Με πάνω από 8.000 στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση εκτιμάται πως θα ολοκληρωθεί, σε μερικές εβδομάδες, η φετινή σχολικής χρονιά για χιλιάδες μαθητές.

Όπως καταγγέλλουν εκπαιδευτικοί και γονείς, και η φετινή χρονιά βρήκε πολλά σχολεία στην περιφέρεια αλλά και στα αστικά κέντρα χωρίς το απαραίτητο εκπαιδευτικό δυναμικό, με αποτέλεσμα οι εναπομείναντες δάσκαλοι και καθηγητές να τρέχουν και να μη φτάνουν για να καλύψουν ία κενά. Ιδιαίτερα προβληματική ήταν φέτος η κατάσταση στην ειδική αγωγή και στις υποστηρικτικές δομές, όπως τα τμήματα ένταξης και η παράλληλη στήριξη.

ΔΟΕ: Απόλυτη απαξίωση της εκπαίδευσης.

Δυστυχώς για άλλη μια χρονιά βιώσαμε στις σχολικές αίθουσες την απόλυτη απαξίωση και αδιαφορία του για το επίπεδο της παρεχόμενης εκπαίδευσης , καταγγέλλει στις
Ειδήσεις ο οργανωτικός γραμματέας της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ), Τριαντάφυλλος Οικονόμου. Για τα δημοτικά και νηπιαγωγεία της χώρας η φετινή χρονιά λήγει στις 15 Ιουνίου και, σύμφωνα με τον ίδιο, ο τελικός αριθμός των κενών θα κλείσει στις 7.000, εκ των οποίων τα 2.000 αφορούν σε δομές της ειδικής αγωγής. Πρέπει να σημειωθεί ακόμη πως τα κενά καταγράφονται οε σχολεία όχι μόνο της περιφέρειας, αλλά ακόμη και στο κέντρο της Αθήνας.

Πριν από λίγες ημέρες λάβαμε καταγγελία από δημοτικό σχολείο της Νέας Σμύρνης ότι ακόμη δεν έχουν δάσκαλο για τους μαθητές της πρώτης τάξης και ότι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί αναγκάζονται να καλύπτουν τις ανάγκες των μαθητών αυτών ανάλογα με τα κενά που έχουν στο πρόγραμμά τους. Αυτό σημαίνει στην πράξη ότι σε κάθε διδακτική ώρα μπαίνει διαφορετικός δάσκαλος μέσα στην αίθουσα , σημειώνει ο κ. Οικονόμου. Όπως συμπληρώνει, μάλιστα, η μεγαλύτερη αδιαφορία καταγράφεται στην ειδική αγωγή και στις υποστηρικτές δομές, εκεί δηλαδή που υπάρχει και η μεγαλύτερη ανάγκη για προσωπικό και για στήριξη των μαθητών .

Κενά και σε εκπαιδευτικούς των .

Με τα πλέον μελανά χρώματα περιγράφει την κατάσταση και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ο γενικός γραμματέας της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), Νίκος Παπαχρήστος. Η φετινή χρονιά για τους μαθητές Λυκείου λήγει στις 9 Μαΐου. Αυτή τη στιγμή, τα κενά στα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας υπολογίζουμε πως είναι περίπου 1.000 και αφορούν σε όλες τις ειδικότητες, ίσως και σε καθηγητές σε . Ορισμένα από αυτά τα κενά έχουν προκύψει αιφνιδίως στη μέση της χρονιάς λόγω ασθενειών ή εγκυμοσύνης και έκτοτε δεν καλύφθηκαν ποτέ , καταγγέλλει.

Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι Τριαντάφυλλο Οικονόμου η σύμπτυξη ορισμένων τάξεων και ο περιορισμός ίων ωρών διδασκαλίας. Σε κάθε περίπτωση μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως και φέτος ορισμένα μαθήματα διδάχθηκαν πλημμελώς, με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό για τους μαθητές μας , σημειώνει.

Γονείς: Τιμωρούν τα παιδιά μας.

Τα τεράστια κενά καταγγέλλει και ο Δημήτρης Λάμπρου, πρόεδρος της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας. Η επιστροφή στην κανονικότητα, που επικαλέστηκε ο υπουργός Παιδείας στις αρχές της σχολικής χρονιάς, αποδείχθηκε ένα τεράστιο ψέμα. Η χρονιά λήγει σε έναν μήνα και οι ελλείψεις παραμένουν, ενώ ορισμένες εξ αυτών αφορούν ακόμη και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα , αναφέρει στις Ειδήσεις . Με αυτές τις κινήσεις το υπουργείο τιμωρεί τα παιδιά μας , καταγγέλλει ο κ. Λάμπρου.

Αγωνία και για την επόμενη σχολική χρονιά.

Την ίδια ώρα, πάντως, οι εκπαιδευτικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου και για την επόμενη σχολική χρονιά, καθώς θα χρειαστεί να προσληφθούν περίπου 20.000 αναπληρωτές για να λειτουργήσουν τα σχολεία. Η κυβέρνηση είχε υποσχεθεί πως θα προχωρούσε στην πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού, κάτι που θα έλυνε σε μεγάλο βαθμό το μόνιμο πρόβλημα που εμφανίζεται κάθε χρονιά στα σχολεία. Δυστυχώς, για άλλη μια φορά αθέτησε την υπόσχεσή της και τώρα αγωνιούμε για το πώς θα στελεχωθούν και πάλι τον Σεπτέμβριο τα σχολεία μας , αναφέρει

ΕΙΔΗΣΕΙΣ