Συνάντηση της ΠΕΚΑΔΕ με την Γενική Γραμματέα της Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘ, κα Αναστασία Γκίκα


Την Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2019, ο Πρόεδρος, η Αντιπρόεδρος, ο Γενικός Γραμματέας, η Βοηθός Ταμία και η Έφορος Βιβλιοθήκης της ΠΕΚΑΔΕ συναντήθηκαν με την Γενική Γραμματέα της Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘ, κα Αναστασία Γκίκα.
Τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΔΕ επεσήμαναν τα προβλήματα που έχουν συσσωρευτεί από την υποβάθμιση του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας στο δημόσιο σχολείο τα τελευταία χρόνια, κυρίως με τις συνεχείς μειώσεις των ωρών διδασκαλίας για διάφορους λόγους, όπως για παράδειγμα τα λειτουργικά κενά λόγω απασχόλησης συναδέλφων στο ολοήμερο, την ουσιαστική κατάργηση των επιπέδων στο γυμνάσιο και τη διδασκαλία του μαθήματος σε ζώνη στο λύκειο, μεταφέροντας και την αγωνία όλων των συναδέλφων ΠΕ06 για τις συνεχείς απώλειες ωρών με αποτέλεσμα την εργασιακή αστάθεια και ανασφάλεια.
Στη συνέχεια, παρουσίασαν τις θέσεις της Ένωσης για την αναγκαιότητα και το κεντρικό ρόλο του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας στο σύγχρονο σχολείο του 21ου αιώνα καθώς και τις προτάσεις της για την ουσιαστική, ποιοτική και ποσοτική αναβάθμισή του, με βάση ένα συνεκτικό, δωδεκαετές Πρόγραμμα Σπουδών. Ειδικότερα, εισηγήθηκαν την αύξηση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος, ιδιαίτερα στη Β’/θμια Εκπ/ση, την επέκταση του ΕΠΣ-ΞΓ στο Λύκειο, την επαναφορά της διδασκαλίας του μαθήματος στη Γ’ Λυκείου, τον σχεδιασμό Προγράμματος Σπουδών και τη δημιουργία τμημάτων προετοιμασίας των μαθητών για το Ειδικό Μάθημα των Αγγλικών της Γ’ Λυκείου, τη συγγραφή νέων διδακτικών βιβλίων και την παραγωγή ψηφιακού υλικού για όλες τις τάξεις καθώς και την προώθηση εκ μέρους του Υπουργείου της δωρεάν διασύνδεσης του ΚΠγ με το δημόσιο σχολείο.
Ακολούθησε εποικοδομητικός διάλογος με ανταλλαγή απόψεων και διαπιστώθηκε θετική διάθεση εκ μέρους της Γενικής Γραμματέως να συνεκτιμηθούν οι προτάσεις της ΠΕΚΑΔΕ στο γενικό σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής του Υπουργείου αναφορικά με την αναβάθμιση του μαθήματος.