“Μπλε Φάλαινα”: Καθηγητής κατάλαβε ότι μαθήτρια έπαιζε το “παιχνίδι αυτοκτονίας”!

Περιστατικό αυτοτραυματισμού 14χρονης μαθήτριας από τη Θεσσαλονίκη, από το “παιχνίδι” αυτοκτονίας που είναι γνωστό ως “Μπλε Φάλαινα”, ερευνά η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Συγκεκριμένα, το κρούσμα έλαβε χώρα σε Γυμνάσιο της...

ΟΛΜΕ: Αίτημα για παράταση προθεσμιών για τις υπηρεσιακές μεταβολές και αποσπάσεις

Αθήνα, 18/5/17 ΠΡΟΣ: τον Υπουργό Παιδείας κ. Κων. Γαβρόγλου Κύριε Υπουργέ, Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ θεωρεί ότι το χρονικό πλαίσιο για την ολοκλήρωση των υπηρεσιακών μεταβολών είναι ασφυκτικό, ιδιαίτερα για τα ΠΥΣΔΕ που καλύπτουν περιοχές με μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών και γι’ αυτό το λόγο ζητάει παράταση της προθεσμίας ολοκλήρωσης των διαδικασιών. Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ Αθήνα, 18/5/17 ΠΡΟΣ: τον Υπουργό Παιδείας κ. Κων. Γαβρόγλου Κύριε Υπουργέ, Το ΔΣ της ΟΛΜΕ ζητάει την παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ ή Υπηρεσίες και κατ’ επέκταση το «άνοιγμα» του συστήματος «opsyd» γιατί το χρονικό περιθώριο ήταν ασφυκτικό. Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

Αλληλοενημέρωση για θέματα εκπαίδευσης στην ελληνοκινεζική συνάντηση

18-05-17 Αλληλοενημέρωση για θέματα εκπαίδευσης στην ελληνοκινεζική συνάντηση Συνάντηση Ελλήνων και Κινέζων στελεχών της εκπαίδευσης πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων . Κύριος σκοπός της συνάντησης, που έγινε με πρωτοβουλία του Ελληνο-Κινεζικού Επιμελητηρίου και μετά από πρόσκληση της Γ. Γ. Έρευνας και Τεχνολογίας, Δρ Π. Κυπριανίδου, ήταν η αλληλοενημέρωση σχετικά με την πολιτική και τα συστήματα εκπαίδευσης στις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης καθώς και στην Έρευνα και Καινοτομία. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στα προγράμματα σπουδών και των τριών βαθμίδων εκπαίδευσης καθώς και στις κεντρικές προτεραιότητες της εκπαιδευτικής πολιτικής των δύο χωρών. Επίσης, η Γ. Γ. Έρευνας και Τεχνολογίας έκανε μια συνοπτική παρουσίαση των προτεραιοτήτων της πολιτικής Έρευνας και Καινοτομίας με ιδιαίτερη έμφαση στις πρωτοβουλίες για την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού και την ανάσχεση του φαινομένου brain-drain. Από πλευράς κινεζικής αντιπροσωπείας που αποτελείτο από υψηλόβαθμα στελέχη του Γραφείου Εκπαίδευσης και Έρευνας της Επαρχίας Zhejiang, συμμετείχαν: Mr. Ren Xuebao, Director, Teaching and Research Office of Zhejiang Provincial Education Department, επικεφαλής της αντιπροσωπείας. Zhang Caigen, Director, Teaching and Research Office of Ningbo Municipal Education Bureau Mr Qin Junfeng, President, Zhoushan Institute of Education Ms Yang Xiangqun, Vice President, Wenzhou Institute of Education and Teaching Research Ms Fan Jinfeng, Deputy Director, Huzhou Educational Science Research Center Mr Wang Xiaoming, Researcher, Teaching and Research Office, Zhejiang Provincial Dept. of Education Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων συμμετείχαν : Πατρίτσια Κυπριανίδου, Γενική Γραμματέας Έρευνας και Τεχνολογίας Μαρία Χριστούλα, Δ/ντρια του Γραφείου της Γενικής Γραμματέως Χρίστος Μηλιώνης, Συνεργάτης του Υπουργού Παιδείας για θέματα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νικόλαος Τσαφταρίδης, Συνεργάτης του Υπουργού Παιδείας για θέματα Τριτοβάθμας Εκπαίδευσης Γ. Αθανασόπουλος, συνεργάτης του Υπουργού Παιδείας για θέματα Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλής Πλιάκης, Σύμβουλος του Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Δ. Μπαξεβανάκη Στη συνάντηση συμμετείχε επίσης ο κος Γ. Κουμαντάκης Γ.Γ. γραμματέας του Έλληνο-Κινεζικού Οικονομικού Συμβουλίου και η κ. Π. Μέλλιου, υπεύθυνη συντονίστρια διοίκησης του Συμβουλίου.

Συντονιστικό Ειδικής Εκπαίδευσης: “Διαμαρτυρία για τους σχολικούς βοηθούς”

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΒΟΗΘΟΥΣ" ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣΗ πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού, διοικητικού και υποστηρικτικού προσωπικού στα δημόσια σχολεία είναι σταθερά η προσδοκία και ο αγώνας που καταβάλουν επί δεκαετίες οι προοδευτικοί λειτουργοί της εκπαίδευσης, καθώς αποτελεί τη βασική προυπόθεση για την επίτευξη της ισότιμης και πέρα από κάθε διάκριση πρόσβασης στα αγαθά της παιδείας και σε ίσες ευκαιρίες στον επαγγελματικό και κοινωνικό στίβο.Η υποκατάσταση θέσεων εργασίας με μισθούς «πείνας» και επισφαλείς όρους εργασίας μέσω του προγράμματος κοινωφελούς εργασίας δε θα μπορούσε να χαιρετιστεί από τους εκπαιδευτικούς λειτουργούς ως μέρος της λύσης των σοβαρών θεμάτων που αντιμετωπίζει σήμερα το σχολείο, παρά την προσπάθεια που καταβάλλουμε να κατανοήσουμε τις οικονομικές περιστάσεις. Οι εξελίξεις των τελευταίων ημερών μας έχουν ιδιαίτερα ανησυχήσει αναφορικά με την επαπειλούμενη επίθεση στα εργασιακά μας δικαιώματα, και κυριότερα σε σχέση με την έκπτωση του δημόσιου χαρακτήρα και του προορισμού του σχολείου να παρέχει υψηλής ποιότητας παιδαγωγικές υπηρεσίες σε όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά προετοιμάζοντας τους αυριανούς δημοκρατικούς πολίτες.Συγκεκριμένα, ανατρέχοντας στη δημόσια πρόσκληση του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) Νο1/2017 με Αρ. Πρωτ. 4747 στις 23/01/2017, παρατηρούμε στο συνοδευόμενο παράρτημα με τις θέσεις απασχόλησης πως ορθά οι Σχολικοί Βοηθοί έχουν συμπεριληφθεί στην ίδια κατηγορία με των ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ /ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ / ΕΠΟΠΤΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΟΣ και με απαιτούμενα προσόντα «οποιοδήποτε πτυχίο ή δίπλωμα ή απολυτήριος τίτλος δευτεροβάθμιας ή μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής ή άλλος ισότιμος τίτλος της αλλοδαπής, ανεξαρτήτως ειδικότητας». Κατανοούμε όλοι πως περιγράφονται καθήκοντα υποστηρικτικών εργασιών αναφορικά με την καθαριότητα, φροντίδα και φύλαξη των σχολικών μονάδων και γι’ αυτό δεν ζητούνται και εξειδικευμένα προσόντα. Σε καμία περίπτωση δεν λαμβάνεται μέριμνα για ειδικές γνώσεις που θα επέτρεπαν την είσοδο στις σχολικές αίθουσες και την απευθείας επαφή και συνδιαλλαγή με τους μαθητές.Τα παραπάνω καταδεικνύονται και με την Αρ. πρωτ:203376/Δ1 ανακοίνωση στις 11.12.15 αναφορικά με τα καθήκοντα των «ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΟΗΘΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ», όπου αναφέρεται πως:«Οι σχολικοί βοηθοί δεν ασκούν παιδαγωγικό και διδακτικό έργο αλλά έχουν υποστηρικτικό και βοηθητικό ρόλο. Συμμετέχουν σε οποιαδήποτε εργασία κρίνεται αναγκαία με την υπόδειξη - καθοδήγηση του Δ/ντή /Προϊσταμένου/ συλλόγου διδασκόντων, με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας.Οι Σχολικοί Βοηθοί προκειμένου να απασχοληθούν στην σχολική μονάδα προσκομίζουν τα απαραίτητα έγγραφα που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία»Με λύπη πληροφορηθήκαμε το υπ ΄αρ. 40493/Δ3, 09-03-2017 έγγραφο της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υπογράφεται από τον Γενικό Γραμματέα του ΥΠΠΕΘ κ. Παντή, που περιγράφει τα καθήκοντα των σχολικών Βοηθών σε ΣΜΕΑΕ. Το έργο του προσωπικού θα είναι υποστηρικτικό και βοηθητικό και θα περιλαμβάνει επικουρική υποστήριξη στα καθήκοντα του εκπαιδευτικού προσωπικού, του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (με μια «ενημέρωση» από το Διευθυντή ή το Σχολικό Σύμβουλο). Τα περιγραφόμενα καθήκοντα περιλαμβάνουν καθήκοντα του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, όπως την υποστήριξη της φροντίδας των μαθητών σε θέματα ασφάλειας και αυτοεξυπηρέτησης.Το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ), όπως και οι υπόλοιποι λειτουργοί της Ειδικής Αγωγής, έχουν λάβει εξειδικευμένη εκπαίδευση σε θέματα γενικής και ειδικής αγωγής, ώστε να είναι σε θέση να υποστηρίζουν μαθητές με ειδικές ανάγκες και να υπηρετούν την ισότιμη ένταξη τους στη δημόσια εκπαίδευση. Ακόμη, και η ασφάλεια και υποστήριξη της αυτοεξυπηρέτησης (όπως τίθεται) είναι κομμάτι της εκμάθηση κοινωνικών δεξιοτήτων και της παιδαγωγικής διαδικασίας. Πρόκειται για μια επίθεση στα εργασιακά δικαιώματα ενός κλάδου που υπηρετεί τη δημόσια παιδεία παραπάνω από 17 χρόνια, καθώς υποκαθίσταται και υποβαθμίζεται ο ρόλος του και η πραγματική συνεισφορά του στην εκπαίδευση και στην υποστήριξη των μαθητών με ειδικές ανάγκες. Κυριότερα, πρόκειται για μια αληθινή έκπτωση στα δικαιώματα των μαθητών με ειδικές ανάγκες, καθώς διαβλέπεται μια αντικατάσταση του εξιδικευμένου προσωπικού και των αναβαθμισμένων υπηρεσιών με την απλή «εξυπηρέτηση» βασικών αναγκών από ανειδίκευτο προσωπικό.Σε συνδυασμό με τη διαβλεπόμενη δυνατότητα της εισαγωγής ιδιωτών που προσλαμβάνουν οι γονείς για την παράλληλη στήριξη γεννούνται πολλά ερωτηματικά για το δημόσιο χαρακτήρα της Ειδικής Εκπαίδευσης.Πάγια θέση μας αποτελεί ο διορισμός μόνιμου προσωπικού με αξιοπρεπείς και ασφαλείς όρους εργασίας σε όλες τις θέσεις. Ζητάμε ένα πραγματικά «ανοικτό σχολείο» για όλους.Σύμφωνα με τα παραπάνω ζητάμε:·Να αρθεί ο όρος «σχολικοί βοηθοί» και ο «υποστηρικτικός»χαρακτήρας της εργασίας τους.·Να τοποθετούνται στις σχολικές μονάδες μόνο ως γενικών καθηκόντων ή ως επιστάτες, τονίζοντας πως σε καμία περίπτωση δεν έχουν θέση στις σχολικές αίθουσες και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν τις υπηρεσίες του εξειδικευμένου προσωπικού για να μπορούν να στηρίξουν τους μαθητές τις ΣΜΕΑΕ.·Να μη δίνεται καμμία αρμοδιότητα σχετικά με τους μαθητές·Να μη ισχύσει ηεπιμόρφωση των«σχολικώνβοηθών» από τη σχολική κοινότητα ή τους συμβούλους Ε.Α.Ε. αφού δεν έχουν οποιαδήποτεσχέση με την εκπαιδευτική και υποστηρικτική διαδικασία προς τους μαθητές·Μόνιμοι διορισμοί ΕΕΠ και ΕΒΠ το συντομότερο δυνατό.ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ:ΠΟΣΕΕΠΕΑΠΟΣΓΚΑμεΑΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣΣΑΤΕΑΕΝΕΛΕΑΣΑΚΕΑΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΣΕΚΙΜΕΓΕΕ

Πανελλήνιες 2017 – Στρατιωτικές σχολές: Έως αύριο η υποβολή δικαιολογητικών

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017: Λήγει αύριο 19 Μαϊου 2017 η προθεσμία για την υποβολή δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Στρατιωτικών Σχολών ακαδημαϊκού έτους 2017- 2018, εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας,...

Νομοτεχνική βελτίωση διάταξης για την ιδιωτική Εκπαίδευση

18-05-17 Νομοτεχνική βελτίωση διάταξης για την ιδιωτική Εκπαίδευση Με νομοτεχνική βελτίωση που κατέθεσε σήμερα στη Βουλή ο Υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Δημήτρης Μπαξεβανάκης αυξάνει από 60 σε 90 ημέρες το χρονικό διάστημα εντός του οποίου υποχρεωτικά η Επιτροπή των τριών δικαστικών πρέπει να αποφασίζει για τη νομιμότητα ή μη της απόλυσης εκπαιδευτικού από ιδιωτικό σχολείο.

Κόκκινο κρέας: «Υπεύθυνο» για εννέα παθήσεις

Για εννέα διαφορετικές παθήσεις υπεύθυνο το κόκκινο κρέας, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη. Ειδικότερα, η μεγάλη κατανάλωση τόσο επεξεργασμένου, όσο και μη επεξεργασμένου κόκκινου κρέατος (μοσχάρι, αρνί, χοιρινό),...

Επιλογή διευθυντών σχολείων ξανά με συνέντευξη

Επιστρέφει η συνέντευξη στην επιλογή των διευθυντών σχολείων, την οποία η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το 2015 είχε εξοβελίσει, με το επιχείρημα ότι ήταν μία διαδικασία που εξυπηρετούσε την επιλογή υποψηφίων φίλα...

Κατά 1,2 δισ. ευρώ μειώνεται ο ELA

Κατά 1,2 δισ. ευρώ μειώνεται το ανώτατο όριο δανεισμού των ελληνικών τραπεζών μέσω του μηχανισμού έκτακτης ρευστότητας. Όπως ανακοίνωσε η Τράπεζα της Ελλάδος το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΚΤ δεν διατύπωσε αντίρρηση στον καθορισμό του ανώτατου ορίου παροχής έκτακτης ενίσχυσης σε ρευστότητα (ELA) προς τις ελληνικές τράπεζες στο ποσό των 45,3 δισεκ. ευρώ έως και την Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017, μετά από σχετικό αίτημα της. Η μείωση του ανώτατου ορίου κατά 1,2 δισεκ. ευρώ, σύμφωνα με την ΤτΕ, αντανακλά εξελίξεις στη ρευστότητα των ελληνικών τραπεζών, λαμβανομένων υπόψη των ροών καταθέσεων του ιδιωτικού τομέα.

O ΠΑΣΑΦ για τις αλλαγές στο μάθημα της Ιστορίας

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ: Τελευταία έχει ξεκινήσει στους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας μία μεγάλη συζήτηση σχετικά με την αναμόρφωση του Προγράμματος Σπουδών στο μάθημα της Ιστορίας όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης....

Τί έγινε στη συνάντηση ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας με το ΔΣ ΟΙΕΛΕ

Χθες ο Υπουργός Παιδείας στην τοποθέτησή του στη Βουλή προχώρησε στη διατύπωση της ακόλουθης θέσης για το ζήτημα των απολύσεων:«Κατά ένα μεγάλο ποσοστό, μειώνεται, περιορίζεται η αυθαιρεσία. Διότι, ο Σχολάρχης, δεν υπήρχε κριτήριο με βάση το οποίο γινόντουσαν οι καταγγελίες. Τώρα, τουλάχιστον να έχουμε κάποια κριτήρια, τα οποία είναι παιδαγωγικότερου και εκπαιδευτικότερου χαρακτήρα. (…)Η ρύθμιση που εισάγουμε, είναι, ότι οι Εκθέσεις – και έχει σημασία, γιατί δεν είναι απλές καταγγελίες – πάνε σε ένα τριμελές όργανο, το οποίο απαρτίζουν 3 Πρωτοδίκες. Έχει σημασία αυτό, δηλαδή, οι 3 Πρωτοδίκες. Οι Πρωτοδίκες – και σας το αναφέρω αυτό για να μην υπάρχει «σπέκουλα» επί του θέματος, οι οποίοι – είναι υποχρεωμένοι να συνεδριάσουν και να βγάλουν απόφαση, μέσα σε 60 ημέρες. Άρα, η υποχρέωση βαρύνει τους δικαστές, βαρύνει αυτό το όργανο και είναι υποχρεωμένοι, να βγάλουν αυτή την απόφαση.Είναι εντελώς προφανές, ότι δεν είναι δυνατό να αρχίσει η όποια διαδικασία απόλυσης στα μέσα της ακαδημαϊκής χρονιάς, κυρίως, επειδή υπάρχει και μια γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και συγκεκριμένα, η 266/2014».Η ΟΙΕΛΕ ζήτησε χθες ραντεβού με τον Υπουργό για να επιβεβαιωθούν τα λεγόμενα του για το συγκεκριμένο ζήτημα. Πλέον, οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί θα αναμένουν αποτύπωση των δηλώσεων του Υπουργού στη διάταξη που θα ψηφιστεί σήμερα στη Βουλή.

TAXISnet: Λάθη στο σύστημα – «Πάγωσαν» φορολογικές δηλώσεις μέχρι την διόρθωση

Σοβαρό κίνδυνο να επιβληθούν υπέρογκοι φόροι εισοδήματος με τις φορολογικές δηλώσεις 2017 αντιμετωπίζουν χιλιάδες κατ’ επάγγελμα αγρότες αλλά και νέοι επαγγελματίες λόγω λαθών στο έντυπο Ε1 για υποβολή δηλώσεων στο...

