Στις 6/11/2019 ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας η 3η φάση διορισμών αναπληρωτών. Από τους 2.573 προσλήψεις εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση δεν έγινε ούτε μία πρόσληψη στα σχολεία της Λήμνου για την κάλυψη των υπαρχόντων κενών! Δεν καλύφθηκαν ούτε τα κενά που αναγνωρίζει το ίδιο το Υπουργείο με την απάντησή του στην αναφορά βουλευτών του ΚΚΕ στις 1/11/2019!

ΣΕΠΕ ΛΗΜΝΟΥ

Στη συγκεκριμένη απάντηση αναφέρουν ότι υπάρχουν κενά σε νηπιαγωγό για το ΚΕΣΥ, σε δάσκαλο Παράλληλης Στήριξης το οποίο θα καλυφθεί στις αρχές Νοεμβρίου και σε δάσκαλο για την Τάξη Υποδοχής του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας το οποίο θα καλυφθεί τις επόμενες μέρες. Κανένα από αυτά τα κενά δεν καλύφθηκε μέχρι τώρα!

Έτσι, σήμερα παραμένει κλειστή η Τάξη Υποδοχής στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας στο οποίο φοιτούν 13 αλλοδαποί μαθητές από την Αλβανία, τη Γεωργία, την Κίνα και τις ΗΠΑ! Δε λειτουργεί ακόμη το Ειδικό Νηπιαγωγείο για το οποίο έχουν κάνει αίτηση οι γονείς 2 νηπίων τα οποία σήμερα παραμένουν στο σπίτι τους, εκτός των δομών της Ειδικής Αγωγής και παρόλο που για το Δήμο της Λήμνου έχει νομοθετηθεί η Υποχρεωτική Δίχρονη Προσχολική Αγωγή!

Επιπλέον, λείπει η νηπιαγωγός Παράλληλης Στήριξης για το 3ο Νηπιαγωγείο Μύρινας, ο σχολικός νοσηλευτής για το 1ο Νηπιαγωγείο Μύρινας, το απαραίτητο Ειδικό Βοηθητικό και Εκπαιδευτικό προσωπικό για το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας, ενώ εξακολουθούν 22 ώρες του μαθήματος των Εικαστικών σε 5 Δημοτικά Σχολεία να μη διδάσκονται από εκπαιδευτικό της αντίστοιχης ειδικότητας Εικαστικών (ΠΕ08).

Συνυπεύθυνη είναι και η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου γιατί, όπως προκύπτει απ’ το υπ’ αριθμ 7370/30-9-2019 έγγραφό της, δεν αναγνωρίζει ως κενό τις 22 ώρες του μαθήματος των Εικαστικών.

Η απαράδεκτη αυτή κατάσταση στα σχολεία της Λήμνου είναι ένα δείγμα της εικόνας της «κανονικότητας» στην εκπαίδευση σύμφωνα με την κυβέρνηση.

Η κυβέρνηση της ΝΔ δε μπορεί να κομπάζει ότι επανέφερε την κανονικότητα. Δύο μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων και τα κενά στις σχολικές μονάδες της Λήμνου και όλης της χώρας είναι στην κυριολεξία χιλιάδες.

Κανονικότητα στη στελέχωση των σχολικών μονάδων σημαίνει να μονιμοποιηθούν οι αναπληρωτές που τόσα χρόνια αναπληρώνουν τον εαυτό τους, τα κενά που προκύπτουν στην αρχή της χρονιάς να καλύπτονται άμεσα με μια φάση, κάθε παιδί με ειδικές ανάγκες να έχει το κατάλληλο γι αυτό σχολείο. Ούτε ένα παιδί με αναπηρία σπίτι του ή σε σχολείο που δε μπορεί να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες του. Το ολοήμερο να έχει τον υπεύθυνο δάσκαλο, μέχρι 15 παιδιά στην Προσχολική Αγωγή και στην Α΄ και Β΄ Δημοτικού και μέχρι 20 παιδιά στις υπόλοιπες τάξεις.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς αυτή την αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης και,

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ :

Να διοριστεί δάσκαλος για την Τάξη Υποδοχής Αλλοδαπών μαθητών (ΖΕΠ) του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας
Να διοριστούν οι ειδικότητες του Κοινωνικού Λειτουργού, του Ψυχολόγου, του Εργοθεραπευτή, και του Μουσικού για το Ειδικό Σχολείο Καλλιθέας.
Να διοριστεί νηπιαγωγός ειδικής αγωγής για το Ειδικό Νηπιαγωγείο Καλλιθέας.
Να διοριστεί σχολικός νοσηλευτής στο 1ο Νηπιαγωγείο Μύρινας
Να διοριστεί νηπιαγωγός Παράλληλης Στήριξης για το 3ο Νηπιαγωγείο Μύρινας.
Να διοριστεί δάσκαλος Παράλληλης Στήριξης ώστε τα δημοτικά σχολεία 3ο Μύρινας και Μούδρου να καλύπτονται από ένα δάσκαλο Παράλληλης Στήριξης για τα παιδιά που τον έχουν ανάγκη και να μην έχουμε την απαράδεκτη κατάσταση να μοιράζεται μια δασκάλα Παράλληλης Στήριξης σε 2 σχολεία, γεγονός που υποβαθμίζει το θεσμό της Παράλληλης Στήριξης. Τα παιδιά έχουν ανάγκη το δάσκαλό τους παράλληλης Στήριξης κάθε μέρα και όχι 2 ή 3 μέρες μόνο την εβδομάδα.
Να στελεχωθεί το ΚΕΣΥ Λήμνου με νηπιαγωγό Ειδικής Αγωγής.
Να διοριστεί εκπαιδευτικός Εικαστικών για την κάλυψη των κενών ωρών στα δημοτικά σχολεία 1ο Μύρινας, 3ο Μύρινας, Κοντοπουλίου, Μούδρου και Νέας Κούταλης.

Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών – μόνιμους διορισμούς τουλάχιστον 33.000 εκπαιδευτικών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για να καλυφθούν οι στοιχειώδεις ανάγκες των σχολείων σε εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των ειδικοτήτων.
Κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει αποκλειστικά τα μαθήματα που αντιστοιχούν στο επιστημονικό αντικείμενο της ειδικότητάς του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025