Στη Βουλή έφερε ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και Βουλευτής Β΄ Πειραιά,  Γιάννης Ραγκούσης, την​ επιστολή διαμαρτυρίας των Θεατρολόγων αναπληρωτών εκπαιδευτικών σχετικά με τους και τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων.

Με κατάθεση αναφοράς  ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και Βουλευτής Β΄ Πειραιά,  Γιάννης Ραγκούσης, απευθύνεται στην  Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, καλώντας την να δώσει απαντήσεις στα αιτήματα των Θεατρολόγων , οι οποίοι υπηρετούν πλέον των δέκα (10) ετών σε σχολικές μονάδες καλύπτοντας πάγια λειτουργικά κενά σε όλη την επικράτεια.

Ειδικότερα, οι Θεατρολόγοι επισημαίνουν στην επιστολή τους τη σπουδαιότητα του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής  για τους μαθητές/τριες με βάση τις σχετικές επιστημονικές μελέτες, τους μειωμένους διορισμούς σε σχέση με τις λειτουργικές ανάγκες των σχολικών μονάδων, τη μη σύσταση νέων οργανικών θέσεων για το 80% των αναγκών σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα και ζητούν να ιδρυθούν νέες οργανικές θέσεις για το σύνολο των κοινών ειδικοτήτων στο πλαίσιο της ισοκατανομής, να ληφθεί υπόψιν η πολυετής υπηρεσία τους στην εκπαίδευση και να προχωρήσει το αρμόδιο  Υπουργείο στους αναγκαίους μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, με γνώμονα τις αρχές της ισότητας και της δικαιοσύνης.

Ακολουθεί ολόκληρη η Αναφορά:

Προς το Προεδρείο της Βουλής των Ελλήνων

ΑΝΑΦΟΡΑ

       Για την  κα Υπουργό  Παιδείας και Θρησκευμάτων

 ΘΕΜΑ: «Μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών και σύσταση νέων οργανικών θέσεων με βάση το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των σχολικών μονάδων ζητούν οι Θεατρολόγοι».

Ο Βουλευτής της Β΄ Πειραιά, Γιάννης  Ραγκούσης,  έχοντας υπόψη του την επιστολή 200 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Θεατρολόγων ΠΕ91.01, την καταθέτει ως αναφορά προς την  Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, ζητώντας απαντήσεις στα αγωνιώδη αιτήματα των εν λόγω εκπαιδευτικών που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες ως αναπληρωτές σε κάθε γωνιά της χώρας για δέκα (10) και πλέον έτη.

 Στην επιστολή τους οι Θεατρολόγοι, μεταξύ άλλων, αναφέρουν:

Το, διδασκόμενο από εμάς, μάθημα της Θεατρικής Αγωγής, ως βιωματική διαδικασία εξαίρεται σε όλες τις σχετικές επιστημονικές μελέτες τόσο ως αυτοτελές μάθημα, όσο και ως –ευχάριστο μα συνάμα σημαντικό– μεθοδολογικό εργαλείο που ενθαρρύνει συστηματικά τους μαθητές και τις μαθήτριες στο να επικοινωνούν και να συνεργάζονται αποτελεσματικά, να ενδυναμώνουν την κριτική σκέψη και τη δημιουργική τους φαντασία, να καλλιεργούν την ενσυναίσθηση, στοιχείο τόσο σπουδαίο για την πρόληψη στη χρήση της βίας σε όλες τις μορφές.

Χρειάζεται να τονίσουμε ότι οι εκπαιδευτικοί ΠΕ91.01 θεατρολόγοι που εργαζόμαστε πάνω από δέκα έτη στην εκπαίδευση είμαστε πολύ περισσότεροι από 171(διορισμούς) και ότι –όπως είναι φυσικό– απογοητευόμαστε όταν αντιλαμβανόμαστε ότι αντιμετωπιζόμαστε ως «δευτερεύουσες» ειδικότητες.

Ζητούμε τη σύσταση οργανικών θέσεων προκειμένου επιτέλους να απεγκλωβιστούμε από το εργασιακό περιβάλλον ανασφάλειας και να αποκτήσουμε μια σταθερή ποιοτική επαγγελματική σχέση με τα σχολεία, τους μαθητές και τις μαθήτριές μας σε όποια γωνιά της Ελλάδας και αν βρίσκονται. Το ίδιο ζητούμε για όλες τις κοινές ειδικότητες, που δεν έχουν ακόμη οργανικές θέσεις αντίστοιχες των λειτουργικών αναγκών.

Ζητούμε οι επερχόμενοι διορισμοί, τόσο στη Γενική όσο και στην Ειδική εκπαίδευση, να γίνουν με βάση τα λειτουργικά κενά των σχολείων μας, τα οποία αποτυπώνονται στο my school.

Παρακαλούμε για την απάντηση και τις δικές σας ενέργειες.

Ακολουθεί η  σχετική επιστολή των Θεατρολόγων.

Αθήνα 17 Μαρτίου  2022

Ο καταθέτων Βουλευτής

 Ραγκούσης Γιάννης 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025