Στην ψηφιακή πλατφόρμα dialogos.metiniki.gr καλεί τώρα η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως μαθητές, Εκπαιδευτικούς, γονείς και όποιους από τους πολίτες το επιθυμούν να καταθέσουν τις ιδέες τους και τις απόψεις τους για την Παιδεία, αναφέρει σε ανακοίνωση του ο αιρετός Νίκος Δασκαλής.
Μετά από δυο χρόνια στην ηγεσία του Υπουργείου και αφού νομοθέτησε χωρίς κανένα απολύτως διάλογο εν μέσω πανδημίας, οδηγώντας με τις αποφάσεις της σε εποχές του παρελθόντος, τώρα θυμήθηκε και μας καλεί σε ηλεκτρονικό διάλογο.
Πριν όμως απευθύνει την πρόσκληση αυτή θα ήταν απαραίτητο να απαντήσει η ίδια η κυρία Υπουργός σε μια σειρά ερωτημάτων σε μια άλλη ψηφιακή πλατφόρμα με τίτλο esyniki.dentaekanesafta.gr:
1.Αλήθεια δεν είναι ότι εν μέσω πανδημίας και ενώ οι Εκπαιδευτικοί έδιναν τον ίδιο τους τον εαυτό για να κρατήσουν το Δημόσιο Σχολείο όρθιο εσείς κυρία Υπουργέ δεν αυξήσατε, χωρίς κανένα απολύτως διάλογο και παρά την αντίθετη άποψη των ειδικών, τον αριθμό των μαθητών σε 25(!!) ανά τμήμα;
2.Αλήθεια δεν είναι ότι με μια τροπολογία μέσα σε μια νύχτα με το σύστημα του ξαφνικού θανάτου καρατομήσατε τους Διευθυντές Εκπαίδευσης και με αδιαφανείς εξπρές διαδικασίες προχωρήσετε στην “επιλογή προσωρινών Διευθυντών Εκπαίδευσης;
3. Αλήθεια δεν είναι ότι έχετε ετοιμάσει, που με την προσφιλή σε σας μέθοδο των διαρροών το κάνατε γνωστό, νομοθέτημα για σύστημα επιλογών από διορισμένο και ελεγχόμενο από σας “Συμβούλιο Επιλογής” και στο οποίο για πρώτη φορά δεν θα υπάρχουν οι Αιρετοί εκπροσώπων του Κλάδου;
4.Αλήθεια δεν είναι ότι εσείς εκμεταλλευόμενη την πανδημία προχωρήσατε στην κατάργηση του θεσμού των Αιρετών μετά από έναν αιώνα λειτουργίας του; Αλήθεια δεν ότι σε όλο το υπόλοιπο Δημόσιο δόθηκε παράταση των Αιρετών εκπροσώπων εκτός της Εκπαίδευσης; Αλήθεια δεν είναι ότι εσείς μετά το φιάσκο των ηλεκτρονικών εκλογών που επιχειρήσατε και στις οποίες το 95% των συναδέλφων σας αποδοκίμασε, προχωρήσατε στο διορισμό στη θέση των εκλεγμένων Αιρετών, δοτών κομματικών σας φίλων;
5.Αλήθεια δεν είναι ότι έχετε ετοιμάσει νομοθέτημα για την αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών, μάλιστα όπως φροντίσατε να διαρρεύσει, τάζετε και μπόνους σε όσους κριθούν αξιότεροι; Ευελπιστείτε να βρείτε συμμάχους, προφανώς μάταια αφού για άλλη μια φορά ομόθυμα οι συνάδελφοι Εκπαιδευτικοί θα σας γυρίσουν την πλάτη. Αλήθεια δεν είναι ότι σείετε απειλητικά προς τους Εκπαιδευτικούς και ψηφοθηρικά προς την κοινωνία το ζήτημα της “αξιολόγησης” των Εκπαιδευτικών αδιαφορώντας για το αν τορπιλίζετε το Σχολείο της Δημοκρατίας, της συνεργασίας και της συλλογικής προσπάθειας που με τόσους αγώνες κατακτήθηκε ;
6.Αλήθεια δεν είναι ότι για λόγους αποπροσανατολισμού και λαϊκισμού παρατείνετε για λίγες μέρες το διδακτικό έτος, αφού από όλους και με πρώτη εσάς την ίδια αναγνωρίζεται ότι με την προσπάθεια όλων των συναδέλφων Εκπαιδευτικών δε χάθηκε φέτος ούτε μια ώρα;
Θα μπορούσε βέβαια κανείς να παραθέσει πλήθος εξίσου σημαντικών ερωτημάτων όπως η ισοτιμία των Πανεπιστημιακών πτυχίων με αυτά των κολλεγίων ή ακόμη, πότε και με ποια κριτήρια θα γίνει η κατανομή ανά κλάδο και ειδικότητα στους νέους διορισμούς και αν αυτοί πραγματοποιηθούν με το κριτήριο των πραγματικών αναγκών και όχι «άλλων» ισορροπιών. Αλλά οι παραπάνω αλήθειες φτάνουν να αποδείξουν ότι ο διάλογος που η Υπουργός τώρα αναζητά είναι προσχηματικός αφού για κάθε κρίσιμο ζήτημα της Εκπαίδευσης οι αποφάσεις λήφθηκαν από την ίδια εν μέσω πανδημίας και οι οποίες, δυστυχώς, με τίποτα δεν οδηγούν στο Σχολείο του αύριο για το οποίο η Εκπαιδευτική κοινότητα αγωνίζεται.
Οι προθέσεις σας κυρία Υπουργέ, έγιναν πια ολοφάνερες σε ολόκληρη την κοινωνία και πέρα από λιγοστούς κομματικούς φίλους σας και κάποιους που βολεύετε με τις αδιαφανείς διαδικασίες των σκοτεινών εποχών του παρελθόντος κανείς άλλος δεν πρόκειται να τσιμπήσει στα ψηφοθηρικά σας δολώματα και να μπει στον κόπο να απαντήσει στις ηλεκτρονικές σας πλατφόρμες!
Κυρία Υπουργέ,
Να είστε σίγουρη ότι εμείς οι Εκπαιδευτικοί θα υπερασπιστούμε την αξιοπρέπεια μας κόντρα στις δικά σας ψηφοθηρικά τεχνάσματα που μας οδηγούν ολοταχώς στο παρελθόν και η απάντηση που θα λάβετε για άλλη μια φορά θα είναι ενότητας και αγώνα για το Σχολείο που ονειρευόμαστε και αξίζει στα παιδιά μας!