Σύγκληση απόψεων για αλλαγές και βελτιώσεις στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία , διατύπωσε η πρόεδρος του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΕΣΥΠ κ. Πριόβουλου, στη σημερινή συνεδρίαση προς την κατεύθυνση:

Μείωσης και εξορθολογισμού της ύλης ώστε να υπάρχει ο αναγκαίος χρόνος μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών για επικοινωνία και εμπέδωση.
Ενίσχυσης των ωρών μελέτης/εμπέδωσης και προετοιμασίας των μαθητών ή διαχείρισης του χρόνου προς την κατεύθυνση αυτή. Οι μαθητές δεν μπορεί να πηγαίνουν μετά από 6 ή 7 ώρες ή και περισσότερες ώρες στο σχολείο χωρίς προετοιμασία στο σπίτι.
– Πρότασης για τη «σύγκλιση» των τύπων των ολοήμερων δημ. σχολείων, τουλάχιστον σε ένα, για τα 6θέσια και άνω σχολεία προκειμένου οι μαθητές να διδάσκονται ένα βασικό σώμα γνωστικών αντικειμένων και όχι διαφορετικά.
– Η χρησιμότητα των απόψεων που κατατέθηκαν και της ενημέρωσης που έγινε από όλους τους παρευρισκόμενους. Επεσήμανε τα θέματα της στελέχωσης των σχολείων που είναι βασικά και σημαντικά, τα οποία θα πρέπει να απασχολήσουν την Πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ.
– Η μείωση και ο εξορθολογισμός της ύλης στην Πρωτοβάθμια Εκπ/ση, ως μία αναγκαιότητα στο σημερινό σχολείο καθώς και στο ερωτηματολόγιο που στάλθηκε στους Σχολικούς Συμβούλους Α/θμια Εκπ/σης προκειμένου να καταθέσουν τις απόψεις και τις προτάσεις τους τις επόμενες ημέρες.
Οι παρευρισκόμενοι, συμφώνησανμε την πρόταση του Σχ. Συμβούλου κ. Μουταβελή ότι θα πρέπει να δούμε την πιλοτική εφαρμογή όποιων θεμάτων, προτάσεων ή αλλαγών προταθούν και κατόπιν να ακολουθήσει η γενίκευσή τους καιμε την πρόταση για την αναβάθμιση της Προσχολικής Εκπαίδευσης και τα θέματα του Νηπιαγωγείου, τα οποία παραμένουν οξυμμένα.
Μάλιστα ηκ. Πρόεδρος του Σ.Π.Δ.Ε., δέχθηκε την πρόταση στην επόμενη Συνεδρίαση να συζητηθούν θέματα Προσχολικής Εκπαίδευσης που έθεσαν οι εκπρόσωποι της Δ.Ο.Ε., αλλά και ο Δ/ντής Σπουδών Π.Ε. του ΥΠΑΙΘ.
Οιεκπρόσωποι της ΔΟΕ ,έθεσαν θέματα που αφορούσαν τη Στελέχωση των Ολοήμερων δημ. σχολείων ως προτεραιότητα για τη συζήτηση και ζήτησαν να αποσαφηνιστούν οι προθέσεις του ΥΠΑΙΘ τόσο στο θέμα αυτό όσο και σε μια σειρά από ζητήματα όπως η φυσιογνωμία του σχολείου, η ικανοποίηση των κοινωνικών και παιδαγωγικών αναγκών, σύμφωνα με τις θέσεις της ΔΟΕ., το ζήτημα της σχολειοποίησης και του φόρτου των μαθητών στο ΕΑΕΠ, χωρίς την ολοκλήρωση της μελέτης και της προετοιμασίας των μαθητών, αλλά και το θέμα της ύλης και του εξορθολογισμού της, που τέθηκε από την Πρόεδρο του Σ.Π.Δ.Ε. κ. Πριόβολου.
Τόνισαν ιδιαίτερα τους πολλούς τύπους των σχολείων, που υπάρχουν, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη παραπέρα των ανισοτήτων που δημιουργούνται αφού χιλιάδες μαθητές δεν διδάσκονται μια σειρά μαθημάτων που διδάσκονται οι άλλοι.
dictyo.gr