέσεις μονίμων

Αθήνα, 12 Μαΐου 2017ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 6Κ/2017ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟΓνωστοποιείται ότι απεστάλη στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση η 6Κ/2017 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ, που αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας διακοσίων τριών (203) θέσεων μονίμου προσωπικού και προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Υπηρεσία Ασύλου του Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής.Οι θέσεις ανά κλάδο/ειδικότητα της ως άνω Προκήρυξης έχουν καταχωριστεί στο παρακάτω συνοδευτικό αρχείο. Πίνακας Θέσεων