Φοιτητικές εκλογές 2017: Επεισόδια και πρωτιά ΔΑΠ – ΝΔΦΚ

Ένταση επικράτησε έξω από το κτίριο του παιδαγωγικού του Πανεπιστημίου Αθηνών όταν άγνωστοι συνεπλάκησαν με ομάδα φοιτητών, έριξαν πέτρες και φωτοβολίδες. Στο Πολυτεχνείο άγνωστοι εισέβαλαν στον χώρο κρατώντας τσεκούρια και έκαψαν δύο κάλπες Στις κάλπες προσήλθαν την Τετάρτη οι φοιτητές με νικητή όμως για ακόμη μία φορά την αποχή. Οι φοιτητικές εκλογές διεξήχθησαν σε όλα τα ΑΕΙ και ΤΕΙ της Ελλάδας, ωστόσο η συμμετοχή φαίνεται, όπως δείχνουν τα μέχρι τώρα αποτελέσματα, ήταν από 50%. Πρώτη δύναμη πανελλαδικά, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα αποτελέσματα που εξέδωσαν ξεχωριστά οι παρατάξεις, αναδεικνύεται η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, δεύτερη η Πανσπουδαστική Κίνηση Συνεργασίας(ΠΚΣ), ενώ τρίτη η Ενιαία Ανεξάρτητη Αριστερή κίνηση (ΕΑΑΚ). Μικροεπεισόδια και εντάσεις επικράτησαν έξω από το κτίριο του παιδαγωγικού του Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου διεξάγονταν οι φοιτητικές εκλογές, όταν άγνωστοι συνεπλάκησαν με ομάδα φοιτητών που περιφρουρούσαν την εκλογική διαδικασία. Οι άγνωστοι έριξαν πέτρες και φωτοβολίδες ενώ μετά από λίγη ώρα απωθήθηκαν από δυνάμεις των ΜΑΤ οι οποίες έκαναν χρήση χημικών, τόσο στην οδό Ναυαρίνου όσο και στους γύρω δρόμους των Εξαρχείων. Λίγο αργότερα η ένταση μεταφέρθηκε και στο κτίριο του Πολυτεχνείου καθώς άγνωστοι εισέβαλαν στο χώρο κρατώντας τσεκούρια, προσπαθώντας να διακόψουν τις διαδικασίες και καταφέρνοντας τελικά να κάψουν δύο κάλπες στην αίθουσα που πραγματοποιούνταν οι εκλογές για το τμήμα των Πολιτικών Μηχανικών. Ωστόσο, η διαδικασία συνεχίστηκε κανονικά. Στόχος ομάδας νεαρών με καλυμμένα πρόσωπα έγιναν και φοιτητές- μέλη της παράταξης ΔΑΠ-ΝΔΦΠ, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Κατά την επίθεση της ομάδας στη Θεολογική Σχολή τραυματίστηκε ελαφρά στο χέρι ένας φοιτητής του τμήματος Θεολογίας. Τα γεγονότα σχολίασε και ο υπουργός Παιδείας, Κ. Γαβρόγλου, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι, «είναι μία σημαντική ημέρα για τους φοιτητές που ψηφίζουν, και αυτές οι δημοκρατικές διαδικασίες πρέπει να προστατευθούν». «Αυτές οι συμπεριφορές είναι απολύτως καταδικαστέες», κατέληξε ο υπουργός. Τα αποτελέσματα Η συμμετοχή, όπως δείχνουν τα μέχρι τώρα αποτελέσματα, να είναι κάτω από 50%. Ειδικότερα, σύμφωνα με τη ΔΑΠ:Στα ΑΕΙ: η ΔΑΠ 45,95%, η ΠΚΣ 19,92%, η ΕΑΑΚ 13,58% και η ΠΑΣΠ 6,65%.Στα ΤΕΙ: η ΔΑΠ 51,42%, η ΠΚΣ 28,34%, η ΠΑΣΠ 13,73% και η ΕΑΑΚ 1,93%.Σύμφωνα με την ΠΚΣ:Στα ΑΕΙ: η ΔΑΠ 38,37%, η ΠΚΣ 24,96%, η ΠΑΣΠ 8,58% και η ΕΑΑΚ 8,36%.Στα ΤΕΙ η ΔΑΠ 44,62%, η ΠΚΣ 24,98%, η ΠΑΣΠ 11,68% και η ΕΑΑΚ 1,02%. (Με πληροφορίες από ΑΠΕ, φωτό: Sooc)

Πίνακες αναπληρωτών 2017 στο e-aitisi.sch.gr

ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 2017: Πότε θα ανακοινωθούν – Όλες οι ημερομηνίες- Εκτιμήσεις – Σύμφωνα με νέα ενημέρωση από το υπουργείο Παιδείας που είχε η σελίδα αναπληρωτές δάσκαλοι, η ανακοίνωση των πινάκων προγραμματίζεται για...

Τροπολογία για Διευθυντές: Χρόνος υποβολής δήλωσης υποψηφιότητας

Tροπολογία κατέθεσε ο Βουλευτής του Ποταμιού Γιώργος Μαυρωτάς και τομεάρχης παιδείας του εν λόγω πολιτικού σχηματισμού και όπως αναφέρει διασφαλίζει το αδιάβλητο της διαδικασίας τοποθέτησης των υποψηφίων στις κενές θέσεις...

Το «αλάνθαστο» της Δ.Ε.Π.Π.Σ. Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων του Υπουργείου Παιδείας!

Είμαι ένας από τους 80 γονιούς, που την «πάτησαν» με την ηλεκτρονική εφαρμογή της Δ.Ε.Π.Π.Σ. για την αίτηση στα Πρότυπα & Πειραματικά Σχολεία. Στην πλατφόρμα, στο στάδιο της καταχώρησης της...

