Επίκαιρη ερώτηση κατέθεσε στη Βουλή, η , ζητώντας απαντήσεις και άμεσα μέτρα για τους μαθητές που ανήκουν σε και βρίσκονται εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Όπως τονίζει η αναπλ. τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, τα συγκεκριμένα παιδιά αν και αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας, δεν υποστηρίζονται -όπως προβλέπεται- με κατ’ οίκον διδασκαλία (είτε δια ζώσης είτε με τηλεκπαίδευση) λόγω έλλειψης πιστώσεων για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Στο πλαίσιο αυτό, η Μερόπη Τζούφη ζητά από τη Νίκη Κεραμέως να αιτιολογήσει την καθυστέρηση δύο μηνών στην παροχή κατ’ οίκον διδασκαλίας σε μαθητές και μαθήτριες που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες και αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας, ενώ την καλεί να παρουσιάσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την κάλυψη των συγκεκριμένων αναγκών.

Η ερώτηση

Δύο μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, και μαθήτριες που αδυνατούν να συμμετάσχουν στη δια ζώσης διδασκαλία λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας, βρίσκονται εκτός εκπαιδευτικού πλαισίου. Τα συγκεκριμένα παιδιά δεν υποστηρίζονται ούτε με κατ’ οίκον διδασκαλία, ούτε με τηλεκπαίδευση. Ενδεικτική είναι η δημόσια έκκληση του Διευθυντή στο 18ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου.

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Αμαρουσίου επισημαίνει ότι μαθητές και μαθήτριες που ανήκουν σε συγκεκριμένες ευπαθείς ομάδες που χρήζουν κατ’ οίκον διδασκαλίας είτε δια ζώσης είτε μέσω τηλεκπαίδευσης, στερούνται την πρόσβαση λόγω έλλειψης πιστώσεων για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Στο πλαίσιο αυτό, ερωτάται η αρμόδια υπουργός:

1.    Πως αιτιολογείται η καθυστέρηση στην παροχή κατ’ οίκον διδασκαλίας σε μαθητές των ευπαθών ομάδων, καθώς και εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα παιδιά που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας; Πότε και πως πρόκειται να καλυφθούν οι συγκεκριμένες κρίσιμες ανάγκες;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025