Προβλήματα στην ειδική αγωγή και στο Ειδικό Γυμνάσιο Χανίων
Την έκταση των προβλημάτων και τη μεγάλη σημασία της εύρυθμης λειτουργίας των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής αναδεικνύουν με ερώτησή τους προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ο Σταύρος Θεοδωράκης και ο βουλευτής Αττικής, Γιώργος Μαυρωτάς.
Ο επικεφαλής του Ποταμιού παραθέτει τις σημαντικές ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς, που αντιμετωπίζει το Ειδικό Γυμνάσιο Χανίων, μετά από επικοινωνία που είχε με τους γονείς των μαθητών.
Μπορεί ο Πρωθυπουργός να βαθμολόγησε με άριστα 20 τον κ. Φίλη, ωστόσο οι ελλείψεις και τα κενά και την τρέχουσα σχολική χρονιά δείχνουν την πραγματικότητα. Συγκεκριμένα, το Ειδικό Γυμνάσιο Χανίων λειτουργεί και φέτος υποστελεχωμένο, καθώς σε πολλές τάξεις δεν υπάρχουν σημαντικές ειδικότητες εκπαιδευτικών όπως: Μαθηματικών, Φυσικών, Μουσικών, Αγγλικής γλώσσας και καθηγητών για το μάθημα της τεχνολογίας. Μπορεί η Κυβέρνηση και ο αρμόδιος Υπουργός να υπόσχονται ίδρυση νέων Ειδικών Σχολείων και νέων Τμημάτων Ένταξης και προσλήψεις εκπαιδευτικών, τελικά όμως προσλαμβάνονται λιγότεροι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και λιγότερο ειδικό και βοηθητικό προσωπικό Η εξοικονόμηση πόρων από πλευράς του Υπουργείου δρα σε βάρος των μαθητών και μαθητριών με ειδικές ανάγκες, οι οποίοι δεν αντιμετωπίζονται με ισότιμους όρους και έτσι περιορίζεται η η ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Ο επικεφαλής του Ποταμιού και ο κ. Μαυρωτάς ρωτούν, για ποιον λόγο δεν έχουν γίνει ακόμη οι απαραίτητες προσλήψεις και τοποθετήσεις στο ειδικό Γυμνάσιο Χανίων και πότε προβλέπεται να καλυφθούν τα εν λόγω κενά. Επίσης, θέτουν υπόψη του κ. Υπουργού τις καταγγελίες σύμφωνα με τις οποίες στον νομό Χανίων έχει καλυφθεί μόνο το 25% των αναγκών για την Παράλληλη Στήριξη. Τονίζουν μάλιστα ότι πρόκειται για εν εξίσου λόγω πολύ σοβαρό πρόβλημα το οποίο οδηγεί τους μαθητές να εκπαιδεύονται σε μη κατάλληλες συνθήκες, εμποδίζεται η ενσωμάτωσή τους στη μαθητική κοινότητα και οι γονείς αναγκάζονται πολλές φορές να προσλάβουν με δικά τους έξοδα εκπαιδευτικό για παράλληλη στήριξη, ή ακόμη και να μην πηγαίνουν τα παιδιά τους όλες τις ώρες στο σχολείο.