Την ανάγκη να γίνουν έγκαιρα και σε επαρκή αριθμό οι προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών επεσήμανε η Αν. Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Μερόπη Τζούφη στη συνάντησή της με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Ηπείρου Κωνσταντίνο Καμπουράκη.
Η Βουλευτής Ιωαννίνων τόνισε πως η χρηματοδότηση των προσλήψεων έχει ήδη εξασφαλιστεί από την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, προκειμένου η νέα σχολική χρονιά να ξεκινήσει ομαλά, με το εκπαιδευτικό προσωπικό στη θέση του. Ωστόσο, η κα Τζούφη εκτίμησε ότι υπάρχει ανακολουθία της νέας ηγεσίας του Υπουργείου σχετικά με την επιτάχυνση της διαδικασίας των 4.500 μόνιμων προσλήψεων στην Ειδική Αγωγή, αλλά και στην εκκίνηση της διαδικασίας για την έκδοση προκήρυξης των 10.500 μόνιμων θέσεων εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Στη συνάντηση συζητήθηκε επίσης η αναστολή υλοποίησης του νέου νομοθετικού πλαισίου για τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Η Βουλευτής Ιωαννίνων υπογράμμισε πως η συγκεκριμένη απόφαση του ΥΠΑΙΘ δημιουργεί προβλήματα και δυσλειτουργίες και επεσήμανε πως τα θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και η κλιματική αλλαγή απαιτούν την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση της νέας γενιάς και του μαθητικού πληθυσμού.
Αναφορικά με την εκπαίδευση των προσφύγων, η Αν. Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ σημείωσε πως καταγράφονται σοβαρές εκκρεμότητες ώστε η νέα σχολική να ξεκινήσει χωρίς προβλήματα, τόσο στη στελέχωση των Τμημάτων Υποδοχής, όσο και στο θέμα της ασφαλούς μετακίνησης των μαθητών. Στο πλαίσιο αυτό, η κα Τζούφη εξέφρασε την ελπίδα ότι η νέα ηγεσία του ΥΠΑΙΘ θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα στήριξης για την ένταξη των προσφύγων στην εκπαιδευτική διαδικασία και κατ’ επέκταση στον κοινωνικό ιστό. Υπογράμμισε ωστόσο, πως η πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Εργασίας για τη μη-απόδοση ΑΜΚΑ σε όσους δεν έχουν μόνιμη διαμονή, αποτελεί μια ενέργεια που εντείνει τις διακρίσεις και τους αποκλεισμούς.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με τη δέσμευση και από τις δύο πλευρές για διαρκή και εποικοδομητική συνεργασία, με στόχο την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν, αλλά και τη στήριξη γενικότερα του μαθητικού πληθυσμού και της εκπαιδευτικής κοινότητας της ευρύτερης περιοχής.