«Παρ΄όλη αυτή την κατάσταση, εμείς οι σπουδαστές έχουμε ανάγκη να μάθουμε την ειδικότητά μας ολοκληρωμένα, να συνεχίσουμε τις σπουδές μας ώστε να κατακτήσουμε μία ζωή και δουλειά με βάση τις σύγχρονες ανάγκες μας» αναφέρει  σπουδαστής ΔΙΕΚ σε επιστολή του. Αναλυτικά η επιστολή:

Μπαίνω στην διαδικασία να συντάξω αυτή την επιστολή καθώς δεν μπορώ να μην δω την ειρωνεία που διαδραματίζεται ως προς την εξ΄αποστάσεως διδασκαλία στα Δημόσια Ι.Ε.Κ.

Από την μία, δηλαδή, δηλώνει η κυρία Κεραμέως, ότι η κατάσταση βαίνει από το καλό στο καλύτερο, ότι έχουν δημιουργηθεί πλατφόρμες στα ΙΕΚ μας και πως έχουν ξεκινήσει τα μαθήματα. Από την άλλη, ωστόσο , η κατάσταση είναι τελείως διαφορετική. Η δική μου πείρα στο Δ.Ι.Ε.Κ. Δάφνης-Υμηττού τουλάχιστον δείχνει άλλα δείγματα γραφής:

Η πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί δυσλειτουργεί, το σύστημα πέφτει και πολλές φορές αδυνατούμε να δούμε όσα αναρτιούνται.
Οι σημειώσεις που αναρτώνται δεν είναι δυνατές να καλύψουν τις ανάγκες μας για γνώση των ιδιαιτεροτήτων της εκάστοτε ειδικότητας.
Δεν έχει ξεκινήσει κανένα μάθημα σε απευθείας σύνδεση.
Πως είναι δυνατόν να έχει ξεκινήσει αφού βέβαια οι εκπαιδευτές μας είναι απλήρωτοι και δεν έχουν υπογράψει καν σύμβαση εργασίας. Ζώντας, δηλαδή, στην πλήρη εργασιακή ανασφάλεια δεν μπορεί να έχει κανείς την απαίτηση να είναι συνεπείς στην δουλεία τους, πόσο μάλλον ο ασυνεπής εργοδότης τους, το Υπουργείο.
Επίσης, οι εκπαιδευτές δηλώνουν πως μέχρι στιγμής δεν έχουν λάβει σαφείς εντολές ως προς την παράδοση νέας ύλης ή την επανάληψη της ήδη διδαχθείσας στα πλαίσια της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Παρ΄όλη αυτή την κατάσταση, εμείς οι σπουδαστές έχουμε ανάγκη να μάθουμε την ειδικότητά μας ολοκληρωμένα, να συνεχίσουμε τις σπουδές μας ώστε να κατακτήσουμε μία ζωή και δουλειά με βάση τις σύγχρονες ανάγκες μας.

Σε αυτά τα πλαίσια σας ερωτώ κυρία Κεραμέως, τι θα κάνετε ώστε να αλλάξει αυτή η απογοητευτική κατάσταση που επικρατεί με την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση στα Δημόσια Ι.Ε.Κ.; Τι θα γίνει με το εξάμηνο;

σπουδαστής από το Δ.ΙΕΚ Δάφνης- Υμηττού

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025