Τα συμπεράσματα της διαβούλευσης για την Τράπεζα Θεμάτων και την Προαγωγή στο Λύκειο δημοσιεύτηκαν στο site της Βουλής και είναι τα παρακάτω:
Από τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει ότι:
α)1 σχολιαστής τάχθηκε υπέρ της κατάργησης και 9 υπέρ της διατήρησης της Τράπεζας Θεμάτων.
β)20 σχολιαστές διαφώνησαν με τον προτεινόμενο τρόπο προαγωγής που λέει για τα ΓΕΛ: “Για την προαγωγή των μαθητών στην Β΄ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και στη Γ΄ Τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας όπου αυτό διδάσκεται.” και για τα ΕΠΑΛ: “Για την προαγωγή των μαθητών απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων συμπεριλαμβανομένων και των μαθημάτων της Ερευνητικής Εργασίας και του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού – Περιβάλλον Εργασία – Ασφάλεια και Υγιεινή, όπου αυτά διδάσκονται”
γ)5 σχολιαστές αναφέρθηκαν στο λάθος που υπήρχε στην αιτιολογική έκθεση που έλεγε ότι: “Ο ορισμός του Μ.Ο. της ετήσιας διδακτικής επίδοσης των μαθητών του λυκείου στο 9.5, όπως αντίστοιχα συμβαίνει και στο Γυμνάσιο”. To σωστό είναι ότι η προαγωγή στο Γυμνάσιο γίνεται με ολόκληρο 10 (χωρίς στρογγυλοποίηση).
ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
Η ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
didefth.gr Καλοδήμος Δ. Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Λαμίας