Οι αναπληρωτές Φυσικοί «Π.Ε.04.01» Ειδικής Αγωγής, με αφορμή τις προσλήψεις αναπληρωτών, καταγγέλλουν εσφαλμένη εφαρμογή του νόμου 4823/2021, όσον αφορά στην στελέχωση των «ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.».
H ερώτηση
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το άρθρο 15, του νόμου 4823/2021, αναφέρεται ότι:
«Για τη στελέχωση των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) υφίστανται στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων χίλιες εκατόν είκοσι (1.120) θέσεις προσωπικού, οι οποίες κατανέμονται σε κλάδους ως εξής: α) Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση:
αα)Νηπιαγωγών (ΠΕ60 ή ΠΕ61): ενενήντα πέντε (95) θέσεις,αβ) Δασκάλων (ΠΕ70 ή ΠΕ71): εκατόν εξήντα εννέα (169) θέσεις, από τις οποίες δύο (2) πληρούνται από μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, αγ) Φιλολόγων (ΠΕ02): εκατόν τρεις (103) θέσεις,
αδ) Μαθηματικών (ΠΕ03) ή Φυσικών Επιστημών (ΠΕ04): σαράντα επτά (47) θέσεις». Όμως, από τις 47 προβλεπόμενες προσλήψεις αναπληρωτών Μαθηματικών (ΠΕ03) ή Φυσικών Επιστημών (ΠΕ04) εντός των Υπηρεσιών «ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.», την σχολική χρονιά 2021-2022, μόνο τρεις αφορούσαν στον κλάδο των Φυσικών Επιστημών («ΠΕ04»), γεγονός που από τους υποψήφιους αναπληρωτές του κλάδου θεωρείται ως κατάφορη αδικία και άνιση μεταχείριση.
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,
«Εσφαλμένη εφαρμογή του νόμου όσον αφορά στην στελέχωση των “ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.”»
Ερωτάται η κ. Υπουργός:
1. Με ποιο σκεπτικό έγιναν οι ως άνω προσλήψεις με την μη προβλεπόμενη αναλογία που αναφέρουμε στο ανωτέρω κείμενό μας;
2. Προτίθεσθε, κατά τη νέα σχολική χρονιά, να εφαρμόσετε μια αναλογία προσλήψεων που δεν θα αδικεί κανέναν από τους δύο κλάδους αυτής της ομάδας των εκπαιδευτικών («ΠΕ03» και «ΠΕ04» της Ε.Α.Ε.), όπως προκύπτει και από το σκεπτικό του νόμου 4823/2021;
Η Ερωτώσα Βουλευτής
ΣΟΦΙΑ – ΧΑΪΔΩ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