Για άδικες και αβάσιμες κατηγορίες σε βάρος του από της Ρόδου, σε βάρος του οποίου κατατέθηκε μηνυτήρια αναφορά στη δικαιοσύνη ότι κλείδωσε μέσα στην τάξη ένα μικρό και έφυγε, κάνουν λόγο γονείς αλλά και εκπαιδευτικοί, που στέκονται στο πλευρό του και κλιμακώνουν σειρά από κινητοποιήσεις συμπαράστασης.

Εν τω μεταξύ με εντολή του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστα Γαβρόγλου, απομακρύνεται από το Δημοτικό Σχολείο Ρόδου, ο δάσκαλος ο οποίος καταγγέλθηκε ότι την Παρασκευή, 7 Ιουνίου κλείδωσε μαθητή στην αίθουσα της τάξης με τη λήξη των μαθημάτων.

Παράλληλα, ο Περιφερειακός Διευθυντής Νοτίου Αιγαίου άμεσα έδωσε εντολή για διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης. Του θέματος έχει επιληφθεί και η Δικαιοσύνη μετά την προσφυγή του γονέα.

Σημειώνεται ότι ο δάσκαλος αρνείται τα όσα του καταλογίζονται και ειδικότερα στην κατάθεσή του στην αστυνομία ισχυρίζεται ότι πράγματι κλείδωσε την τάξη, όμως δεν είχε αντιληφθεί ότι μέσα σε αυτή βρισκόταν το παιδί. Ο ίδιος αναφέρει ότι το παιδί παρέμεινε στην αίθουσα για ελάχιστα λεπτά και πως επιχείρησε να επικοινωνήσει με τους γονείς για να τους εξηγήσει τι είχε συμβεί και να τους ζητήσει συγγνώμη.

Συγκέντρωση συμπαράστασης στον δάσκαλο από τους γονείς
Χθες το απόγευμα, γονείς του ίδιου σχολικού συγκροτήματος, πραγματοποίησαν συγκέντρωση συμπαράστασης, έξω από το σχολείο, χαρακτηρίζοντας αβάσιμες και υπερβολικές τις κατηγορίες σε βάρος του δασκάλου.

Η πρωτοβουλία, αφορούσε τους γονείς της Δ’ τάξης του συγκεκριμένου σχολικού συγκροτήματος και στην επιστολή – ψήφισμα που υπέγραψαν και κοινοποίησαν στη “ΡΟΔΙΑΚΗ”, αναφέρουν συγκεκριμένα:

«Όλοι οι γονείς και οι κηδεμόνες της Δ’ τάξης του Δημοτικού μας σχολείου αλλά και οι κάτωθι υπογεγραμμένοι γονείς παλαιοτέρων τάξεων, νιώθουμε την απόλυτη ανάγκη να εκφράσουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας, στον δάσκαλο των τέκνων μας, ο οποίος τις τελευταίες μέρες δοκιμάζεται μέσω μιας αναιτιολόγητης κατηγορίας που του αποδίδεται για το «εκ προθέσεως» κλείδωμα μαθητή της Δ τάξης του δημοτικού σχολείου, εντός της αιθούσης.

Εμπιστευτήκαμε και θα εμπιστευστευόμαστε με κλειστά μάτια τα παιδιά μας στον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό διότι αποτελεί άριστο παράδειγμα τόσο παιδαγωγού όσο και ανθρώπου, καθώς διακρίνεται για τις αξίες, το ήθος και τον σεβασμό του έναντι των παιδιών μας και ως μαθητών αλλά και ημών ως γονέων τους.

Ο συγκεκριμένος δάσκαλος, ουδέποτε έχει προκαλέσει το παραμικρό πρόβλημα, γι’ αυτό και είμαστε απολύτως ικανοποιημένοι για τις πολύτιμες γνώσεις και την καλοσύνη του, που απλόχερα χαρίζει στα παιδιά μας με γνώμονα πάντα τον απόλυτο σεβασμό στο θεσμό της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Επίσης, ομόφωνα δηλώνουμε ότι ανταποκρίνεται τα μέγιστα στα καθήκοντά του, επιδίδεται με ζήλο και ευγένεια στο να αναθρέφει και να εκπαιδεύει τα παιδιά με έντονο αίσθημα αλληλεγγύης για κάθε μαθητή, σκύβει το κεφάλι και με υπομονή και σύνεση προάγει τα παιδιά μας, τα καλλιεργεί με ζήλο, ώστε όλοι εμείς αντικρίζουμε τη μέγιστη πρόοδο, τόσο στις επιδόσεις, όσο και στο ήθος τους.

Πρόκειται για παιδαγωγό 20ετίας, που στα σχετικά πλαίσια του μαθήματος διακρίνεται για το έντονα ευρηματικό του ύφος, σχετικά με τη διδασκαλία και την αγάπη του για τον μαθητή. Για το λόγο αυτό, τα παιδιά της τάξης του, είναι έντονα δυσαρεστημένα (καθώς έκλαιγαν σήμερα (σ.σ χθες) έξω από το γραφείο του διευθυντή), όταν έμαθαν για την απομάκρυνσή του από το σχολείο.

Είμαστε στο πλευρό του εμείς οι 23 γονείς και κηδεμόνες των μαθητών της τέταρτης τάξης, του 15ου Δημοτικού Σχολείου της Ρόδου (όλοι πλην των γονέων που υπέβαλλαν τη μήνυση) μαζί με τους γονείς των μαθητών του από προγενέστερα έτη καθώς και τους λοιπούς γονείς της σχολικής μας κοινότητας. Διαμαρτυρόμαστε επίσης με την παρούσα επιστολή, για τις καταδικαστέες φήμες που εκ προοιμίου διασπείρονται μέσω του Tύπου για την ακεραιότητα και τις προθέσεις του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού, καθώς είμαστε πεπεισμένοι για την αλήθεια και το ήθος του.

Την παρούσα υπογράφουμε όλοι εμείς οι γονείς των μαθητών της Δ’ τάξης του δημοτικού σχολείου, αλλά και γονείς μαθητών του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού τα προηγούμενα χρόνια, οι οποίοι έσπευσαν για να συνδράμουν στην πρωτοβουλία μας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025