ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ
ΧΩΡΑΣ Δ. ΠΥΛΟΥ-ΝΕΣΤΟΡΟΣ
Εμείς ,οι γονείς των μαθητών του Γυμνασίου-Λυκείου Χώρας, διαπιστώνουμε με μεγάλη μας λύπη την απουσία εκπαιδευτικών λειτουργών στο Γυμνάσιο κ΄ Λύκειο.
Η διευθύντρια του Γυμνασίου μάλιστα μας δήλωσε ότι σε πέντε μαθήματα στον έλεγχο προόδου που θα δοθεί σε λίγες ημέρες , δεν θα υπάρχει βαθμολογία.
Η 30η Νοεμβρίου κάθε έτους θεωρείται η ημερομηνία λήξης του α΄ τριμήνου της εκπαιδευτικής χρονιάς στη Μέση Εκπαίδευση.
Οι ενέργειες του Δ.Σ. του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων από τα μέσα Σεπτεμβρίου (δέκα ημέρες μετά την έναρξη των μαθημάτων) μέχρι και σήμερα έχουν πέσει στο κενό. Οι λύσεις που τελευταία προκρίθηκαν με την συνένωση των τμημάτων της Α΄ Γυμνασίου και την κάλυψη των διδακτικών ωρών με υπερωρίες καθηγητών του Λυκείου και με δεύτερη ανάθεση ,πάλι με υπερωρίες, για το μάθημα της Ιστορίας σε καθηγητές Κοινωνιολογίας και Θρησκευτικών, μας βρίσκουν εντελώς αντίθετους.
Η λύση που προτάθηκε από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για συνένωση ,πέρα της Α΄ τάξης και της Γ΄ απορρίφθηκε από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας και τον Σύμβουλο Παιδαγωγικών θεμάτων κ. Χριστόδουλο Στυλιανίδη με την δικαιολογία ότι η Γ΄ τάξη έχει 31 παιδιά , 3 περισσότερα από ότι προβλέπει ο νόμος.
Εμείς σαν Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων επιμένουμε στην πρότασή μας , επειδή θέλουμε τα παιδιά μας να ξεκινήσουν επιτέλους τα μαθήματά τους και μάλιστα την κάλυψη των ωρών διδασκαλίας από καθηγητές της ειδικότητάς τους . Διεκδικούμε αυτήν τη λύση εξ ανάγκης και όχι γιατί πιστεύουμε στα πολυμελή τμήματα διδασκαλίας.
Η έλλειψη καθηγητή Αγγλικών σε Γυμνάσιο και Λύκειο συνεχίζεται χωρίς να δίνεται από κανένα υπεύθυνο λύση. Αυτό θα έχει μεγάλες συνέπειες κυρίως στους μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου οι οποίοι θα διαγωνιστούν στο τέλος της σχολικής χρονιάς με το καινούργιο εκπαιδευτικό σύστημα εισαγωγής στις Ανώτερες και Ανώτατες Σχολές . Αναφερόμαστε βεβαίως στην εξέτασή τους από Τράπεζα θεμάτων και στο ότι λαμβάνεται υπόψη και ο Μ.Ο. της τελικής βαθμολογίας .
Ζητάμε την άμεση λύση αποστολής καθηγητή Αγγλικών και την κάλυψή των ωρών διδασκαλίας από καθηγητές με ελλειμματικό ωράριο σε άλλο σχολείο ή καθηγητών που βρίσκονται αποσπασμένοι σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας ή στο Υπουργείο Παιδείας.
Επίσης ζητάμε καθηγητές παράλληλης στήριξης αφού υπάρχουν παιδιά με ειδικές ανάγκες τα οποία τους χρειάζονται και οι οποίοι πληρώνονται από προγράμματα ΕΣΠΑ και δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό .
Επειδή προβλήματα με έλλειψη καθηγητών είχαμε και τα προηγούμενα χρόνια και τα οποία με διάφορες παρεμβάσεις είχαν λυθεί , θεωρούμε ότι το σχολείο μας σταδιακά υποβαθμίζεται και οδηγείται σε κλείσιμο. Αυτό βεβαίως εντάσσεται στο γενικότερο σχεδιασμό για την υποβάθμιση της Δημόσιας Παιδείας , πράγμα που διαφαίνεται και αποτυπώνεται πλήρως από το νέο σύστημα εισαγωγής στην Ανώτερη και Ανώτατη Εκπαίδευση αφού πιθανότητες επιτυχίας θα έχουν οι έχοντες τον τρόπο οικονομικής στήριξης ( φροντιστήρια σε όλα τα μαθήματα ) των παιδιών τους.
Με κάθε ευθύνη που μας αναλογεί απέναντι στα παιδιά μας, με κάθε νόμιμο δικαίωμά μας όπως προκύπτει από το Ελληνικό Σύνταγμα για το ΔΙΚΑΙΩΜΑ του κάθε Έλληνα στην μόρφωσή του και τις ίσες ευκαιρίες , προχωράμε στην συμβολική κατάληψη του Σχολείου μας την Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου .
ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΜΑΣ .
ΕΓΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ.