Ποια ήταν αλήθεια τα κύρια αντικείμενα σκέψης και συζήτησης στο χώρο της εκπαίδευσης τη χρονιά που κλείνει; Τι ήταν αυτό που απασχόλησε γονείς και εκπαιδευτικούς; Βρέθηκαν άραγε λύσεις;

Κάποιος μπορεί να περίμενε ότι όλα τα θέματα που θα ήταν στην επικαιρότητα το 2016 θα είχαν να κάνουν με την τεχνολογία και το διαδίκτυο. Από ό,τι φαίνεται όμως και από ό,τι δείχνουν οι προτιμήσεις των αναγνωστών της ιστοσελίδας Mindshift, τα κύρια θέματα που απασχόλησαν το κοινό ήταν πιο “βαθιά” και λιγότερο τεχνολογικά.

Για παράδειγμα, ποιος είναι ο τρόπος να δώσει ένας εκπαιδευτικός κίνητρο στους μαθητές του ειδικά σε καταστάσεις φτώχειας, συγκρούσεων ή άλλων δυσκολιών; Ή πώς μπορούν και οι γονείς να έχουν ενεργό ρόλο στην εκπαίδευση των παιδιών τους, σε συνεργασία πάντα με το σχολείο και τους εκπαιδευτικούς; Σχετικοί Σύνδεσμοι:

Συνεισφορά: Ελένη Ρεβέκκα Στάιου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025