Προτεραιότητα, αυτή τη στιγμή, για το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), στις αλλαγές που προετοιμάζονται για το ελληνικό σχολείο, έχουν τα μαθήματα της Γλώσσας και της Ιστορίας, τα οποία σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΙΕΠ, Γεράσιμο Κουζέλη, δέχονται τις μεγαλύτερες αντιστάσεις, τις οποίες, πάντως, χαρακτηρίζει εύλογες.

Ο κ. Κουζέλης ανακοινώνει, μιλώντας στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ότι την ερχόμενη εβδομάδα συστήνεται Επιστημονική Επιτροπή για τη Γλώσσα, υπό τον αντιπρόεδρο του ΙΕΠ, Παύλο Χαραμή, η οποία έως τον Ιούνιο θα έχει έτοιμη σχετική πρόταση.

Για τα παιδιά που θέλουν να μάθουν Αρχαία και να ακολουθήσουν κλασικές σπουδές, το ΙΕΠ προτείνει ένα τετράωρο μάθημα Αρχαίων, επιλογής, στη Β΄ Λυκείου και ένα εξάωρο στη Γ΄ Λυκείου.

«Επιτέλους» λέει ο κ. Κουζέλης, «να βγαίνουν παιδιά από το Λύκειο, που θα έχουν μάθει Αρχαία. Όλα τ’ άλλα παιδιά θα έχουν την επαφή με τα Αρχαία, που θα τους δίνει το μάθημα της Γλώσσας».

Η Επιτροπή Εργασίας για την Ιστορία έχει ήδη παραδώσει το κομμάτι που αφορά το Δημοτικό, το οποίο, σύμφωνα με την περιγραφή του κ. Κουζέλη, θα περιλαμβάνει: «Μία παιδαγωγικά, σαφώς συστηματικά επεξεργασμένη, εισαγωγή σε έννοιες, όπως ο χρόνος, η αλλαγή, ο μύθος, η ιστορία, η ιστορική περίοδος».

Προτεραιότητα, αυτή τη στιγμή, για το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), στις αλλαγές που προετοιμάζονται για το ελληνικό σχολείο, έχουν τα μαθήματα της Γλώσσας και της Ιστορίας, τα οποία σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΙΕΠ, Γεράσιμο Κουζέλη, δέχονται τις μεγαλύτερες αντιστάσεις, τις οποίες, πάντως, χαρακτηρίζει εύλογες.

Ο κ. Κουζέλης ανακοινώνει, μιλώντας στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ότι την ερχόμενη εβδομάδα συστήνεται Επιστημονική Επιτροπή για τη Γλώσσα, υπό τον αντιπρόεδρο του ΙΕΠ, Παύλο Χαραμή, η οποία έως τον Ιούνιο θα έχει έτοιμη σχετική πρόταση.

Για τα παιδιά που θέλουν να μάθουν Αρχαία και να ακολουθήσουν κλασικές σπουδές, το ΙΕΠ προτείνει ένα τετράωρο μάθημα Αρχαίων, επιλογής, στη Β΄ Λυκείου και ένα εξάωρο στη Γ΄ Λυκείου.

«Επιτέλους» λέει ο κ. Κουζέλης, «να βγαίνουν παιδιά από το Λύκειο, που θα έχουν μάθει Αρχαία. Όλα τ’ άλλα παιδιά θα έχουν την επαφή με τα Αρχαία, που θα τους δίνει το μάθημα της Γλώσσας».

Η Επιτροπή Εργασίας για την Ιστορία έχει ήδη παραδώσει το κομμάτι που αφορά το Δημοτικό, το οποίο, σύμφωνα με την περιγραφή του κ. Κουζέλη, θα περιλαμβάνει: «Μία παιδαγωγικά, σαφώς συστηματικά επεξεργασμένη, εισαγωγή σε έννοιες, όπως ο χρόνος, η αλλαγή, ο μύθος, η ιστορία, η ιστορική περίοδος».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025