: Όλα όσα αναφέρονται στο προεδρικό διάταγμα για την Οργάνωση και λειτουργία των και

Με απόφαση του , Έρευνας και Θρησκευμάτων καθορίζεται ο τρόπος επιλογής , παραστατών και των υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου, εφόσον στη ΣΤ΄ τάξη λειτουργούν περισσότερατου ενός (1) τμήματα, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου.

Δείτε αναλυτικά:

Η επίμαχη παράγραφος του Προεδρικού Διατάγματος

«Σημαιοφόροι, παραστάτες και υπεύθυνοι για την κατάθεση στεφάνου ορίζονται μαθητές της ΣΤ΄ τάξης. Σημαιοφόροι ορίζονται δύο μαθητές της ΣΤ’ τάξης, o ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους. Η επιλογή , παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου πραγματοποιείται με κλήρωση ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών της τάξης.

«Η κλήρωση διενεργείται παρουσία του συνόλου των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης με ευθύνη του διευθυντή της σχολικής μονάδας ή του νόμιμου αναπληρωτή του και συντάσσεται σχετικό πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων.

«Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθορίζεται ο τρόπος επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και των υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου, εφόσον στη ΣΤ΄ τάξη λειτουργούν περισσότερα του ενός (1) τμήματα, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου».

«Κανένα όριο στην ιδεοληψία ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ»

Βολές κατά της κυβέρνησης για την απόφαση εξαπέλυσε η ΝΔ. «Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, πιστή στο δόγμα του εξισωτισμού προς τα κάτω, καταργεί το κριτήριο της επίδοσης για την επιλογή́ σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου και εισάγει την κλήρωση ως τρόπο επιλογής» αναφέρει χαρακτηριστικά σε δήλωσή της η τομεάρχης Παιδείας του κόμματος βουλευτής Επικρατείας, Νίκη Κεραμέως.

«Επιπλέον», αναφέρει, «καταργεί την παρουσία στις δοξολογίες. Με αυτόν τον τρόπο, ανατρέπει παραδόσεις δεκαετιών στο όνομα ενός δήθεν προοδευτισμού».

«Για άλλη μια φορά, αποθεώνεται η λογική της ήσσονος προσπάθειας. Το μήνυμα που δίνουν στη νέα γενιά είναι ότι δεν χρειάζεται προσπάθεια και προσωπικός αγώνας για την επιτυχία και την καταξίωση, αλλά τύχη» τονίζει η κ. Κεραμέως.

«Αυτό επιχειρεί λυσσαλέα η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ στην Παιδεία, να γίνουν όλοι ίσοι με το βλέμμα προς τα κάτω. Σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα της μετριότητας και της ημιμάθειας.
τον αντίποδα, η δική μας λογική για την Παιδεία, το δικό μας όραμα, συνίσταται στο αξιακό τρίπτυχο της αριστείας, της φιλομάθειας και της αξιοκρατίας», καταλήγει.

«Τελικά η αριστεία είναι ρετσινιά»

Tελικά η αριστεία είναι ρετσινιά, και όσους Υπουργούς Παιδείας και αν αλλάξει ο κ. Τσίπρας είτε για επικοινωνιακούς είτε για άλλους λόγους, όλοι πρεσβεύουν αυτή τη ρήση του κ. Μπαλτά. Έτσι και ο κ. Γαβρόγλου, ενώ στη Βουλή υπήρχε η συζήτηση για την τριτοβάθμια Παιδεία, έφερε Προεδρικό Διάταγμα (ΠΔ 79/2017) με το οποίο ορίζει πλέον την επιλογή σημαιοφόρων και παραστατών μέσω κλήρωσης σχολιάζει από πλευράς του Το Ποτάμι.

Σύμφωνα με τη Σεβαστουπόλεως, η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ καθημερινά με λόγια και με έργα αποδεικνύει την ιδεοληπτική της αλλεργία σε κάθε μορφή καταξίωσης και αριστείας. Με το εν λόγω Προεδρικό Διάταγμα, κάτι τόσο τιμητικό, όπως το να είσαι η/ο του σχολείου σου, μετατρέπεται σε μια διαδικαστική υποσημείωση. Έτσι, για ακόμη μία φορά, όπως και με τον τρόπο εισαγωγής στα πειραματικά σχολεία, «μαθαίνει» στα παιδιά μας ότι για να ξεχωρίσεις δεν χρειάζεται προσπάθεια αλλά «τύχη»!

Καταλήγοντας το κόμμα σημειώνει ότι οι ευθύνες του Υπουργού Παιδείας είναι τεράστιες, και καλούμε να αποσύρουν το συγκεκριμένο διάταγμα. Εκτός βέβαια και αν σκέφτονται ήδη σε επόμενη έκδοση ΠΔ, να ορίσουν οι μαθητές να ψηφίζουν για τον και τους παραστάτες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025