Σχολεία: Τα σχολεία άνοιξαν χωρίς κανένα μέτρο προστασίας. Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ παίζουν με τις ζωές μαθητών, εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο, αναφέρει ο Σύλλογος ΠΕ Φυλής.
Η ανακοίνωση
Πραγματοποιήθηκε στις 23/1/22 σύσκεψη αγώνα συντονισμού 29 εκπαιδευτικών σωματείων και δεκάδων συναδέλφων/ισσών από όλη την Ελλάδα.
Συγκεκριμένα συμμετείχαν με αποφάσεις οι ΣΕΠΕ Αιγάλεω, «Αριστοτέλης», «Ηρώ Κωνσταντοπούλου», Ζ΄ Θεσσαλονίκης, «Κ. Σωτηρίου», Λαγκαδά, Νήσων Αργοσαρωνικού, «Περικλής» και οι ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής, Β΄ Αθήνας, Γ΄ Θεσσαλονίκης, Ε΄ Θεσσαλονίκης, Ε΄ Αθήνας, Ηλείας, Ικαρίας, Καλλιθέας-Ν. Σμύρνης-Μοσχάτου, Κυκλάδων, Ρεθύμνου, Φωκίδας, Χανίων.
Επιπλέον, ως παρατηρητές, συμμετείχαν και οι ΣΕΠΕ Ζακύνθου, Κορυδαλλού-Αγ. Βαρβάρας, Ρήγας Φεραίος, Σύρου-Τήνου-Μυκόνου και οι ΕΛΜΕ Α΄ Δυτ. Αττικής, Β΄ Έβρου, Δ΄ Αν. Αττικής, Καστοριάς, Σάμου.
ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΓΩΝΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΡΓΑΣΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ- ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ
Τα εκπαιδευτικά σωματεία, και οι συνάδελφοι-ισσες που τοποθετήθηκαν στη διάρκεια της σύσκεψης μετέφεραν τις εκτιμήσεις τους για το σύνολο των ζητημάτων. Συγκεκριμένα:
1. Η πολιτική της κυβέρνησης για την πανδημία, με την πλήρη στήριξη ΜΜΕ και κεφαλαίου, είναι εγκληματική. Εδώ και δύο χρόνια αρνείται να πάρει μέτρα ενίσχυσης του ΕΣΥ, την ώρα που διασφαλίζει τα κέρδη του ιδιωτικού τομέα υγείας αντί να τον επιτάξει χωρίς αποζημίωση. Θα σώζονταν ζωές αν υπήρχε υγειονομική επιτήρηση και πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, αν υπήρχαν ΜΕΘ, αντί για διασωληνωμένους στα ράντζα. Οι εργαζόμενοι, οι ασθενείς και το δημόσιο σύστημα υγείας είναι σε εγκατάλειψη. Στις λιγοστές δομές διενέργειας δωρεάν μοριακών τεστ σχηματίζονται τεράστιες ουρές ανθρώπων, συνήθως με συμπτώματα. Το ΕΣΥ έχει παραλύσει από την ελλιπή στελέχωση, τις αναστολές εργασίας, την ανεπάρκεια του εξοπλισμού. Οργιάζουν οι εργοδοτικοί εξαναγκασμοί σε εργασία με ασθένεια και οι απειλές για την απώλεια του μεροκάματου. Η κυβέρνηση προβάλει την πολιτική της ατομικής ευθύνης, των διαχωρισμών, των αναστολών εργασίας, των προστίμων και της στοχοποίησης των μη εμβολιασμένων για να κρύψει τις τεράστιες ευθύνες της. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η συνέχιση των αντιδραστικών μεταρρυθμίσεων, των ιδιωτικοποιήσεων και η επιχειρηματική λειτουργία στο κοινωνικών αγαθών και υπηρεσιών.
