: Ομιλία στη Βουλή είχαν οι πολιτικοί αρχηγοί για το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για «την αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών».

«H αποστολή του σύγχρονου εκπαιδευτικού και του σύγχρονου σχολείου, δεν είναι να εκχερσώνει ζούγκλες αλλά να αντρεύει ερήμους. Όλες οι κυβερνήσεις από το 1974 και μετά, κάθε 6 μήνες φέρνουν και ένα νομοσχέδιο για την παιδεία. Αλλά δυστυχώς το αποτέλεσμα είναι πως το ένα είναι χειρότερο από το άλλο.

Ένα χρόνο πριν είχατε φέρει άλλο νομοσχέδιο με τίτλο “ αναβάθμιση σχολείου”. Σας ρωτώ: Τι άλλαξε;» , ανέφερε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος, μιλώντας στη Βουλή κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου του υπουργείου Παιδείας για την «αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών». Συνεχίζοντας ο κ. Βελόπουλος άσκησε κριτική για το περιεχόμενο των σχολικών βιβλίων και υποστήριξε ότι σε αυτά υπάρχουν κείμενα «που στέλνουν λάθος μηνύματα στα παιδιά». «Αντί να διορθώσετε αυτά, σήμερα φέρνετε ένα νέο νομοσχέδιο με το οποίο δημιουργείτε νέες θέσεις εργασίας για συμβούλους και επόπτες», ανέφερε. «Έχετε κάνει εγκλήματα με τα βιβλία», συνέχισε ο κ. Βελόπουλος. «Βλέπω εδώ βιβλίο που λέει “ παίζω με τον Φροίξο και μαθαίνω το σώμα μου”.

Τι σημαίνει αυτό; Και μιλάμε για βιβλίο που απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού. Σε άλλο βιβλίο λέτε ότι η Ιταλία μάς κήρυξε τον πόλεμο και εμείς κρυφτήκαμε στο υπόγειο. Αυτό μαθαίνετε τα παιδιά; Λέει ο πατέρας στον γιο “ από σήμερα θα γίνεις άντρας” και ο γιός απαντά “ δεν θέλω να γίνω άντρας”. Πού είναι η αναφορά στους αγώνες εναντίον του φασισμού του Μουσολίνι;» ανέφερε χαρακτηριστικά. Για το θέμα της αξιολόγησης ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, είπε πως συμφωνεί «ότι πρέπει να γίνεται αξιολόγηση σε όλους τους τομείς, αλλά εν πάση περιπτώσει να μαζευτούμε όλα τα κόμματα και να λάβουμε αποφάσεις σχετικά με το τι σημαίνει αξιολόγηση και πώς μπορεί να γίνει καλύτερα». «Μιλάτε για δυνατότητα επιλογής των διδακτικών βιβλίων σε κάθε σχολείο», είπε, διερωτώμενος «δηλαδή, άλλα βιβλία θα χρησιμοποιούνται σε ένα σχολείο και άλλα σε άλλο;», και συνέχισε: «Επίσης, μιλάτε για συνεργασία με τρίτους φορείς.

Τι εννοείτε; Μήπως εννοείτε τις ΜΚΟ που θα κάνουν μαθήματα στα παιδιά μας για το πόσο καλοί είναι οι παράνομοι μετανάστες; Με άλλο άρθρο προχωρείτε στην κατάργηση όλων των εκκλησιαστικών σχολείων και βάζετε όριο 120 μαθητών σε εκκλησιαστικά γυμνάσια. Δηλαδή τα κλείνετε. Ακόμα, επιτρέπετε την εγγραφή μαθητών ακόμα και όταν δεν έχουν πιστοποιητικά ταυτοπροσωπίας. Πώς είναι δυνατόν να γίνεται αυτό;».

Τέλος ο κ. Βελόπουλος αναφέρθηκε στο θέμα της πανδημίας και κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι «πέτυχε τον διχασμό των Ελλήνων» και τον πρωθυπουργό πως «ενοχοποιεί τους άλλους για τις δικές του αποτυχίες».

«Έχετε στρέψει τους εμβολιασμένους κατά των ανεμβολίαστων», είπε ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης ενώ υποστήριξε πως «στην Ελλάδα δεν υπάρχει αντεμβολιαστικό κίνημα αλλά ένα κίνημα υπέρ της ελεύθερης επιλογής και της μη επιβολής του εμβολιασμού». «Η κυβέρνηση επέλεξε τον διχασμό αντί για τη συνεργασία.

Αν επιλέγατε από την αρχή τη διακομματική συνεργασία με την ταυτόχρονη ελευθερία του λόγου για όλες τις απόψεις και χωρίς ύβρεις πιστεύω ότι θα είχαμε αποτέλεσμα», είπε ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης και προσέθεσε: «Εμείς θεωρούσαμε ότι η πανδημία ήταν ευκαιρία, ήταν κορυφαία στιγμή να ανανήψει η χώρα. Να μπορέσει να αναπτερώσει το ηθικό της, να μπορέσει ο Έλληνας να ζήσει καλύτερα. Δεν ξέρω για το τείχος της ανοσίας που θέλετε να χτίσετε όμως σίγουρα έχετε χτίσει τείχος ανοησίας, γιατί κάνετε λάθος επιλογές. Όταν ο λαός τρομοκρατείται από την κυβέρνηση, όταν φοβάται την κυβέρνηση, τότε δεν έχουμε δημοκρατία αλλά τυραννία».

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025