Ενημερωτικό του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ Νεκτάριου Κορδή
Θέμα: Χρονοδιάγραμμα Υπηρεσιακών Μεταβολών 2016
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Σας ενημερώνουμε για το χρονοδιάγραμμα των υπηρεσιακών μεταβολών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:
- Σχετικά με τις Γενικές Μεταθέσεις, η ανακοίνωσή τους προσδιορίζεται στο διάστημα 10-15 Ιουνίου. Υπενθυμίζουμε ότι οι αιτήσεις παραίτησης των εκπαιδευτικών υποβλήθηκαν μέχρι και τις 4/5/2016. Συνεπώς ο άπρακτος μήνας ολοκληρώνεται στις 5/6/2016. Αμέσως μετά έχουμε την οριστικοποίηση των οργανικών κενών από τις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης και η ανακοίνωση των μεταθέσεων στην Ειδική Αγωγή, στα Μουσικά, τα Καλλιτεχνικά, τα Διαπολιτισμικά σχολεία και τη Γενική Εκπαίδευση. Οι αιτήσεις μετάθεσης που έχουν υποβληθεί είναι 7863 που κατανέμονται ως εξής:
Ειδικότητα |
Τύπος Αίτησης |
Πλήθος Αιτήσεων Μετάθεσης |
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΒΙΟΛΟΓΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
Σύνολο |
||
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΓΕΩΛΟΓΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
Σύνολο |
||
ΓΕΩΠΟΝΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
Σύνολο |
||
ΓΕΩΡΓ. ΜΗΧΑΝ. ΚΑΙ ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
Σύνολο |
||
ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
Σύνολο |
||
ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
Σύνολο |
||
ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
Σύνολο |
||
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓ. ΕΚΜΕΤΑΛ. |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
Σύνολο |
||
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
Σύνολο |
||
ΔΟΜΙΚΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING) |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΤΕΙ – ΚΑΤΕΕ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΘΕΟΛΟΓΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ BRAILLE ΤΩΝ ΤΥΦΛΩΝ |
||
ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΘΕΡΜΟΚΗΠ.ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘ/ΜΙΑΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΙΑΤΡΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ – ΑΛΙΕΙΑΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
|
Σύνολο |
||
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
Σύνολο |
||
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
Σύνολο |
||
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΜΙΘΕ) |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
Σύνολο |
||
ΜΗΧ/ΓΟΙ ΤΕΙ-ΝΑΥΠ.ΕΜΠ.ΝΑΥΤ. ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ-ΤΕΧ/ΓΟΙ ΕΝΕΡΓ.ΤΕΧΝ.(ΚΑΤΕ.ΕΝΕΡΓ.ΜΗΧ/ΓΟΥ) |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡ. ΝΑΥΤΙΚΟΥ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
Σύνολο |
||
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΥΡΓΟΙ-ΗΛ/ΓΟΙ ΤΕΙ-ΤΕΧΝ/ΓΟΙ ΕΝΕΡΓ.ΤΕΧΝ.(ΚΑΤΕ. ΕΝΕΡΓ. ΗΛΕΚ/ΓΟΥ) |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΤΥΧ. ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΤΥΧ. ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ/ΛΑΪΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΝΑΥΤ. ΜΑΘ. (ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ) |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΝΟΜΙΚΟΙ-ΠΟΛ. ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
Σύνολο |
||
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
Σύνολο |
||
ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α.Ε.Ι. |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ BRAILLE ΤΩΝ ΤΥΦΛΩΝ |
||
ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.Ι. |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ BRAILLE ΤΩΝ ΤΥΦΛΩΝ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΕΙ KATEE |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΩΔΕΙΟΥ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧ. ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
Σύνολο |
||
ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
Σύνολο |
||
ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΨΥΞΕΩΝ (ΨΥΚΤΙΚΟΙ) |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ- ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ- ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝ. ΠΟΤΩΝ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΤΕΙ – ΚΑΤΕΕ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ BRAILLE ΤΩΝ ΤΥΦΛΩΝ |
||
Σύνολο |
||
ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΡΑΦΕΙΟΥ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ BRAILLE ΤΩΝ ΤΥΦΛΩΝ |
||
ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΦΥΣ. ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ BRAILLE ΤΩΝ ΤΥΦΛΩΝ |
||
ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΦΥΣΙΚΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ BRAILLE ΤΩΝ ΤΥΦΛΩΝ |
||
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
Σύνολο |
||
ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ |
||
ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΧΗΜ. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ – ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
ΧΗΜΙΚΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
||
Σύνολο |
||
ΨΥΚΤΙΚΟΙ |
ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ |
|
Σύνολο |
||
Σύνολο |
- Σχετικά με τις παραιτήσεις εκπαιδευτικών οι συνολικές αιτήσεις είναι 1085. Από αυτές έχουμε 95 αυτοδίκαιες παραιτήσεις και 990 αιτήσεις παραίτησης. Με βάση τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 33 του Ν. 4386 οι αιτήσεις αυτές θεωρείται ότι έχουν γίνει αποδεκτές την ημερομηνία υποβολής της αίτησης, με τη λύση της υπαλληλικής σχέσης στις 31/8/2016. Είναι προφανές ότι λόγω των ρυθμίσεων του νέου ασφαλιστικού οι περισσότερες από τις αιτήσεις αυτές δε θα ανακληθούν εντός του μηνός από την αίτηση παραίτησης, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 148 του Ν. 3528/2007. Στο αντίστοιχο διάστημα του 2015 είχαμε 1396 παραιτήσεις. Μέσω ΚΥΣΔΕ από 1/1 έως σήμερα έχουν παραιτηθεί 36 άτομα. Υπενθυμίζουμε ότι την 6ετία 2010-2015 είχαμε συνολικά 17843 αποχωρήσεις από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πιο αναλυτικά το 2010 είχαμε 2839 αποχωρήσεις, το 2011 3503, το 2012 3186, το 2013 3442, το 2014 3235 ενώ το 2015 1638 . Συνολικά σε όλη την εκπαίδευση έχουμε περίπου 1600 παραιτήσεις. Η μείωση του αριθμού των παραιτήσεων θα επηρεάσει προφανώς και τις γενικές μεταθέσεις.
