Η  συναντήθηκε με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευση Ηπείρου Κωνσταντίνο Καμπουράκη, προκειμένου να ενημερωθεί για τις συνθήκες που επικρατούν στα σχολεία των Ιωαννίνων μετά την έναρξη της δια ζώσης διδασκαλία στα Λύκεια.
Κατά τη συζήτηση προέκυψε πως περίπου το 15% των μαθητών και των εκπαιδευτικών της Ηπείρου απουσιάζει από τη διδασκαλία στις τάξεις, με τα στοιχεία που καταγράφονται στην πλατφόρμα των self-tests να αφορούν κυρίως τον Νομό Ιωαννίνων.
Η βουλευτής Ιωαννίνων του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ υπογράμμισε πως επιβεβαιώνεται ότι δεν έχει ληφθεί κανένα επιπλέον μέτρο για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων. Πιο ειδικά, «το υπουργείο Παιδείας δεν μερίμνησε ούτε για τη μείωση του αριθμού των μαθητών στις τάξεις, ούτε εξέτασε το ενδεχόμενο να λειτουργήσουν τα σχολεία με εναλλασσόμενες βάρδιες», ενώ τόνισε πως «το πρόγραμμα εμβολιασμού των εκπαιδευτικών -ακόμα και από αδιάθετα εμβόλια- προχωρά πολύ αργά, ακόμα και για το προσωπικό των Ειδικών Σχολείων».
Αναφορά έγινε επίσης στην εκπαίδευση των 100 και πλέον προσφυγόπουλων, τα οποία παραμένουν αποκλεισμένα από την εκπαιδευτική διαδικασία από την αρχή της πανδημίας μέχρι και σήμερα. Η αναπλ. τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κατηγόρησε την κυβέρνηση για ηθελημένη αδιαφορία και αναλγησία, υπογραμμίζοντας πως η κατάργηση του ΑΜΚΑ των παιδιών προσφύγων και μεταναστών, τα αποκλείει ακόμα και από την προμήθεια self-test.
Τέλος, η βουλευτής Ιωαννίνων ενημέρωσε τον ΠΔΕ Ηπείρου για τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει το ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στο χώρο της εκπαίδευσης, παρουσιάζοντας μια σειρά από προτάσεις που συμβάλουν στην ασφαλή επαναλειτουργία των σχολείων, την παιδαγωγική και ψυχοκοινωνική υποστήριξη των μαθητών. «Είναι προτάσεις και μέτρα που έχουν δοκιμαστεί διεθνώς. Τα έχουν εισηγηθεί και οι ειδικοί της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων. Ωστόσο, η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας επιλέγουν να κωφεύουν εδώ και ένα χρόνο, ανοιγοκλείνοντας τα σχολεία χωρίς καμία προετοιμασία», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Στο πλαίσιο αυτό, η Μερόπη Τζούφη αναφέρθηκε και στις πρόσφατες τροπολογίες του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την αναστολή εφαρμογής -τουλάχιστον για φέτος- της Τράπεζας Θεμάτων και της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, ώστε να μην επιβαρυνθούν περαιτέρω οι μαθητές και να μην οδηγηθούν 20.000 παιδιά εκτός πανεπιστημίων. «Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως αντί να αναλάβει τις ευθύνες της για τα κλειστά σχολεία και την προβληματική τηλεκπαίδευση, αντιμετωπίζει την πανδημία ως ευκαιρία για αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις που εντείνουν τους αποκλεισμούς στην εκπαίδευση».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025