Νέο πρόγραμμα Εξοικονομώ Κατ’ Οίκον – Ποια νοικοκυριά αφορά

Στο διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου πρόκειται να τρέξει το νέο πρόγραμμα "Εξοικονομώ Κατ' οίκον", ύψους 300 εκατ. ευρώ και θα αφορά 40.000 νοικοκυριά, επισήμανε ο γενικός γραμματέας Επενδύσεων και ΕΣΠΑ, του υπουργείου Οικονομίας, στο πλαίσιο ημερίδας που διοργανώνουν στη Θεσσαλονίκη η Greenagenda.gr και η Συμεών Τσομώκος SA, με τίτλο «Κυκλική Οικονομία: Δημιουργώντας Αξία». Κατά την ομιλία του ο Παναγιώτης Κορκολήςαναφέρθηκε στους τρεις πυλώνες, στους οποίους επενδύει η κυβέρνηση για την εξοικονόμηση ενέργειας. Ειδικότερα για το πεδίο που αφορά τα δημόσια κτίρια, όπως σχολεία και νοσοκομεία, είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι ήδη έχουν εξασφαλιστεί πόροι από προγράμματα του ΕΣΠΑ και της ρήτρας αναθεώρησης και μέσα στο καλοκαίρι ο αρμόδιος υπουργός θα προβεί σε σημαντικές ανακοινώσεις. Για την εξοικονόμηση ενέργειας στον τομέα της βιομηχανίας και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ο ίδιος απαντώντας σε σχετική ερώτηση τόνισε ότι το σχετικό πρόγραμμα θα τρέξει το 2018 με κεφάλαιο 100 εκατ.-200 εκατ. ευρώ, ποσό στο οποίο αναμένεται να προστεθούν επιπλέον 100 εκατ. ευρώ ετησίως από το 2019, στο πλαίσιο των αντίμετρων που ψηφίστηκαν χθες στη Βουλή. Σύντομα το Ταμείο Υποδομών, με αρχικό κεφάλαιο 600 εκατ. ευρώ Εντός του Ιουλίου θα είναι έτοιμη η συμφωνία χρηματοδότησης για τη δημιουργία Ταμείου Υποδομών στη χώρα μας, τον Σεπτέμβριο θα γίνει η σχετική συνεργασία με τις εμπορικές τράπεζες και τέλος του τρέχοντος έτους θα τρέξει, όπως επισήμανε ο Γ.Γ., απευθύνοντας κάλεσμα στους ενδιαφερόμενους για ΣΔΙΤ να ετοιμάσουν τις προτάσεις τους, ώστε να ευνοηθούν άμεσα των πόρων που θα είναι διαθέσιμοι. 'Οπως διευκρίνισε ο κ. Κορκολής, "μέσω του Ταμείου Υποδομών θα παρέχεται φτηνή χρηματοδότηση για την υλοποίηση έργων με έμφαση στην ενέργεια και το περιβάλλον", ενώ απαντώντας σε σχετική ερώτηση σημείωσε ότι σε αυτό θα συμμετέχει με 200 εκατ. ευρώ η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), ίσο ποσό θα προέρχεται από το πακέτο Γιούνκερ και άλλα 200 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ. Μεταξύ άλλων, κατά την ομιλία του στην ημερίδα ο ίδιος έδωσε την ψήφο εμπιστοσύνης της ελληνικής κυβέρνησης στην κυκλική οικονομία, τονίζοντας ότι έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στα σχέδιά της, ενώ σημείωσε ότι η υιοθέτηση των πρακτικών της θα οδηγήσει σε νέες θέσεις εργασίας και ανάπτυξη, που αποτελούν βασικά ζητήματα για τη χώρα μας. Επιπλέον ο ίδιος ανέφερε ότι για τη διαχείριση στερεών και υγρών αποβλήτων προβλέπονται μέσω ΕΣΠΑ και άλλων περιφερειακών προγραμμάτων κονδύλια ύψους 2 δισ. ευρώ και τόνισε ότι "βρισκόμαστε σε προχωρημένο στάδιο συζητήσεων με την ΕΤΕπ προκειμένου να προστεθούν επιπλέον πόροι". real

Έλληνες φιλόλογοι: «Χαριστική βολή» στην Ιστορία

Στην ανακοίνωσή τους αναφέρουν χαρακτηριστικά: «Εχει σωρευθεῖ στὴν ὕλη μιᾶς μόνον Τάξης ἡ διδασκαλία τοῦ κύριου κορμοῦ τῆς Ἑλληνικῆς Ἱστορίας (Προϊστορία, Ἀρχαία, Ρωμαϊκὴ καὶ Μεσαιωνική), διάρκειας 3.500 ἐτῶν, ποὺ μέχρι τώρα...

Ο συνολικός αριθμός μαθητών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση – Στατιστικά

Σχετικά με τις παραιτήσεις εκπαιδευτικών που υποβλήθηκαν μέσω ΠΥΣΔΕ σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:  Ο συνολικός αριθμός των παραιτήσεων ανέρχεται σε 449. Εξ αυτών οι 45 είναι αυτοδίκαιες παραιτήσεις. Η...

