«Ο κ. Ι. Τσαπρούνης με σειρά άρθρων του επιτίθεται διαχρονικά εναντίον νηπιαγωγών- δασκάλων- καθηγητών και των Εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών» αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή του ο Θ. Τσούχλος, πρόεδρος της ΟΛΜΕ.
Και συνεχίζει:
Σε πρόσφατη παρέμβασή του την Παρασκευή 22/10 κατηγορεί ευθέως τους συνδικαλιστές ΔΟΕ- ΟΛΜΕ ότι «σκαρφίστηκαν έναν εξυπνακίστικο τρόπο για να αποφύγουν την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων. Μοίρασαν «σκονάκια» !
Μοίρασαν πανομοιότυπα κείμενα για την αποτίμηση της σχολικής χρονιάς 2020-2021…». Στη συνέχεια το χαρακτηρίζει ως «εξευτελιστικό το κόλπο» και καταλήγει «Πόσο πιο χαμηλά μπορούν να πέσουν; Πόσο ακόμα να απαξιώσουν τα σχολεία αλλά και τους ίδιους τους «εαυτούς τους;».
Είμαστε βέβαιοι ότι η Διδασκαλική Ομοσπονδία διαθέτει πλείστα επιχειρήματα για την απόφαση που έλαβε.
Όσον αφορά δε τις δηλώσεις της Υπουργού για την πλήρη εφαρμογή του νόμου και την «απειλή» από φιλικά σε αυτήν Μ.Μ.Ε. για την επιβολή της ποινής των 3.000 για κάθε παράβαση, εκτιμούμε πως το νομικό επιτελείο της ΔΟΕ θα αντιμετωπίσει όλα τα ανωτέρω επιτυχώς. Παράλληλα όμως επισημαίνουμε στον διαπρύσιο κατήγορό μας ότι καταγράφει ψευδώς την πραγματικότητα και παραπληροφορεί το αναγνωστικό του κοινό. Η ΟΛΜΕ δεν έχει πράξει τίποτε από τα κατά Ι. Τσαπρούνη «ανομήματα».
Τελικά ποιος έχει πέσει τόσο χαμηλά και απαξιώνει τον εαυτό του; Νέα ήθη, προληπτική επίθεση, άγνοια ή κάτι το βαθύτερο; Αναπάντητα ερωτήματα προς τον επιτιθέμενο στις Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, αυτόν που αρνείται να καταγράψει την αλήθεια και αποτολμά να κατηγορεί πως η ΟΛΜΕ «στήνει μια κομπίνα» και «θέτει οριστικά «ταφόπλακα» σε κάθε προσπάθεια αναβάθμισης της Παιδείας».
Στα γραφόμενά του οφείλουμε τις παρακάτω απαντήσεις:
1. Είμαστε Δάσκαλοι με κεφαλαίο το «δέλτα»
2. Δεν υπάρχουν «πλειοψηφίες» ή «μειοψηφίες», το σύνολο των εκπαιδευτικών επιτελούν το λειτούργημά τους στηρίζοντας με όλες τους τις δυνάμεις το Δημόσιο Σχολείο.
3. Δεν έχουμε καμία ευθύνη αν το εκπαιδευτικό σύστημα «νοσεί βαρύτατα» κατά τον γράφοντα
4. Ως βασικό πυλώνα θεωρούμε τη Δημόσια δωρεάν Παιδεία που οφείλει να παρέχει το κράτος στο σύνολο του μαθητικού δυναμικού χωρίς την πρόθεση κατηγοριοποίησής των σχολείων.
5. Αγωνιζόμαστε να προσφέρουμε την καλύτερη μάθηση, γνώση και αγωγή στις μαθήτριες και τους μαθητές μας
6. Η εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς παραμερίζει τη λεγόμενη «παραπαιδεία».
7. Δεν αρνούμαστε την αποτίμηση των σχολικών μονάδων. Δεν αποδεχόμαστε όμως την επιβαλλόμενη γραφειοκρατική, αναποτελεσματική και άνευ ουσιαστικών αποτελεσμάτων «αυτοαξιολόγηση».
8. Είμαστε παιδαγωγοί και όχι μανδαρίνοι
9. Επιθυμούμε να προγραμματίζουμε και να αποτιμούμε το έργο μας με στόχο τη βελτίωση του.
10. Απορρίπτουμε τις έννοιες «προβληματικό» και «κακόφημο» σχολείο. Στόχος μας το ισχυρό, ισότιμο, αναβαθμισμένο, ποιοτικό Δημόσιο Σχολείο.