«Οδηγίες για την και υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης».

ΣΧΕΤ: α) τη διάταξη της παρ. 6 του άρθρου 8 του Ν. 4547/2018 (ΦΕΚ 102/12.06.2018 τ. Α’) με θέμα«Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της Π/θμιας και Δ/θμιας εκπ/σης και άλλες διατάξεις»

β) τη διάταξη της παρ. 4α του άρθρου 3 του Ν. 4299/2018 «Ενιαίος Κανονισμός Λειτουργίας τωνωΠεριφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) και ειδικότερα καθήκοντα και αρμοδιότητες των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου»

γ) τη με αρ. πρωτ. 39317/ΓΔ4/19-03-2020 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ με θέμα «Εξ αποστάσεως υποστήριξη μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες»

δ) τη με αρ. πρωτ. 41070 /ΓΔ4/27-03-2020 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ με θέμα «Εξ αποστάσεως υποστήριξη μαθητών/τριών, γονέων και εκπαιδευτικών, από το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό»

ε) Την υπό στοιχεία 120126/ΓΔ4/12.09.2020 κοινή απόφαση της Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα: «Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2020-2021» (Β’ 3882)

ζ) τη με αρ. πρωτ. 121802/ΓΔ4/15-09-2020 εγκύκλιο με θέμα «Οδηγίες προς Διευθυντές/τριες και
Εκπαιδευτικούς Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά το
σχολικό έτος 2020-21»

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025