: «Οι «μπίζνες» του υπουργικού γραφείου στο κτήριο του Αμαρουσίου συνεχίζονται και τα «λεφτόδεντρα» του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα όχι μόνον υπάρχουν αλλά και ευδοκιμούν» αναφέρει το Παρατηρητήριο για την Παιδεία του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με το κόστος καμπάνιας που στοίχισε 73.000 ευρώ.

– Κορονοϊός

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Απευθείας αναθέσεων συνέχεια από τη Νίκη Κεραμέως προς την εταιρία Interweave για την καμπάνια του «Μαθαίνουμε Ασφαλείς», το κόστος της οποίας ανέρχεται στα 73.200 €.

Πιο συγκεκριμένα, η ιδιωτική εταιρία θα λάβει από τον προϋπολογισμό του υπουργείου:

16.567 € για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη, τη δημιουργία και τη λειτουργία της ιστοσελίδας:
6.589 € για τη δημιουργία εικαστικών υλικών για την παραγωγή έντυπου ενημερωτικού υλικού
1.785 € για τη συντήρηση της ιστοσελίδας
48.277 € για έξοδα προβολής, διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων

Με τον τρόπο αυτό, οι «μπίζνες» του υπουργικού γραφείου στο κτήριο του Αμαρουσίου συνεχίζονται και τα «λεφτόδεντρα» του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα όχι μόνον υπάρχουν αλλά και ευδοκιμούν.

Σημειώνεται πως στην πρώτη φάση της πανδημίας και της αναστολής λειτουργίας των σχολείων, η εταιρία Interweave είχε λάβει από το υπουργείο Παιδείας το ποσό των 92.716 € για τη δημιουργία της ιστοσελίδας και αναρτήσεις στα social media του υπουργείου και της υπουργού.

Τέλος, η αναζήτηση στη Διαυγεια φανερώνει πως η συγκεκριμένη εταιρία χαίρει της εκτίμησης και των απευθείας αναθέσεων τόσο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης όσο και το Δήμου Αθηναίων.

Διαβάστε ακόμη:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025