Διευκρινίσεις ως προς τη διαδικασία των αποσπάσεων

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων απόσπασης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σας ενημερώνουμε τα ακόλουθα ως προς τις περαιτέρω ενέργειες ολοκλήρωσης της διαδικασίας: 1. Δικαιολογητικά τα οποία αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί στην αίτησή τους ότι επισυνάπτονται και δεν έχουν περιληφθεί στο upload αρχείο της αίτησής τους θεωρούνται εμπρόθεσμα και θα πρέπει οι ίδιοι να αποστείλουν ηλεκτρονικά στην υπηρεσία σας.Επίσης γίνονται δεκτά και θεωρούνται εμπρόθεσμα δικαιολογητικά που παραλαμβάνονται έγχαρτα (κατάθεση ή αποστολή με ταχυδρομείο εντός των προθεσμιών της εγκυκλίου). Από τα δικαιολογητικά αυτά όσα αποστέλλονται στο ΥΠΠΕΘ (π.χ. αμφισβητούμενες περιπτώσεις μοριοδότησης, αιτήσεις ΣΜΕΑΕ κλπ.) θα πρέπει να αποσταλούν στην υπηρεσία μας σκαναρισμένα με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. 2. Αιτήσεις απόσπασης που υποβάλλονται χειρόγραφα στις Δ/νσεις σας μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων την 15-05-2017 θα παραμένουν στις υπηρεσίες σας μέχρι νεοτέρας. Εξαιρούνται οι αιτήσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ των εκπαιδευτικών που υπάγονται σε κατά προτεραιότητα αποσπάσεις, οι οποίες θα αποστέλλονται στις υπηρεσίες μας (Δ/νση Διοίκησης Προσωπικού Π.Ε. – Τμήμα Γ’ ή Δ/νση Διοίκησης Προσωπικού Δ.Ε.-Τμήμα Γ’ του ΥΠΠΕΘ) με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πλην όσων αφορούν εκπαιδευτικούς για ένταξη σε ειδική κατηγορία λόγω ασθένειας, τις οποίες θα πρέπει να αποστείλετε σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στην εγκύκλιο αποσπάσεων, δηλαδή ταχυδρομικά με εμπιστευτικό πρωτόκολλο.Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣΕΥΔΟΚΙΑ ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΗ

Αναμόρφωση οριστικού πίνακα αναπληρωτών Κοινωνικών Λειτουργών (ΠΕ30)

Αναμόρφωση οριστικού πίνακα κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων από τον κλάδο ΠΕ30- Κοινωνικών Λειτουργών Σχολικού Έτους 2016-2017 για τις Δομές της Ειδικής Αγωγής της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Αττικής ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Στο νοσοκομείο ο Γιάννης Παντής

Ποιά η κατάσταση της υγείας του – Εσπευσμένα στο νοσοκομείο ΚΑΤ μεταφέρθηκε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Γιάννης Παντής. O κ. Παντής αισθάνθηκε έντονη αδιαθεσία, νωρίτερα το μεσημέρι και...

Mετονομασία του Τμήματος Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης του ΕΚΠΑ

Υ.Α. α) Φ.253/74037/Α5/2017 και β) Φ.253/74004/Α5/2017, που δημοσιεύτηκαν στο ΦΕΚ 1654 τ. Β’, με τις οποίες τροποποιούνται η με αριθμ. Φ.253/28934/Β6/2006 (ΦΕΚ 391 Β’) και η με αριθμ. Φ.253/85476/Α5/2015 (ΦΕΚ 995 Β’) αντίστοιχα Υπουργικές Αποφάσεις που αφορούν στην ένταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων στα Επιστημονικά Πεδία, με το Παλαιό και το Νέο Σύστημα. Οι εν λόγω τροποποιήσεις αφορούν στη μετονομασία του Τμήματος Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης του ΕΚΠΑ σε Τμήμα Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Επιστήμης. compass | Σπύρος Παπαχαρίσης

Συνεδριάζει το ΚΥΣΠΕ τη Δευτέρα

Το ΚΥΣΠΕ θα συνεδριάσει τη Δευτέρα 22 Μαΐου 2017 με θέματα ημερήσιας διάταξης τα παρακάτω: Παληγιάννης Βασίλειος 1. Συζήτηση επί αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής...