Προσλήψεις αναπληρωτών 2019 – Έχουμε ήδη μπει στο δεύτερο μήνα του σχολικού έτους και τα κενά διδακτικού προσωπικού παραμενουν πολλά και σοβαρά ειδικά σε νηπιαγωγεία του Συλλόγου που δεν λειτούργησαν καθόλου μαζί με αρκετά κενά σε παράλληλη στήριξη και σε μαθήματα ειδικοτήτων.
ΣΕΠΕ νησιών Αργοσαρωνικού
Η πολιτική της λιτότητας και των περικοπών που με συνέπεια ακολουθεί η νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση της ΝΔ τσακίζει την εκπαιδευτική διαδικασία και τη στερεί από τα στοιχειώδη στη λειτουργία της. Συντηρούν σταθερά την πολιτική της αδιοριστίας και της μαύρης εργασίας στο δρόμο των μνημονίων και των επιταγών του Δ.Ν.Τ και της Ε.Ε κάνοντας κόλαση τη ζωή των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και καταδικάζοντας του σε μόνιμη εργασιακή ανασφάλεια,περιπλάνηση και φτώχεια. Τα συνολικά κενά διδακτικού προσωπικού σε όλη την Ελλάδα και μετά τη β’ φάση των προσλήψεων αναπληρωτών σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση φτάνουν τα 10.000, ενώ προσλήφθηκαν στη β’ φάση 5.387 εκπαιδευτικοί, αριθμός κατώτερος των πραγματικών αναγκών.
167 (Μαζί με την Παράλληλη στήριξη) λιγότερες προσλήψεις αναπληρωτών και κατά τη β φάση προσλήψεων πραγματοποιήθηκαν στον Πειραιά. Το γεγονός αυτό σημαίνει ότι δεκάδες σχολεία θα συνεχίσουν να υπολειτουργούν και να μην μπορούν ακόμη να φτιάξουν το οριστικό πρόγραμμά τους.
Την ίδια στιγμή η Διεύθυνση ΠΕ Πειραιά επιλέγει να μη δώσει, για μια ακόμη φορά, όλα τα κενά στους συναδέλφους και να αρνείται να κάνει δεκτά τα αιτήματα για βελτίωση θέσης των συναδέλφων αναπληρωτών που προσλήφθηκαν στην α΄ φάση.
Χαρακτηριστικότερα παραδείγματα αποτελούν οι συνάδελφοι Νηπιαγωγοί και οι συνάδελφοι Αγγλικών όπου τους δόθηκαν κενά μόνο στη Σαλαμίνα ενώ είναι γνωστό ότι υπάρχουν κενά και σε σχολεία όλου του Πειραιά και στα σχολεία των δικών μας νησιών, όπου τρία(3) νηπιαγωγεία παραμένουν κλειστά από την αρχή της χρονιάς και σε πολλά άλλα υπάρχουν βασικές ελλείψεις σε παράλληλες στηρίξεις, όλοήμερο και βασικό πρόγραμμα. (2ο Νηπαιγωγείο Αίγινας μία (1) παράλληλη στήριξη , 1Ο Νηπιαγωγείο Σπετσών ένα 1 κενό νηπιαγωγού και ένα (1) για το ολοήμερο. Nηπαιγωγείο Ασωμάτων 1κενό για ολοήμερο.)
Έδωσε μάλιστα διορία λίγων ωρών στους συναδέλφους για να κάνουν τις δηλώσεις τους τη στιγμή που είκοσι ολόκληρες μέρες οι εκπαιδευτικοί δεν βρίσκονται στα σχολεία με αποκλειστική ευθύνη της κυβέρνησης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αιρετοί έμαθαν τα κενά από το διαδίκτυο μαζί με τους συναδέλφους αναπληρωτές αφού ο Διευθυντής εκπαίδευσης δεν συγκάλεσε το ΠΥΣΠΕ για να δώσει τα κενά.
Για τη β’ Πειραιά και συγκεκριμένα για τα νησιά του Αργοσαρωνικού ελάχιστα από τα πολλά και πραγματικά κενά εμφανίζονται στον πίνακα τοποθετήσεων.Τα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης πράγμα που οδηγεί σε αδιαφανή διαδικασία τοποθετήσεων.
Δημοτικό Σχολείο Μεθάνων : απουσιάζουν ειδικότητες εκπαιδευτικών πληροφορικής , Γαλλικών , Μουσικής , Θεατρικής Αγωγής
Δημοτικό Σχολείο Γαλατά : απουσιάζουν ειδικότητες μουσικής, εικαστικών και μία (1) παράλληλη στήριξης, Γαλλικά , Γερμανικά
2ο Δημοτικό Σχολείο Ύδρας; δύο (2) κενά δασκάλων (Π.Ε – 70) καλύφθηκε μόνο το 1 Επισης 2 κενα στα νηπιαγ.Υδρας ολοημερα 1, νηπ.Αγ.Ασωματων (ολοημερο) και 1 και 2ο νηπ.Αιγινας ολοημερο
Δημοτικό Σχολείο Αγκιστρίου : Αγγλικά, Φυσκή Αγωγή.
Δημοτικό Σχολείο Σπετσών , 12 ώρες πληροφορικής
Δημοτικό Σχολείο Κυψέλης , μία (1) παράλληλη στήριξη , Δ.Σ Μεσαγρού 1παράλληλη στήριξη , θεατρική αγωγή , 4 ώρες αγγλικά, 1ο Δημοτικό Αίγινας , μία (1) παράλληλη στήριξη , 3ώρες αγγλικά. 2ο Δημοτικό Αίγινας 1 παράλληλη στηριξη, θεατρική αγωγή.
Ας μας απαντήσουν συγκεκριμένα πόσα και ποια από τα παραπάνω κενά έχουν περιληφθεί στους πίνακες της Διευθυνσης και πόσα καλύφθηκαν.
Χαρακτηριστικό της μη ικανοποίησης των αναγκών των σχολείων σε διδακτικό προσωπικό είναι η τοποθέτηση εκπαιδευτικού πληροφορικής στο Δ.Σ των Μεθάνων , 7 ώρες στην Τροιζήνα , 6ώρες στην Καλλονή και 1 ώρα στο Δ.Σ του Καρατζά σχολεία περιοχών με μεγάλες αποστάσεις μεταξύ τους που είναι αδύνατον να καλυφθούν.
Καταγγέλλουμε τις πρακτικές αυτές της Διεύθυνσης Π.Ε Πειραιά και ζητάμε :
Άμεση πραγματοποίηση Γ φάσης προσλήψεων για την κάλυψη όλων των κενών
Να ανακοινωθούν όλα τα κενά για να μπορούν να επιλέξουν οι συνάδελφοι που επιθυμούν να πάνε, χωρίς να γίνονται οι ίδιοι θύματα της πολιτικής της διαχείρισης των κενών και των υπολειπόμενων σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες προσλήψεων.
Να ικανοποιηθούν τα αιτήματα για βελτίωση θέσης των συναδέλφων αναπληρωτών οι οποίοι προσλήφθηκαν στην πρώτη και δεύτερη φάση.