Διορισμοί εκπαιδευτικών: Η βουλευτής Ιωαννίνων τόνισε ότι «οι μόνιμοι διορισμοί στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και η σωστή κατανομή των θέσεων είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη στήριξη και ενίσχυση του δημόσιου σχολείου».
Συνάντηση με εκπροσώπους δασκάλων και καθηγητών πραγματοποίησε η Μερόπη Τζούφη για τα δεκάδες προβλήματα που εντοπίζονται στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης.
Στη συζήτηση με τον Στράτο Χατζηπαναγιώτου, αντιπρόεδρο της Ομοσπονδίας Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΚΠΕ), τον Νικόλαο Τζοβάρα, πρόεδρο του Συλλόγου Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου και μέλη του διοικητικού συμβουλίου, τέθηκε η αναγκαιότητα να διδάσκονται τα μαθήματα ειδικοτήτων αποκλειστικά από εκπαιδευτικούς της αντίστοιχης ειδικότητας, ώστε να σταματήσει η ανάθεση της διδασκαλίας σε άλλους εκπαιδευτικούς.
Στην κατεύθυνση αυτή, οι εκπαιδευτικοί προτείνουν τη σύσταση οργανικών θέσεων για όλες τις ειδικότητες, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων όπως αυτές αποτυπώνονται στις προσλήψεις των αναπληρωτών. Όπως αναφέρουν σε σχετικό υπόμνημα, τα μαθήματα των ειδικοτήτων αποτελούν βασικό πυλώνα αναβάθμισης της Εκπαίδευσης, δίνοντας «χρώμα και ζωντάνια» στην τεχνοκρατική κατεύθυνση που τείνει να επιβληθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Η βουλευτής Ιωαννίνων τόνισε ότι «οι μόνιμοι διορισμοί στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και η σωστή κατανομή των θέσεων είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη στήριξη και ενίσχυση του δημόσιου σχολείου». Παράλληλα υπογράμμισε πως «η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας κωλυσιεργούν, δεν θέτουν ως προτεραιότητα τη στελεχιακή ενδυνάμωση της δημόσιας εκπαίδευσης. Για το λόγο αυτό δεν προχώρησαν άμεσα στην υλοποίηση των 15.000 διορισμών που βρήκαν ως παρακαταθήκη από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ».
Τέλος, η Μερόπη Τζούφη υπογράμμισε πως «το υπουργείο Παιδείας αντί να προετοιμάζει τους μόνιμους διορισμούς και τα απαραίτητα μέτρα ώστε η νέα σχολική χρονιά να ξεκινήσει με υγειονομική ασφάλεια, ετοιμάζει νομοσχέδιο για την τιμωρητική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Είναι το ίδιο υπουργείο που κατέγραψε τις χειρότερες επιδόσεις στη διαχείριση της πανδημίας, αφήνοντας τα σχολεία κλειστά για το μεγαλύτερο διάστημα στην Ευρώπη».