Όχι, βαθμολογική κλίμακα αλλά περιγραφική αξιολόγηση δυνατοτήτων και προβλημάτων που έχει το κάθε παιδί.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής ομόφωνα, αποφάσισε ότι στηρίζει τη συμμετοχή του Ι.Ε.Π. μέσω του Προέδρου του Γ. Κουζέλη,στην Επιτροπή του ΥΠ.Π.Ε.Θ. που αφορά στον εκσυγχρονισμό των Προεδρικών Διαταγμάτων τα οποία αφορούν στη λειτουργία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (προσχολική και δημοτικό) και στην αξιολόγηση των μαθητών και ορίζει την Ομάδα Εργασίας ως ακολούθως:
Συντονίστρια Μαρία – Τατιάνα Σπανέλλη, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ι.Ε.Π., και με τα κάτωθι μέλη:
1) Ελένη Καραγιάννη, Εισηγήτρια του Ι.Ε.Π.,κλ.ΠΕ70.
2) Βασίλειο Καρναβά, Σύμβουλο Β του Ι.Ε.Π.,ΠΕ70
3) Αναστασία Ταμπακοπούλου –Κότσιρα, Σύμβουλο Γ του Ι.Ε.Π., κλ. ΠΕ 70
4) Ευστρατία Σοφού, Εισηγήτρια του Ι.Ε.Π., κλ. ΠΕ 60
Έργο της Επιτροπής είναι η επεξεργασία, επικαιροποίηση και διαμόρφωση των Κείμενων Διατάξεων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση»
Η Ομάδα Εργασίας θα συνεδριάζει αμισθί στο κτίριο του Ι.Ε.Π. εντός εργασιακού ωραρίου με την υποχρέωση να παραδώσει τελική εισήγηση των εργασιών της έως 31 Μαΐου 2016.
Τί αλλάζει
Οπως ανακοίνωσε ο υπουργός
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ: Όχι, βαθμολογική κλίμακα αλλά περιγραφική αξιολόγηση δυνατοτήτων και προβλημάτων που έχει το κάθε παιδί.
– Το πρώτο θέμα είναι η δημιουργία ενός ανανεωμένου ολοήμερου σχολείου, Δημοτικού Σχολείου με προσχολικές διετής σπουδές στο Νηπιαγωγείο, λίγο ανανεωμένου, γιατί θέλουμε να ανανεώσουμε το περιεχόμενο των μαθημάτων, να ανανεώσουμε τις εκπαιδευτικές μεθόδους και να ανανεώσουμε επίσης και τον τρόπο αξιολόγησης των παιδιών.
– Ήδη το επόμενο χρονικό διάστημα θα περάσουμε σε αλλαγές ορισμένων βιβλίων, σε περιορισμό του προγράμματος του αναλυτικού ως προς ορισμένα μαθήματα και σε περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών και των μαθητριών.
Τι είχε δηλώσει στους Διευθυντές Εκπαίδευσης
Αλλαγές στα προγράμματα σπουδών προανήγγειλε ο υπουργός Παιδείας στα στελέχη εκπαίδευση και συγκεκριμένα στους Περιφερειακούς Διευθυντές και Διευθυντές Εκπαίδευσης. Ο Νίκος Φίλης έδωσε και το στίγμα των σχεδιαζόμενων αλλαγών κάνοντας λόγο για την αναγκαιότητα ελάφρυνσης της ύλης και της μείωσης του εξεταστικού φόρτου των μαθητών.
Ο υπουργός Παιδείας ανέφερε χαρακτηριστικά:
“Σημαντικό ζήτημα αποτελεί για το Υπουργείο Παιδείας η στοχευμένη προώθηση αλλαγών στα προγράμματα σπουδών όλων των βαθμίδων, ορισμένες από τις οποίες θα ξεκινήσουν από την επόμενη σχολική χρονιά, γι΄αυτό χρειάζεται να ληφθούν έγκαιρα αποφάσεις και να ληφθούν υπόψη στον προγραμματισμό μας. Κοινή διαπίστωση όλων είναι η αναγκαιότητα για την ελάφρυνση της ύλης και τη μείωση του εξεταστικού φόρτου των μαθητών.
Ζητήματα που πρέπει να εξεταστούν με μια συνολική μελέτη και αναπροσαρμογή των προγραμμάτων σπουδών από το ΙΕΠ”.