Τρύπα στα φορολογικά έσοδα του προϋπολογισμού – Ποιοι φόροι δεν αποδίδουν

Τρύπες σε πολλούς κωδικούς των φορολογικών εσόδων αποκαλύπτουν τα στοιχεία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων αλλά και του υπουργείου Οικονομικών για το 4μηνο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΑΑΔΕ, οι εισπράξεις, κινήθηκαν στο 4μηνο κάτω από το στόχο σε ποσοστό 1,75%. Η ΑΑΔΕ επικαλείται στην ανακοίνωσή της το γεγονός ότι η απόκλιση οφείλεται στις αυξημένες –συγκριτικά με τον στόχο- επιστροφές φόρου. Ωστόσο, από την άλλη δεν αναφέρει ότι τα έσοδα από τα προηγούμενα έτη (ρυθμίσεις ληξιπρόθεσμων, κατασχέσεις κλπ) κινούνται πολύ πάνω από τις προβλέψεις. Στην πραγματικότητα, σε πολλούς «ζωτικούς» για την εκτέλεση του προϋπολογισμού κωδικούς όπως είναι ο ΦΠΑ, τα έσοδα από τον φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων, τα έσοδα από τους φόρους κατανάλωσης κλπ, βρισκόμαστε ήδη αρκετά κάτω από τον στόχο όπως αποκαλύφθηκε και από τα αναλυτικά στοιχεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού για το 4μηνο που ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών. Το μόνο στοιχείο που διασώζει την κατάσταση είναι τα έσοδα από φόρους παρελθόντων ετών δηλαδή η προσπάθεια των οφειλετών να παραμείνουν συνεπείς στις ρυθμίσεις αλλά και οι αθρόες κατασχέσεις τραπεζικών λογαριασμών. Στο σύνολο των φορολογικών εσόδων, η κατάσταση είναι οριακή ενώ τόσο σε επίπεδο εσόδων του τακτικού προϋπολογισμού όσο και σε επίπεδο εσόδων κρατικού προϋπολογισμού παρατηρείται υστέρηση της τάξεως των 161 και 827 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Οι «τρύπες» του τετραμήνου όπως ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Οικονομικών είναι οι εξής: α) Φόρος Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων κατά 190 εκατ. ευρώ ή 8,7%, β) ΦΠΑ πετρελαιοειδών κατά 26 εκατ. ευρώ ή 4,1%, γ) ΦΠΑ καπνού κατά 60 εκατ. ευρώ ή 30,4%, δ) ΦΠΑ λοιπών κατά 143 εκατ. ευρώ ή 3,4%, ε) ΕΦΚ ενεργειακών προϊόντων κατά 102 εκατ. ευρώ ή 6,8%, στ) Λοιποί ΕΦΚ (καπνού, κλπ) κατά 180 εκατ. ευρώ ή 21,7%, ζ) Λοιποί φόροι κατανάλωσης κατά 12 εκατ. ευρώ ή 10,6%, η) Απολήψεις από την Ε.Ε. κατά 127 εκατ. ευρώ ή 37,0%, θ) Έσοδα αποκρατικοποιήσεων κατά 411 εκατ. ευρώ ή 30,1%. Προκύπτει επομένως ότι σε όλους τους κωδικούς που επιβλήθηκαν πρόσθετα εισπρακτικά μέτρα, τα νούμερα δεν… βγήκαν. Η κατάσταση διασώθηκε σε ένα βαθμό λόγω των ακόλουθων υπερβάσεων: α) Φόρος Εισοδήματος Νομικών Προσώπων κατά 21 εκατ. ευρώ ή 68,9%, β) Φόροι στην περιουσία κατά 182 εκατ. ευρώ ή 50,2%, γ) Άμεσοι Φόροι ΠΟΕ κατά 275 εκατ. ευρώ ή 44,2%, δ) Λοιποί άμεσοι φόροι κατά 35 εκατ. ευρώ ή 8,1%, ε) Λοιποί φόροι συναλλαγών κατά 23 εκατ. ευρώ ή 19,9%, στ) Τέλος ταξινόμησης οχημάτων κατά 32 εκατ. ευρώ ή 68,7%, ζ) Τέλη κυκλοφορίας οχημάτων κατά 27 εκατ. ευρώ ή 39,8%, η) Έμμεσοι φόροι ΠΟΕ κατά 192 εκατ. ευρώ ή 66,2%, θ) Λοιπά μη φορολογικά έσοδα κατά 534 εκατ. ευρώ ή 41,8%, ι) Έσοδα καταργηθέντων ειδικών λογαριασμών κατά 14 εκατ. ευρώ ή 19%, ια) Έσοδα ΝΑΤΟ κατά 35 εκατ. ευρώ. Η ανακοίνωση της ΑΑΔΕ Ακόμη και από την ανακοίνωση της ΑΑΔΕ, προκύπτει σοβαρή υστέρηση στα τελωνειακά έσοδα: τον Απρίλιο η απόκλιση από τον στόχο έφτασε στο -14,29% ενώ στο τετράμηνο διευρύνθηκε στο -5,85%. Προς το παρόν, η τρύπα από τα τελωνειακά έσοδα καλύπτεται σε μεγάλο βαθμό από τα έσοδα των Δ.Ο.Υ ωστόσο η κατάσταση κρίνεται οριακή ενόψει μάλιστα και των δύσκολων μηνών που έρχονται. Όπως προκύπτει από την ανακοίνωση της ΑΑΔΕ, τα έσοδα προ επιστροφών διαμορφώθηκαν στα 4,041 δισ. ευρώ τον Απρίλιο , υπερβαίνοντας κατά 22,23% το στόχο του προϋπολογισμού των 3,306 δισ. ευρώ. Παράλληλα, δόθηκαν επιστροφές 248 εκ. ευρώ, υψηλότερα κατά 14,81% του στόχου των 216 εκ. ευρώ. Τα έσοδα, αφαιρουμένων των επιστροφών, διαμορφώθηκαν στα 3,793 δισ. ευρώ, υψηλότερα κατά 22,75% του στόχου των 3,090 δισ. ευρώ. Κατόπιν αυτού, στο τετράμηνο Ιανουαρίου - Απριλίου, τα στοιχεία δείχνουν ότι τα έσοδα προ επιστροφών κινήθηκαν οριακά πάνω από το στόχο του προϋπολογισμού (+0,17%), οι επιστροφές κατά 29,04% πάνω από το στόχο και τα έσοδα μετά από τις επιστροφές, κατά 1,75% χαμηλότερα του στόχου. Στους ακόλουθους πίνακες, παρουσιάζεται η πορεία των εσόδων σε Δ.Ο.Υ. και Τελωνεία, τον Απρίλιο και το Τετράμηνο (στοιχεία σε χιλιάδες ευρώ): Η υστέρηση στα τελωνειακά έσοδα, τα οποία ωστόσο είναι υψηλότερα του πρώτου τετραμήνου 2016 κατά 4,45%, οφείλεται στα καπνικά προϊόντα, τα οποία εμφανίζουν μείωση, λόγω της αποθεματοποίησης, που έγινε το 2016 (σε αναμονή των αυξήσεων των συντελεστών φορολογίας). Η τάση αυτή εκτιμάται ότι θα αναστραφεί τους επόμενους μήνες, στο πλαίσιο ομαλοποίησης της αγοράς. thetoc

Πίνακες αναπληρωτών 2017: Πότε ανακοινώνονται

ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 2017: ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2017 – ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ Σύμφωνα με νέα ενημέρωση από το υπουργείο Παιδείας που είχε η σελίδα αναπληρωτές δάσκαλοι, η ανακοίνωση...

