ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΣΕΠ

Σχετικά με τους

1. Τα άρθρα 4, παρ. 1 του Συντάγματος περί της διασφάλισης των αρχών της ισότητας και της αξιοκρατίας και 103 παρ.7, το οποίο ορίζει ότι από το 2001 το σύνολο των γίνονται , διαδικασία απαραίτητη και αποκλειστική προκειμένου να εξυπηρετηθεί η παραπάνω ισότητα και αξιοκρατία,

2. το άρθρο 6, παρ. 2 και 7 του ειδικού νόμου 2525/97, το οποίο ορίζει ότι από το 2003 και εντεύθεν όλες οι προσλήψεις αναπληρωτών και οι διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά και μόνο από τους πίνακες επιτυχόντων των εξετάσεων του ΑΣΕΠ,
3. τους νόμους 3027/2002, 3255/2004, 3687/2008 και 3848/2010 άρθρο 9 παρ. 1, 8, 9, που επέτρεψαν τον διορισμό – πρόσληψη χιλιάδων μονίμων – αναπληρωτών εκπαιδευτικών χωρίς επιλογή ή επιτυχία στον παραπάνω διαγωνισμό και μάλιστα στη θέση χιλιάδων επιτυχόντων εκπαιδευτικών, καταστρατηγώντας τον νόμο 2525/97 και τα παραπάνω άρθρα του Συντάγματος,
4. τα άρθρα 6, παρ. 34 του νόμου 3027/2002, και 41 παρ. 4 του ν. 3762/2009, τα οποία κάνουν δεκτή την μοριοδότηση των προϋπηρεσιών των παραπάνω εκπαιδευτικών, οι οποίες προήλθαν από προσλήψεις μη ελεγμένες και αξιολογημένες από το ΑΣΕΠ, με αποτέλεσμα οι εκπαιδευτικοί αυτοί να αποκτούν αθέμιτο και παράτυπο πλεονέκτημα στους έως και σήμερα αντισυνταγματικούς πίνακες κατάταξης των αναπληρωτών, εις βάρος των επιτυχόντων ΑΣΕΠ,
5. τις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας 4303 και 527 του 2015 που κρίνουν το ισχύον σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών ως αντισυνταγματικό, μεταξύ των άλλων και λόγω της μοριοδότησης των παραπάνω προϋπηρεσιών ως προϊόντα αναξιοκρατικών – αντισυνταγματικών προσλήψεων,
6. τις ίδιες αποφάσεις οι οποίες ορίζουν το χρονικό όριο ανοχής – εφαρμογής του αντισυνταγματικού συστήματος πρόσληψης αναπληρωτών το περσινό σχολικό έτος 2015-2016,
7. τις ίδιες αποφάσεις που υποχρεώνουν τη διοίκηση να νομοθετήσει ένα νέο σύστημα προσλήψεων αναπληρωτών, το οποίο θα πρέπει να ισχύσει από το νέο σχολικό έτος 2016-2017 και το οποίο θα πρέπει να παύει τις αδικίες που υπέστησαν και υφίσταντο για πολλά χρόνια όσοι εκπαιδευτικοί αξιολογήθηκαν επιτυχώς από την ανεξάρτητη αρχή του ΑΣΕΠ,
8. την παραδοχή του Υπουργείου ότι το εν λόγω σύστημα είναι όντως αντισυνταγματικό και αποτελεί μέρος του πελατειακού μηχανισμού που διατηρούσαν ΠΑ.ΣΟ.Κ. και Ν.Δ. (δελτίο τύπου υπουργείου παιδείας 15ης Απριλίου 2016),
9. την παραδοχή του Υπουργείου ότι οι προσλήψεις αναπληρωτών τη νέα σχολική χρονιά 2016 – 2017 πρέπει να γίνουν με ένα νέο διαφορετικό σύστημα, συνταγματικώς ορθό και σύμφωνο με τις σχετικές αποφάσεις του ΣτΕ, το οποίο θα αποκαθιστά τις αδικίες που υπέστησαν οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ και το οποίο μάλιστα το Υπουργείο προσδιόριζε έως την τελευταία του λεπτομέρεια ήδη από τις 8/4/2016, ως προσχέδιο διάταξης έτοιμο προς συζήτηση – ψήφιση στη Βουλή (δελτίο τύπου υπουργείου παιδείας 15ης Απριλίου 2016),
10. την παραδοχή του Υπουργείου ότι αν δεν προβεί στις απαραίτητες ενέργειες επαναφοράς της νομιμότητας, οι επιτυχώς αξιολογούμενοι από το ΑΣΕΠ εκπαιδευτικοί, οι οποίοι θίγονταν για χρόνια από τη διατήρηση του ισχύοντος συστήματος προσλήψεων, θα προσφύγουν δικαστικώς με ισχυρό νομικό πλεονέκτημα μπλοκάροντας κάθε διαδικασία πρόσληψης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο του 2016 (δελτίο τύπου υπουργείου παιδείας 15ης Απριλίου 2016),
11. την ομιλία του Υπουργού Παιδείας κυρίου Φίλη στη Βουλή (11 ημέρες αργότερα από το δελτίο τύπου, δηλ. στις 26/4/2016), κατά την οποία και προς έκπληξη όλων, αναιρεί τον ίδιο του τον εαυτό και ταυτόχρονα ολόκληρο το Υπουργείο Παιδείας, δηλώνοντας ότι τελικά θα διατηρούσε το για πολλά χρόνια αντισυνταγματικό, σύμφωνα πάντα με τον ίδιο, πελατειακό και αντίθετο με τις αποφάσεις του ΣτΕ σύστημα προσλήψεων και για τη νέα σχολική χρονιά 2016-2017 (το οποίο για ακόμη μία φορά, προσθέτουμε εμείς, θα αδικήσει τους εκπαιδευτικούς που διαθέτουν επιτυχία/χίες στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ),
12. και λαμβάνοντας τέλος υπόψη, την τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας που ψηφίστηκε στη Βουλή την Πέμπτη 2/6/2016, με την οποία νομοθετείται η ουσιαστικά άρον άρον και επιφανειακή συμμετοχή του ΑΣΕΠ στην αξιολόγηση του συγκεκριμένου συστήματος, με την φιλοδοξία αυτό να αποκτήσει το οποιοδήποτε νομικό έρεισμα ώστε να ξεπλύνει από πάνω του την αντισυνταγματικότητα που το διακρίνει, θεωρούμε ότι έχουμε κάθε νόμιμο αλλά και ηθικό δικαίωμα να προσφύγουμε στη δικαιοσύνη καταγγέλλοντας τις παραπάνω ανήκουστες για την αντιδημοκρατικότητα, την αντισυνταγματικότητα και την παρατυπία τους πράξεις της κρατικής διοίκησης.
Για τον σκοπό αυτό προσβάλλουμε τη διαδικασία προσλήψεων αναπληρωτών 2016-2017 και ειδικά την ισχύ του ενιαίου πίνακα κατάταξης των εκπαιδευτικών που αποτελεί και την ουσία του εν λόγω συστήματος, μιας και από τον συγκεκριμένο πίνακα θα προκύψουν οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα προσληφθούν στη δημόσια εκπαίδευση.
Ο ισχύοντας ενιαίος πίνακας αναπληρωτών κατατάσσει τους εκπαιδευτικούς άνισα και παράτυπα, διότι εκλαμβάνει ως μοριοδοτούμενες εκτός των νομότυπων προϋπηρεσιών, προϋπηρεσίες που προήλθαν από προσλήψεις μη ελεγχόμενες από την ανεξάρτητη αρχή του ΑΣΕΠ όπως ορίζει το άρθρο 103, παρ.7 του Συντάγματος.
Άρα οι προϋπηρεσίες αυτές αποτελούν προϊόντα αναξιοκρατικών ενεργειών και μάλιστα εις βάρος των σύννομων εκπαιδευτικών (κατόχων ή όχι προϋπηρεσιών) που έχουν αξιολογηθεί επιτυχώς από την εν λόγω ανεξάρτητη αρχή με την/τις επιτυχία/χίες τους στους γραπτούς διαγωνισμούς που κατά καιρούς έχει πραγματοποιήσει. Καλούμε κάθε εκπαιδευτικό που θίγεται από την παραπάνω κατάλυση της νομιμότητας και της αξιοκρατίας, να επικοινωνήσει άμεσα μαζί μας στην ιστοσελίδαhttps://www.facebook.com/asepepityxontes ή να αποστείλει μήνυμα στο [email protected], προκειμένου να συμμετάσχει ενεργά στην προσπάθειά μας.
Λόγω των ραγδαίων εξελίξεων που αναμένονται σχετικά με το συγκεκριμένο ζήτημα, σας καλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας το αργότερο έως και την ερχόμενη Παρασκευή 8/7/2016.
Συνάδελφοι, για 15 και πλέον χρόνια εμείς και οι οικογένειές μας, δυστυχώς γίναμε ταυτόχρονα μάρτυρες και θύματα μιας ακόμη καταστροφικής για τον τόπο κατάλυσης της νομιμότητας, της αξιοκρατίας, και της δημοκρατίας. Μην αφήσετε κανέναν να σβήσει από το μυαλό σας τα όσα βιώσατε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025