Τι είπε η νέα υφυπουργός Παιδείας Δόμνα Μιχαηλίδου στην εκπομπή «Συνδέσεις» της ΕΡΤ, για τον προγραμματισμό, την ελάχιστη βάση εισαγωγής και την αξιολόγηση εκπαιδευτικών.
Τόνισε πως θα υπάρξουν «Βιβλία παντού από την αρχή της σχολικής χρονιάς, παράλληλα με επάρκεια διδακτικού προσωπικού και παράλληλης στήριξης» .
Μηχανογραφικό 2023: Ποιά τμήματα έχουν χαμηλές βάσεις αλλά προφέρουν «δυνατές» ευκαιρίες
«Υπήρχαν αρκετά κενά τα προηγούμενα χρόνια, κενά από βιβλία μέχρι κενά καθηγητών, ιδιαίτερα στη νησιωτική χώρα, ιδιαίτερα στην περιφέρεια. Οπότε είναι μεγάλη η αγωνία η δική μας. Δουλεύουμε από τώρα πολύ σκληρά έτσι ώστε τα παιδιά να λαμβάνουν από την αρχή της σχολικής χρονιάς τις γνώσεις που χρειάζεται με τους κατάλληλους ανθρώπους. Έχουμε μεγάλο προγραμματισμό μπροστά μας ώστε να πάμε ακόμη καλύτερα», πρόσθεσε η Υφυπουργός αναφορικά με τις προτεραιότητες του υπουργείου Παιδείας για τη νέα χρονιά.
Κληθείσα να σχολιάσει τις αξιολογήσεις των εκπαιδευτικών η κα Μιχαηλίδου τόνισε πως: η αξιολόγηση είναι ένας θεσμός απολύτως απαραίτητος όχι μόνο για τα σχολεία.
«Πρόκειται για αναγκαίο μηχανισμό, ειδικά για όποιον υπηρετεί παιδιά», και πρόσθεσε ότι «προφανώς και το σύστημα αξιολόγησης θα αξιολογηθεί έτσι ώστε να μπορεί να γίνεται καλύτερο. Σήμερα όμως είναι ένα σύστημα με τεκμηριωμένη έκθεση για κάθε εκπαιδευτικό και βέβαια με τη δυνατότητα ένστασης από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό αν θεωρεί ότι έχει κάπου αδικηθεί». Αυτή την τετραετία ξεκινούμε με προτεραιοποίηση σε δημόσιους λειτουργούς, με βάση τον δημοσιονομικό χώρο, ενώ ήδη έχουν προσληφθεί εκπαιδευτικοί σε μόνιμες θέσεις, που ήταν πολύ σημαντικό, πρόσθεσε η υφυπουργός Παιδείας.
«Από τις 450 σχολές, οι 50 μόνο άλλαξαν την ελάχιστη βάση εισαγωγής»
«Τα πάντα αξιολογούνται και το θέμα είναι αξιολογώντας κάτι να το κάνεις συνεχώς καλύτερο, είπε η κ. Μιχαηλίδου για την ελάχιστη βάση εισαγωγής.
«Έγινε μια ουσιαστική προσαρμογή τη δεύτερη χρονιά, και τώρα από τις 450 σχολές, οι 50 μόνο άλλαξαν την ελάχιστη βάση εισαγωγής τους και οι περισσότερες από τις 50 την μείωσαν και την άλλαξαν προς τα κάτω.
Εμείς θέλουμε τα παιδιά να πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο, θέλουμε να μην υπάρχουν κενές θέσεις, αλλά ταυτόχρονα θέλουμε να μπορούν και τα ίδια τα πανεπιστήμια να μπορούν να θέτουν μια ελάχιστη βάση».