Οι υψηλές τιμές των εισιτηρίων, των καυσίμων και των καταλυμάτων «γονατίζουν» τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς. Δάσκαλοι και καθηγητές θέλουν να τους δοθεί είτε δια ζώσης είτε ηλεκτρονικά κάνοντας χρήση της εφαρμογής «Ψηφιακή βεβαίωση εγγράφου» του για τα ενυπόγραφα έγγραφα.

Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί που αναγκάζονται να φεύγουν μακριά από τα σπίτια τους, πολλές φορές για να πάνε στην άλλη άκρη της Ελλάδας ταλαιπωρούνται πάρα πολύ όχι μόνο γιατί δεν βρίσκουν σπίτια να νοικιάσουν (κυρίως στις τουριστικές περιοχές) αλλά και γιατί τα πρέπει να επιβαρύνονται και με τις μετακινήσεις (είτε για εισιτήρια, είτε για βενζίνες).

Οι εκπαιδευτικοί έχουν ήδη ενημερώσει για το αίτημά τους αυτό τον υπουργό Παιδείας Κ. Πιερρακάκη και αναμένουν θετική ανταπόκριση. Ανάλογη θέση πήραν και οι Αιρετοί του ΠΥΣΠΕ Ανατολικής Αττικής, τονίζοντας ότι το υπουργείο Παιδείας πρέπει να λάβει υπόψη τον οικογενειακό και οικονομικό προγραμματισμό των εκπαιδευτικών που διορίστηκαν τον Μάιο στη Γενική Εκπαίδευση και τον Αύγουστο στην Ειδική Αγωγή και καλούν την ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ να δώσει τη δυνατότητα ανάληψης υπηρεσίας στις κατά τόπους Διευθύνσεις Εκπαίδευσης είτε δια ζώσης είτε ηλεκτρονικά.

H ανακοίνωση των Αιρετών

Να δοθεί η δυνατότητα ανάληψης υπηρεσίας των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών και ηλεκτρονικά. Ως Αιρετοί του ΠΥΣΠΕ της Ανατολικής Αττικής, αναλογιζόμενοι και συλλογιζόμενοι τον οικογενειακό και οικονομικό προγραμματισμό των εκπαιδευτικών που διορίστηκαν τον Μάιο στη Γενική Εκπαίδευση και τον Αύγουστο στην Ειδική Αγωγή, καλούμε την ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ να δώσει τη δυνατότητα ανάληψης υπηρεσίας στις κατά τόπους διευθύνσεις εκπαίδευσης είτε δια ζώσης είτε ηλεκτρονικά κάνοντας χρήση της εφαρμογής «Ψηφιακή βεβαίωση εγγράφου» του gov.gr για τα ενυπόγραφα έγγραφα.

Καθώς, οι αυξημένες τιμές των εισιτηρίων,των καυσίμων και των καταλυμάτων σε ορισμένες περιοχές – βρίσκονται στα ύψη – θα δημιουργήσουν επιπλέον οικονομικό γολγοθά στους συναδέλφους μας και στις συναδέλφισσες μας που επιβιώνουν αυτή την περίοδο με το ταμείο ανεργίας. Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ οφείλει να λάβει σοβαρά τα παραπάνω προβλήματα και να δείξει την απαραίτητη ευαισθησία στους/στις νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025