Έρχονται ελαφρύνσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ

«Προωθείται ο σχεδιασμός για συνολική ελάφρυνση των επιβαρύνσεων στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος», είπε ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, στο πλαίσιο της επίσκεψής του στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. «Αυτός ο χειμώνας ήταν ίσως βαρύτερος από τους προηγούμενους και είχαμε αύξηση στην κατανάλωση ρεύματος η οποία επιβάρυνε τους λογαριασμούς αναντίστοιχα» σημείωσε ο κ. Τσίπρας. «Θα προχωρήσουμε άμεσα σε αναδιάρθρωση των κλιμάκων των τιμολογίων και ταυτόχρονα το επόμενο διάστημα θα προσπαθήσουμε να μειώσουμε ουσιαστικά και την επιβάρυνση των καταναλωτών από τη συμμετοχή τους στο κοινωνικό τιμολόγιο» ανέφερε ο κ. Τσίπρας.

Κεραμέως: «Εσείς θέλετε τον αρεστό διευθυντή σχολείου, εμείς θέλουμε τον άξιο»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ «Εσείς θέλετε τον αρεστό διευθυντή σχολείου. Εμείς θέλουμε τον άξιο. Και αυτό είναι που μας διαφοροποιεί.»Αθήνα, 24 Μαΐου 2017Η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, κυρία Νίκη Κεραμέως, στην κατ' άρθρον συζήτηση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης» στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, διαφώνησε με την ουσία του νομοθετήματος, αναδεικνύοντας σοβαρότατες στρεβλώσεις, καθώς και ζητήματα συνταγματικότητας και ισονομίας, κατά τις αναλυτικές παρατηρήσεις της επί των άρθρων του νομοσχεδίου.Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ομιλίας: Κύριες και κύριοι,Θα ξεκινήσω με ένα σχόλιο επί της διαδικασίας. Δυστυχώς τα ατοπήματα της Κυβερνώσας πλειοψηφίας επί της διαδικασίας συνεχίζονται. Η ΝΔ πρότεινε να κληθούν 4 φορείς για θέματα τεχνικής εκπαίδευσης ώστε να συζητηθεί σε βάθος το άρθρο 4 του σχεδίου νόμου. Την ΟΛΤΕΕ, τον ΕΟΠΠΕΠ, την Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Τεχνικής Εκπαίδευσης, την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων. Και δεν κλήθηκε ούτε ένας από αυτούς αλλά και κανένας άλλος φορέας για την τεχνική εκπαίδευση, ενώ για παράδειγμα 4 από τους 14 «φορείς» εντός εισαγωγικών που κλήθηκαν, ήταν στελέχη του Υπ. Παιδείας εν ευρεία εννοία. Αυτή είναι από ότι φαίνεται η σημασία που δίνει η Κυβέρνηση στην Τεχνική Εκπαίδευση. Περνώ στις αναλυτικές παρατηρήσεις μας επί των άρθρων του νομοσχεδίου.Άρθρο 1 για την επιλογή διευθυντών: 1. Συζητάμε για επιλογή εκπαιδευτικών για τις θέσεις των διευθυντών, και πουθενά μέσα στο νομοσχέδιο σας δεν μιλάτε για αξιολόγηση του έργο των εκπαιδευτικών αυτών. Κι επειδή χθες όταν αναφέρθηκα στην αναγκαιότητα αξιολόγησης, συνάδελφοι του ΣΥΡ μου φώναζαν ότι πως μιλάω για αξιολόγηση όταν η ΝΔ δεν έκανε ποτέ αξιολόγηση, επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω για τα εξής: Τον Νοέμβριο 2013 με το Π.Δ. 152/2013 θεσμοθετήθηκε η αξιολόγηση για όλους τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αμέσως μετά ξεκίνησε η διαδικασία επιμόρφωσης των αξιολογητών, η οποία ολοκληρώθηκε εντός 5 τριημέρων. Έως τον Αύγουστο του 2014, ολοκληρώθηκε η διαδικασία αξιολόγησης των ανώτερων στελεχών, ήτοι περιφερειακοί διευθυντές, προϊστάμενοι επιστημονικής καθοδήγησης, σχολικοί σύμβουλοι, διευθυντές εκπαίδευσης. Τα φύλλα αξιολόγησης κατατίθεντο σε ειδική πλατφόρμα στον ιστότοπο του ΙΕΠ. Και εν συνεχεία είχε δρομολογηθεί η αξιολόγηση διευθυντών εάν δεν ερχόταν ο ΣΥΡ στην εξουσία ο οποίος σταμάτησε κάθε διαδικασία αξιολόγησης. 2. Διαφωνούμε με τη μείωση της βαρύτητας των επιστημονικών/τυπικών προσόντων των υποψηφίων επί του συνόλου των μορίων. 3. Διαφωνούμε με την αύξηση της βαρύτητας της αρχαιότητας, της εμπειρίας, μιας εμπειρίας που δεν έχει αξιολογηθεί. Με τη ρύθμιση αυτή οδηγείτε σε αποκλεισμό τους νεώτερους εκπαιδευτικούς με προσόντα. Περαιτέρω, ορίζετε προαπαιτούμενο για την υποβολή υποψηφιότητας τα 10 έτη εκπαιδευτικής εμπειρίας, από τα οποία και τα 10 λέτε ότι πρέπει να είναι έτη διδασκαλίας. Προφανώς είναι σημαντικό ο διευθυντής του σχολείου να έχει εμπειρία από τάξη, να έχει αντιμετωπίσει προβλήματα που ανακύπτουν σε αυτή, όμως είναι αρκετή μόνο η διδακτική εμπειρία για να διεκδικήσει κανείς θέση κατ’ εξοχήν διοικητική; 4. Παρατηρούνται σημαντικές παραλείψεις ως προς τον καθορισμό της διδακτικής εμπειρίας. Συγκεκριμένα, δεν μοριοδοτείται ως διδακτική υπηρεσία η άσκηση καθηκόντων των σχολικών συμβούλων, των υπευθύνων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης ή αγωγής υγείας ή πολιτιστικών θεμάτων, των υπευθύνων Κέντρου Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.), των εκπαιδευτικών στα Γραφεία Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑ.Σ.Ε.Π.), στα Γραφεία Συμβουλευτικής (ΓΡΑ.ΣΥ.), στα Εργαστηριακοά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.), στα Κέντρα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.), στους Συμβουλευτικούς Σταθμούς Νέων (Σ.