Τα σχολεία άνοιξαν χωρίς κανένα μέτρο προστασίας. Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ παίζουν με τις ζωές μαθητών, εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο διασφάλισης της υγειονομικής προστασίας αλλά και της λειτουργίας των σχολείων. Αντί να αντιμετωπίσει τα μεγάλα κενά εκπαιδευτικών και βοηθητικού προσωπικού και το συνωστισμό στις τάξεις, το μόνο που έκανε ήταν να προσθέσει ένα ακόμη τεστ για την πρώτη εβδομάδα, ενώ το απαράδεκτο πρωτόκολλο του 50% +1 παραμένει. Προχωρούν σε προσλήψεις αναπληρωτών-τριών με τις επαίσχυντες 3μηνες συμβάσεις και με προφορικές οδηγίες προωθούν την πλήρη διάλυση των υποστηρικτικών δομών της εκπαίδευσης. Αγνοούν την αγωνία και τις προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας και όλης της κοινωνίας. Εγκληματική και απαράδεκτη είναι η επιλογή τους να μη δώσουν άδειες σε ευπαθείς ομάδες, άδειες ειδικού σκοπού με πλήρεις αποδοχές, δωρεάν μοριακά τεστ, όπως και η απαίτηση για επιστροφή στην εργασία χωρίς επιβεβαιωμένη ανάρρωση (στις 5 μέρες) και η απαίτηση για παροχή εργασίας στη διάρκεια της αναρρωτικής άδειας κλπ.
2. Σε αυτή την κρίσιμη περίοδο, η Υπουργός Παιδείας το μόνο που θυμήθηκε ξεδιάντροπα να ζητήσει από τους εκπαιδευτικούς είναι η ανάρτηση των σχεδίων δράσης για την επιχειρούμενη αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, να θυμίσει στους εκπαιδευτικούς τις ποινές που θα έχουν αν δεν συμμορφωθούν. Κάθε μέρα που περνά αποδεικνύεται όλο και πιο καθαρά ότι η αξιολόγηση, και όλο το νομοθετικό πλαίσιο με κορυφαίο τον ν.4823, έχει ως στόχο να μετατρέψει το σχολείο σε ανταγωνιστική επιχείρηση και τις σχέσεις συναδελφικότητας σε ανταγωνιστικές. Είναι προφανές ότι αυτή η μετάβαση επιχειρείται με βασικό εργαλείο τον φόβο και την απειλή. Ζητούν από μας την υποταγή, την πειθάρχηση στα αντιεκπαιδευτικά τους σχέδια.
3. Προωθεί επιθετικά την αντιεκπαιδευτική μεταρρύθμιση στην Παιδεία που θα είναι πλήρως υποταγμένη στην αγορά, την ΕΕ, τον ΟΟΣΑ. Οι νόμοι της αξιολόγησης, οι 40.000 αποκλεισμένοι μαθητές από την τριτοβάθμια εκπαίδευση και η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, το εξεταστικό κάτεργο με εξετάσεις και τράπεζα θεμάτων σε όλο το Λύκειο, οι εξετάσεις PISA στο δημοτικό και την Γ΄ Γυμνασίου και η διεθνής PISA καταδικάζουν τα παιδιά των εργατικών οικογενειών στην αμάθεια και την πιο βαθιά εκμετάλλευση.
Η ελληνική PISA επιδιώκει να βρει ένα μετρήσιμο μέγεθος για την εκπαιδευτική διαδικασία μέσω σταθμισμένων τεστ με βάση τις επιδόσεις των μαθητών και άμεση συσχέτισή τους με την αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών που θα οδηγήσει σε κατηγοριοποίηση των σχολείων, συγχωνεύσεις και κλείσιμό τους, αλλά και απολύσεις εκπαιδευτικών
Αποθεώνει τις μετρήσεις, κατατάσσει, κατηγοριοποιεί και υποκινεί τον ανταγωνισμό και τελικά την υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, υποβαθμίζει τις γνώσεις σε πληροφορίες, ώστε να προσαρμόζονται στην στις εξετάσεις και να απομακρύνονται όλο και περισσότερο από τη γνώση και την κριτική σκέψη, τελικά «προπονεί» τους μαθητές για τέτοιου είδους εξετάσεις αντί να τους διδάσκει, τους καταρτίζει αντί να τους εκπαιδεύει.
