Μεγάλα τα κενά στα σχολεία – Σύμφωνα με την ΕΛΜΕ Ζακύνθου «Ξεπέρασαν τις 10.000 οι χαμένες διδακτικές ώρες στο τέλος του Α΄ τετραμήνου»
Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση:
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου ενημερώνει τους συναδέλφους, τους μαθητές και τους γονείς για το σύνολο των κενών μέχρι και τις 06/12 στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου:
Στάση εργασίας ΑΔΕΔΥ 11/12: Τι θα ισχύσει με τα σχολεία
Κλάδος | Πλήθος εκπαιδευτικών που δεν έχει διορίσει η κυβέρνηση |
Μη διδαχθείσες ώρες |
ΠΕ 08 (Εικαστικών) | 2 | 31 |
ΠΕ 79.01 (Μουσικής σε Γυμνάσια) | 1 | 11 |
ΠΕ 79 (Μουσικών οργάνων για το Μουσικό) | 5 | 80 |
ΠΕ 82 (Μηχανολόγοι) | 1 | 23 |
ΠΕ 86 (Πληροφορικής) | 1 | 23 |
ΠΕ 02.50 (Φιλόλογοι Παράλληλης Στήριξης) | 2 | 48 |
ΠΕ 03.50 (Μαθ/κοί Παράλληλης Στήριξης) | 2 | 50 |
ΕΕΠ | 1 | 30 |
ΕΒΠ | 2 | |
Σχολικοί νοσηλευτές | 2 | |
Εκπ/κοί Ειδ. Αγωγής
(ΕΕΕΕΚ, ΕΝΕΕΓΥΛ, Τμήμα Ένταξης) |
1 ΠΕ03
1 ΠΕ08 |
23 18 |
Σύνολο | 21 | 337 |
Περίοδος | Χαμένες διδακτικές ώρες |
Εβδομάδα 15-21/9 | 1330 |
Εβδομάδα 22-28/9 | 1330 |
Εβδομάδα 30/9-04/10 | 1353 |
Εβδομάδα 07/9-11/10 | 1353 |
Εβδομάδα 14/10-18/10 | 752 |
Εβδομάδα 21/10-25/10 | 752 |
Εβδομάδα 28/10-01/11 | 752 |
Εβδομάδα 04/11-08/11 | 559 |
Εβδομάδα 11/11-15/11 | 559 |
Εβδομάδα 18/11-22/11 | 559 |
Εβδομάδα 25/11-29/11 | 559 |
Εβδομάδα 02/12-06/12 | 337 |
Σύνολο χαμένων ωρών από την έναρξη του σχολικού έτους | 10195 |
Οι χαμένες ώρες από την αρχή της χρονιάς έχουν ξεπεράσει πλέον τις 10.000, εκτίμηση την οποία είχε διατυπώσει η ΕΛΜΕΖ εδώ και 1 περίπου μήνα σε ενημερωτικό της σημείωμα για τα κενά (101/04-11-2024).
Χαρακτηριστικό παράδειγμα του πώς αντιμετωπίζει η κυβέρνηση την εκπαίδευση είναι το γεγονός ότι στο τέλος του Α΄ τετραμήνου δεν έχει ακόμα προσλάβει μουσικούς στο Μουσικό Σχολείο, ακόμα και σε υποχρεωτικά μουσικά όργανα!
Αποκορύφωμα όμως της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του ΥΠΑΙΘΑ αποτελούν τα κενά στην Παράλληλη Στήριξη και γενικότερα στην Ειδική Αγωγή, όπως και η περίπτωση των σχολικών νοσηλευτών, τους οποίους στερούνται οι μαθητές μας.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ θα εξακολουθήσει να αποκαλύπτει τα συνειδητά ψεύδη του ΥΠΑΙΘΑ και της Διοίκησης, αναδεικνύοντας την πολιτική της αδιοριστίας, της υποχρηματοδότησης και της «αξιολόγησης» που εφαρμόζουν και τα αποτελέσματά τους.
Θύμα ξυλοδαρμού από νεαρούς έπεσε 16χρονος έξω από το σχολείο του