Σ.Ν.) και στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.). Και πόσο μάλλον όταν όλοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί γνώριζαν ότι η εμπειρία τους αυτή θα προσμετρηθεί γιατί έτσι προβλέπουν ισχύοντες νόμοι. Στέλεχος μάλιστα του Υπουργείου αναγνώρισε προηγουμένως ότι είναι αναγνωριστέα η διδακτική αυτή εμπειρία και ότι είναι πολιτική απόφαση η μη αναγνώρισή της. Επιτρέψτε μου να επισημάνω, κ. Υπουργέ, ότι δεν είναι θέμα πολιτικής απόφασης. Είναι θέμα έννομης τάξης. Δεν μπορεί ο νόμος να προβλέπει εδώ και χρόνια ότι αναγνωρίζεται ως διδακτική η εμπειρία αυτών των εκπαιδευτικών και εσείς να έρχεστε και να εφαρμόζετε διαφορετικό καθεστώς με αναδρομική ισχύ, δηλ. για εμπειρία που έχει αποκτηθεί μέχρι σήμερα. 5. Διαπιστώνονται στρεβλώσεις ως προς την μοριοδότηση επιμέρους προσόντων, για παράδειγμα, ως προς τις επιμορφώσεις, που αποδεικνύουν σαφώς την προσπάθεια του εκπαιδευτικού για βελτίωση, βλέπουμε να μοριοδοτούνται μόνο οι ετήσιες και όχι άλλες. Τι μήνυμα δίνετε στους εκπαιδευτικούς; Να μην βελτιώνονται; Να μην προσπαθούν για το καλύτερο; Βέβαια, εσείς κύριε Υπουργέ, αναφερθήκατε χθες στο «άγχος να μαζεύουμε πτυχία», υποτιμώντας ουσιαστικά τη διάθεση των εκπαιδευτικών για βελτίωση και εν τέλει τη δια βίου μάθηση, που κατά τα άλλα θέλετε να ενισχύσετε. Επίσης, δεν βλέπουμε καμία αναφορά σε μοριοδότηση άλλων στοιχείων, όπως το συγγραφικό έργο ή οι δημοσιεύσεις.6. Δεν απαιτείται η γνώση της πληροφορικής. Και εξηγούμαι. Γνωρίζουμε ότι μοριοδοτείται η γνώση της Πληροφορικής. Δεν αναφερόμαστε όμως στη μοριοδότηση προσόντων. Η γνώση Πληροφορικής, επιπέδου Α’ θα πρέπει να είναι προαπαιτούμενο για την υποβολή υποψηφιότητας. Δεν είναι δυνατόν να συζητάμε στον 21ο αιώνα, αν ο διευθυντής του σχολείου έχει γνώσεις πληροφορικής, αν μπορεί να χειριστεί το myschool ή οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική πλατφόρμα, αν μπορεί να αξιοποιήσει το ηλεκτρονικό υλικό που το ίδιο το Υπουργείο παρέχει. 7. Θεσμοθετείται η έκφραση γνώμης από το σύλλογο διδασκόντων για τους υποψηφίους διευθυντές. Είμαστε αντίθετοι στη μέση οδό, που επιλέξατε να δώσετε στο αριστερό σας ακροατήριο, σε μια κατ’ επίφαση δημοκρατικότητα, με την διατύπωση γνώμης του συλλόγου διδασκόντων, η οποία όμως δεν προσμετράται στην τελική μοριοδότηση. Είπαμε πολλά χθες, για το συγκρουσιακό κλίμα που θα δημιουργήσει, για τα πρακτικά ζητήματα με εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε 3-4 σχολεία και επί τους ουσίας δεν τους γνωρίζει κανείς αρκετά για να εκφέρει γνώμη, για την αδυναμία παροχής γνώμης σε μονοθέσια σχολεία. Υπάρχει όμως κάτι το οποίο στέκεται πάνω από όλα αυτά. Κύριοι συνάδελφοι, το βασικό ερώτημα στο οποίο πρέπει να απαντήσουμε είναι τι διευθυντή θέλουμε στα σχολεία των παιδιών μας. Θέλουμε τον αρεστό, ή θέλουμε τον άξιο; Εσείς θέλετε τον αρεστό. Εμείς θέλουμε τον άξιο, και αυτό είναι που μας διαφοροποιεί. 8. Είμαστε αντίθετοι στην υποχρεωτική απομάκρυνση μετά από δύο θητείες των διευθυντών σχολικών μονάδων στην ίδια σχολική μονάδα. Για λόγους συνταγματικότητας και ελεύθερης πρόσβασης όλων σε θέσεις ευθύνης, και για λόγους πρακτικούς : τι θα γίνει με τις περιοχές της περιφέρειας και τα ειδικά σχολεία στα οποία δεν θα υπάρχει άλλος υποψήφιος που να πληροί τις προϋποθέσεις επιλογής. Δεν έχουμε καταλάβει τι θα κάνετε κύριε Υπουργέ, με την εν λόγω ρύθμιση. Το νομοσχέδιο ως έχει αυτήν τη στιγμή εμπεριέχει την απαγόρευση άνω των 2 θητειών στο ίδιο σχολείο. 9. Περιμένουμε να διευκρινίσετε αν οι δηλώσεις προτίμησης για τις Σχολικές μονάδες, θα έπονται της διαδικασίας της συνέντευξης και της τελικής μοριοδότησης έτσι ώστε να διασφαλίζεται το αδιάβλητο της διαδικασίας. 10. Συμβούλια επιλογής: Η πλειοψηφία των μελών στα Συμβούλια Επιλογής των Διευθυντών σχολικών μονάδων θα επιλέγονται από τους διορισμένους από την κυβέρνηση Περιφερειακούς Δ/ντές χωρίς ουσιαστικά κανένα αξιοκρατικό ή έστω αντικειμενικό κριτήριο επιλογής και χωρίς να προϋπάρχει οποιαδήποτε αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος Ως εκ τούτου εγείρεται σοβαρό ζήτημα αξιοπιστίας για τη συγκρότηση των συμβουλίων αυτών καθώς και της διαδικασίας συνέντευξης. Καταψηφίζουμε το άρθρο 1.Περνάω στις παρατηρήσεις μου επί των λοιπών διατάξεων. Καταψηφίζουμε το άρθρο 2 με το οποίο παρατείνετε την θητεία των διοικήσεων των Πανεπιστημίων για 3 μήνες, για να εκλεγούν οι νέες διοικήσεις βάσει του νόμου που σκοπεύετε να φέρετε. Και αυτό γιατί διαφωνούμε με βασικές πτυχές του σχεδίου σας για την εκλογή των διοικήσεων, όπως την εκλογή αντιπρυτάνεων από ξεχωριστή λίστα. Θα μιλήσουμε για αυτό εκτενέστερα όταν φέρετε το νομοσχέδιο στη Βουλή.