IPAIDEIA.GR
Το υπουργείο παιδείας προσηλωμένο πιστά στους στόχους της τρικομματικής κυβέρνησης, προχωράει ακόμα ένα βήμα προς την υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου:
Σε έγγραφο που απέστειλε στους περιφερειακούς διευθυντές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (44506 /Δ4/02-04-2013) υποστηρίζει ότι από έλεγχους του survey διαπιστώθηκε ότι «μεγάλος αριθμός σχολικών μονάδων έχει αυξημένη οργανικότητα, η οποία είναι δυσανάλογη με το μαθητικό δυναμικό». Έτσι εν όψει της έκδοσης των υπουργικών αποφάσεων για τις σχολικές μεταβολές της Π.Ε. (δηλαδή ποια σχολεία θα καταργηθούν και θα συγχωνευθούν), κάλεσε τους περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης να του καταθέσουν άμεσα τις προτάσεις τους.
Μετά την πρωτοποριακή καταγραφή του survey (τ.μ/μαθητή), τώρα έρχεται κάτι καινούριο σύμφωνα με το παράδειγμα της εγκυκλίου: Ένα 12/θ με 240 μαθητές θα έπρεπε να είναι 10/θ γιατί 240:25 μας κάνει 10! Το επόμενο βήμα θα είναι να μετακινούνται οι μαθητές σε άλλες τάξεις από αυτή που φοιτούν για να υπάρχει ομοιομορφία στον αριθμό μαθητών της κάθε τάξης!
o Επειδή, όμως, τα παιδιά δεν είναι αχλάδια που πρέπει να στοιβάξουμε στα κουτιά του «ΕΥ ΖΗΝ»,
o Επειδή η υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας σταματημό δεν έχει,
o Επειδή έχουμε ευθύνη απέναντι στους μαθητές τις μαθήτριες και τα παιδιά μας,
Καλούμε
Ø όλα τα μέλη μας, έστω και τώρα που κανείς πλέον δεν μπορεί να αισθάνεται σίγουρος, να είναι σε επαγρύπνηση για να μπορέσουμε να εκφράσουμε συλλογικά την αντίδρασή μας, όπως μπορούμε
Ø τους γονείς να αντιδράσουν δυναμικά στις συγχωνεύσεις που υποβαθμίζουν την παρεχόμενη εκπαίδευση των παιδιών τους
Ø τους τοπικούς φορείς του νησιού να στηρίξουν τα σχολεία και την εκπαιδευτική κοινότητα
γιατί, με τη συγκεκριμένη εγκύκλιο, πολλά είναι τα σχολεία του νησιού μας που θα υποβαθμισθούν σε οργανικότητα.
Καθώς δεν ωφελεί να πιστεύουμε ότι κάθε λογής υπουργοί, βουλευτές και παρατρεχάμενοι πρόκειται να νοιαστούν για το μέλλον των παιδιών μας περισσότερο από εμάς τους ίδιους,
πρέπει όλοι μας να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο.