Παρακολουθήσαμε την Παρασκευή στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης το τραγικό περιστατικό που πραγματοποιήθηκε σε δημοτικό σχολείο της Αχαΐας , ότι , ειδοποιήθηκε το ΕΚΑΒ όμως δυστυχώς ο μικρός μαθητής χάθηκε. Ταυτόχρονα στην Λαμία ένας δεκαπεντάχρονος παθαίνει ανακοπή μέσα στο σχολείο και την τελευταία στιγμή σώζεται, μετά την άμεση επέμβαση του ΕΚΑΒ.

Ανακοίνωση  Από τον Σεραφείμ ( Μάκη ) Λάππα Σχολικό Νοσηλευτή-ΠΕ25  Υποψήφιο Αιρετό Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.

Πρέπει να γίνει αντιληπτή από όλους η χρησιμότητα των σχολικών νοσηλευτών.

Παραθέτω παρακάτω κάποια Καθήκοντα και αρμοδιότητες του Κλάδου των ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών : Επιπλέον των κύριων καθηκόντων του που σχετίζονται με την κάλυψη των αναγκών των υποστηριζόμενων μαθητών:

α) παρέχει πρώτες βοήθειες για όλους τους μαθητές της σχολικής μονάδας, β) φροντίζει για τη διαμόρφωση του φαρμακείου του σχολείου, γ) ενημερώνει και συμβουλεύει εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς για θέματα υγείας, για την προστασία του σχολείου από ιογενείς καταστάσεις, εποχιακές λοιμώξεις και επιδημίες όπως και για την αποφυγή μεταδιδόμενων νοσημάτων, δ) συνεργάζεται με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την οργάνωση και υλοποίηση προγραμμάτων αγωγής υγείας, ε) διοργανώνει σεμινάρια παροχής πρώτων βοηθειών στο προσωπικό του σχολείου, με πιστοποιημένους εκπαιδευτές, στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης, στ) σε συνεννόηση με το διευθυντή του σχολείου αναλαμβάνει την επικοινωνία με τις υγειονομικές υπηρεσίες σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και ζ) συνεργάζεται με το διευθυντή του σχολείου για την παρακολούθηση και τον έλεγχο της υγιεινής του σχολικού περιβάλλοντος (αίθουσες, κοινόχρηστοι χώροι, κυλικείο, κ.α.), και συνιστά τη λήψη των απαραίτητων μέτρων για την προστασία των μαθητών.

Ενώ στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες και στην Αμερική είναι αυτονόητο ,το σχολείο ότι θα έχει μόνιμο σχολικό νοσηλευτή στην Ελλάδα του 2020 ακόμα βρισκόμαστε σε στάδιο συζητήσεων.

Είναι φανερά επιτακτική ανάγκη, η πολιτεία να μεριμνήσει επί του θέματος. Μήπως οι αρμόδιοι ξεχνούν την ύπαρξη του κλάδου των σχολικών νοσηλευτών ή θεωρούν ότι με το να μην προσλαμβάνουν τον απαραίτητο αριθμό σχολικών νοσηλευτών θα κάνουν οικονομία; Η οικονομία δεν είναι μόνο αριθμοί. Ειδικά όταν διακυβεύονται ζωές παιδιών. Πρέπει να αναρωτηθούμε σαν κοινωνία, ποιες είναι οι προτεραιότητές μας και στην τελική, πόσο κοστίζει η ζωή ενός παιδιού;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025