Με την παράγραφο 2 του άρθρου 3, απαλείφετε από την διατύπωση, την προτεραιότητα των εκπαιδευτικών με προσόντα ΕΑΕ (βασικό πτυχίο, μετεκπαίδευση, μεταπτυχιακό, διδακτορικό) στις αποσπάσεις, αλλά και απαλείφετε την ιεράρχηση των υπολοίπων προϋποθέσεων (σεμινάρια, προϋπηρεσία, γονείς παιδιών με αναπηρία), με αποτέλεσμα να υποβαθμίζετε την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου στις ΣΜΕΑΕ και στα ΚΕΔΔΥ. Κυρίως όμως, με την αναδρομικότητα που δίνετε στην διάταξη από το προηγούμενο σχολικό έτος, θα ακυρώσετε προϋπηρεσίες στην ειδική αγωγή, αλλά και θα δημιουργήσετε προβλήματα στο ΕΣΠΑ, από το οποίο χρηματοδοτήθηκαν τα σεμινάρια για τους εκπαιδευτικούς που αποσπάστηκαν χωρίς προσόντα στην ΕΑΕ. Μήπως τελικά ομολογείτε την αποτυχία του άρθρου 48; Καταψηφίζουμε το άρθρο 3.Με το άρθρο 4, επέρχονται τροποποιήσεις στο νόμο για τη δια βίου μάθηση και την επαγγελματική εκπαίδευση. Βλέπουμε θετικά τις ρυθμίσεις της παραγράφου 1, σύμφωνα με την οποία δίνεται η δυνατότητα εγγραφής σε ΕΠΑΛ σε απόφοιτους κατώτερων τεχνικών σχολών, οι οποίες έχουν καταργηθεί και των οποίων οι απόφοιτοι δεν κατέχουν τίτλο απολυτηρίου, αλλά και η δυνατότητα εγγραφής στη μαθητεία σε απόφοιτους ΓΕΛ, οι οποίοι εγγράφηκαν στη συνέχεια σε ΕΠΑΛ και αποφοίτησαν παίρνοντας πτυχίο. Είμαστε επίσης θετικοί στην ρύθμιση της παραγράφου 4, σύμφωνα με την οποία δίνεται η δυνατότητα λειτουργίας παραρτήματος ΕΠΑΛ σε νησιά που δεν διαθέτουν σχολική μονάδα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Βλέπουμε θετικά την παράγραφο 5, με την οποία παρέχεται η δυνατότητα κάλυψης των εξόδων μετακίνησης των εκπαιδευτικών που εποπτεύουν μαθητευόμενους. Ωστόσο, είμαστε αντίθετοι με την ρύθμιση της παραγράφου 2, σύμφωνα με την οποία μειώνεται στο ήμισυ (από 70 σε 35) ο χρόνος προετοιμασίας των μαθητευόμενων για τις εξετάσεις πιστοποίησης που διενεργεί ο ΕΟΠΠΕΠ. Ο χρόνος είναι πραγματικά λίγος εάν θέλουμε οι εξετάσεις να αντιστοιχούν πραγματικά στο επίπεδο πέντε (5) του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων. Και είμαστε αντίθετοι στην ρύθμιση της παραγράφου 7, σύμφωνα με την οποία αφαιρείται η ανάγκη για τη σύμφωνη γνώμη του ΙΕΠ στην κατάρτιση των προγραμμάτων σπουδών των ΙΕΚ. Και είναι γεγονός ότι το ΙΕΠ δεν έχει την αρμοδιότητα για θέματα επαγγελματικής κατάρτισης. Ωστόσο προκύπτει το εξής ερώτημα: με ποιο τρόπο θα διασφαλισθεί ότι υπάρχει συνέχεια ανάμεσα στο πρόγραμμα σπουδών των ΙΕΚ και στις γνώσεις που έχουν λάβει οι σπουδαστές από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση; Υπερψηφίζουμε το άρθρο 4.Και ερχόμαστε στο άρθρο 5, με το οποίο τροποποιούνται οι διατάξεις του νόμου Γιαννάκου (ν.3512/2006), που αναφέρονται στην ίδρυση του ΝΠΙΔ «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών», κυρίως όσον αφορά στη σύνθεση του ΔΣ. Κυρίες και κύριοι, προφανώς η ΝΔ είχε ταχθεί υπέρ της ανέγερσης του Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών. Ωστόσο, εγείρουμε σοβαρές ενστάσεις ως προς τις συγκεκριμένες διατάξεις που φέρνετε προς ψήφιση και συγκεκριμένα τον επανακαθορισμό της σύνθεσης του ΔΣ. - Διαφωνούμε με την απομάκρυνση εμπειρογνώμονα οριζόμενου από την Ακαδημία Αθηνών ή μέλους ΔΕΠ με γνωστικό αντικείμενο σχετικά με το ισλάμ και την αντικατάστασή του από δικηγόρο. Αν το Δ.Σ. χρειάζεται νομικές υπηρεσίες, μπορεί κάλλιστα να συμβουλευθεί δικηγόρο. - Με τη νέα ρύθμιση, οι εκπρόσωποι των μουσουλμάνων επιλέγονται απευθείας από την Κυβέρνηση – και όχι κατόπιν υπόδειξης από τις κοινότητες, όπως προβλεπόταν έως τώρα –. Εκφράζουμε κατά συνέπεια τον σοβαρό μας προβληματισμό για το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί ένταση με τις εν λόγω κοινότητες και μεταξύ των κοινοτήτων αυτών λόγω της αλλαγής αυτής της ρύθμισης.Τέλος, θέλω να σας ρωτήσω κάτι κ. Υπουργέ για τα 2 μέλη που ορίζονται από τον Δ. Αθηναίων. Ο Ν. Γιαννάκου έλεγε ότι ο Δήμος Αθηναίων ορίζει 2 μέλη χωρίς να προσδιορίζει περαιτέρω τις ιδιότητές τους. Στις 2 Μαΐου, δηλ. πριν από 20 ημέρες, στείλατε έγγραφο στον Δήμαρχο Αθηναίων με το οποίο του ζητήσατε να προβεί στον διορισμό των 2 μελών που ορίζει ο νόμος. Και ο Δήμαρχος το έκανε στις 10 Μαΐου. Και όρισε μία αντιδήμαρχο και έναν Καθηγητή Νομικής με ειδικότητα στα θέματα αυτά, έναν δηλ. εμπειρογνώμονα. Και τι βλέπουμε, μόλις λίγες μέρες αργότερα, αλλάζετε γνώμη και αποφασίζετε να θέσετε περιορισμούς στο ποιους μπορεί να διαλέξει ο Δήμος Αθηναίων. Και λέτε τώρα ότι πρέπει απαραιτήτως να είναι ένας υπάλληλος του Δήμου και ένας αιρετός. Με λίγα λόγια, ενώ στις 2/5/2017 δεν είχατε κανένα πρόβλημα με τη διάταξη, στις 10/5/2017 που μάθατε ποιον επέλεξε ο Δήμαρχος, είχατε πρόβλημα. Κ. Υπουργέ, μπορώ να μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες και ενδεχομένως θα το κάνω, αλλά αναμένω πρώτα τις εξηγήσεις σας.Επιφυλασσόμαστε σχετικά με το άρθρο 5 για την Ολομέλεια.