4. Την ίδια στιγμή η ακρίβεια καλπάζει με εξοντωτικές για τα λαϊκά νοικοκυριά αυξήσεις των τιμολογίων ρεύματος και θέρμανσης και την εντεινόμενη ακρίβεια στα τρόφιμα και τα βασικά κοινωνικά αγαθά, ενώ οι μισθοί παραμένουν καθηλωμένοι. Μία ανάσα από το ρεκόρ 11 ετών πλησίασε ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο, διαλύοντας τους μύθους της κυβέρνησης περί «επιτυχημένης διαχείρισης» στην οικονομία και του «πιο χαμηλού πληθωρισμού στην ευρωζώνη».
Απέναντι σε αυτόν τον οδοστρωτήρα που κυριολεκτικά ισοπεδώνει το έτσι κι αλλιώς πενιχρό λαϊκό εισόδημα, η απάντηση της κυβέρνησης είναι «αύξηση» με το «γιγαντιαίο» ποσό των 13ευρώ μεικτά (!!!) και άρνηση να καταργήσει ή να μειώσει τον ΦΠΑ. Η ΕΕ κραδαίνει το μαστίγιο της δημοσιονομικής πειθαρχίας και η κυβέρνηση ετοιμάζεται να φορτώσει στους εργαζόμενους τον «λογαριασμό» της διετίας, που περιλαμβάνει επιδοτήσεις πολλών εκατομμυρίων στο κεφάλαιο και εξοπλιστικό πρόγραμμα-«μαμούθ». Περικόπτει τον προϋπολογισμό σε Υγεία κατά 820εκ και στην Παιδεία κατά 637εκ. και ταυτόχρονα προχωρά τις ιδιωτικοποιήσεις στην υγεία μέχρι και σε κλείσιμο νοσοκομείων (Παίδων Πεντέλης) εν μέσω πανδημίας.
5. Η εφαρμογή του ν. Χατζηδάκη προωθεί τη βαθύτερη εκμετάλλευση της εργασίας με τη διευθέτηση του χρόνου εργασίας σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, απλήρωτες υπερωρίες, επέκταση της ελαστικής εργασίας και απολύσεις, συμβασιούχους, 3μηνες συμβάσεις κλπ, αλλά και χτύπημα της απεργίας και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων. Η κατάργηση του νόμου Χατζηδάκη αποτελεί αναγκαιότητα για την ύπαρξη και τη δράση του συνδικαλιστικού κινήματος. Το εργατικό κίνημα πρέπει να προχωρήσει στον ευρύτερο δυνατό συντονισμό σε όλα τα επίπεδα με στόχο την ανατροπή του ν. Χατζηδάκη, καθώς τόσο η παρέμβαση στη λειτουργία (ηλεκτρονικές διαδικασίες κλπ) και ο έλεγχος των συνδικάτων όσο και το χτύπημα στα εργασιακά δικαιώματα που φέρνει ο νόμος, στους εργατικούς αγώνες όπως ήδη έχει φανεί σε μια σειρά απεργίες που κρίθηκαν παράνομες (πχ εκπαίδευση, απεργία υγειονομικών στο νοσοκομείο Παίδων κλπ) αποτελούν συνέχεια της καταστολής ευρύτερα και αναδεικνύει τη βιαιότητα και το βάθος της επίθεσης στις ελευθερίες.
ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ
Μπροστά σε αυτή την κατάσταση αναδεικνύεται η ανάγκη τα σωματεία, οι ομοσπονδίες, όλοι οι κοινωνικοί φορείς να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας! Η αναγκαιότητα του κοινού αγώνα και της κοινής δράσης είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Ο αγώνας αυτός πρέπει να υπερβεί τα όρια που θέτουν οι δυνάμεις του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού. Δεν αρκούν οι αποσπασματικές ενέργειες, πολύ περισσότερο οι κινήσεις διαμαρτυρίας, αλλά απαιτείται αποφασιστικός αγώνας διαρκείας, με αιτήματα που καλύπτουν τις ανάγκες και απεργιακούς σταθμούς. Η συγκυρία απαιτεί δυναμικό απεργιακό αγώνα των εκπαιδευτικών, των εργαζόμενων και όλου του λαού για την ανατροπή της εγκληματικής κυβερνητικής πολιτικής στο σύνολό της. Αυτή πρέπει να είναι η πρόταση των συνδικάτων και των σωματείων και σε καμία περίπτωση σιωπή, αποδοχή ή σχεδιασμοί συμβολικής διαμαρτυρίας! Οι πρόσφατες μαζικές κινητοποιήσεις (πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια στις 20/1, συλλαλητήρια για την υγεία στις 22/1) που πραγματοποιήθηκαν σε όλη την Ελλάδα ανέδειξαν την ανάγκη κλιμάκωσης του αγώνα από πλευράς των εργαζομένων και της νεολαίας, στην κατεύθυνση αγωνιστικού συντονισμού σωματείων, συλλόγων, συλλογικοτήτων και απεργιακού αγώνα για να ηττηθούν τα σχέδια της κυβέρνησης από το μαχόμενο εργατικό και νεολαιίστικο κίνημα.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ
Μετά την επιλογή των ομοσπονδιών να κλείσουν τον αγώνα (ενιαία κείμενα στη ΔΟΕ και με καμία απολύτως κάλυψη στην ΟΛΜΕ) η απάντηση δόθηκε από τα πρωτοβάθμια σωματεία με την κήρυξη της Α/Α από τις ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ. Τα πρωτοβάθμια σωματεία που έχουν κηρύξει απεργία/αποχή διευρύνονται φτάνοντας πλέον τα 20, οι εκπαιδευτικοί παρά τους εκβιασμούς και τις απειλές συσπειρώνονται και στη νέα φάση που κλείνει στις 26/1 με την κατάθεση των σχεδίων δράσης δεν υποχωρούν. Στις νέες συνεδριάσεις των συλλόγων που πρέπει να συγκαλέσουν οι διευθυντές, όπως ορίζει η υπουργική απόφαση για την αξιολόγηση, θα δώσουμε τη μάχη μαζικά να δηλώσουν οι συνάδελφοι απεργία αποχή και να σταματήσουμε σε κάθε σχολική μονάδα την αξιολόγηση. Επιδιώκουμε να διευρύνουμε το μέτωπο και να ξαναφτιάξουμε το ρεύμα της καθολικής άρνησης οποιαδήποτε συμμετοχής στις διαδικασίες αξιολόγησης όπως είχε εκφραστεί με τη συντριπτική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην πρώτη φάση του αγώνα στην Απεργία Αποχή των Ομοσπονδιών. Τα ενιαία κείμενα, καθώς και οι ταλαντεύσεις (άλλοτε με την απεργία αποχή και άλλοτε με τα ενιαία κείμενα) νομιμοποιούν τη συμμετοχή στις διαδικασίες της αξιολόγησης (αναρτήσεις στην πλατφόρμα, βαθμολόγηση κλπ), εμπεδώνουν ότι “μπορούμε” να αντιδράσουμε μόνο στα όρια της νομιμότητας και δεν αντιστρατεύονται την “κουλτούρα αξιολόγησης”, διευκολύνουν τις πιέσεις των συντονιστών και των διοικήσεων στους συναδέλφους και στρώνουν το έδαφος στην ατομική αξιολόγηση.
Η μάχη για το μπλοκάρισμα της Αξιολόγησης, της μη εφαρμογής – ακύρωσης των Ε.Β.Ε. τράπεζα Θεμάτων, PISA και την ακύρωση της συνολικής αντιεκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης πρέπει να συνδεθεί με το σύνολο των διεκδικήσεων του εκπαιδευτικού κινήματος (μισθό, σύνταξη, διορισμοί, ακρίβεια, πανδημία, ελευθερίες κ.ά.) με στόχο την ανατροπή των αντιλαϊκών και αντιεκπαιδευτικών πολιτικών.
ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ PISA!
Το Υπουργείο έχει ανακοινώσει εξετάσεις για τη διεθνή PISA που ξεκινούν στα μέσα Μαρτίου μέχρι τα μέσα Απριλίου, ακολουθούν εξετάσεις ελληνικής PISA μετά το Πάσχα, ενώ ανακοινώθηκαν και εξετάσεις τύπου PISA για τις ψηφιακές ικανότητες των μαθητών. Οργανώνουμε καμπάνια πολύπλευρης ενημέρωσης κι αντίστασης. Δεν επιτρέπουμε να γίνουν οι μαθητές μας και τα σχολεία μας πειραματόζωα ενός ολέθριου πειράματος διάλυσης, κατηγοριοποίησης, ανταγωνισμού και ιδιωτικοποίησης του δημόσιου σχολείου. Να βγει κοινή ανακοίνωση και αφίσα των σωματείων για το διαγωνισμό PISA με στόχο την ακύρωσή του. Ζητάμε από τους Σ.Δ. να συνεδριάσουν και να απορρίψουν τη συμμετοχή του σχολείου τους, και στο διεθνή διαγωνισμό, και στον ελληνικό. Η ΟΛΜΕ να κηρύξει Α-Α. Να δοθεί απάντηση με απεργιακό αγώνα. Να γίνει κάλεσμα προς τους γονείς και μαθητές να μην αποδεχτούν τη συμμετοχή τους.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΓΩΝΑ
Με βάση τα παραπάνω κατατέθηκαν οι παρακάτω προτάσεις στο πλαίσιο ενός ανυποχώρητου, πολύμορφου απεργιακού αγώνα διάρκειας ως το τέλος της χρονιάς, θα είναι ανοιχτό στις εξελίξεις και θα καθορίζεται κάθε φορά από τις Γενικές Συνελεύσεις. Επιδιώκουμε οι αγώνες να έχουν πανεργατικά, πανεκπαιδευτικά και όχι μόνο κλαδικά χαρακτηριστικά και παίρνουμε αντίστοιχες πρωτοβουλίες συντονισμού με σωματεία, φοιτητές και άλλες συλλογικότητες. Σε μια τέτοια κατεύθυνση:
1. Στηρίζουμε και συμμετέχουμε στην τρίωρη στάση που κήρυξε η ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη 26/1 για την υγεία. Συμμετέχουμε με τα πλαίσια των σωματείων μας στις συγκεντρώσεις που οργανώνονται και πρωτοστατούμε να οργανωθούν και σε όλες τις πόλεις. Απαιτούμε την κλιμάκωση του αγώνα.
2. Να κηρύξουν τώρα 24ωρη απεργία ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΟΕΝΓΕ, ΠΟΕΔΗΝ και άλλα σωματεία για την υγεία, τα δικαιώματα, την κατάργηση και μη εφαρμογή του νόμου Χατζηδάκη (προτείνουμε να γίνει στις 10 Φεβρουαρίου) και απεργιακές συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις. Αν οι δευτεροβάθμιες και τριτοβάθμιες οργανώσεις δεν ανταποκριθούν, οργανώνουμε την ημέρα εκείνη με αποφάσεις των πρωτοβάθμιων σωματείων κινητοποιήσεις.
