Αγωνιστική Παρέμβαση (Παρέμβαση – Γληνός) Καλλιθέας – Νέας Σμύρνης – Μοσχάτου ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ – ΓΛΗΝΟΣ ΕΛΜΕ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΜΟΣΧΑΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ

Οι ζητούν «Γή και ύδωρ» από τους – Υποκριτική η στάση των ΣΥΝΕΚ, ΠΕΚ και ΔΑΚΕ

Αισθήματα αγανάκτησης και θυμού προκάλεσε η γνωστοποίηση των πιέσεων που ασκούν οι λεγόμενοι θεσμοί ΕΕ, ΔΝΤ, στα πλαίσια της 3ης αξιολόγησης για περαιτέρω αύξηση του ήδη αυξημένου ωραρίου των εκπαιδευτικών διεύρυνση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα και επιτάχυνση των διαδικασιών αξιολόγησης σχολείων και εκπαιδευτικών. Ζητούν δηλαδή να εφαρμοστούν άμεσα οι οδηγίες και κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ , του ΣΕΒ και σχολαρχών !

Το 2013 με κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ, το Υπουργείο Παιδείας (Υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος) αυξάνει το ωράριο των εκπαιδευτικών κατά 2 ώρες. Χιλιάδες καθηγητές επιβαρύνονται από την αύξηση του διδακτικού ωραρίου που μαζί με την ένταση της γραφειοκρατικής δουλειάς στα σχολεία βλέπουν το διδακτικό τους έργο να δυσκολεύει. Παράλληλα χιλιάδες είναι οι εκπαιδευτικοί που αναγκάζονται να αναζητήσουν δεύτερο και τρίτο σχολείο για συμπλήρωση ωραρίου. Από την άλλη χιλιάδες αναπληρωτές δεν προσλαμβάνονται καθώς το Υπουργείο Παιδείας με την αύξηση του ωραρίου και αργότερα με τη μείωση ωρών σε μαθήματα και συνολικά στο ωρολόγιο πρόγραμμα καθώς και με το “κόψιμο” των εργαστηρίων Φυσικής και Πληροφορικής αρχίζει και δημιουργεί τεχνητά πλεονάσματα σε πολλές ειδικότητες.

Σήμερα, από όσες πληροφορίες είδαν το φως της δημοσιότητας, οι εκπρόσωποι του κουαρτέτου ζήτησαν να προχωρήσει η «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών, να αυξηθεί το εβδομαδιαίο διδακτικό τους ωράριο και να αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα. Είναι φανερό ότι ο συνδυασμός όλων των παραπάνω οδηγεί στη μείωση του απαιτούμενου εκπαιδευτικού προσωπικού στα σχολεία, ή σωστότερα, σε νέα μείωση, αφού ήδη τα προηγούμενα χρόνια υπήρξαν απολύσεις (μη επαναπροσλήψεις) αναπληρωτών εκπαιδευτικών που δούλευαν για χρόνια στην Εκπαίδευση.Παράλληλα, η υλοποίηση αυτού του σχεδίου θα οδηγήσει μεγαλύτερο τμήμα μονίμων εκπαιδευτικών στην εργασιακή περιπλάνηση σε 2,3,4 και 5 σχολεία (σήμερα αφρά περίπου στο 30% των καθηγητών του Λεκανοπεδίου).

Κύκλοι του σε ένα ρεσιτάλ υποκρισίας επιχειρούν να εμφανίσουν ότι τάχα το υπουργείο βρίσκεται σε σύγκρουση με το κουαρτέτο για τα παραπάνω, ωστόσο όσα ζητούνται από το υπουργείο να προχωρήσουν άμεσα, δεν είναι τίποτε άλλο από αυτά που έχει συνυπογράψει η κυβέρνηση στο 4ο μνημόνιο. Σύμφωνα με τις δεσμεύσεις που είχε αναλάβει η κυβέρνηση και όπως αυτές είχαν καταγραφεί στο 4ο μνημόνιο, προβλέπονταν: «Οι αρχές θα εγκρίνουν νόμο για την αξιολόγηση του στελεχικού προσωπικού της εκπαίδευσης, την αυτοαξιολόγηση των σχολείων και την ορθολογική χρήση των πόρων έως τον Ιούνιο του 2017 (…) Οι αρχές θα συμφωνήσουν με τα θεσμικά όργανα όλες τις δημοσιονομικές πτυχές κάθε αλλαγής στην οργάνωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και την είσοδο στο πανεπιστήμιο. Συγκεκριμένα, μέχρι το Νοέμβριο του 2017, οι αρχές δεσμεύονται να υιοθετήσουν τον αριθμό ωρών διδασκαλίας ανά μέλος του προσωπικού και τις αναλογίες μαθητών ανά τάξη και μαθητές ανά εκπαιδευτικό στις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ που πρέπει να επιτευχθούν έως τις αρχές του 2018 – 2019 ακαδημαϊκό έτος (βασικό παραδοτέο). Η αξιολόγηση θα είναι σύμφωνη με το γενικό σύστημα αξιολόγησης της δημόσιας διοίκησης».

Δεν αποκλείεται,λοιπόν, το επόμενο διάστημα να δούμε ένα πολυνομοσχέδιο που να συμπεριλαμβάνει και το θέμα του ωραρίου και της αναλογίας μαθητών και εκπαιδευτικών ανά τμήμα, ενώ είναι γνωστό ότι ήδη το Υπουργείο Παιδείας, μέσω του σχεδίου νόμου για την ίδρυση των ΠΕΚΕΣ (Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού) ετοιμάζει την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Αυτή είναι η αλήθεια και αυτή την πραγματικότητα οφείλουμε ως εκπαιδευτικοί να αντιμετωπίσουμε ενωμένοι, αγωνιστικά και δυναμικά.

Μας μαυρίζουν τη δουλειά μας και τη ζωή μας. Οφείλουμε, πρώτα και κύρια, να “μαυρίσουμε” στις εκλογές της Πέμπτης, αυτές τις παρατάξεις (ΣΥΝΕΚ, ΠΕΚ – πρώην ΠΑΣΚ- και ΔΑΚΕ) που στηρίζουται και πριμοδοτούνται από τα κόμματα που διαλύουν το δημόσιο σχολείο και τα εργασιακά μας δικαιώματα. Πόσο μάλλον που τόσο τα συνδικαλιστικά στελέχη των ΣΥΝΕΚ, ΠΕΚ και ΔΑΚΕ τη μια μέρα, ως συνδικαλιστές μιλάνε τάχα για τα δικαιώματά μας και την άλλη, όταν το κόμμα τους είναι στην Κυβέρνηση, στελεχώνουν το Υπουργείο Παιδείας και μοντάρουν και μαντάρουν την αντιεκπαιδευτική του πολιτική.