ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 28/9/2016 Θ. Τσούχλος, μέλος Δ.Σ. Ο.Λ.Μ.Ε., Ε.Ε. Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών
Χωρίς κανένα ουσιώδες αποτέλεσμα έληξε η συνάντηση του Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. με τον Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας (26/9). Δεν δόθηκαν συγκεκριμένες απαντήσεις, ούτε υπήρξε η παραμικρή δέσμευση. Η πολιτική ηγεσία επιμένει στη(ν):
Α) αντιμετώπιση του προβλήματος των «ολιγομελών» τμημάτων και των ομάδων προσανατολισμού με βάση την υπάρχουσα υπουργική απόφαση
Β) αύξηση του ωραρίου των υπευθύνων εργαστηρίων Πληροφορικής και Φυσικών Επιστημών
Γ) νέα αρνητική ρύθμιση των επιπέδων γλωσσομάθειας στο μάθημα των Αγγλικών
Δ)επιβολή της υποχρεωτικότητας διδασκαλίας δεύτερης ξένης γλώσσας με βάση την αρχή της πλειοψηφίας
Ε) πολλαπλή ανάθεση μαθημάτων χωρίς επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια
Στ) δραστική μείωση διορισμού αναπληρωτών σε τεχνικές και άλλες ειδικότητες
Ζ) κατ’όνομα «εθελοντική» κινητικότητα, καθώς τα πλεονάσματα που δημιούργησε η «αντιμεταρρύθμιση» θα οδηγήσουν μεγάλο αριθμό συναδέλφων σε υποχρεωτικές αιτήσεις με το φόβο περεταίρω απομάκρυνσης των, σε μια δεύτερη φάση κινητικότητας.
Με απόφαση της πλειοψηφίας του Δ.Σ. η Ομοσπονδία προκήρυξε Γ.Σ. των Ε.Λ.Μ.Ε. και συνέλευση των προέδρων το Σάββατο (1/10), χωρίς να υπάρχει εισήγηση και συγκεκριμένη αγωνιστική πρόταση δράσης. Την ευθύνη φέρουν:
1) Η φιλοκυβερνητική παράταξη, η οποία στηρίζει σθεναρά τις νεομνημονιακές, κυβερνητικές πολιτικές που οδηγούν σε πλήρη διάλυση την Ελληνική Εκπαίδευση.
2) Οι κοινοβουλευτικές και εξωκοινοβουλευτικές δυνάμεις της αριστεράς που έχουν εγκλωβιστεί στις ψευδαισθήσεις και στις ιδεοληπτικά ανεφάρμοστες προτάσεις τους.
Η Δ.Α.Κ.Ε., η μεγάλη λαϊκή, πατριωτική, δημοκρατική και κοινωνική συνδικαλιστική παράταξη καταγγέλλει:
Α) τους μηδενικούς μόνιμους διορισμούς
Β) την εξαφάνιση πολλών ειδικοτήτων από τις προσλήψεις των αναπληρωτών
Γ) τη διάλυση του Γυμνασίου με την περικοπή και κατηγοριοποίηση των μαθημάτων
Δ) την υποβάθμιση της Τεχνικής Εκπαίδευσης
Ε) τη σχεδιασμένη δημιουργία μεγάλου αριθμού υπεραριθμιών
Στ) τον επαπειλούμενο κίνδυνο υποχρεωτικής κινητικότητας εντός των περιφερειών
Ζ) την εντατικοποίηση και ασφυκτική πίεση στην επιτέλεση των καθηκόντων μας
Η) τους θιασώτες επικίνδυνων, μεταμοντέρνων και νεωτερικών απόψεων
Θ) τους αρνητές της Ελληνορθόδοξης Παιδείας μας