Σχολεία: Ποιά είναι τα σενάρια που εξετάζει το υπουργείο Παιδείας για την παράταση σχολικού έτους για τα δημοτικά σχολεία, την περικοπή της ύλης σε Α΄ και Β΄ Λυκείου και τις προαγωγικές εξετάσεις.
Σχολεία: Τι σχεδιάζεται
Σύμφωνα με την Καθημερινή όσο συνεχίζεται η τηλεκπαίδευση τόσο κερδίζει έδαφος η προοπτική να μην γίνουν και φέτος προαγωγικές εξετάσεις στα γυμνάσια και τα λύκεια.
Σε περίπτωση που αποφασιστεί κάτι τέτοιο αυτό θα συμπαρασύρει και την εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων από την οποία έχει σχεδιαστεί να επιλεγούν θέματα των προαγωγικών εξετάσεων της Α΄ Λυκείου.
Όσον αφορά την παράταση του σχολικού έτους σε πρώτη φάση έχει αποφασιστεί να μην γίνουν μαθήματα την περίοδο του Πάσχα ενώ προκρίνεται η παράταση για τα δημοτικά σχολεία να πάει μέχρι το τέλος Ιουνίου κυρίως για ψυχολογικούς λόγους καθώς τα μικρότερα παιδιά έχουν χάσει την επαφή με δασκάλους και συμμαθητές.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του iPaidia.gr, το Υπουργείο Παιδείας εξετάζει να δώσει μια μικρή παράταση του σχολικού έτους, χωρίς όμως ακόμα να σκέφτεται οποιαδήποτε άλλη εναλλακτική κάλυψης χαμένων διδακτικών ωρών δια ζώσης.
Με κάθε επιφύλαξη όπως σημειώνουν αποκλειστικά στο iPaidia.gr πηγές του Υπουργείου Παιδείας , καθώς το χρονοδιάγραμμα για το άνοιγμα των σχολείων δεν μπορεί να προσδιοριστεί ακόμα, δεν προβλέπεται, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, η ενεργοποίηση κι άλλων δικλείδων όπως η διενέργεια δια ζώσης μαθημάτων εντός των διακοπών του Πάσχα.
Υπενθυμίζεται ότι πέρσι για τα Γυμνάσια και τα Λύκεια, η σχολική χρονιά παρατάθηκε έως τις 12 Ιουνίου, με τις Πανελλήνιες να ξεκινούν στις 15 Ιουνίου.
Παράλληλα, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προετοιμάζεται για περικοπή της ύλης και στις δύο πρώτες τάξεις του Λυκείου.
Το ΙΕΠ, σύμφωνα με την Καθημερινή, έχει ζητήσει από τους καθηγητές Α΄ και Β΄ Λυκείου να ενημερώσουν έως πού έχουν διδάξει την προβλεπόμενη ύλη ώστε να γίνει λελογισμένη περικοπή και να δοθούν οδηγίες στα σχολεία για το ποια κεφάλαια θεωρούνται βασικά και πρέπει να διδαχθούν.
Για την Γ’ Λυκείου, τέλος, η εικόνα που υπάρχει είναι ότι η ύλη έχει σχεδόν ολοκληρωθεί.