Μια εκδήλωση αφιερωμένη στην βιώσιμη ανάπτυξη και τις έξυπνες πόλεις, που πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά από την Ελληνική Εταιρία Ενεργειακής Οικονομίας σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Αττικής, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος.
Η Υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή συμμετείχε μαζί με τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Γεωργιάδη, τον Πρέσβη των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, κ. Pyatt, τον Περιφερειάρχη Αττικής, κ. Πατούλη, τον Υφυπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Αμυρά και τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κεφαλογιάννη στο Ecofest 2021, την Παρασκευή 4 Ιουνίου.
Μια εκδήλωση αφιερωμένη στην βιώσιμη ανάπτυξη και τις έξυπνες πόλεις, που πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά από την Ελληνική Εταιρία Ενεργειακής Οικονομίας σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Αττικής, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος.
Στον χαιρετισμό της η κ. Μακρή ανέφερε: «Ένα οικολογικό φεστιβάλ, μια γιορτή για μικρούς και μεγάλους, τρεις ημέρες ευαισθητοποίησης, ενημέρωσης και κινητοποίησης για την προστασία του περιβάλλοντος και την προοπτική της Αειφορίας.
Το περιβάλλον, ο χώρος γύρω μας. Ένας χώρος που υπήρχε πριν από εμάς και θα υπάρχει και μετά από εμάς.
Μια λέξη που μας οδηγεί στην ουσία, τη φιλοσοφία και την κουλτούρα της Αειφορίας, αυτό το «για πάντα» που θέλω να φέρω μέσα μου, γύρω μου, για μένα, για τους άλλους, για το περιβάλλον, για την κοινωνία.
Για την επίτευξη και προώθηση της Αειφορίας, είναι αναγκαία και απαραίτητη η συμβολή της εκπαίδευσης, από τα πρώτα, κιόλας, σχολικά χρόνια, μέσω της ανάπτυξης παιδαγωγικής μεθοδολογίας, που διευκολύνει την ένταξη της εκπαίδευσης για την Βιώσιμη Ανάπτυξη στα σχολεία και τη σχετική επιμόρφωση εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων.
Ο όρος βιώσιμη ανάπτυξη περιλαμβάνει όχι μόνο την προστασία του περιβάλλοντος με τη βιώσιμη διαχείριση των φυσικών πόρων, αλλά επίσης την οικονομική ευρωστία, δικαιοσύνη και κοινωνική συνοχή, εξασφάλιση τροφής, σεβασμό στη δημοκρατία, την ειρήνη και στα ανθρώπινα δικαιώματα.
Είναι η ανάπτυξη, που ικανοποιεί τις ανάγκες της κοινωνίας χωρίς να θέτει σε κίνδυνο τις απαιτήσεις των επόμενων γενεών να ικανοποιήσουν και τις δικές τους ανάγκες.
Ένα γνωστικό αντικείμενο, το οποίο ενισχύεται και στα σχολεία μέσα από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, με τις ολιστικές και διεπιστημονικές προσεγγίσεις να υιοθετούνται ως οι πλέον ενδεδειγμένες
Γιατί η αειφορική ανάπτυξη δεν προσεγγίζεται ολιστικά αν δεν συνδεθεί άρρηκτα με κοινωνικά, πολιτιστικά, και οικονομικά θέματα, όπως η φτώχεια, η υγεία, η άνιση οικονομική ανάπτυξη και ο αποκλεισμός από τις εκπαιδευτικές δυνατότητες.
Μέσα από τους θεματικούς κύκλους των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων το Υπουργείο Παιδείας καλλιεργεί και προωθεί την προστασία του περιβάλλοντος και την προοπτική ανάπτυξης των επόμενων γενεών με σεβασμό στις αρχές της Αειφορίας».