Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, Όπως σίγουρα ήδη θα γνωρίζετε, ο τρόπος δημιουργεί πολλά προβλήματα, κυρίως σε εμάς τους αναπληρωτές.

Ονομάζομαι ………….. (ΠΕ07) και μετά την ανακοίνωση των τελευταίων προσλήψεων αναπληρωτών καθηγητών (Πέμπτη 30 Νοεμβρίου & Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου), θα ήθελα να σας μεταφέρω κάποιες σκέψεις μου και σκέψεις σίγουρα πολλών συναδέλφων μου, που βρίσκονται ή έχουν βρεθεί σε ανάλογη θέση με τη δική μου και μάλιστα σε περίοδο μεγάλης οικονομικής κρίσης.
Πως είναι λοιπόν δυνατόν, ειδικά στους κλάδους όπως ο δικός μου, που εργαζόμαστε τόσο στην πρωτοβάθμια, όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, να μην υπάρχει κοινός πίνακας προσλήψεων και από τις δυο βαθμίδες;
Θα αναφερθώ ιδιαίτερα στη δική μου περίπτωση, που την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου προσλήφθηκα από την διεύθυνση πρωτοβάθμιας Εύβοιας (την δεύτερη δηλ. επιλογή μου στην αίτηση των αναπληρωτών) και ακριβώς την επόμενη ημέρα η δευτεροβάθμια Εύβοιας προσέλαβε άτομο στην Β-Εύβοιας (την πρώτη μου δηλ. επιλογή) με λιγότερα μόρια, γιατί ως γνωστόν είχα βγει απ το πίνακα, μιας που είχα δοθεί στην διάθεση της πρωτοβάθμιας, τη στιγμή όμως που δεν έχω καν παρουσιαστεί και αναλάβει υπηρεσία στην πρωτοβάθμια.
Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που αφήνετε όλους τους αναπληρωτές ως έρμαια στα χέρια της κάθε διεύθυνσης πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας που θα κάνει πρώτη ή δεύτερη προσλήψεις, τη στιγμή που είμαστε αυτοί που κλείνουμε τις “τρύπες” στα σχολεία με κάθε προσωπικό και οικονομικό κόστος. Επειδή δηλαδή έκανε σε λιγότερο από 24 ώρες πρόσληψη πρώτα η μια βαθμίδα, θα πρέπει να μετακινούμαι χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου και το χειρότερο η άλλη συνάδελφος, που ήρθε στη θέση που δίκαια θα έπαιρνα εγώ στη δευτεροβάθμια, αν είχε κάνει πρώτη τις προσλήψεις, να μετακινείται ακόμη πιο μακριά με σοβαρές σκέψεις παραίτησης, αφήνοντας ένα ακόμη σχολείο με άπειρες χαμένες ώρες διδασκαλίας. Θα ήθελα λοιπόν να σας βάλω σε σκέψεις και να σας προβληματίσω. Πείτε μου, πόσες πιθανότητες υπάρχουν να πάνε καλύτερα τα πράγματα στον εκπαιδευτικό κλάδο, όταν κάθε πρωί ο εκπαιδευτικός – το κλειδί δηλ. της εκπαίδευσης – ξεκινά το μάθημα του ταλαιπωρημένος από τα πολλά χιλιόμετρα;
Θα μπορούσατε να δείξετε μεγαλύτερη υπευθυνότητα προς τους ανθρώπους εκείνους που με μεγάλες θυσίες και λίγα κέρδη στηρίζουν αυτό που σπούδασαν και αγάπησαν.
Εύχομαι να διαβάσετε τις σκέψεις μου, γνωρίζοντας πως σας κούρασα. Θα ήθελα αν όχι μια λύση, μια απάντηση στηριζόμενη στη μέχρι τώρα ευαισθησία σας.
Σας ευχαριστώ εκ μέρους όλων των συναδέλφων που φέρατε, ίσως άθελα σας, σε αντίστοιχη κατάσταση.

Με εκτίμηση,
………….. [ΠΕ 07 – Γερμανικής Φιλολογίας]

 

Τα στοιχεία της εκπαιδευτικού τέθηκαν στη διάθεση του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε. (ΠΕΚΑΓΕΠΕ)