Η τηλε-εκπαίδευση στα Γιάννενα προχωρά με σημαντική ανταπόκριση των εκπαιδευτικών, παρά τα σοβαρά τεχνικά προβλήματα, σύμφωνα με τη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Μερόπη Τζούφη.
Όπως σημειώνει, όσο τα σχολεία παραμένουν κλειστά, οι εκπαιδευτικοί «καταβάλλουν αξιέπαινη προσπάθεια ώστε να διατηρήσουν την επαφή με τους μαθητές και να συνεχίσουν την εκπαιδευτική διαδικασία».
«Στο νομό Ιωαννίνων -όπως και στην υπόλοιπη χώρα- εντοπίζονται πολύ σοβαρά τεχνικά προβλήματα. Οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες του υπουργείου Παιδείας δεν αντέχουν το μεγάλο φορτίο εργασιών, τόσο για τη σύγχρονη όσο και για την ασύγχρονη εκπαίδευση. Οι αυξημένες ανάγκες απαιτούν άμεσα την ενίσχυση των ηλεκτρονικών συστημάτων».
Όσον αφορά τους φοιτητές και τις φοιτήτριες του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, η αναπληρώτρια τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ τονίζει πως «τα μαθήματα μέσω διαδικτύου έχουν ήδη ξεκινήσει, ενώ υπάρχει συζήτηση για τον τρόπο αναπλήρωσης των εργαστηριακών και κλινικών μαθημάτων, μετά το τέλος της εφαρμογής των περιοριστικών μέτρων».
Ωστόσο, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνει πως «με την τηλε-εκπαίδευση αποκλείονται αρκετοί μαθητές και φοιτητές που δε διαθέτουν οικιακό υπολογιστή ή που αδυνατούν οικονομικά να προμηθευτούν τον απαραίτητο εξοπλισμό. Η κυβέρνηση οφείλει να μεριμνήσει και να λάβει άμεσα μέτρα, ώστε κανένας φοιτητής και κανένας μαθητής να αποκλειστεί από την εκπαιδευτική διαδικασία».
Ιδιαίτερη αναφορά κάνει η Μερόπη Τζούφη και στους μαθητές της Γ’ Λυκείου και τη διεξαγωγή των Πανελλήνιων Εξετάσεων. Πιο ειδικά τονίζει πως «το υπουργείο Παιδείας πρέπει να τοποθετηθεί σύντομα και επίσημα για την οριστική ημερομηνία διεξαγωγής των εξετάσεων, να ανακοινώσει την εξεταστέα ύλη, η οποία δεν μπορεί να είναι άλλη από την μέχρι τώρα διδαχθείσα».
Τέλος, η βουλευτής υπογράμμισε την ανάγκη να προχωρήσουν και να υλοποιηθούν οι μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση και κάλεσε την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να διασφαλίσει τα εργασιακά δικαιώματα όλων των εκπαιδευτικών, συμπεριλαμβανομένων των αναπληρωτών, των ωρομίσθιων και αυτών που εργάζονται στην ιδιωτική εκπαίδευση.