3. Καλούμε όλες τις ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ να δυναμώσουν τη μάχη για το σταμάτημα της αξιολόγησης προκηρύσσοντας Απεργία Αποχή. Τα σωματεία που έχουν κηρύξει ήδη είναι 20 και ετοιμάζονται άλλα δύο να την προκηρύξουν μέσα στις επόμενες μέρες.
4. Απαιτούμε από τις ομοσπονδίες ΔΟΕ/ΟΛΜΕ να προκηρύξουν νέα απεργία αποχή κόντρα σε απειλές, δικαστικές αποφάσεις και τη νομιμότητα του ν. Χατζηδάκη με αποφασιστική συνέχιση ακόμα και αν τη βγάλουν παράνομη.
5. Στηρίζουμε την Πανελλαδική Μέρα Δράσης στις 5/2 ενάντια στις αυξήσεις ρεύματος και θέρμανσης και την ακρίβεια που διοργανώνουν εργατικά σωματεία και συλλογικότητες (καταθέτουμε ανακοίνωση, αφίσα).
6. Να βγει κοινή αφίσα των σωματείων για το θέμα της αξιολόγησης και του διαγωνισμού P.I.S.A οργανώνοντας καμπάνια για την ακύρωση – μη πραγματοποίηση των εξετάσεων.
7. Καμία συμμετοχή στην τηλεκπαίδευση σε περίοδο μαθητικών καταλήψεων. Δε θα μετατραπούμε σε ψηφιακούς χωροφύλακες των μαθητών μας.
8. ΟΛΜΕ και ΔΟΕ να προκηρύξουν Γενικές Συνελεύσεις την πρώτη βδομάδα του Φεβρουαρίου και ΓΣ των προέδρων ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ το Σάββατο 5/2. Αν οι ομοσπονδίες δεν ανταποκριθούν, να επιβάλλουμε τις ΓΣ με αίτημα των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ που θα περιλαμβάνει και πρόταση αγώνα και απεργία αποχή από κάθε αξιολόγηση.
9. Οι Γ.Σ. των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ να αποφασίσουν το πρώτο απεργιακό βήμα με 24ωρη απεργία και συλλαλητήρια σε όλους τους νομούς να γίνει στις 10 Φεβρουαρίου.
10. Νέες Γ.Σ. των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ να πραγματοποιηθούν την επόμενη βδομάδα μετά την απεργία και ΓΣ προέδρων στις 19/2 για απεργιακή κλιμάκωση του αγώνα με πανελλαδική συγκέντρωση στην Αθήνα.
11. Για την αποφασιστική στήριξη του αγώνα συγκροτούμε παντού Επιτροπές Αγώνα και προωθούμε το συντονισμό σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο των ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ με γονείς, φοιτητές και μαθητές για την ανατροπή του μοντέλου της Παιδείας της αγοράς.
12. Οργανώνουμε παντού καμπάνιες ενημέρωσης με συγκεντρώσεις και εκδηλώσεις από κοινού ΕΛΜΕ-ΣΕΠΕ, γονείς και μαθητές για την αντιλαϊκή, αντιεκπαιδευτική πολιτική και την εγκληματική διαχείριση της πανδημίας.
13. Συμμετοχή στο συντονισμό σωματείων Ιδιωτικού και δημόσιου τομέα για την κατάργηση του ν. Χατζηδάκη (ν. 4808/21) που κάλεσε το Σωματείο ΒΧΨΑ, με απειθαρχία και πανεργατικό αγώνα (απεργίες, κινητοποιήσεις κλπ) και έκδοση κοινής αφίσας των σωματείων και άλλων δράσεων.
14. Την Κυριακή 6/2 οργανώνουμε νέα συνάντηση – σύσκεψη συντονισμού των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ, με εναλλακτική πρόταση να πραγματοποιηθεί στις 13/2, αν οι ΟΛΜΕ, ΔΟΕ και ΑΔΕΔΥ ανταποκριθούν στα καλέσματα των πρωτοβάθμιων σωματείων και προχωρήσουν σε απεργιακό αγώνα.