- Μετά τις γενικές μεταθέσεις θα δοθεί η δυνατότητα ανάκλησης των αιτήσεων απόσπασης για όσους εκπαιδευτικούς το επιθυμούν. Στη συνέχεια θα έχουμε τις αμοιβαίες μεταθέσεις και τις μετατάξεις εκπαιδευτικών από κλάδο σε κλάδο.
- Οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ με τα δεδομένα αυτά προσδιορίζονται γύρω στις 15 Ιουλίου. Θα πρέπει φυσικά να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι υπόλοιπες αποσπάσεις σε φορείς κάθε είδους. Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων απόσπασης ολοκληρώνεται τη Δευτέρα 16 Μαΐου στις 23:59.
- Εντός του Ιουνίου θα πρέπει να βγει και η εγκύκλιος προσλήψεων αναπληρωτών. Ο αριθμός των υπηρετούντων αναπληρωτών είναι 6210. Εξ αυτών 3684 στη Γενική Εκπαίδευση,415 στα Μουσικά, 1556 στην Ειδική Αγωγή και τα Τμήματα ένταξης και 507 στην παράλληλη στήριξη. Το 2014-2015 είχαν εργαστεί 5164 αναπληρωτές. Τα εναπομείναντα κενά εκτιμώνται σε 1100 περίπου. Σε κάθε περίπτωση οι προσλήψεις αναπληρωτών πρέπει πλέον να γίνονται σε μια φάση και πριν την έναρξη του σχολικού έτους!
- Το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται να διοριστούν οι 470 διοριστέοι από τον τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2008 αλλά και κάποιοι διορισμοί εκπαιδευτικών μετά από δικαστικές αποφάσεις.
Υπενθυμίζουμε τις κατηγορίες αναπληρωτών και υποψηφίων για διορισμό εκπαιδευτικών:
- I. Διοριστέοι διαγωνισμού ΑΣΕΠ (το 60% σύμφωνα με το σύστημα διορισμών μέχρι το 2010).
- II. Αναπληρωτές για μόνιμο διορισμό (το 40% που ακολουθούν τους διοριστέους του ΑΣΕΠ).
- III. Επιτυχόντες του ΑΣΕΠ με προϋπηρεσία αναπληρωτή.
- IV. Επιτυχόντες του ΑΣΕΠ χωρίς προϋπηρεσία αναπληρωτή.
- V. Αναπληρωτές του πίνακα με προϋπηρεσία χωρίς επιτυχία στον ΑΣΕΠ.
- VI. Αναπληρωτές του πίνακα με μηδενική προϋπηρεσία.
- VII. 30μηνο: Αναπληρωτές που συμπλήρωσαν 30 μήνες προϋπηρεσία και τους δόθηκε η νομοθετική υπόσχεση διορισμού το 2008.
- VIII. 24μηνο: αναπληρωτές που συμπλήρωσαν 24 μήνες προϋπηρεσία και είχαν και επιτυχία στον ΑΣΕΠ και τους δόθηκε η νομοθετική υπόσχεση διορισμού το 2008.
- IX. Κλειστός πίνακας πολυτέκνων αναπληρωτών και τους δόθηκε η νομοθετική υπόσχεση διορισμού το 2008.
- X. Τρίτεκνοι αναπληρωτές.:το 20% αναπληρωτών προσλαμβάνονται από τον πίνακα τριτέκνων
- XI. Με 67% αναπηρία, αναπληρωτές με 12 μήνες προϋπηρεσία.
- XII. Με 67% αναπηρία στα παιδιά τους αναπληρωτές με 12 μήνες προϋπηρεσία.
- XIII. Πίνακας ειδικής αγωγής με πτυχίο στην ειδική αγωγή από πανεπιστήμια ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ και ΒΟΛΟΥ με προϋπηρεσία.
- XIV. Πίνακας ειδικής αγωγής με βασικό εκπαιδευτικό πτυχίο και προϋπηρεσία.
Το πλήθος των αιτούντων αναπληρωτών με προϋπηρεσία για τη φετινή χρονιά είναι 19206 και το αντίστοιχο πλήθος των αιτούντων χωρίς προϋπηρεσία είναι 41151. Είναι προφανές ότι απαιτούνται μαζικοί διορισμοί για να καλυφθούν όλα τα πραγματικά κενά στην εκπαίδευση. Η ελαστική εργασία πρέπει επιτέλους να καταργηθεί. Κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει σε ένα δημόσιο σχολείο που θα χωρά όλα τα παιδιά και όλη τη γνώση!