Nομοτεχνικές βελτιώσεις στο Σχέδιο Νόμου «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης»

24-05-17 Nομοτεχνικές βελτιώσεις του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στο Σχέδιο Νόμου «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης» 1. Στο τέλος της περ. γ΄ του δεύτερου εδαφίου της παρ. 7 του άρθρου 11 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την παρ. 4 του άρθρου 1 του σ/ν, πριν τη φράση «σε δημόσια Ι.Ε.Κ.» αφαιρείται η λέξη «και» και στη θέση της τίθεται ένα κόμμα «,». Μετά την ίδια φράση αφαιρείται ένα κόμμα «,» και προστίθενται οι λέξεις «και σε Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.),». 2. α) Στο πρώτο εδάφιο της υποπερ. αα΄ της περ. β΄ της παρ. 3 του άρθρου 14 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την περ. στ΄ της παρ. 6 του άρθρου 1 του σ/ν, πριν τη φράση «και Διευθυντή σε Δημόσια Ι.Ε.Κ» αφαιρείται η λέξη «και» και στη θέση της τίθεται ένα κόμμα «,». Μετά την ίδια φράση προστίθενται οι λέξεις «και Διευθυντή σε Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.):». β) Στο τρίτο εδάφιο της υποπερ. αα΄ της περ. β΄ της παρ. 3 του άρθρου 14 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την περ. στ΄ της παρ. 6 του άρθρου 1 του σ/ν, πριν τη φράση «και Διευθυντή σε Δημόσια Ι.Ε.Κ» αφαιρείται η λέξη «και» και στη θέση της τίθεται ένα κόμμα «,». Μετά την ίδια φράση προστίθενται οι λέξεις «και Διευθυντή σε Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.):». 3. α) Στο τέλος του πρώτου εδαφίου της περ. α΄ της παρ. 4 του άρθρου 18 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την περ. β΄ της παρ. 7 του άρθρου 1 του σ/ν, διαγράφεται η φράση «, με σειρά προτίμησης». β) Στο τελευταίο εδάφιο της παρ.5 του άρθρου 18 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την περ. δ΄ της παρ. 7 του άρθρου 1 του σ/ν, διαγράφεται η φράση «που παρέχεται εντός (2) ημερών από την υποβολή σχετικού αιτήματος εκ μέρους του Υπουργού». 4. α) H παρ. 1 του άρθρου 21 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την παρ. 8 του άρθρου 1 του σ/ν, αντικαθίσταται ως εξής: «Οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καταρτίζουν προσωρινό ενιαίο αξιολογικό πίνακα υποψηφίων διευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, στον οποίο εντάσσεται το σύνολο των υποψηφίων που υπέβαλαν αίτηση, με βάση το σύνολο των μορίων που προκύπτουν από την αποτίμηση των κριτηρίων των παρ. 2 και 3 του άρθρου 14, με ειδική μνεία των υποψηφίων που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις επιλογής». β) Στο πρώτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 21 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την παρ. 8 του άρθρου 1 του σ/ν, μετά τις λέξεις «το οικείο Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε» προστίθενται οι λέξεις «της παρ. 13 του άρθρου 16». γ) Στο τέλος του πρώτου εδαφίου της παρ. 6 του άρθρου 21 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την παρ. 8 του άρθρου 1 του σ/ν, η φράση «για τρία (3) έτη» αντικαθίστανται με τη φράση «μέχρι τη λήξη της θητείας που προβλέπεται στο άρθρο 25». δ) Μετά το πρώτο εδάφιο της παρ. 6 του άρθρου 21 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την παρ. 8 του άρθρου 1 του σ/ν, προστίθεται εδάφιο ως εξής: «Κατόπιν, καλούνται οι υποψήφιοι να δηλώσουν τις σχολικές μονάδες ή Ε.Κ. όπου επιθυμούν να τοποθετηθούν, με σειρά προτίμησης». 5. Στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 24 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιείται με την παρ. 9 του άρθρου 1 του σ/ν, μετά τη φράση «με την έκδοση της σχετικής απόφασης» προστίθεται η φράση «διαγράφονται από τον τελικό ενιαίο αξιολογικό πίνακα επιλογής και». 6. α) Στην περ. α΄ της παρ. 11 του άρθρου 1 του σ/ν μετά τη φράση «της παρ. 13 του άρθρου 16» προστίθεται η φράση «του ν. 3848/2010». β) Στο τέλος της περ. α΄ της παρ. 11 του άρθρου 1 του σ/ν προστίθεται δεύτερο εδάφιο ως εξής: «Επίσης, κατά την πρώτη εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος δεν εφαρμόζεται το δεύτερο εδάφιο της περ. α΄ της παρ.4 του άρθρου 18 του ν. 3848/2010, όπως αντικαθίσταται με το παρόν». 7. α) Στην παρ. 1 του άρθρου 3 του σ/ν, η φράση «όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 του άρθρου 38 του ν. 4456/2017 (Α΄ 24)» αντικαθίσταται με τη φράση «όπως ισχύει». β) Μετά την παρ. 1 του άρθρου 3 του σ/ν προστίθεται παρ. 1Α ως εξής: «1Α. Από την παρ. 2 του άρθρου 19 του ν. 4440/2016 (Α’ 224), όπως ισχύει, απαλείφεται η φράση «οι ειδικές διατάξεις περί αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων». Αθήνα, 24.5.2017 Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κωνσταντίνος Γαβρόγλου

