: «Η παραμονή της στη θέση της υπουργού Παιδείας συνιστά πρόκληση και εμπαιγμό. Φτάνει, πια! Ως εδώ!Να δοθεί επιτέλους τέλος στον παραλογισμό που βιώνει η εκπαίδευση» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΕΠΕΚΕ Παιδείας.

 

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

 

Αντί απολογισμού:

 

  • Στην Ηλεία μικρά παιδιά κάνουν μάθημα στα καφενεία, μέσα στο κρύο και μπροστά σε έναν απαρχαιωμένο υπολογιστή.
  • Στη Δυτική Αττική και τη Θεσσαλονίκη, στα ορεινά χωριά και στα μικρά νησιά, το 97% των μαθητών δε διαθέτει και δεν έχει λάβει εξοπλισμό για τηλεκπαίδευση.
  • Στον Κορυδαλλό γίνονται έρανοι στα σχολεία για να προμηθευτούν οι μαθητές tablet και υπολογιστές.
  • Στους προσφυγικούς καταυλισμούς χιλιάδες μαθητές είναι αποκομμένοι από κάθε εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Εκατοντάδες χιλιάδες γονείς «εργάζονται» αμέτρητες ώρες μαζί με τα παιδιά τους για να συνδεθούν στην πολυδιαφημισμένη πλατφόρμα Webex της Cisco, η οποία όταν δεν καταρρέει, «σέρνεται».
  • Οι εκπαιδευτικοί, δίχως καμιά υποστήριξη από το υπουργείο Παιδείας, παλεύουν να σώσουν οτιδήποτε μπορεί να σωθεί μέσα σε αυτόν τον παραλογισμό.
  • Οι καταγγελίες για παραβίαση προσωπικών δεδομένων εκπαιδευτικών και μαθητών από  κακόβουλες και ανεπιθύμητες εισβολές αγνώστων στις ψηφιακές τάξεις πληθαίνουν.
  • Η διακοπή των σχολικών γευμάτων και οι απεγνωσμένες εκκλήσεις από γονείς και παιδιά που πεινούν να αρχίσει ξανά η διανομή τους.
  • Τα σχολεία που άνοιξαν «θωρακισμένα» για να κλείσουν αμέσως για… «προληπτικούς» λόγους.

 

Ωστόσο, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δε διανοήθηκε να ζητήσει μια συγγνώμη. Ούτε καν να αναγνωρίσει έμπρακτα τα διαρκή λάθη 8 μηνών. Αντίθετα, με χθεσινή ανακοίνωσή της επιβεβαιώνει πως ζει σε ένα παράλληλο σύμπαν. Την ίδια στιγμή, βουλευτές της ΝΔ βρίσκουν την ευκαιρία να διαφημίσουν την ιδιωτική εκπαίδευση μέσα στα ερείπια που σωρεύει η πολιτική τους.

 

Η κυβέρνηση απέτυχε στο δεύτερο κύμα της πανδημίας με τραγικές συνέπειες. Το υπουργείο Παιδείας απέτυχε και στο πρώτο και στο δεύτερο. Η Νίκη Κεραμέως έσφαλε διπλά, με τεράστιο κόστος για την εκπαίδευση και τους μαθητές. Η ανικανότητα, η αδράνεια και η αδιαφορία που επέδειξε για την υγειονομική θωράκιση των σχολείων ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για το δεύτερο lockdown στην εκπαίδευση.

 

Η παραμονή της στη θέση της υπουργού Παιδείας συνιστά πρόκληση και εμπαιγμό. Φτάνει, πια! Ως εδώ!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025