Πώς θα αξιολογηθούν 20.000 εκπαιδευτικά στελέχη

Οι νέοι διευθυντές αναμένεται να αναλάβουν υπηρεσία μέσα στον Αύγουστο, για να πάρει σειρά η θεσμοθέτηση του πλαισίου αξιολόγησης για όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης. Μέχρι το καλοκαίρι του 2018...

Διευθυντές σχολείων με όραμα και όχι άθροισμα μορίων

Την επιλογή των διευθυντών στην εκπαίδευση με κριτήρια την επιστημονική τους επάρκεια, την προϋπηρεσία και τη συνέντευξη, αλλά και με τη γνωμοδότηση του συλλόγου διδασκόντων προβλέπει το νομοσχέδιο του υπουργείου...

ΟΙΕΛΕ: Ρύθμιση για τους διευθυντές ιδιωτικών σχολείων

Παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει επί του παρόντος πρόβλεψη για την ιδιωτική εκπαίδευση στη νομοθετική ρύθμιση του Υπουργείου Παιδείας για τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων, υπήρξε πρόταση για τη συμμετοχή της ΟΙΕΛΕ στην αυριανή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων.Σε περίπτωση που κληθεί η Ομοσπονδία αύριο στη Βουλή, θα κατατεθούν στην Επιτροπή οι απόψεις του κλάδου. Σε κάθε περίπτωση, οι προτάσεις της ΟΙΕΛΕ που έχουν προκύψει από το Πανευρωπαϊκό Συνέδριο του 2001-2, τα συνέδρια της Ομοσπονδίας και μέσα από συνεχή, γόνιμο διάλογο με τους εκπαιδευτικούς θα δημοσιοποιηθούν. Πάγια θέση μας είναι η επιλογή των Διευθυντών των ιδιωτικών σχολικών μονάδων με αξιοκρατικά και διαφανή κριτήρια. Άλλωστε, σύμφωνα με το Ν. 682/77, οι Διευθυντές των ιδιωτικών σχολείων έχουν τις ίδιες αρμοδιότητες με τα δημόσια και με βάση το άρθρο 56 του προσφάτων ψηφισθέντος Ν. 4472/2017 έχουν πλέον αυξημένο ρόλο, καθώς επιλέγουν το ωρολόγιο πρόγραμμα και συντάσσουν εκθέσεις καταλληλότητας των εκπαιδευτικών. Επομένως, θα πρέπει άμεσα το θέμα της επιλογής Διευθυντών να λυθεί είτε στο παρόν νομοθέτημα, είτε με Υπουργική Απόφαση.Τέλος, καταθέτουμε την απορία μας για την αντίδραση, μέσω πολιτικών και μηντιακών κύκλων, των εκπροσώπων των σχολαρχών για την επιλογή Διευθυντών στα ιδιωτικά σχολεία με αντικειμενικά κριτήρια. Τι φοβούνται; Μήπως ένας λόγος είναι, πχ, η ύπαρξη Διευθυντών-σχολαρχών σε Γυμνάσια-Λύκεια που δεν διδάσκουν και βάζουν στη θέση τους εκπαιδευτικούς χωρίς διοριστήρια; Οι απαντήσεις λίαν συντόμως και με στοιχεία…

Τι είναι το «πράσινο» χαράτσι στο νερό

Νέο χαράτσι στους λογαριασμούς του νερού για τους αγρότες αλλά και τα νοικοκυριά φέρνει η απόφαση του υπουργείου Περιβάλλοντος, που θεσπίζει κανόνες για την κοστολόγηση και τιμολόγηση υπηρεσιών ύδατος. Η...

‘Αναγκαία η προστασία και η αντιμετώπιση των προβλημάτων των πολύτεκνων εκπαιδευτικών που έχουν κριθεί ονομαστικώς υπεράριθμοι’

Αριθμός:5802Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:'Αναγκαία η προστασία και η αντιμετώπιση των προβλημάτων των πολύτεκνων εκπαιδευτικών που έχουν κριθεί ονομαστικώς υπεράριθμοι'Κόμμα:ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗΗμερομηνία:23/05/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:24/05/2017Καταθέτοντες:Κασιδιάρης Παναγιώτη ΗλίαςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Αρχεία Ερωτήσεων:

Μετακίνηση διδακτικού προσωπικού στο ΤΕΙ Ηπείρου

Αριθμός:5787Τύπος:ΕρωτήσειςΣυνοδος / Περίοδος:Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)Θέμα:Μετακίνηση διδακτικού προσωπικού στο ΤΕΙ ΗπείρουΚόμμα:ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΗμερομηνία:23/05/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:24/05/2017Καταθέτοντες:Δαβάκης Παναγιώτη ΑθανάσιοςΥπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΥπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Αρχεία Ερωτήσεων: